Интересно клипче се завъртя в интернет пространството. Става дума за импровизирано драг състезание между новите генерации на японската "Годзила" и наточеното баварско купе от шеста серия. Според описанието и клипа автомобилите стартират в движение. Преди старта скоростта им е 50 км/ч и се движат на втора предавка.
Nissan-ът, цялото моделно име на който е Skyline GTR R35 (2012), е с мощност 542 конски сили, а BMW-то (F13 M6, 2012 година) притежава 560 коня. Твърди се, че и двата автомобила са stock-изпълнение, тоест без каквито и да било допълнителни доработки. Следва пълна газ, а какво се случва, вижте във видеото.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ония на луната
Коментиран от #66
12:01 13.02.2013
2 honda
12:05 13.02.2013
3 HA-HA
12:07 13.02.2013
4 Ицо
Коментиран от #6
12:08 13.02.2013
5 xa xa
12:08 13.02.2013
6 ха ха
До коментар #4 от "Ицо":
ЕЕ да истината боли така е.Страдай японецКоментиран от #50
12:10 13.02.2013
7 иво
Коментиран от #145
12:14 13.02.2013
8 Хахаха
12:16 13.02.2013
9 Archangel
12:18 13.02.2013
10 VW GOLF MK4
12:18 13.02.2013
11 M-Power
12:20 13.02.2013
12 М_Sux
Коментиран от #15, #19
12:22 13.02.2013
13 Ицо
12:24 13.02.2013
15 KalistO
До коментар #12 от "М_Sux":
смешен си ти. клипчето си е супер, за 10-и път го грледам на HD и се кефяКоментиран от #22
12:25 13.02.2013
16 Shmeker
12:28 13.02.2013
17 Shmeker
12:29 13.02.2013
18 Ицо
12:30 13.02.2013
19 Shmeker
До коментар #12 от "М_Sux":
Да ве от 0 до 100 може. Ама там нагоре моторът си казва думата. Нисанът ще е по-силен на писта заради "системите" си.Коментиран от #27
12:30 13.02.2013
20 nikito_blend
12:32 13.02.2013
21 ха ха
12:34 13.02.2013
22 М_Sux
До коментар #15 от "KalistO":
Nissan GT-R 3.8 V6 разполага с двигател с 550 к.с., ускорение от 0 до 100 км./ч. за 2,8 секунди, и максимална скорост от 315 км./ч.BMW - Мощност560 к.с...... Работен обем4395 см.... Време от 0-100 км/ч4.2 с... Максимална скорост 250 км/час
Ето ти данните на 2те коли, а ти се радвай на измишльотините на децата. За теб сигурно и филма матрицата е реална и ти се бориш срещу роботите.
12:39 13.02.2013
23 Japan PoWeR
12:42 13.02.2013
24 Иван Иванов
12:47 13.02.2013
25 520 zender
12:48 13.02.2013
26 Име:
12:50 13.02.2013
27 М_Sux
До коментар #19 от "Shmeker":
До Shmeker1. Нисана бие бмв-то не само до 100
2. Второ ако не си забелязал, че това е FAKE клип няма смисъл да говорим изобщо.
До ЗЕНДЕР, СТОКОВ МОДЕЛ ГТР от магазина за 180 хиляди лева 2013та вдига 2.8 до 100. Само отбелязвам.
Коментиран от #32, #80
12:51 13.02.2013
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Име:
12:53 13.02.2013
30 SkylineR34
Старт от 50 км/ч е пълна глупост. Вижда се много добре, че БМВ-то дръпна там някакви метри преднина и до там, повече не можа.
Второ:
Тръгнат ли двамата от 0 км/ч БМВ-то духа от всякъде.
http://www.youtube.com/watch?v=5lOPMcCrx-o
Без 4х4 БМВ-то за кво се мъчи незнам
12:55 13.02.2013
31 Спас
Какво му е чудното, че автомобил с 4х4 изостава на доускорение ? Автомобилите с 4х4 предаване винаги изостават нагоре, защото едно е да въртиш 4 колела, съвсем друго 2. Отделно от това 4х4 автомобилите имат загуби на мощност от 25 до 30% заради трансмисията, докато тези с предно или задно имат около 13-15-16%. Или иначе казано БМВ-то е повече конски сили на колелата. За доускорение се изискват 2 неща - аеродинамика и мощност. Аеродинамиката е ясно, че и двата автомобила я притежават, но мощността си оказва думата в полза на БМВ-то. От старт нещата са ясни заради двойното задвижване, но след това нещата се променят коренно различно. Всички 4х4 автомобили са така.... не само Нисан и т.н. Вземете ги научете тези неща, че иначе е смешно отстрани. Има изключително много коли, които пердашат Нисан-а в такива дисциплини. Просто това е един от главните минуси на 4х4 предаването - по-бавното доускорение !
Коментиран от #33
13:03 13.02.2013
32 520 зендер
До коментар #27 от "М_Sux":
Ма той даже и за 2.7 достига стотачката.Мощноста му е 550кс.Повтарям-доускорението е дисциплина която има много малко с ускорението от място.Коментиран от #34, #48
13:04 13.02.2013
33 520 zender
До коментар #31 от "Спас":
Абе може и да не разбираме ама това не пречи да имаме мнение.Пък тебе не те знам за колко голям е мислиш че говориш толкоз от високо.А поспри малко-и ние сме достатъчно големи .13:10 13.02.2013
34 М_Sux
До коментар #32 от "520 зендер":
Не мога да намеря данните от 0 до 300та да видиш. След като ГТР-а достига 100 за 2.7 колко ли ще му трябват да стигне 200та за 6 или 7 секунди .... бмв-то от 4.2 до 100 ще му трябват минимум 8-9.... и точно когато бмв-то започне да развива повече км/ч от ГТР-а и тръгне да наваксва изоставането му ще удари ограничителя на 250 и ГТР-а ще го бие още повече.Другото което искам да отбележа е, че ГТР-а тежи 1850кг. и М6 тежи точно 1850кг.Все пак трябва да се отбележи, че това са съвсем различни коли - БМВ нямат аналог, но най-близко е точно м6.... еднакви килограми, сходна мощност(като бмвто е малко по-мощно).
Коментиран от #37
13:15 13.02.2013
35 Спас
Както и да е, не целя да се заяждам с никой, и двете коли са уникални сами по себе си, но е добре да се знаят тези неща. Пробвайте каквито и да искате коли с сходна мощност, но едната да е 4х4 а другата с предно или задно и ще видите, че резултата ще е винаги един и същ ако се гледа доускорението. От място както казах е ясно - имаш около 30-40% повече сцепление с 4х4 предаването и няма как да правиш по-лош старт от кола с един задвижващ мост
13:16 13.02.2013
36 мнение
До коментар #28 от "мнение":
Не разбирам защо триете втори мой коментар.Пак ви задавам въпроса кой независим орган е удостоверил истинноста на този тест.Не е коректно да триете коментари без да давате обяснение.Все пак нито обиждам някого просто ви задавам въпрос.
Ако се смятате за цензори които си трият каквото не им харесва просто го обявете.
Нека се отнесем към въпроса професионално както подобава на интелигентни хора.
13:17 13.02.2013
37 520 zender
До коментар #34 от "М_Sux":
Сега,по принцип зада видиш каква е еластичноста на един автомобил и да сравниш тази на друг автомобил се прави едно нещо.Ускорява се на 4-та предавка от 60-100км в час и се засича време.Същото нещо се прави и на 6-та или директна предавка но от 80-120км.Ще се изненадаш колко различни могат да бъдат сходни по килограми и различни по мощност автомобили при доускорението.Просто отвори някой Ауто Билд и сравнявай-има изненадващи резултати...13:22 13.02.2013
38 рали
13:26 13.02.2013
39 Sux
13:50 13.02.2013
40 неутреален
http://www.youtube.com/watch?v=5lOPMcCrx-o
13:53 13.02.2013
41 pfff
13:56 13.02.2013
42 Julio
13:58 13.02.2013
43 Бръм
То не бил толкова велик май, а?
Коментиран от #70
14:00 13.02.2013
44 Шумахер
14:00 13.02.2013
45 Дошо
14:01 13.02.2013
46 Julio
14:04 13.02.2013
47 dockera
Коментиран от #53
14:05 13.02.2013
48 Дошо
До коментар #32 от "520 зендер":
ДА ама версията с 485к.с тупа яко Мурсиелаго ЛП 640.Наистина ли смяташ, че това БМВ ще предствлява някаква конкуренция за Нисана в която и да е дисциплина?Коментиран от #65
14:06 13.02.2013
49 Бръм
http://www.youtube.com/watch?v=VVt1IjIdLxY от 57 секунда...
