Last news in Fakti

20 Февруари, 2020 10:14 5 784 43

Taycan с нов рекорд на 402 метра

  • porsche-
  • taycan-
  • драг

Porsche Taycan Turbo S стана най-бързият електромобил в историята на Motor Trend, преодолявайки класическата дистанция от четвърт миля за 10.47 сек. Досегашният рекордьор в класацията на американското списание Tesla Model S P100D изпълнява същото упражнение за 10.51 секунди. Американският електромобил отстъпва и по финална скорост - 201.12 км срещу 209.81 км/ч.

Taycan Turbo S се подрежда на трето място в списъка с най-бързите "поршета", тествани от Motor Trend, и на 12-а позиция в общото класиране. Той е по-бърз дори от 911 Turbo S, но все пак отстъпва на Model S в спринта от 0 до 97 км/ч с 2.4 срещу 2.3 секунди.

От Motor Trend споделят, че методиката, по която провеждат изпитанията си, изисква електрическите модели да имат заряд на батерията от поне 75%, а температурата на въздуха трябва да е най-малко 26.6 °C.

Taycan с нов рекорд на 402 метра


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Колега

    36 7 Отговор
    Евала на немския engineering!

    Коментиран от #2, #7

  • 2 3936

    14 33 Отговор

    До коментар #1 от "Колега":

    Евала за дизелгейт ли? Или за боклуците, които правят последните 20 години?
  • 3 smeh

    5 16 Отговор
    Как ги мерят тея времена от Motor Trend не знам, но стокова Тесла под 10.7 на 1/4 миля не съм виждал досега. Има едно клипче в което е изкорубен интериора и изолацията на багажника и дава 10.477.

    Коментиран от #4

  • 4 Прави го

    15 2 Отговор

    До коментар #3 от "smeh":

    Виж на снимката, теста се прави на писта която дава по-добро сцепление. Не на обикновен асфалт.
  • 5 гост

    22 30 Отговор
    Еее , най-накрая след 8 години Порше сколаса да извади кола , която да бие Тесла с 0 , 04 СЕКУНДИ ( 4 СТОТНИ от секундата) на четвърт миля , но все още не може да я бие на старт ! Обаче тоя Тайкан няма да има наследник поне още 8 години , а след месеци идва новата тримоторна Тесла !! Радвайте се докато можете !!

    Коментиран от #6, #10, #11, #16

  • 6 Driving pleasure

    18 13 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Илончо, ти не прочете ли, че тоя Тайкан е едва третото най-бързо Порше? И пак бие кошника ти. Което нищо не значи щото са се все калпави ел. талиги и двете...
  • 7 Факт!

    4 11 Отговор

    До коментар #1 от "Колега":

    Да го духаш бе помиарин

    Коментиран от #8

  • 8 Driving pleasure

    6 9 Отговор

    До коментар #7 от "Факт!":

    е тва, че ти така правиш на Друсаното африканче не означава, че всички са като тебе и им харесва :D

    Коментиран от #9

  • 9 Факт!

    4 9 Отговор

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    Припозна се май бе минет.
  • 10 Пълен боклук

    2 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Пълен боклук
  • 11 Блабла

    15 6 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Ти си абсолютен тъпанар. Това сигурно е десетия пореден тест, в който Тайкан размазва пластмасовата американска бракма.
    Наскоро имаше тест на Car&Driver, при който тестваха Тайкана и Теслата 15 поредни ускорения и Теслата на третия път вече беше двойно по-бавна от Тайкана, а на петия по-бавна и Голф GTI. Тайкана 15 последователни пъти демонстрираше почти равни времена от първия до последния старт.
    Теслата не само че прегря на третия път, но и за да стигнеш най-доброто и време трябва да я подготвяш 45 минути. И дори най-доброто и време беше по-лошо от това на Тайкана.
    Да не говорим колко по-голяма е разликата на писта като Нюрбугринг, където и най-добрата Тесла не може да падне под 9 минути, а Тайкан без проблем прави 7:42 минути.
    Car & Driver тестваха и пробега на двата автомобила и Тайкана е по-ефикасен от Теслата при по-високи скорсти. Митичния пробег на Теслата може да го постигнеш само, ако караш като бабичка в идеално време, без климатик и един човек в колата. Дадеш ли и малко газ и става ламя на ток.

    Коментиран от #12

  • 12 Бълбец

    5 6 Отговор

    До коментар #11 от "Блабла":

    Сигурен ли си в това което пишеш? https://m.fakti.bg/avto/422114-novata-tesla-popilala-taycan-na-ringa

    Коментиран от #13

  • 13 Блабла

    9 8 Отговор

    До коментар #12 от "Бълбец":

    Ауе, вие Тесланарите сте много тъпо племе. Няма стандартна Тесла, която да направи обиколка на Ринга за по-малко от 9 минути. Това, което ми показваш е единична бройка на прототип без интериор и с пистови гуми. Дори Дачия може да направи единичен прототип, който да е по-бърз от серийно Порше.

