Porsche Taycan Turbo S стана най-бързият електромобил в историята на Motor Trend, преодолявайки класическата дистанция от четвърт миля за 10.47 сек. Досегашният рекордьор в класацията на американското списание Tesla Model S P100D изпълнява същото упражнение за 10.51 секунди. Американският електромобил отстъпва и по финална скорост - 201.12 км срещу 209.81 км/ч.
Taycan Turbo S се подрежда на трето място в списъка с най-бързите "поршета", тествани от Motor Trend, и на 12-а позиция в общото класиране. Той е по-бърз дори от 911 Turbo S, но все пак отстъпва на Model S в спринта от 0 до 97 км/ч с 2.4 срещу 2.3 секунди.
От Motor Trend споделят, че методиката, по която провеждат изпитанията си, изисква електрическите модели да имат заряд на батерията от поне 75%, а температурата на въздуха трябва да е най-малко 26.6 °C.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Колега
Коментиран от #2, #7
10:34 20.02.2020
2 3936
До коментар #1 от "Колега":
Евала за дизелгейт ли? Или за боклуците, които правят последните 20 години?10:46 20.02.2020
3 smeh
Коментиран от #4
11:23 20.02.2020
4 Прави го
До коментар #3 от "smeh":
Виж на снимката, теста се прави на писта която дава по-добро сцепление. Не на обикновен асфалт.11:38 20.02.2020
5 гост
Коментиран от #6, #10, #11, #16
11:41 20.02.2020
6 Driving pleasure
До коментар #5 от "гост":
Илончо, ти не прочете ли, че тоя Тайкан е едва третото най-бързо Порше? И пак бие кошника ти. Което нищо не значи щото са се все калпави ел. талиги и двете...11:46 20.02.2020
7 Факт!
До коментар #1 от "Колега":
Да го духаш бе помиаринКоментиран от #8
12:10 20.02.2020
8 Driving pleasure
До коментар #7 от "Факт!":
е тва, че ти така правиш на Друсаното африканче не означава, че всички са като тебе и им харесва :DКоментиран от #9
12:13 20.02.2020
9 Факт!
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Припозна се май бе минет.12:25 20.02.2020
10 Пълен боклук
До коментар #5 от "гост":
Пълен боклук15:00 20.02.2020
11 Блабла
До коментар #5 от "гост":
Ти си абсолютен тъпанар. Това сигурно е десетия пореден тест, в който Тайкан размазва пластмасовата американска бракма.Наскоро имаше тест на Car&Driver, при който тестваха Тайкана и Теслата 15 поредни ускорения и Теслата на третия път вече беше двойно по-бавна от Тайкана, а на петия по-бавна и Голф GTI. Тайкана 15 последователни пъти демонстрираше почти равни времена от първия до последния старт.
Теслата не само че прегря на третия път, но и за да стигнеш най-доброто и време трябва да я подготвяш 45 минути. И дори най-доброто и време беше по-лошо от това на Тайкана.
Да не говорим колко по-голяма е разликата на писта като Нюрбугринг, където и най-добрата Тесла не може да падне под 9 минути, а Тайкан без проблем прави 7:42 минути.
Car & Driver тестваха и пробега на двата автомобила и Тайкана е по-ефикасен от Теслата при по-високи скорсти. Митичния пробег на Теслата може да го постигнеш само, ако караш като бабичка в идеално време, без климатик и един човек в колата. Дадеш ли и малко газ и става ламя на ток.