На незнаещите английски - залягайте над уроците деца:)))
Глей смотания Фиат кво прави още по смотаното ево на еластичност на най-висока предавка! ;)))Хахаха...
Смех!
14:07 13.02.2013
50 хонда
До коментар #6 от "ха ха":
6-цата тръгва по рано14:07 13.02.2013
51 раптор
14:07 13.02.2013
52 Бръм
14:07 13.02.2013
53 Бръм
До коментар #47 от "dockera":
@47 Баце в час съм бил когато е трябвало! За разлика от повечето тук очевадно...;)14:11 13.02.2013
54 Maurice
Коментиран от #55, #58, #68
14:33 13.02.2013
55 Бръм
До коментар #54 от "Maurice":
@54 Право хортуваш като цяло, ма виж в едно си се объркАл и то доста! Серийни поршета размазват нисана и на драг и на ринга. Ако не вярваш факти бол. Лесно ще те "изложа"...та ако искаш продължавай с твърдението че ГТР е убиеца на Поршета...Коментиран от #57
14:38 13.02.2013
56 Pavel
14:38 13.02.2013
57 Maurice
До коментар #55 от "Бръм":
Исках да кажа,че е създаден с тази цел. Освен това за двойно по-ниската си цена,предлага сходни параметри.14:39 13.02.2013
58 гтр
До коментар #54 от "Maurice":
Нормален не само феновете на БМВ14:56 13.02.2013
59 Ицо
http://fastestlaps.com/comparisons/nissan_gt-r_mk_iii-vs-bmw_m6_2012.html
15:05 13.02.2013
60 Владимир Новаков
Коментиран от #69
15:15 13.02.2013
61 очевидно
Коментиран от #63
15:19 13.02.2013
62 dockera
15:23 13.02.2013
63 Дошо
До коментар #61 от "очевидно":
Много коли разполагат с по 200коня повече и повече въртящ момент, но биват изгаврени яко от ГТР.Аз съм сигурен, че първия R35 с 485к.с ще направи това БМВ криво във всички дисциплини
15:38 13.02.2013
64 pRogressive
15:39 13.02.2013
65 520 зендер
До коментар #48 от "Дошо":
Откъде да знам ве Дошо.Просто гледам клипчето и нищо повече.Дори се изненадах-ама съвсем честно.Клипчета в нета колкото искаш.Никога не съм карал такива коли зада зная със сигурност кой колко точно е по-бърз.Аз си знам само за моята кола..15:39 13.02.2013
66 Име:
До коментар #1 от "ония на луната":
01:16.2 McLaren MP4-12C 17.0301:16.5 Lamborghini Aventador 17.06
01:16.8 Bugatti Veyron Super Sport 15.05
01:17.1 Gumpert Apollo S 11.06
01:17.3 Ascari A10 10.09
01:17.6 Koenigsegg CCX (with Top Gear Wing) 08.04
01:17.7 Noble M600 (cold) 14.05
01:17.8 Nissan GT-R (2012) 17.04
01:17.8 Pagani Zonda Roadster F (Clubsport Version) 12.04
01:17.9 Caterham Seven Superlight R500 (cold) 12.06
01:18.3 Bugatti Veyron 16.4 12.04
01:18.4 Pagani Zonda F 07.04
01:18.9 Maserati MC12 06.02
01:19.0 Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce 13.02
01:19.0 Enzo Ferrari 05.02
01:19.1 Ferrari 458 Italia 15.06
01:19.5 Lamborghini Gallardo LP560-4 12.01
01:19.5 Porsche 997 GT2 12.01
01:19.5 Ariel Atom 2 300 05.09
01:19.6 Mercedes-Benz SLS AMG Roadster 18.02
01:19.7 Nissan GT-R 11.05
01:19.7 Ferrari 430 Scuderia 11.01
01:19.8 Ferrari 599 GTO 16.02
01:19.8 Lamborghini Murciélago LP640 09.05
01:19.8 Porsche Carrera GT
АРЕ СТИГА ПРИКАЗВАХТЕ ГЛУПОСТИ!!!
Коментиран от #87
15:41 13.02.2013
67 Име:
Бръм ти си уникален хейтър и ужасно некомпетентен. Кфо ми го показваш това фиатче, нали знаеш че мога да ти направя същото със трабант и ферари f40 примерно?? Направо не мога да повярвам че си вярваш кфи глупости говориш. Не бил толкова велик. Ти ще кажеш. Дошъл си вчера от село и отричаш вече мнението на целия свят. УСПЕХ, но с това мислене до никъде няма да стигнеш. Погледни пред какви коли е Нисана и сметни колко струва!!!
Коментиран от #71
15:44 13.02.2013
68 520 zender
До коментар #54 от "Maurice":
Никой не казва че БМВ М5 е най-бързата или най-мощната кола,но да твърдиш че не е спортна със своите 507-560кс означава че си утвърден автопилот и тия конски сили са ти под нивото ли кво...Това е автомобил който без ограничител лесно минава 300км в час.Бая силно изказване си направил.Поне така си мисля при положение че аз лично веднъж успях да се докопам до едно Е36 М3 и ми се стори извънземно след като настъпих газта до край.Незнам момче-ти явно признаваш тия дето вдигат по 400 километра в час -като 9ff примерно..Коментиран от #93
15:49 13.02.2013
69 Shmeker
До коментар #60 от "Владимир Новаков":
Да бе глупости. БМВ могат да правят комфортни коли с добро поведениеКоментиран от #73
15:54 13.02.2013
70 Име:
До коментар #43 от "Бръм":
Айде погледни бе БРЪМ ли си къф си. Виж как Порше 911 GT2 със 620к.с е 2 ДЕСЕТИ по-бързо от стария GTR със 485к.с. И виж как новия 2012 GTR със 1.8 СЕКУДНИ. Нямам нищо против Порше и ми една от най-любимите ми марки, но ти с твоята компетентност ме принуждаваш да го правяКоментиран от #75
16:02 13.02.2013
71 Бръм
До коментар #67 от "Име:":
@67 Баце ти па кога интервюира целият свят?! Да не би да бъркаш случайно каквото ти се ще да е с каквото е? От село е на майка ти сина и си спести за в бъдеще квалификации щото си пристрастен недоучил . Фиата го показах да се види (колко тъп трябва да си за да мислиш, че клипа на топ гиър е пристрастен и нагласен след като сам се позоваваш на тях!), че от 0-100, 0-200 и там още квото си искате няма нищо общо с еластичност и че изказвания от рода,че нисанс бие едва ли не всико във "всяка дисциплина" са плод на необразовани като...а сети се!? И да аз казвам - не е толкова велик!Ти като казваш, че е автоматично да ти вярвам ли?! сигурно и шасито не е на лотус, сигурно не тежи над 1700кг, сигурно порше не вади сток над 600 коня от същия обем и не размазва и на ринга и на драг?! Сигурно нисана е с по малко електроника без която не знам колко изобщо ще върви! Къде не съм прав? ОК. По евтин, и? Аз ако имам пари за 200к кола пука ли ми? Айде като е световно признат намери статистика колко нисана ГТР са продадени и колко Поршета, Ламорджинита и Ферарита. .аси заблуденият "свят"! Май си ти заблуденият дето си мисли, че нещо като на "става" вече трябва всички да му се кланят. .аси заблуденият и назидава...марш в дупката! Ще викаш селянин на баща си! И ако си прав си прав за едно - мразя, ама не Нисана, а слепите необосновани възхвалявания.
Коментиран от #77
16:03 13.02.2013
72 Име:
Коментиран от #74
16:06 13.02.2013
73 Име:
До коментар #69 от "Shmeker":
Коментарът ми номер 72 беше до тебе.16:06 13.02.2013
74 520 зендер
До коментар #72 от "Име:":
Е тука си много прав ама една камара хора тва немогат да го разберат.16:08 13.02.2013
75 Бръм
До коментар #70 от "Име:":
@70 Сложи си очилата: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_timesГТР 2013 по бавен от гт2 2010! Нещо да кажеш?!
После:
http://www.youtube.com/watch?v=4jOQFMlpdVI
Кво стана с 2-те десети и драга е със само 530кс Порше турбо!
Леле стреснах се!