    Коментиран от #14

  • 14 Бълбец

    8 8 Отговор

    До коментар #13 от "Блабла":

    Няма по-тъпо племе от троловете. Не можахте да разберете, че Тесла не се шегуват. Само управдания ще си търсите.

    Коментиран от #19, #20

  • 15 Този

    5 6 Отговор
    А това че се самозапали в един гараж и половината къща изгоря. Уж три пъти по-скъпо от Тесла, а от първите 10 бройки някоя се пали
  • 16 Plameni

    4 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Дай малко информация за ускорението на двата автомобила до 200км/ч и 250км/ч.да видим след 8 години на производство на Тесла как се представят срещу Порше

    Коментиран от #24

  • 17 Хах

    6 6 Отговор
    Разглобиха сума ти модели на Тесла докато успеят на направят Тайкана, който е по-тежък от Модел С, въпреки тройната разлика в цената.
  • 18 Факт

    7 6 Отговор
    Много ви кефи Тайкана, но колко от вас ще си го купят?
    В бг има 100 броя електромобила от Тесла моторс. Никога няма да има толкова Тайкана!!!
  • 19 Антиелектрика

    6 5 Отговор

    До коментар #14 от "Бълбец":

    Не можах да издържа! Само един неграмотник пише Управдания, както пишеш и резервУар, г-н хахаха.
    Как си личиш от километри, добричко неграмотно многониково тролченце!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Бълбец

    8 6 Отговор

    До коментар #20 от "Блабла":

    Ти понеже все се оправдаваш та знаеш добре как се пише. Специалист в оправданията. Електрическите коли нямали бъдеще а всички правят фабрики. Колко трябва да е кух човек, за да твърди че електричките нямат бъдеще,не е истина.

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Блабла

    5 6 Отговор

    До коментар #21 от "Бълбец":

    Къде съм написал, че електричките нямат бъдеще? За мен те са бъдещето, но не ме кефи Теслата. Те са автомобили за хора без въображение - скучни вътре и вън.
  • 23 перничанин

    4 5 Отговор

    До коментар #21 от "Бълбец":

    Норвежец, ти ли си? Разкрихме те :)) Винаги ще ти казвам , че си илитерат, най-вече технически.
  • 24 гост

    5 7 Отговор

    До коментар #16 от "Plameni":

    Ето ти малко информация какво ви очаква съвсем скоро !!
    Tеѕlа Моtоrѕ пoлyчи нaд 522 xил. ( !!!!!!!!!) пpeдвapитeлни пopъчĸи зa eлeĸтpичecĸия пиĸaп Суbеrtruсk, ĸoйтo вce oщe нe e пycнaт в cepийнo пpoизвoдcтвo. Toвa cтaвa яcнo oт фopyмa Суbеrtruсkоwnеrѕсlub, чиитo пoceтитeли cлeдвaт тaблицaтa зa peзepвaции нa мoдeлa.
    Πpипoмнямe, пpoтoтипът нa eлeĸтpичecĸия пиĸaп Теѕlа Суbеrtruсk дeбютиpa нa 22 нoeмвpи. Ceдмицa пo-ĸъcнo шeфът нa Теѕlа Илън Mъcĸ пиca в Тwіttеr, чe ĸoмпaниятa e пoлyчилa нaд 250 xиляди зaявĸи зa зaĸyпyвaнe нa нoвия aвтoмoбил !!
    Само да припомня , че любимото ти Порше едвам сколасва да пробута манко повече от 200 000 броя от ВСИЧКИТЕ си модели , а Тесла догодина видно ще продава ДВА ПЪТИ повече само о т единия си модел , хахаххаха !!! Пък ти си мечтай за "писта" , хахахха !!!

    Коментиран от #25, #26, #31

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Защо догодина

    7 4 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Още тази година Tesla ще продаде два пъти повече бройки от модел 3, стига да няма отново проблеми с китайците. Само фабриката там ще произведе повече отколкото всички модели на Porsche, а догодина започва производство и фабриката в Европа. А по всичко личи, че модел У ще се продава повече и от модел 3.
  • 27 Ко речи

    7 5 Отговор
    Тесларчета първо се ръбихте колко била бърза тая пластмасова тенекия 😁. Поршето ви скри шапката и взехте да ревете разбираш ли колко бройки били продали тислътъ и колко Порше 😁. Ако ще и петорно да ги продават тоя недодялан хамерикански кенеф никога няма да стигне Порше дори да бяга срещу тях 😉

    Коментиран от #28, #29

  • 28 Ко речи

    5 5 Отговор

    До коментар #27 от "Ко речи":

    Порше и срещу Тесла да върви никога няма да ги стигне по цена/качество. При Порше получаваш малко по-високо качество на двойна цена. За това избора на нормалните хора е Тесла, на милиардерите които не мислят за парите и искат да се покажат Порше.
  • 29 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #27 от "Ко речи":

    И с кое точно ни "скри шапката" умрялото Порше ?? С 0,04 (четири СТОТНИ) от секундата за 400 м , след като е загубил при старта ?? А защо не се пробва срещу Роадстера тоя умрял Тайкан ?? Ааа , сетих се , щото няма да успее даже да го доближи , хахахха !! А като излезе новия Модел С и го отвее като парцал , отново за 8 години поне , ще плачкаш ли много , хахахха ??!!!

