3 Ноември, 2017 12:30 12 179 16

Заключен в Lambo заради... паднал акумулатор

  • lamborghini-
  • aventador-
  • акумулатор-
  • проблем

Собственик на ексклузивния суперкар Lamborghini Aventador, цената на който е $760 000, се оказа заключен в него заради... паднал акумулатор. Водачът се опита да оправдае италианската марка, като заяви, че той си е виновен за случилото си.

Неприятният инцидент се случва в Австралия, на оживено шосе. По време на престой в задръстване акумулаторът на колата пада и водачът остава заключен вътре. До идването на пътна помощ водачът преседява в автомобила.

Собственикът на Lambo-то казва, че вината е негова, защото няколко месеца преди това е бил извън страната и колата не е карана. Ще припомним, че въпросният Aventador, струващ $760 000, е оборудван с 6.5-литров V12 двигател с мощност 700 конски сили.

Въртящият момент се предава на колелата през седемстепенна автоматична трансмисия с променливи режими на работа. От 0 до 100 км/ч Aventador ускорява за 2.9 секунди, а максималната му скорост е 350 км/ч. Каросерията и шасито са изработени от карбон и алуминий.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чурулик

    64 4 Отговор
    Как ти пада акомулатора като мотора робти и го зарежда?
  • 2 бббббб

    56 3 Отговор
    Хахаха,на тоз алтернатора не е работил или е гасил двигателя за икономия на гориво.
  • 3 Без думи

    32 12 Отговор
    VAG.....
  • 4 Gsxr

    34 11 Отговор
    От старт/стоп умници такива

    Коментиран от #13

  • 5 Дас ист айне гросе шайзе

    29 18 Отговор
    Поредната трошлива VAG-.на.
  • 6 Гост

    17 21 Отговор
    Да падне , да падне , колко да е паднал? Да си свали стъклото и да излезе. Или и стъклото не може да свали. Олигофрен с пари.

    Коментиран от #7

  • 7 Баща ви

    31 3 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Как се сваля ел.прозорец без ток ?
  • 8 Ббббббб

    16 7 Отговор
    Чок патрон ве. Да си беше вързал кундурматора със сезал да непада
  • 9 Етого

    15 3 Отговор
    Простотията е в отношението към "екстрите"!
    Вярно готино е да не се напъваш - ама понякога се налага - да си отвориш вратата с ръчка, а не с копче!
    (за неразбралите - не е нужно да имаш интернет, 4G, GSM, ток, вода ... за да отидеш по нужда в тоалетната !)
  • 10 Колев

    12 2 Отговор
    20 годишни коли имат механизъм който механично отключва вратата при отварянето й отвътре, а тези които нямат такъв механизъм, имат механична връзка между бутона/щифта за отключване и самата врата.

    Или това е сериозен инженерен пропуск в ламбото, или шофьора е кръгъл идиот и просто е дърпал ръкохватката като откачен без да си отключи механично с щифта/бутона
  • 11 Колев

    7 5 Отговор
    Забравих да спомена, че говоря за коли СЪС централно заключване, не за москвичи

    Коментиран от #12

  • 12 мохера

    7 0 Отговор

    До коментар #11 от "Колев":

    москвича ми има централно.кво като е москвич.
  • 13 Алфа Ромео

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "Gsxr":

    Тая система е пълен т...к, само износва стартера и акомулатора по-бързо, наистина е много комично ако не може да си отвориш при изтощен акомулатор.
  • 14 ДокиДок

    3 0 Отговор
    Утре може тоя пустиняк да реши да не завие или да не спре, защото и най-важните основни функции трябва да минат през италиански компютър и китайски акумулатор.

    Коментиран от #15

  • 15 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "ДокиДок":

    По-притеснителни според мен са немските компоненти по колата, швабата много зян последните години, не е като едно време.
  • 16 гост

    0 0 Отговор
    Затова отварянето на шофьорската врата трябва да е механично и/или да има аварийна дръжка за отваряне. Тесла модел 3 е така, всичко се отваря електрически, но има лостче, ако стане подобна авария. Я си представи, че няма телефон, навън е 45 градуса и той седи вътре затворен в напеченото ламбо някъде по път 66 без жива душа наоколо. Няма стъкла, няма врати, няма връзка, само един напечен двигател в гърба. Това не е нормално, един лостов механизъм с 1кг тегло няма да им сбърка много сметките, но са спестили.