ФАКТИ.БГ

4х4 за големия седан на Toyota

Публикувана: 19 Февруари, 2020 11:57
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4334
4х4 за големия седан на Toyota
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.

Японската компания не е произвеждала седан със задвижване на всички колела от 1991 година, но поради нарастващата популярност на задвижването на всички колела, сега реши да възроди версията. Системата ще бъде налична за модела Camry и ще бъде предлагана като опция.

По-конкретно става дума за AWD Dynamic Torque Control, която се монтира и на новия кросоувър Toyota RAV4 и има уникален алгоритъм на работа, представящ се добре както на асфалт, така и извън него. Системата може да предава до 50% от въртящия момент на задните колела, ако предните колела пробуксуват.

През останалото време 100% от мощността отива на предните колела за икономия на гориво. Системата за задвижване на всички колела ще бъде налична на версиите Camry с 2.5-литров четирицилиндров двигател и с осемстепенна автоматична трансмисия. 4х4 седанът ще се отличава с т.нар. раздвоена изпускателна система, която ще добави незначителните 3-4 к.с. към мощността.

В същото време разходът на бензин ще бъде: 9,4 литра в града, 6,9 литра на магистралата и 8,1 литра в смесен режим. Новата Toyota Camry AWD е разработена в САЩ като модел, създаден изключително за северноамериканския пазар. Дали компанията ще разработи подобна версия за Европа, все още не се знае.

При оборудването на седана със система за задвижване на всички колела, двигателят, трансмисията, кутията за трансфер на момента и задният диференциал са взети от RAV4. Задното окачване на RAV4 също е пригодено за седана и получава специални настройки.

Карданният вал е модифициран от кросоувъра Highlander. Направени са и промени в дизайна на пода на седана, променя се и формата на резервоара за гориво - той вече не е плосък и направен във формата на седло. В резултат на това седанът със задвижване на всички колела става със 75 кг по-тежък от версията с предно задвижване.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
мани мани
1 Отговор
ръжда 4х4

Коментиран от #8, #12


Оценка:
-42 +5

ismail
2 Отговор
kat stignat bmw mi se obadete nqma da vi dam nomera mi zashoto nqma da gi stignat ;)

Коментиран от #7, #9, #13


Оценка:
-36 +5

Bnw-комплексари
3 Отговор
ФенЬовете на комплексарската марка БьеМВьие, нямат абсолютно никаква нужда да коментират други автомобили, комвнтирайте статиите за вашата марка, че през ден някой ваш убавец се прочува

Оценка:
-7 +34

Steks
4 Отговор
Най накрая нещо интересно и от Тойота за Европа да не ми се обиждат феновете на Японски коли но до сега всичките им модели и двигатели за Европа бяха скучни и асматици но това вече изглежда доста добре ПРИЗНАВАМ

Коментиран от #5


Оценка:
-9 +4

Емил
5 Отговор

До коментар #4 от "Steks":


Нещо не си разбрал! Това е автомобил за САЩ, в Европа - еко! Т.е. въшки с дизели!

Оценка:
-3 +4

Бай хой
6 Отговор
Ама верно ли бмв излизали фабрично с разписание на градския транспорт в жабата? Питам за един приятел

Оценка:
-0 +22

Ridah
7 Отговор

До коментар #2 от "ismail":


БМВ е спортно-луксозна марка, безумно скъпа и невинаги качествена. Тойота е адски надеждна, бюджетна марка за хора дето искат да стигнат От А до Б. Защо сравняваш два различни играча? И двете си правят парите -твоето мнение не им повлиява ;)

Оценка:
-1 +21

Аааа
8 Отговор

До коментар #1 от "мани мани":


Ръждата е в главата ти ...

Оценка:
-1 +15

Гост 2
9 Отговор

До коментар #2 от "ismail":


Няма смисъл да ти се обаждам , защото много отдавна са ги задминали по качество !

Оценка:
-1 +10

Б. Б
10 Отговор
Едвали ще надмине този нов модел- Тойота Торсел.комбито което беше 4х4 навремето.

Оценка:
-1 +3

Japbest
11 Отговор
Представям си го Исмаилчо, как се опитва да дрифтира с изтърбушена баварска щайга по дупките на Кърджали.

Оценка:
-0 +11

ала бала
12 Отговор

До коментар #1 от "мани мани":


Пий си хапчетата редовно!

Оценка:
-0 +1

ала бала
13 Отговор

До коментар #2 от "ismail":


Ама то БМВ трябва да стигне Камри. Къде се видяло най-здравата кола да иска да стигне еднодневката.

Оценка:
-0 +5

Чичо Тони
14 Отговор
понеже няма какво да се коментира за здравината и надеждността на toyota... почва да се повтаря мантрата "колко била грозна".. истината е че единствено по надежност и здравина се доближават корейците... В Германия отдавна автомобилите не се правят от инженери от мениджъри...

Коментиран от #15


Оценка:
-1 +3

Гост
15 Отговор

До коментар #14 от "Чичо Тони":


Чичо Тони нещо си в грешка от 2003г. всички автомобили днес се правят от мениджери не от инженери и не знам какво ги хвалите тези корейски боклуци.Тойотата не е така издръжлива както старите модели.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Вежди Рашидов
Министърът на културата за изгорелите Тютюневи складове в Пловдив:
Потресен съм от гледката. Какви красиви сгради са унищожени. Те носят духа на австрийската архитектура..."

Още бисери
ТОП 5