Коментиран от #12
17:22 20.02.2020
12 Бълбец
До коментар #11 от "Блабла":
Сигурен ли си в това което пишеш? https://m.fakti.bg/avto/422114-novata-tesla-popilala-taycan-na-ringaКоментиран от #13
18:18 20.02.2020
13 Блабла
До коментар #12 от "Бълбец":
Ауе, вие Тесланарите сте много тъпо племе. Няма стандартна Тесла, която да направи обиколка на Ринга за по-малко от 9 минути. Това, което ми показваш е единична бройка на прототип без интериор и с пистови гуми. Дори Дачия може да направи единичен прототип, който да е по-бърз от серийно Порше.Коментиран от #14
18:30 20.02.2020
14 Бълбец
До коментар #13 от "Блабла":
Няма по-тъпо племе от троловете. Не можахте да разберете, че Тесла не се шегуват. Само управдания ще си търсите.Коментиран от #19, #20
18:35 20.02.2020
15 Този
18:47 20.02.2020
16 Plameni
До коментар #5 от "гост":
Дай малко информация за ускорението на двата автомобила до 200км/ч и 250км/ч.да видим след 8 години на производство на Тесла как се представят срещу ПоршеКоментиран от #24
18:48 20.02.2020
17 Хах
18:52 20.02.2020
18 Факт
В бг има 100 броя електромобила от Тесла моторс. Никога няма да има толкова Тайкана!!!
18:58 20.02.2020
19 Антиелектрика
До коментар #14 от "Бълбец":
Не можах да издържа! Само един неграмотник пише Управдания, както пишеш и резервУар, г-н хахаха.Как си личиш от километри, добричко неграмотно многониково тролченце!
19:11 20.02.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Бълбец
До коментар #20 от "Блабла":
Ти понеже все се оправдаваш та знаеш добре как се пише. Специалист в оправданията. Електрическите коли нямали бъдеще а всички правят фабрики. Колко трябва да е кух човек, за да твърди че електричките нямат бъдеще,не е истина.Коментиран от #22, #23
19:40 20.02.2020
22 Блабла
До коментар #21 от "Бълбец":
Къде съм написал, че електричките нямат бъдеще? За мен те са бъдещето, но не ме кефи Теслата. Те са автомобили за хора без въображение - скучни вътре и вън.19:47 20.02.2020
23 перничанин
До коментар #21 от "Бълбец":
Норвежец, ти ли си? Разкрихме те :)) Винаги ще ти казвам , че си илитерат, най-вече технически.20:53 20.02.2020
24 гост
До коментар #16 от "Plameni":
Ето ти малко информация какво ви очаква съвсем скоро !!Tеѕlа Моtоrѕ пoлyчи нaд 522 xил. ( !!!!!!!!!) пpeдвapитeлни пopъчĸи зa eлeĸтpичecĸия пиĸaп Суbеrtruсk, ĸoйтo вce oщe нe e пycнaт в cepийнo пpoизвoдcтвo. Toвa cтaвa яcнo oт фopyмa Суbеrtruсkоwnеrѕсlub, чиитo пoceтитeли cлeдвaт тaблицaтa зa peзepвaции нa мoдeлa.
Πpипoмнямe, пpoтoтипът нa eлeĸтpичecĸия пиĸaп Теѕlа Суbеrtruсk дeбютиpa нa 22 нoeмвpи. Ceдмицa пo-ĸъcнo шeфът нa Теѕlа Илън Mъcĸ пиca в Тwіttеr, чe ĸoмпaниятa e пoлyчилa нaд 250 xиляди зaявĸи зa зaĸyпyвaнe нa нoвия aвтoмoбил !!
Само да припомня , че любимото ти Порше едвам сколасва да пробута манко повече от 200 000 броя от ВСИЧКИТЕ си модели , а Тесла догодина видно ще продава ДВА ПЪТИ повече само о т единия си модел , хахаххаха !!! Пък ти си мечтай за "писта" , хахахха !!!