Давай да се посмеем...а нещо да кажеш за японската ;) марката с традиции Лотус?!
Коментиран от #78
16:09 13.02.2013
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Име:
До коментар #71 от "Бръм":
Ти си уникален бе пич. Първо какво общо имат продажбите? Нима малко продавата Пагани Зонда е по-бавна кола от М3?? Второ единственото безпристрастно нещо в Топ Гиър са времената на пистата им. Всичко друго е бъзик и преувеличение и ако не схващаш английския хумор значи не си много остър. Трето като е 1700кг защо тогава бие Ферари Енцо което е към 1300??? Ако разбираше от времена на писта и ако беше стъпвал някога на писта щеше да знаеш че 50кг са огромна разлика. Трето не съм подлагал под съмнение това кой какво е развил в този автомобил, но ти се изкаваш ужасно детски казвайки. Като махнем двигателя като махнем шасито дрън дрън като махнем не знам си какво.... това се отнася за всяка 1 кола. Четвърто велик не велик Nissan GTR R35 стана световен феномен и да искаш и да не искаш. Хората по цял свят са го признали, не е нужно да ги интервюираш, но е нужно да видиш и някой друг сайт или списание различно от Факти.бг и аутобилд! Извинявай за което, но ме нервира страшно много безпочвените ти сравнения. Пето: Порше 911 GT2 е единственото пред нисана на ринга, но трябва да знаеш че то е хем много по-мощно, хем доста по-олекотено че е и лимитирана версия, и е единственото Порше по-бързо от нисана. Та мнението на maurice че е Порше убиец е вярно за жалост.Коментиран от #79
16:15 13.02.2013
78 Име:
До коментар #75 от "Бръм ":
По-надолу ти беше обяснено за драг между автомобил с двойно предаване и такъв с задно предаване. Първо имаш загуби, второ имаш тегло. Времената на писта са много по-важни, защото показват цялостно поведението на 1 автомобил. Нали знаеш че американските muscle коли са царете на драга, но никъде другаде...16:20 13.02.2013
79 Бръм
До коментар #77 от "Име:":
@77 Общото пич, е че не всеки го интересува (фактически даже по малкото) за колко вдига 300 и дали е със секунда или 2 по бързо в ръцете на профи пилот в добри условия. Хората не купуват за да стигат най-бързо от т.А до т. Б или да са първи на светофарите. Това е преоритет на комплексираните и само на тях това е преоритетното. Няма никакъв английски хумур - живата реалност си е! Ти ако ти е толко багажа и не схващаш проблема е твой. Евото има огромна турбина и от там голям лаг. Докато се развърти и докара оборотите фиата беше заминал и свърши пистата. Къде е хумура? А че с малко газ гасиш колата вместо да потеглиш с което вместо да се "направиш" ще се изложиш като семкаджия, а че радиуса на обръщане е смешно голям? В нормалният живот пак ще изглеждаш смешен! А, че ще сменяш гуми на 20к?! Просто хората са обективни и показват, че това да въртиш обиколки на равно с Ламборджини си има и обратна страна на медала. И е хубаво да се знае от пуберите с жълто около устата, а нбе само да размахват голи цифри!За това като цяло колата е важна, а не само едно от 0-200 или малко по бърз на писта. После нещата съм ги изброил за да се обоснова защо не смятам, че е най. Първо да беше само японски инжинеринг и без толкова електроника- евала, ама като не е? Да обобщаваш, че японското е над и е велико си е ...ми смешно! Дефакто те признават, че има по добри от тях - ти не! Хаха...
Свиквай, че джапанките не са N1! Карай си трактора и не поучавай...
Коментиран от #81, #82, #96
16:31 13.02.2013
80 Shmeker
До коментар #27 от "М_Sux":
Не е фейк ;)16:34 13.02.2013
81 Име:
До коментар #79 от "Бръм":
Ти ли ще ме учиш за турбо двигателите и ще ми обясняваш що е турбо лаг? Дадох ти оговор същото упражнение като на фиата и евото мога да ти го направя със която и да е кола и ферари f40 или друга турбо кола. Евото е направено да върви и да се кара бързо и е добро в това си отношение. Да по-голямата част от хората не се интересуват колко им е бърза колата. Но има и една друга част наречени автомобилни маняци които обичат да ходят по-писти и да модифицират колите си с цел най-добро време. Това може да не се случва в бедната ни държава, но тайм атака по света е факт. А за тази цел бих искал единствено японска спортна кола. После въпреки че ти се извиних, макар и редакторите да поистриха така че да не си личи, не е нужно да продължаваш да ме убиждаш. После никога не съм казвал че японските автомобили са най-великите, въпреки че лично за мен те са ми най-любимите. Трето тук спорим за бързина, а не за в "нормалния живот", за нормалния живот си има everyday-ки автомобили. Японския " инжинеринг " в нисана си е много отпреди модела R35, но ти и с него не си запознат какво да говорим за останалите GTR-и...16:41 13.02.2013
82 Име:
До коментар #79 от "Бръм":
Освен това кога ще разберете че няма такова нещо най-великата държава в автомобилостроенето. Като започнем от Италия и Великобритания, Германия и Франция, после САЩ и Япония, всички са дали много. И няма такова нещо като най-великата марка. Това са изказвания на малките деца кой е най-най. Има модели и има по-добри и по-лоши в различните категории, и в различните приложения които намират те в реалния свят дали спортни или луксозни или икономични и т.н. Та ще ти отговоря: "Свиквай че и хансовете не са н1"16:53 13.02.2013
83 iko
17:21 13.02.2013
84 петпет каменов
17:26 13.02.2013
85 Тодор Тодоров
18:08 13.02.2013
86 Владо
18:22 13.02.2013
87 ари
До коментар #66 от "Име:":
това е старо,новата pagani е на първо място.18:42 13.02.2013
88 ivan
Коментиран от #90
19:49 13.02.2013
89 B M W FaN
19:51 13.02.2013
90 Shmeker
До коментар #88 от "ivan":
Да ама трансмисията му почва да пречи щото има загуби. Предимснтвото е единствено от старт.Естествено при БМВ мощността отива доста по-ефиктивно до колелата при летящ старт.
Ама сега като пуснат новата 8ма серия и й сложат xDrive, се надявам да е по-добра от нисана и в останалите дисциплини.
Коментиран от #92
20:04 13.02.2013
91 ????????????
20:48 13.02.2013
92 гтр
До коментар #90 от "Shmeker":
Абе надявай сеhttp://www.youtube.com/watch?v=e2Vx5ZAuXgQ
Това бмв ако бие Ламбото ела ми се обади
21:22 13.02.2013
93 Maurice
До коментар #68 от "520 zender":
Човек,ти пак се вкарваш във филм. Много лично приемаш коментара ми за БМВ,сякаш си на заплата при тях. Извинявай много,но М5 Е60 тежи два тона. Ти ако на това му викаш спортна кола.......... Абе бие Голф на ускорение,но това е нищо. Не,че Нисан не е близо 2 тона,но високото тегло е на сметката на безбройните електронни системи. За мен спортен автомобил е онзи,който ти позволява в завой да минеш със 100км/ч,на който БМВ може да мине със 60км/ч. Или с други думи,да може да завива нормално без презавиване или недозавиване. Онзи,който може да спре от 200-0 за двойно по-кратко разтояние от БМВ М5 и ускорението му до 100 да не е повече от 5 сек. Това за 300,400,500,1000км/ч са за децата. Грам не ме интересува колко вдига една кола. WRC колите развиват до 200км/ч и са мААААААлко по спортни от БМВ. Като искаш да знаеш на кое казвам спортен автомобил,това е Супра,НСХ,Лансър ЕВО,Импреса СТИ,Корвет,Вайпър. Европейските включват цялата гама на Ферари, Мазерати, Ламбо, няколко модела на Порше плюс екзотиките. Убеден съм,че една Хонда ЦРХ,ще бие М5 на планинско. Карай си дизелака и си мисли,че си HOOLIIGAN на пътя.Коментиран от #95, #105
21:45 13.02.2013
94 Павел
21:47 13.02.2013
95 520 зендер
До коментар #93 от "Maurice":
Импрезата много добре го е обяснил кой автомобил колко е спортен.Пък аз дали ще си мисля че съм хулиган или не си е моя работа.Аре много време ти отделих-ще си гледам мача че и без това съм го играл с много кинти.....21:57 13.02.2013
96 аз
До коментар #79 от "Бръм":
Много си изБръмЧал бе момче!Пишеш невероятни простотии и си вярваш.Клипа е правен от някое немско фенче комплексарче,като теб.Тръгнал обаче да сравнява с неправилната кола.БМВ няма в гамата си автомобил,който да се опре на ГТ–Р по никакъв показател.Първо чети и тогава пиши глупости,че ставаш за пореден път много глупав.Поне,като не ги разбираш нещата,компенсирай с четене!Приятелски съвет ти давам,пък ти както искаш го разбирай.Можеш да си останеш глупав и непосветен,ако не наблегнеш на четенето и можеш да си останеш пак такъв,но с малко повече обща култура,ако четеш малко повече.Коментиран от #103
22:24 13.02.2013
97 Хи Хи
22:26 13.02.2013
98 330i
Коментиран от #115
22:36 13.02.2013
99 330и
и пове4е да не съм 4ул за гущера колко е велик
22:50 13.02.2013
100 Гостенина
Това е точно нагласен клип, за хора, които си нямат никаква обща култура от автомобили и си набавят инфото предимно от АБ. БМВ няма абсолютно никакъв шанс при каквато и да е ситуация срещу Годзила. Друг е въпроса, че ако БМВ някога успеят да направят автомобил доближаващ се до показателите на Годзила, то цената му ще е поне х2. С много пари можеш да направиш берачка, но майсторлъка е да е направиш с малко и да унижаваш прескъпите „спортисти“.
