Last news in Fakti

8 Декември, 2017 17:28 3 958 9

Пълен резил за Lotus на "Нюрбургринг"

  • lotus-
  • exige-
  • cup 380-
  • нюрбургринг

Екстремната версия на Lotus Exige записа обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" за 7 минути и 48 сек. Така модификацията Cup 380 се нареди на секунда след Volkswagen Golf GTI Clubsport S и на цели четири след Honda Civic Type R.

Lotus Exige Cup 380 се оборудва с шестцилиндров двигател от Toyota с механичен компресор. Цифровият индекс в името отговаря на мощността на мотора. Купето има контрол на сцеплението с индивидуални настройки, регулируеми амортисьори и масивно антикрило.

Автомобилът тежи малко над тон, което му гарантира отлични динамични характеристики. Напомпаният Exige спринтира от 0 до 100 за 3.4 секунди и развива максимална скорост от 282 км/ч.

Модификацията Cup 380 излезе през пролетта в ограничен тираж от 60 екземпляра и до ноември бе най-екстремният цивилен Exige. Миналия месец Lotus пусна версията Cup 430, чието производство няма да бъде лимитирано. Във Великобритания Cup 380 струва £83 000 (€94 712).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ккк

    11 32 Отговор
    С двигател на Койота е така. Всичко японско е боклук.

    Коментиран от #5

  • 2 Японеца

    16 6 Отговор
    А защо гоуфа е 3 дек след Сивик?

    Коментиран от #4, #9

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Несияпонецщотосипрост

    15 2 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    За тебе времето на писта, направено от професионален шофьор ли е важно ? Ти такова време с никоя от тези коли няма да направиш, така че какво значение има ?

    Купуваш тази която ти харесва повече, другото е реклами за идиоти.
  • 5 И ти

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ккк":

    Карай си кошера и не коментирай 😂 камбана бия че допи и представа нямяш отнсно японското ... тук не говорим само да "премиум кожи" от на баба ти Вуна кравата 😂
  • 6 ГоУфат е ауди3

    4 8 Отговор
    Европа е залята от немски премиум пълни с глезотии! Но на писта са гола водс

    Коментиран от #8

  • 7 Антон

    6 2 Отговор
    Онзи ден в мола до южния парк в София, имаше изложен някакъв лотус.
    Не ми хареса, изглеждаше несериозно и приличаше на голяма детска играчка. Естествено това е субективно, но и техничесиите му даннни не бяха нещо кой знае какво за вида му
  • 8 оня с коня

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "ГоУфат е ауди3":

    Аз като изкарам тдс-ката там и ги прая мармалад. няма нордшлайфета няма нищо.
  • 9 gost

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    Аз мога да ти отговора!
    Обиколката на Хондата не е съвсем редовна - постигнаха я с прототип , от който са извадени половината неща , но екипа решил да компенсира теглото .... С допълнителна клетка:). Между другото почти същото направиха от Рено с мегана и единствената кола много близо до шосейната версия е Сеат Леон купра( да не говориме ,че единствения от гореспоменатите с адаптивно окачване стандартно , имаприлична навигационна система, зимен пакет и т.н и т.н т.е единствената от гореизброените плюс Форд фокус , дето става перфектно за ежедневна употреба )