Коментиран от #25, #26, #31
21:47 20.02.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Защо догодина
До коментар #24 от "гост":
Още тази година Tesla ще продаде два пъти повече бройки от модел 3, стига да няма отново проблеми с китайците. Само фабриката там ще произведе повече отколкото всички модели на Porsche, а догодина започва производство и фабриката в Европа. А по всичко личи, че модел У ще се продава повече и от модел 3.08:03 21.02.2020
27 Ко речи
Коментиран от #28, #29
09:00 21.02.2020
28 Ко речи
До коментар #27 от "Ко речи":
Порше и срещу Тесла да върви никога няма да ги стигне по цена/качество. При Порше получаваш малко по-високо качество на двойна цена. За това избора на нормалните хора е Тесла, на милиардерите които не мислят за парите и искат да се покажат Порше.09:11 21.02.2020
29 гост
До коментар #27 от "Ко речи":
И с кое точно ни "скри шапката" умрялото Порше ?? С 0,04 (четири СТОТНИ) от секундата за 400 м , след като е загубил при старта ?? А защо не се пробва срещу Роадстера тоя умрял Тайкан ?? Ааа , сетих се , щото няма да успее даже да го доближи , хахахха !! А като излезе новия Модел С и го отвее като парцал , отново за 8 години поне , ще плачкаш ли много , хахахха ??!!!Коментиран от #34
10:23 21.02.2020
30 smeh
11:30 21.02.2020
31 Plameni
До коментар #24 от "гост":
Не отговори какво е ускорението до 250км/ч.Мога да ти помогна малко, като ти кажа ,че Тесла докато ускори до 250, поршето ще е ускорило до 250 ,спряло и шофьора може дори цигара да запали. Хахаха.Коментиран от #32
11:53 21.02.2020
32 Айде бе
До коментар #31 от "Plameni":
И това къде го видя?Коментиран от #33
12:13 21.02.2020
33 Plameni
До коментар #32 от "Айде бе":
За цели 9 сек.,как ти се струва, дали Porsche Taycan няма да може да спре от 250 до 0 и да има време да запали цигара12:36 21.02.2020
34 перничанин
До коментар #29 от "гост":
Смешен си, изкарай се главата навън да подишаш въздух. Времето е слънчево. А, и не коментирай повече, защото не ти се отдава. Само с "ще" на Мъск не си интересен. Норвежец:))Коментиран от #35, #36
15:46 21.02.2020
35 гост
До коментар #34 от "перничанин":
Има нещо наистина смешно и това е цената на стогодишното Порше сравнена с цената на почти вчерашната Тесла , и тя е почти 10(десет) пъти по-голяма !! А пък още по-смешни са фенчетата , дето се правят на слепи и отказват да признаят ФАКТА , че любимите им пушилници са изпята песен , дори да се опитват да се "пребоядисат" на електрички , хахахах !!!15:56 21.02.2020
36 Кой ЩЕ
До коментар #34 от "перничанин":
Ами я си помисли, че се радваш като малко дете, как Порше моделна година 2020 била само по Еден единстен параметър постигнатото от Тесла 2012, после обяснявай, кой 8 години е ЩЯЛ и все още ЩЕ за останалите параметри. Порадвай се осем месеца да излезе второто поколение Модел S и после още 8 години останалите пак ЩЕ, включително Porsche.09:03 22.02.2020
37 Popito
10:54 22.02.2020
38 незнайко
Коментиран от #39
15:11 22.02.2020
39 Антиелектрика
До коментар #38 от "незнайко":
Е де, хайде посмали малко. Модел S е в класа на S class и е толкова семейна кола, колкото коментарът ти е смислен. И кои са тези семейства, които ще дадат 300 000 лева за модел S 100D, твоето ли?Просто си мислиш неща, които не са верни - и двете коли са в един и същ клас, както и Панамерата.
Коментиран от #40
16:06 22.02.2020
40 Семейна е
До коментар #39 от "Антиелектрика":
Модел С е семейна, защо? Защото има място за 3 детски седалки има достатъчно пространство през врата да поставиш или извадиш дете. Има достатъчно пространство за едно семейство да пътува, дълго. Не е спортна, защото няма нито спортни спирачки със спортни спирачни механизми от известна марка, няма спортно окачване, не е правена на писта и за писта а е бърза кола за всекидневна употреба, за семейството.Коментиран от #41
16:50 22.02.2020
41 Антиелектрика
До коментар #40 от "Семейна е":
Това сериозно ли ги твърдиш???Значи Пулман за 1 млн. евро е най-семейната възможно съществуваща кола, защото може да събере 8 човека???
Удивляваш ме понякога с елементарността си!
18:18 22.02.2020
42 Защото
22:17 25.02.2020
43 Имали значение
Отговора е в големината на батерията и килограмите на колите . Да и всеки си има задник и си обича неговият задник. Безспорно тесла има най големият принос в създаването хибрид между телефон кола и изкуствен интелект.
19:35 26.02.2020