    Коментиран от #34

  • 30 smeh

    8 6 Отговор
    Няма автофен, който да не признава Порше. Без значение дали е симпатизант на японско, немско, френско, италианско и т.н. Затова е видно, че ел. фанатиците са всичко друго, но не и автофенове. И още по-хубавото е, че се намират марки като Порше, които произвеждат ИСТИНСКИ автомобили. Които заради кресливите ЕкоДж и някакви псевдо норми бяха ПРИНУДЕНИ да изкарат тостер, който е в разрез с тяхната ИДЕОЛОГИЯ. И въпреки това го направиха по-добър във всяко едно отношение от псевдоЕталона на Мъск. Затова и ви е такъв трън и гледате да омаловажите успеха му. Само, че разликата се вижда от километри и не му трябва реклама - хората сами го рекламират. Докато на Тесла агресивния маркетинг достигна до там, че да фанатизира подражателите им, и да отврати останалите. Скоро очаквам да настъпи тотална изолация и да се превърнат в затворено общество. :)
  • 31 Plameni

    3 4 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Не отговори какво е ускорението до 250км/ч.Мога да ти помогна малко, като ти кажа ,че Тесла докато ускори до 250, поршето ще е ускорило до 250 ,спряло и шофьора може дори цигара да запали. Хахаха.

    Коментиран от #32

  • 32 Айде бе

    3 1 Отговор

    До коментар #31 от "Plameni":

    И това къде го видя?

    Коментиран от #33

  • 33 Plameni

    3 3 Отговор

    До коментар #32 от "Айде бе":

    За цели 9 сек.,как ти се струва, дали Porsche Taycan няма да може да спре от 250 до 0 и да има време да запали цигара
  • 34 перничанин

    3 3 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Смешен си, изкарай се главата навън да подишаш въздух. Времето е слънчево. А, и не коментирай повече, защото не ти се отдава. Само с "ще" на Мъск не си интересен. Норвежец:))

    Коментиран от #35, #36

  • 35 гост

    4 6 Отговор

    До коментар #34 от "перничанин":

    Има нещо наистина смешно и това е цената на стогодишното Порше сравнена с цената на почти вчерашната Тесла , и тя е почти 10(десет) пъти по-голяма !! А пък още по-смешни са фенчетата , дето се правят на слепи и отказват да признаят ФАКТА , че любимите им пушилници са изпята песен , дори да се опитват да се "пребоядисат" на електрички , хахахах !!!
  • 36 Кой ЩЕ

    4 3 Отговор

    До коментар #34 от "перничанин":

    Ами я си помисли, че се радваш като малко дете, как Порше моделна година 2020 била само по Еден единстен параметър постигнатото от Тесла 2012, после обяснявай, кой 8 години е ЩЯЛ и все още ЩЕ за останалите параметри. Порадвай се осем месеца да излезе второто поколение Модел S и после още 8 години останалите пак ЩЕ, включително Porsche.
  • 37 Popito

    1 3 Отговор
    Краварска марка е тесла
  • 38 незнайко

    3 3 Отговор
    Защо се сравнява Порше с Тесла ? Поршето е спортна кола докато Tesla Model S P100D е семеен автомобил !!! Сравняват ги, защото по друг начин не могат да се равняват с Тесла !!!

    Коментиран от #39

  • 39 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #38 от "незнайко":

    Е де, хайде посмали малко. Модел S е в класа на S class и е толкова семейна кола, колкото коментарът ти е смислен. И кои са тези семейства, които ще дадат 300 000 лева за модел S 100D, твоето ли?
    Просто си мислиш неща, които не са верни - и двете коли са в един и същ клас, както и Панамерата.

    Коментиран от #40

  • 40 Семейна е

    4 2 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Модел С е семейна, защо? Защото има място за 3 детски седалки има достатъчно пространство през врата да поставиш или извадиш дете. Има достатъчно пространство за едно семейство да пътува, дълго. Не е спортна, защото няма нито спортни спирачки със спортни спирачни механизми от известна марка, няма спортно окачване, не е правена на писта и за писта а е бърза кола за всекидневна употреба, за семейството.

    Коментиран от #41

  • 41 Антиелектрика

    0 4 Отговор

    До коментар #40 от "Семейна е":

    Това сериозно ли ги твърдиш???
    Значи Пулман за 1 млн. евро е най-семейната възможно съществуваща кола, защото може да събере 8 човека???
    Удивляваш ме понякога с елементарността си!
  • 42 Защото

    2 1 Отговор
    Разбирачи, Бил Гейтс каква кала си купи?
  • 43 Имали значение

    0 0 Отговор
    Каквато си иска.
    Отговора е в големината на батерията и килограмите на колите . Да и всеки си има задник и си обича неговият задник. Безспорно тесла има най големият принос в създаването хибрид между телефон кола и изкуствен интелект.