22:52 13.02.2013
101 330и
23:11 13.02.2013
102 bogi
23:22 13.02.2013
103 Бръм
До коментар #96 от "аз":
@96 Благодаря за изчерпателното и аргументирано мнение, комплексарче...;) И като истински "аз" (само дето май с г.За яйца трошиш) би ли ми помогнал да прогоня заблудите си? Благодаря предварително! ;)PS "БМВ няма в гамата си автомобил,който да се опре на ГТ–Р по никакъв показател." Я да видим:
1. БМВ има в гамата си по икономични.
2. По мощни.
3. С по голям въртящ момент.
4. С по голяма прходимост.
5. С по голяма вместимост на багажника.
6. По добра возия и комфорт.
7. По скъпи както и по евтини.
8. Мога до точка 101, но и до тук стана ясно колко си ограничен и кой всъщност пише глупости и не чете.
Изобщо такива коментари щяха да са смешни ако не беше тъжно, че има толкова ограничен (да не кажа по тежка дума) народ. Мъка, мъка...
Коментиран от #106, #114
00:51 14.02.2013
104 знаещ
Коментиран от #107
00:51 14.02.2013
105 Бръм
До коментар #93 от "Maurice":
@93 "Онзи,който може да спре от 200-0 за двойно по-кратко разтояние от БМВ М5" - Нищо лично баце ма тука се поувлече. Като намериш такава кола (освен може би болид на Ф1) ела ми се обади!"WRC колите развиват до 200км/ч" - слагаш друга скоростна кутия и развиват доста над 200...;)
"Убеден съм,че една Хонда ЦРХ,ще бие М5 на планинско." - Ако си гледал Сабине на ринга с М5 гаранция ще се убедиш колко си заблуден в убеждението си. Точно пък на планинско където има огромно значение въртящият момент 1.6 да ми сравняваш с 507 коня чудовище пък тежащо и 2 тона...да беше казал слалом в зала или на полигон - може би, ама иначе!? Чудя се изобщо що ли чета глупости от 1001 нощ...
Коментиран от #127
01:01 14.02.2013
106 Име:
До коментар #103 от "Бръм":
Но не и по-бързи на писта за тази цена. Че и за по-голяма цена - пак нямат. Сега да ми извадиш състезателни моделиКоментиран от #108
01:05 14.02.2013
107 Бръм
До коментар #104 от "знаещ":
@104 "2-те коли си имат официални характеристики, времена и т.н."Баце айде да ни осветлиш от 50 км/ч до 100 или 160 като си "знаещ" на двете коли какви са времената? А и ако кажеш и на коя скорост са съвсем ще съм ти признателен...
Много знаещи, много нещо... 2,89 < 4.2 => кола 1 е по по най от кола 2 и толкос...аз ли не разбирам, вие ли сте неграмотни...?!
01:06 14.02.2013
108 Бръм
До коментар #106 от "Име:":
@106 Когато обсъждахме тойотата недвудмислено ти доказах, че е глупаво да пишеш такива коментари, но поука уви няма...В този дух можеш да искаш и да са в същият цвят на боята...
Ако толкова държиш да се правиш на интересен - я виж времената на ринга и ще откриеш доста по бързи от прехваленият нисан който струват по малко! Имаш се за умен ще се сетиш кой визирам...
Коментиран от #109
01:12 14.02.2013
109 Име:
До коментар #108 от "Бръм":
Знам кои имаш в предвид, но влизаш в малко друг спорт в които нямаш шанс. Първо зависи от това колко от колите са легални за движение по пътищата. Второ до каква степен са модифицирани. Гуми - шосейни или сликове. Ако ми говориш за ACR-а то той е далеч от street legal. Най-малкото е със сликове или semi slick, доста олекотен, състезателно окачване и със допълнителни аеро елементи които не са street legal, а му дават по половин секунда на километър (визирам предния сплитър). Освен това той е силно лимитирана версия и не съм сигурен че е по-евтин. Другата "кола", която може би е по-евтина от нисана е Donkervoort D8 RS, на която нещо не пишат с какви гуми е била и сещаш се тя е около 500 - 600кг. Не се опитвай повече...01:27 14.02.2013
110 Име:
Че дали са произведени 50 бройки от това нещо? 350 к.с на 600кг, 575кс на тон, че той нисана е 550к.с на тон и 700. И е по-бърз дори от 911 GT2, но пък е след LFA - най-бързата серийна кола на ринга - ФАКТ.
Айде лека нощ, ако ти е мъчно за мене си чети пак коментарите ми можеш и да научиш нещо.
Поздрави!
Коментиран от #112
01:34 14.02.2013
111 dmxl
01:44 14.02.2013
112 Бръм
До коментар #110 от "Име:":
@110 Силно съм те надценил! ;) Всеми се поуграмоти пък пак ми говори! ;)@111 Не им показвай такива неща, ще кажат, че е нагласено, шофьора на нисана е блондинка и т.н. и т.н.
Само ще вметна, че на М6 от 80-120 на 5-та е 4,5сек, а на нисана до 2011г е 4,8... но това е ерес измислена, невярна и т.н. Нъли нисана е по във всяко едно отношение ;)
Коментиран от #148
02:35 14.02.2013
113 Turbine Soul
07:23 14.02.2013
114 Дошо
До коментар #103 от "Бръм":
Когато БМВ пада от по-бързи коли работата се обръща на комфорт иначе а се появи, някой по-слаб мигом започва да се говори каква бегачка е БМВ :-)Забрави да кажеш, че БМВ има и по-хубави вентили на гумите .
08:51 14.02.2013
115 Дошо
До коментар #98 от "330i":
Ма ти нещо се превъзбуди май а?Коментиран от #117
08:54 14.02.2013
116 BRABUS
09:35 14.02.2013
117 330и
До коментар #115 от "Дошо":
Бог да я прости Годзилата, за умрелите - хубаво или нищо, затуй - нищо :)Бръм ти ги направи бръм бе
това е денят на страшния съд за любителите на нисана
Коментиран от #118
09:43 14.02.2013
118 Дошо
До коментар #117 от "330и":
Денят на страшния съд за теб ше е когато си купиш такова БМВ и някой с ГТР ти сипе яко на магистралата, на светофара или където те набара.Незнам дали писаниците ти са плод на безсилие и желание да се самоубедиш като си изкривиш душата или просто мозъка ти е промит до n-та степен
Коментиран от #120, #189
10:09 14.02.2013
119 Иван Иванов
и хиляди други http://www.youtube.com/results?search_query=m6+vs+gtr&oq=m6+vs+&gs_l=youtube.3.0.0l10.1517.3047.0.4784.6.6.0.0.0.0.108.472.5j1.6.0...0.0...1ac.1.fXV4C3JoO0g за сравнение само един клип показващ обратното.
10:22 14.02.2013
120 520 zender
До коментар #118 от "Дошо":
АААААА ей тука се поувлече.Баш пък на магистралата......Коментиран от #124
10:27 14.02.2013
121 330и
а по-нормално нещо от летящия старт няма, хем така годзилата ще бъде в движение пове4е дни, щото ина4е от място някъде до 100 старта и се разпада на части
10:34 14.02.2013
122 330и
10 кг. тежат пове4е от 11 кг !!!
