Автомобилната промишленост може да бъде определена като една от най-стабилните в световен мащаб, но това не се отнася за САЩ. Там автомобилостроенето все още е водещ отрасъл, но съвсем не е това, което беше в края на миналия век. Поглъщането на по-малки фирми и използването на техните вече доказани марки не се оказа най-добрата стратегия и за последните двайсетина години американските автомобилни производители погребаха не една и две известни в миналото марки. Ето и някои от тях.
Oldsmobile: появява се през 1897 година, убита от GM през 2004-а
Plymouth: появява се през 1928 година, убита от Chrysler през 2001-а
Mercury: появява се през 1938 година, убита от Ford през 2011-а
Pontiac: появява се през 1926 година, убита от GM през 2010-а
Hummer: появява се през 1992 година, убита от GM през 2010-а
Saturn: появява се през 1985 година, убита от GM през 2010-а
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ай стига бе
Коментиран от #8
12:33 20.02.2019
2 Тост
13:10 20.02.2019
3 Twitter: Trump 8:35
Коментиран от #5
13:24 20.02.2019
4 Кольо Камиона
Коментиран от #7
14:09 20.02.2019
5 Jack Bauer
До коментар #3 от "Twitter: Trump 8:35":
И ако не бяха франсетата "Опел" щеше да е в този списък. :DКоментиран от #12, #13
15:15 20.02.2019
6 GOLF R
15:57 20.02.2019
7 AdiBas
До коментар #4 от "Кольо Камиона":
Каква врата са отворили, бе, това е ПАЗАР!!! Простите американци използват най- мръсните и без честни начини да влияят върху пазара от както жалката и новопоавила се държава е на картата. Хонда, Тойота и другите са си спечелили всички позиции с качеството и цената у продукцията си, не с наредби от Доналд Тръмп....Коментиран от #9
16:28 20.02.2019
8 Random
До коментар #1 от "ай стига бе":
Да не говорим за Опел, Даеу и Холден. Тия ГМ само да разтурват могат.18:36 20.02.2019
9 Кольо Камиона
До коментар #7 от "AdiBas":
Мисля че причинно-следствената връзка е ясна. Американските производители залагат на масова продукция и евтина цена, качеството остава на заден план, това позволява (отваря вратата) на Тойота и Хонда да предложат качествени продукти на разумна цена и да превземат малкия и средния клас. Какво общо има това с Тръмп, БЕ, това е пазар!!!19:02 20.02.2019
10 Гост
20:03 20.02.2019
11 Гост
21:13 20.02.2019
12 майстора
До коментар #5 от "Jack Bauer":
По-добре да я бяха закрили и тая марка ..от колкото сега франсетата да се гаврят с нея ...това че от Детройт са решили да затворят някоя марка не значи че в някакъв момент от по-светло бъдеще няма да я възобновят те си държат патенти лицензи и т.н ... та пак казвам трябваше и Опел да затворят вместо да го продават ...ама франсетата много кинти изкараха 2.2 млрд $ + още 9 млрд $ пенсионен фонд на работниците в Германия и Англия които трябва да се попълнят от пса до 2028г.21:22 20.02.2019
13 ВАГ
До коментар #5 от "Jack Bauer":
Опел държеше първи и даваше технологии на ГМ дълго време , сега учат франсетета как се правят коли . Ако си купя "френска " кола тя ще е Опел.22:20 20.02.2019