Японската компания не е произвеждала седан със задвижване на всички колела от 1991 година, но поради нарастващата популярност на задвижването на всички колела, сега реши да възроди версията. Системата ще бъде налична за модела Camry и ще бъде предлагана като опция.
По-конкретно става дума за AWD Dynamic Torque Control, която се монтира и на новия кросоувър Toyota RAV4 и има уникален алгоритъм на работа, представящ се добре както на асфалт, така и извън него. Системата може да предава до 50% от въртящия момент на задните колела, ако предните колела пробуксуват.
През останалото време 100% от мощността отива на предните колела за икономия на гориво. Системата за задвижване на всички колела ще бъде налична на версиите Camry с 2.5-литров четирицилиндров двигател и с осемстепенна автоматична трансмисия. 4х4 седанът ще се отличава с т.нар. раздвоена изпускателна система, която ще добави незначителните 3-4 к.с. към мощността.
В същото време разходът на бензин ще бъде: 9,4 литра в града, 6,9 литра на магистралата и 8,1 литра в смесен режим. Новата Toyota Camry AWD е разработена в САЩ като модел, създаден изключително за северноамериканския пазар. Дали компанията ще разработи подобна версия за Европа, все още не се знае.
При оборудването на седана със система за задвижване на всички колела, двигателят, трансмисията, кутията за трансфер на момента и задният диференциал са взети от RAV4. Задното окачване на RAV4 също е пригодено за седана и получава специални настройки.
Карданният вал е модифициран от кросоувъра Highlander. Направени са и промени в дизайна на пода на седана, променя се и формата на резервоара за гориво - той вече не е плосък и направен във формата на седло. В резултат на това седанът със задвижване на всички колела става със 75 кг по-тежък от версията с предно задвижване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мани мани
Коментиран от #8, #12
12:06 19.02.2020
2 ismail
Коментиран от #7, #9, #13
12:10 19.02.2020
3 Bnw-комплексари
12:16 19.02.2020
4 Steks
Коментиран от #5
12:29 19.02.2020
5 Емил
До коментар #4 от "Steks":
Нещо не си разбрал! Това е автомобил за САЩ, в Европа - еко! Т.е. въшки с дизели!12:36 19.02.2020
6 Бай хой
13:05 19.02.2020
7 Ridah
До коментар #2 от "ismail":
БМВ е спортно-луксозна марка, безумно скъпа и невинаги качествена. Тойота е адски надеждна, бюджетна марка за хора дето искат да стигнат От А до Б. Защо сравняваш два различни играча? И двете си правят парите -твоето мнение не им повлиява ;)15:07 19.02.2020
8 Аааа
До коментар #1 от "мани мани":
Ръждата е в главата ти ...16:47 19.02.2020
9 Гост 2
До коментар #2 от "ismail":
Няма смисъл да ти се обаждам , защото много отдавна са ги задминали по качество !16:50 19.02.2020
10 Б. Б
19:51 19.02.2020
11 Japbest
20:48 19.02.2020
12 ала бала
До коментар #1 от "мани мани":
Пий си хапчетата редовно!20:56 19.02.2020
13 ала бала
До коментар #2 от "ismail":
Ама то БМВ трябва да стигне Камри. Къде се видяло най-здравата кола да иска да стигне еднодневката.20:58 19.02.2020
14 Чичо Тони
Коментиран от #15
12:57 20.02.2020
15 Гост
До коментар #14 от "Чичо Тони":
Чичо Тони нещо си в грешка от 2003г. всички автомобили днес се правят от мениджери не от инженери и не знам какво ги хвалите тези корейски боклуци.Тойотата не е така издръжлива както старите модели.21:39 20.02.2020