10:41 14.02.2013
123 нинчо
11:23 14.02.2013
124 Дошо
До коментар #120 от "520 zender":
Баш Баш не говорим за Нисан Съни а за ГТР!Пуснаха ви един нагласен клип и си повярвахте още повече колеги
Коментиран от #128
11:40 14.02.2013
125 hmc
11:42 14.02.2013
126 CABC
11:52 14.02.2013
127 Maurice
До коментар #105 от "Бръм":
Абе слагаш друга скоростна кутия,друг диференциал.........ама не!! Аз това казвам,че не най-важното нещо е колко ще развие като максимална скорост. Колкото до 200-0,това е хипербола. Ама нали си повърхностен, няма как да го усетиш. За ЦРХ пак не усещаш смисъла. Визирам,че кола с 1,6 мотор може да бъде конкуренция на 5 литров. Понеже си много в час,искам да ми кажеш от какво зависи центробежната сила?? После си помисли колко по-бързо ще минава през завоите. После си помисли колко по-късно ще може да спира Хондата преди завоите. В планината не са много правите,на които М5 ще компенсира изоставането си. Ама какво съм седнал да ти обяснявам,когато съм убеден,че ти в живота си не си се качвал на ЦРХ. Не ми излизай сега с номера за кожен салон,навигация,и-драйв. Говорим за спортен автомобил,не за лукс!!Коментиран от #129
12:30 14.02.2013
128 520 zender
До коментар #124 от "Дошо":
Дошо магистралата не е затворена писта.Важно е да го знаеш.Давам ти и пример:успешно се противопоставям на по-мощтни автомобили на магистралата,там където максималната ни скорост е идентична и всичко зависи от други работи....Коментиран от #132
12:46 14.02.2013
129 520 zender
До коментар #127 от "Maurice":
Браво бе.То тоз црх направо го направи велик.Не е лошо двигатела направо да го сложат във формула 1 щото е много мощен и еластичен иииии сигурно и много вечен безпроблемен и още една камара там неща...А пък мани го туй М5-за нищо не става-цели 10 цилиндъра са мъчат,пък за кво са мъчат и те незнаят...умно момче си ама кат ви хване японската треска и започвате да мислите нетрезво ....Коментиран от #130
12:51 14.02.2013
130 Maurice
До коментар #129 от "520 zender":
Нещо си в грешка. Никаква японска треска не ме тресе. Явно теб те тресе немската. Само изказвам мнение по въпроса. Аз предпочитам практичните автомобили,не бегачките. Но на черното не мога да кажа бяло. Дори 530д Е39 е един доста добър автомобил,но не от гледна точка на спортните му възможности. Явно ти си го купил с мисълта, че ще караш бегачка, а не да ти върши работа. Относно японската треска, никога не съм имал такава кола, няма и да си купя. Не ми харесват интериорите. Предпочитам немска кола, но няма да споменавам марка.Коментиран от #131
13:25 14.02.2013
131 520 зендер
До коментар #130 от "Maurice":
Еми подходих така защото си направил сравнение което е меко казано брутално.И какво за 530д-и той се чупи но мога да го подържам.И да-не е чак със спортни заложби а се води динамичен седан от горния премиум клас.,особенно откакто подсилих двигатела..На Дошо му направих сравнение в което съм участвал а не такова от клипчета където всичко може да е измисшльотина.Исках просто да му кажа че съм се опъвал и то успешно на автомобили които на старт ще ме скъсат но на дълго шансовете се изравняват......това е.13:34 14.02.2013
132 Дошо
До коментар #128 от "520 zender":
Човек не ми обяснявай все едно, че съм малоумен.ГТР на доускорение дърпа много по-мощни и спортни коли от това БМВ като Корвет тука сте седнали да правите някакви анализи и да философствате.Гледай доускорение на М6 и старата версия на R35 да жидиш тия в БМВ-тата като снимат как дават яко зуум на камерите, че иначе ще им трябва далекоглед да видят къде е отишъл нисана.
М6 Гран Купе е много готина кола ама няма база за сравнение с Годзилата.
Коментиран от #133
13:40 14.02.2013
133 520 zender
До коментар #132 от "Дошо":
Дошо,ще ме убедиш единствено с цифри.Търсих ама не намерих и се изнервих че имам и друга работа.Писнало ми е с тия клипчета,разбираш ли?Ето как го разбирам аз туй сравнение което е дал автора:Със цифри-сравнение на 4-та или 5-та скорост ускорение да определена скорост и засичане на време.За старт от място не говоря.Би трябвало автопроизводителите тези неща да ги предоставят като информация а не с разни клипчета тука да се занимаваме.Това е.А освен това и преди ти го написах-не съм си повярвал но летящия старт не е като старта от място.13:54 14.02.2013
134 Бръм
Ако Порше GT2 RS e велосипед бегач, то Нисана е бегач с помощни колелца. Затова е и любим на комплексираните рацерчета, защото хем са некадърни, хем искат да изглеждат
отстрани като Шумахер. И понеже с истински спортен автомобил това е невъзможмо (БМВ М3, Порше и т.н.) на помощ идва евтиният (що ли? - ами щото иначе никой няма да го купи!)
Нисан. С 100-те наблъскани системи им "замазва" некадърността, било при старт (ланч+4х4, що не пробват на ръчна скоростна със задно и без ланч - щото там се иска усет, а не пикльо дето играе ролята на тухла върху газта!), било в завой (и да сбърка колата ще го корегира, а с истински спортист грешката може да му е последната;). Приемаме Нисана за по бърз (от каквото искате), но вие май не сте наясно с елементарно понятие като "време". Времената които гледате са от профи пилоти. Нали няма заблудени тук, че Дошо или многознайкото "име" с ГТ-Р ще бие дори треторазряден пилот с М3 на писта?!
Доше, как така баце: "Когато БМВ пада от по-бързи коли работата се обръща на комфорт", а като покажа, че 530коня порше РАЗМАЗВА нисана на драг, "ми то щото имало по големи загуби при 4х4", като покажа по бърза на пистата - "ми то имала повече коня на кг" и т.н. и т.н.??!?! Ко стаа ПИЧ?!?!? Тука визирам и другия "разбирач" "име". Нима 4х4 не е предимство на пистата?! Нима 1000-те електонни системи не са +? Що тогава си мълчите? Да вземем: Chevrolet Corvette C6 Z06 (2012) с време 7:22.68 и Nissan GT-R (2011) 7:24.22. Корвета е със стартова цена $75,600 2013 година! 2012 GT-R почва от $89950!
Много знаещият (той си знае кой е) да си сложи очилата ПАК! Сега ще ревнете, да, ама със сликове, е да, ама със задно и без 500 кила електроника и си е изцяло хамерикански, а не като ГТ-Р с шаси Лотус! А я да видим Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2012) - 7:19.63 и Nissan GT-R (2013) - 7:19.18 с цени за ZR1 от $110к и $99к за нисана...
Е, как така нисана е "велик", "феноменален" и т.н., а Вета си е едва ли не нищо особенно?!?! Колко трябва да си заблуден? А я се разтърсете за ГТ-Р 2009-та колко много коли са го размазвали, ама тук все още минава за велик?! За феновете на джапанките -
ами LFA като е доста по бърз, къде са "феноменален", "велик" и т.н.?! А, сетих се...не е евтин! Ами добре, като ви бодат очите цените да поговорим и за тях. Като си купя GT2 RS ще мога най-вероятно след време да го продам дори за повече от колкото съм го купил! При нисанчето още на третата година ти остават по малко пари отколкото ще ми останат от посоченото М6 в статията! Що никой не казва, че Нисана се обезценява по бързо и от китайски смартфон?! Поршета и М-ки на по 10-15г и над 200к км колкото искаш, а времето ще покаже ГТ-Р колко ще устиска. В случая пикаете с/у вятъра. И не се ли чувствате тъпо да сравнявате GT-R 2013 с GT2 RS 2010?! Нисана от същата година е с 6! секунди по бавен! 2009-та GT-R e с 1 секунда по бавен от порше ГТ 2004-та! Смех...ама феноменален! Добре бе!;) Знаете ли колко струва Порше GT от 2007-ма СЕГА?! Или по точно колко тамагочита могат да се вземат?! Хаха...
Колкото и да се плюнчите Нисана е евтина алтернатива за некадърни рацери комплексарчета, истинските коли са други!;) То който има пари и си може да кара винаги ще размаже " и на светофар и на магистрала" (Доше!) ГТ-Р...Просто е. Взима си 9ff или geiger корвет или hurricane bmw и т.н. Моля спестете ми, че има и тунинговани нисани - знам! И? Който иска намира начин, другите като вас са на "ама"...
@127 - Стига го размирисва- о*се... То да си вземем по един Donkervoort D8 RS, що да е Нисан ГТ-Р? Точно по твоето описание е поне 1000 пъти по спортна кола от прехваленият
ви спортист, нЪли!
PS Не се хабете! Няма да отговоря на смешните ви напъни! Като ви се изчисти акнето и поживеете още малко, може и да ви обърна внимание!
Коментиран от #137, #140, #149, #151
13:57 14.02.2013
135 Дошо
Коментиран от #136
14:06 14.02.2013
136 520 зендер
До коментар #135 от "Дошо":
БМВ се сравнява с Мерцедес Ауди Лексус Мазерати Ягуар от съответния клас.Другото е просто несериозно..14:21 14.02.2013
137 Anonymous.
До коментар #134 от "Бръм":
Какво ми взимаш коли с 4-5 пъти по-висока цена от ГТ-Р и ги сравняваш. Ами тогава да сложим на везната Зонда Р и ГТ2 РС!! Разлика 30 секунди на северната дъга. Нищо,че едното е 300К а другото 2М евро. А ти си бил голям баровец. Бръм- милионерчето!! Нисан бил за бедняци!! Ти за това ли караш 315 Е30?? Е,поне мечтите са безплатни. И точно защото М3,Порше и другите нямат системите на Нисан,за това само профи пилот ще постигне времената от каталога. Докато при Нисан и аматьор ще се доближи до посочените времена. Ама какво да ти обяснявам,както казах си тера х ТЪП. Ако не знаеш има състезателна версия на ГТ-Р само със задно. Пускат я на ГТ-1 шампионата. Там Нисан СУМО е най-бързата кола. Ама най-смешно ми стана като заговори за обезценяване. Що вместо да пишеш бръщолевици,не погледнеш реалността. GT-R '08 струва 50К евро, а М6 '08 30К евро. Цените им като нови през 2008-ма са били 106К евро за М6 и 80К евро за ГТ-Р. А сега ти ми кажи кой с колко се е обезценил. Ако пък вземем Порше ГТ2 РС '08,сега е 110К евро,срещу 238K евро за ново. За 4 години Нисана губи 30К, БМВ 75К, а Порше 115К!Коментиран от #139, #141, #143, #144
14:42 14.02.2013
138 Бъ Съ
14:49 14.02.2013
139 Дошо
До коментар #137 от "Anonymous.":
Колега съгласен съм с това, което си написал, но имам едно възражение.2012г в ГТ шампионата HONDA HSV-010 отне първенството на ГТР
14:57 14.02.2013
140 ГТ–Р
До коментар #134 от "Бръм":
Момче изБръмЧало, за пореден път гледам, че си прекалил с глупостите. Имаш развинтена фантазия, но това, че БМВ М3 бил истински спортен автомобил, а ГТ–Р бил евтин ми дойде в повече и спрях да чета тъпотиите ти. Сигурен съм, че и по-надолу има големи бисери, но просто нямам желание да се потапям във фантазиите ти. Та, какво казваше за БМВ М3, че бил истински спортен автомобил? Хахаха...16:01 14.02.2013
141 Дрън
До коментар #137 от "Anonymous.":
@137http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?atype=C&make=13&mmvco=1&model=18577&mmvmk0=13&mmvmd0=18577&pricefrom=1000&fregfrom=2010&cy=D&ustate=N%2CU&sort=price
http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?atype=C&make=52&mmvco=1&model=19234&mmvmk0=52&mmvmd0=19234&pricefrom=1000&cy=D&ustate=N%2CU&sort=price
http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?atype=C&make=57&mmvco=1&model=1950&version=GT2+RS&mmvmk0=57&mmvmd0=1950&pricefrom=1000&fregfrom=2010&cy=D&ustate=N%2CU&sort=price
Ще взема да ти повярвам...
18:29 14.02.2013
142 Мрън
18:37 14.02.2013
143 Дрън дрън та пляс
До коментар #137 от "Anonymous.":
@1377:27.82 Pagani Zonda F Clubsport
7:18 Porsche 911 GT2 RS
Смех...
18:40 14.02.2013
144 Тъп та дрънка
До коментар #137 от "Anonymous.":
@137 И точно защото М3,Порше и другите нямат системите на Нисан,за това само профи пилот ще постигне времената от каталога. - Именно! Те спортните коли не са за рацери аматьори дето преди това са сядали само на плейстейшън! - За тях има На.ран, упс Нисан т.е.!18:43 14.02.2013
145 Та съвсем да се раздрънка
До коментар #7 от "иво":
7:22:80 BMW E46 CSL Loaded 540 PS (397 kW; 533 hp) / 1,385 kg (3,053 lb) Richard Goransson 11 November 2007Като мощността е постигната чрез добавяне на суперчарджър (+180кс). Времето е постигнато когато на пистата е имало и други коли! и колата е легална за употреба в Европа. 2007! С кола модел 2002! Я да видим: значи решават да монтират серийно суперчарджъри или турбинират М3 серийно и? Става *аси неспортният автомобил! Дето дава 2 секунди в трафик по добро време от GT-R 2009-та сам на пистата...хахаха...
Айде бе смешници...дайте още вицове да се посмея...
Ама се смее последен тоя дето се смее последен! Хахаха...
А ако взема да сравнявам сток М3 2002 със сток R34 и ще стане още по смешно! А и като гледам NSX на хонда и супра на тойота и съвсем ще се пръсна от смях! М3 не е спорно...изобщо...хахаха...
Коментиран от #146, #150, #164
19:31 14.02.2013
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 520 зендер
До коментар #146 от "Maurice":
Е приказка сега...21:57 14.02.2013
148 Име:
До коментар #112 от "Бръм":
Какво си ме надценил бе батенце? Щото ти натрих нослето. Ти ми каза че има по-евтини и по-бързи коли от GT-R- a на северната дъга и аз ти ги показах кои са 2 та възможни варианта и какво излезе? Че не си прав. Айде ходи да четеш и да гледаш още клипове и виж за какво става въпрос.22:10 14.02.2013
149 Име:
До коментар #134 от "Бръм":
Ти някога изобщо кола със сликове карал ли си? Защото аз съм. И имаш ли представа колко огромна е разликата??? Корвета е силно модифициран на ринга също както и viper-а. Дори американците си го признават за камион, а теб тука са те излъгали и си се развихрил да си пишеш фантазийте. Maurice добре обяснява нещата в пост 127. Айде поне научете нещата от които зависи представянето на 1 кола на писта, после научете устройството на автомобилите които се опитвате да сравнявате и тогава елате да ми спорите за спортни автомобили и времена...... направо нямам думи. А за нисан и лукс недей да говориш, защото най-вероятно не си чувал за president, laurel, cima, gloria, cedric, и nissan GTR egoist, е вярно няма толкова много премиум автомобили като тойота, но все пак имат. И лукс се постига лесно!Не знам защо се опитвате да изкарате черното бяло.
22:24 14.02.2013
150 Име:
До коментар #145 от "Та съвсем да се раздрънка":
Тука вече сериозно се изложи. Ако искаш да знаеш и GTR R34 и Honda NSX са ограничени на 280к.с и въпреки това вървят на писта редом с 400кс Порше. Друго нещо GTR R34 само с друго ecu или с препрограмиране на неговото става 400к.с. А мисля че не е нужно да ти показвам колко 1000кс R34ки има? Същото важи и за теб "смешната" Supra. Само 1 пример ще ти дам за нея това че най-мощната Супра със стокови карантий е 900к.с. И още 1 малък детайл ако се ровеше по-чуждите тунинг сайтове щеше да видиш една камара коли сред тях и BMW-та със swap-нати 1jz и 2jz мотори. Защо ли? Ами сигурно щото са големи боклуци и не стават за това. И как плюете нагло. Да ме видяхте мен да плюя по БМВ по начина по който вие го правите? Ами съжелявам но ще ви разочаровам, защото въпреки че не харесвам немските возила не ги хейтвам по жалкия и смешен начин като вас. Можете да се допитате до 520Zender, с които много пъти сме водили спорове, но за разлика от вас той е доста по-интелигентен и възпитан.Коментиран от #153, #159
22:30 14.02.2013
151 Име:
До коментар #134 от "Бръм":
А понеже съм в много добро настроени ще ти напиша малко за двойното предаване. Първо се замисли защо F1 не са с двойно предаване.Така първо автомобилите с двойно предаване имат предимство единствено на излизане от завоя, като позволяват по-рано да започнеш ускорението. По-развитите системи за двойно предаване като това на субару, митсубиши лансър (може би една от най-бързите досега), и вече съвсем доразвитата Attesa на Nissan GTR помагат и за скоростта в самия завой.
Автомобилите със задно предаване са по-бързи на влизане в завоя. С добра аеродинамика окачване и гуми, могат да бъдат също толкова бързи колкото двойната система през завоя и на излизане също. И затова все още автомобилите със задно са за предпочитане. Да нисан GTR промени доста представите.
Много важен фактор са килограмите! Колкото си по-лек - толкова си по-бърз през завоите и можеш да спираш мнооого по-късно за завоя. Пробвай да караш истински състезателен картинг 125 кубика със скорости и ще се учидиш с каква скорост може да завива!
Коментиран от #158
22:55 14.02.2013
152 hienata
100% съм съгласен с мнението ти, даже в подкрепа на казаното от теб ще добавя, че съм виждал с очите си как с лаптоп и бутилка нитро едни момчета извадиха 822к.с. на дино от R34, но съм длъжен и да спомена BMW-то (на Али) от преди няколко години, то също беше 800+ (под ламарината не знам какво имаше) и при 600-700кг. си беше машина.
Коментиран от #154
23:07 14.02.2013
153 Невъзпитан
До коментар #150 от "Име:":
@150 1-во и малките деца знаят, че има ако щеш и голф с 900кс и какво? Значи е велик поне колкото супрата! А Корвети по над 1000? А Поршета? Какво доказваш с това? Феноменалният G34 що вирее само 3 години?! Къде ти е супрата? Къде ти е NSX-а? Я направи справка 911 и М (преди това csl) от кога съществуват.Смешни сте! Преди време точно ти ми разправяше, че Селиката е спортен автомобил (това пък къде отиде?!) с 143 коня и ускорение по зле от на голф 1 от 1979-та, сега некъв комедиант ми казва, че 1,6 хонда с размер на сапунерка е мега спортна, а М3 не била спортна, та кой викаш фантазира? Комединати! Фантазии са напъните ти да изкараш нещата както не са. Корвета дава време на ГТ-Р - камион, М3 разпорва пишман спорисчета от япония, а Порше направо ги отвява, ма нъцки...фантазии било. Натрил си си г.за на стола от гледане на ютюб клипчета на японски. Имало огромно значение със сликове - а с 4х4 и с камион електроника и без - няма?!?! Нещо пак ми се оправдаваш като ощипана мома. Японците правят равнис по немските марки! Само слепец не го вижда. Има да учиш...
Коментиран от #160
23:10 14.02.2013
154 Трън
До коментар #152 от "hienata":
@152 http://www.youtube.com/watch?v=DoxEis_Y7F0Леле, то много трудно това бе...до 500коня само срещу 500 лири и малко работа....
23:14 14.02.2013
155 Дрън
23:17 14.02.2013
156 hienata
Ами нали и аз това казвам, че е лесно (даже не е 500 лири, бутилка нитро е доста по-евтина)
23:24 14.02.2013
157 Пръц
23:24 14.02.2013
158 Тръц
До коментар #151 от "Име:":
@151 Ей, аматьор...я се замисли що WRC са 4х4 и само с един двигателен мост са отделен клас...Коментиран от #161
23:31 14.02.2013
159 Фръц
До коментар #150 от "Име:":
@150 Алоу...начетеният. Ми то всеки турбиниран автомобил и най вече дизелите само с чип или ремап дигат още 20-30% мощност. От това ли да следва, че японските ти примери са голямата работа?!?!А ти знаеш ли колко лесно 1,9тди на ВАГ става около 200коня?! .аси... Гоуф фор евър! хахаха...
23:38 14.02.2013
160 Име:
До коментар #153 от "Невъзпитан":
Първо модели селики колкото искаш и спортни от тях колкото искаш. Като почнеш че има селики със задно, селики с двойно, селики с турбо една камара модели са. Ти знаеш само 1 който 143к.с да ма същия този дето визираш има и със 1.8 193 к.с. НИКОГА НЕ СЪМ КАЗВАЛ ЧЕ М3 Е ЛОША КОЛА И НЕ Е СПОРТНА. ДАЖЕ НАПРОТИВ - ХАРЕСВАМ М3. Що се отнася до суприте и gtr-ите ами принципно от много коли можеш да извадиш подобна мощност, не е тайна, но най-много това се случва на супри и gtr-и. Айде стига кого заблуждаваш. Просто погледни малко и в други тунинг сайтове и списания и ще разбереш че е така. 1jz и 2jz , rb26det също. Да не говорим какво се случва на Rs meeting и колко модифицирани GTR-и има. Айде престенете вече с тая фанатизирана омраза. Това че съм фен на японските не значи че мразя немските и не означава че ги плюя стига сте си го измисляли и стига сте ми приписвали неща които никога не съм казвал. А относно това откога съществува М дивизията е sorry ще те разочаровам, но Skyline GTR съществува от преди нея и то от 1967. Справка си направи hakosuka GTR редови 6 2литра - 160к.с 180нм. Айде виж атмосферните 3ки ( 3 та серия се появява по-късно чак 75та година) и няма толкова мощен двигател дори с по-голяма кубатура. БМВ 2002 е конкурента на hakosuka GTR, която постига 170к.с от 2 литра шестак ама с турбо, което е 10к.с отгоре. Не че не означава че 2002 турбо, не е велика кола, но все пак айде стига. 911 винаги е било еталон и това е една от най-любимите ми коли пКоментиран от #162
23:53 14.02.2013
161 Име:
До коментар #158 от "Тръц":
Тръц, ще ме извиняваш, но тук говорим за пистови времена. Правиш ли разлика между писта и трасетата по които карат WRC автомобилите?? Нали знаеш че там и настилката се мени и изобщо терените са много по-различни от пистовите състезания... Да там двойното предаване е несравнимо по-добро! WRC e любимия ми спорт, така че моля те не ме наричай аматьор, аз мисля че не съм те убидил по никакъв начин!!!!23:56 14.02.2013
162 Име:
До коментар #160 от "Име:":
Нищо не признавате.Също така сте и най-добрите шофьори
Коментиран от #163
00:11 15.02.2013
163 Евала
До коментар #162 от "Име:":
@162 Почнал си да схващаш! :)00:21 15.02.2013
164 ГТР
До коментар #145 от "Та съвсем да се раздрънка":
Ама много си забавен бе.Доработени коли не намесвай, защото тогава ще стане страшно неудобно за немските ,,спортисти"Нима вярваш, че ще има какво да се мери с един олекотен P850?Да не говорим, че има много по-мощни модификации предназначени за писта.Ама за модифицирани коли няма да говорим, че там и R34 ще бъде недосегаем.08:55 15.02.2013
165 гошо
Коментиран от #167, #180
10:05 15.02.2013
166 РТГ
Една любопитна новина за феновете на легендата супра. Ще има нова към 2017г. А сега идва интересното - съвместна разработка на Тойота и кой? БМВ. Като чуя за М съвместно с японци или върхов модел на Порше тогава чуроликайте. Дотогава - равнис! Мухаха....
Коментиран от #168, #181
11:05 15.02.2013
167 Тошо
До коментар #165 от "гошо":
@165 То и на малките деца е ясно, че до 100, 200. 400м, миля и т.н. НИсана е по бърз. Тук става въпрос за ролинг старт и въпроса е, че е напълно възможно на определена скорост и от-до определени км/ч БМВ-то ако не по бързо поне да е на кантар, което според мен е напълно възможно, а GT-R фанатиците отричат до откат и стават смешни.11:11 15.02.2013
168 Име:
До коментар #166 от "РТГ":
Май не знаеш какви са предимствата на атмосферния мотор именно на писта. Обясних каква е и разликата между двойно предаване и задно предаване на писта. А ние говорехме за северната дъга на ринга, която е по-скоро писта с дълги прави и бързи завои, а не остри и бавни завои където двойното предаване има предимство.И освен това освен сликове обясних мнооого точно какви още модификации имат. Няма пак да ти ги пиша, сети се сам.
Your argument is invalid.
12:38 15.02.2013
169 330i
Коментиран от #170
12:49 15.02.2013
170 Име:
До коментар #169 от "330i":
Вярвай си.12:53 15.02.2013
171 520 zender
Коментиран от #172
13:03 15.02.2013
172 Име:
До коментар #171 от "520 zender":
Ами веднъж лично се пробвах да гоня 1 GTR. Само че бях с 1.9 tdiКоментиран от #177
13:14 15.02.2013
173 330и
Коментиран от #174, #175
13:16 15.02.2013
174 520 зендер
До коментар #173 от "330и":
Е то изобщо вече няма да е равностойно.То нестига че колата ти е по-лека а и като я направиш около 260-70кс аз ко ша прая тогаз.13:19 15.02.2013
175 520 зендер
До коментар #173 от "330и":
Междо другото ми предстои ремонт на Е39тката.Сега съм с Е34-ката.Бях забравил как звучи бензиновия шестак..Коментиран от #176
13:21 15.02.2013
176 330и
До коментар #175 от "520 зендер":
характерното "ядосване" в след 5к оборота .... :)))Коментиран от #178
13:25 15.02.2013
177 520 zender
До коментар #172 от "Име:":
Добре де ти нямаш ли Субару или аз бъркам.Ама голяма гонитба си направил.За какво си му се опъвал изобщо.Да то тди-то наистина дърпа особено ако е доработено съм виждал лично как падат бмв-та на старта но пък да гониш гтр-туй е непосилно за каквото и да било тди...Коментиран от #183
13:25 15.02.2013
178 520 зендер
До коментар #176 от "330и":
Дааа но пък най-много до 6500...Замислям се за Ремус но бях решил нищо да не променям по тая кола-всичко й е оригинално...13:27 15.02.2013
179 330и
13:29 15.02.2013
180 Дошо
До коментар #165 от "гошо":
Коя модификация на ГТР е дала това време колега?До колко то си спомням ГТР 2012 бе обявен за най-бързата серийна кола на 400м с време малко на д 10сек(не помня колко точно)13:31 15.02.2013
181 Дошо
До коментар #166 от "РТГ":
ДА чухме с кой ще е съвместно новата спортна кола на Тойота.Ще бъде на базата на ГТ86 с мотор на Тойота.Въпросът е какво ще правят БМВ в цялата разработка.Щели да настройват окачването. WTF?
Поради неоправдано високия статут на БМВ в Европа Тойота ползва ,,съюза" с БМВ като PR за да си повиши продажбите в Европа.Ти вярваш ли си на писаниците.Значи могат да направят LFA, но по-нисък клас не могат да направят?Да не говорим, че БМВ прави седани с мощни мотори не суперспортни автомобили.
Коментиран от #186
13:38 15.02.2013
182 CXZ
13:42 15.02.2013
183 Име:
До коментар #177 от "520 zender":
Да имам субару, но тогава карах 1.9 тди, а гонитбата не беше сериозна, просто исках да го поразгледам по-отблизко ама не ми даде...Коментиран от #184
13:47 15.02.2013
184 520 zender
До коментар #183 от "Име:":
Ама кво да ми е чудно.То и аз миналата година имам аналогичен случай.Само че аз се опитах на магистралата да се добера до едно Ферари......и след 240км в час имаше чао до скиф...14:01 15.02.2013
185 РТГ
И аз да йкажа нещо от опит: с немски дизел, който няма да спомена за да не разлая кучетата съм размазвал на дълго 10-ки пробвали се японки! Покарат 10-на минути бързо и като им забучат ушите и изпадат пломбите и се отказват! Хаха...
Коментиран от #188
14:05 15.02.2013
186 330и
До коментар #181 от "Дошо":
е ако беше с М6 щеше да го стигнеш, но с 1.9 тди - цъ14:06 15.02.2013
187 330и
14:07 15.02.2013
188 520 зендер
До коментар #185 от "РТГ":
Е то е ясно къв е дизела..............14:19 15.02.2013
189 330i
До коментар #118 от "Дошо":
ти как мислиш .. ще могат ли да ми върнат вси4ките издухани японки от менеКоментиран от #190
15:01 15.02.2013
190 РТГ
До коментар #189 от "330i":
@189 Може би, ама надали! ;) Работата е там, че в България за 10-на хиляди взимаш примерно 330i или 330d и нямаш никаква конкуренция от страна на японците. Да гониш GTR е непосилно за 99.99% от автомобилите в България, но пък за 99% от япоските в България е непосилно да гонят горепосочените автомобили които отгоре на всичко не са нищо особенно. Какво да ми се опре? Микра? Алмера? Примера? Хаха... То това са масовите Нисани които срещам ежедневно. Веднъж седмично някоя ръждясала 100 nx или 200, 350z или 370z я видя, я не веднъж на няколко месеца пък са и доста по скъпи, а GT-R-те в България сигурно са под 50. Аналогично е с пстналите марки. Коя мазда ще ме спре? 626 или мазда6?! мх? 3? 323? - и пак говорим са масовите мотори...Тук таме някоя прелюд шред разпадане или еклипс...кое? Това е реалноста, колкото и да не ви се иска.GTR може да е най за парите си, но в Бълагария - БМВ. Толкос.
Коментиран от #191
17:17 15.02.2013
191 520 зендер
До коментар #190 от "РТГ":
Добре им го каза.БМВ е с целогодишен абонамент за лявата лента..това е масовия хулиган.И пояснявам-не са правени за пистата..18:01 15.02.2013
192 Бръм
Смех. Представям си ги как усърдно обясняват на приятелите си и познатите си колко велики и феноменални са японските коли, а като м светне отзад синьо-белият овал и гледат като посрани и се правят, че са за гъби. После тука си "връщат"! Хахахаха....
Коментиран от #193, #195
23:10 15.02.2013
193 гтр
До коментар #192 от "Бръм":
Дават ви път защото знаят че бързате да не си изпуснете часа в сервиза пък вие с Бенвето си мислите че се състезавате23:36 15.02.2013
194 Бръм
БМВ е по здраво от Нисан ;) Оппа...още едно нещо по което нисана е по! ;) Само дето отзад напред! Хахаха...
PS Ами собствениците на БМВ си се грижат за колите си и ходят и за профилактика, не си броят стотинките като вас и всяка вечер да удрят по една молитва "дано изкара още 10к нищо, че тропа и е ръждясала". После кретате с 90 само и само да не се наложи да влезете в преразход, а и ще вземе д "роди" кочинката и как после ще минава мохабета, че японското е безпроблемно? Хаха...
23:52 15.02.2013
195 Име:
До коментар #192 от "Бръм":
Като ти чета изказванията май ти си комплексирания. Нищо живей си идилията :D няма лошо.А това ли е вашата молитва? (цитат от цялата историята за вселенския БМВ събор които се провежда веднъж на всеки 316 години)
Един е шестака е Крис Бенгъл е неговия пророк. Да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе! Амин
Коментиран от #196
00:16 16.02.2013
196 Бръм
До коментар #195 от "Име:":
@195 Каза мъдро, избърса си сопола и си пусна следващият клип с джапан пауър седнал по джапанки за да се напомпа със самочувствие за следващата тема!Пиши си, не ми пречиш. Ти си ясен. ;)
00:28 16.02.2013
197 330i
аз о6те в първите ми коментари тук, писах че кой каквото си харесва това да кара, някои се съгласиха, други продължаваха да плюят по бмв, накрая и аз смених тона, щото няма смисъл,
а ина4е РТГ в @190 го е написал това дето и аз съм го имал напредвид, и това е вярно, дори и да оставим това коя е по по на вървене (щото да ре4ем че са близки) идва момента на задното и разхода, продължавам да твърдя че 330и от която и да е година, е по-добра по разход/мощност от всяка друга марка, поне аз не съм виждал, то не бяха акорди, митсубишита и други, но за да върви като 330и - гори поне литър и нагоре пове4е, което е доказателството за двигателя че е изпипан до съвършенство, силно звучи но е така, предполагам дори че КАКВАТО И ДА Е марка и двигател при едни и същи кг и скорост около 100-120 ще има по-голям разход от 330и, е вярно е че нещата са малко нагласени в полза на 330-ката, но това важи и за по-тежки и по-мощни коли - тогава товаря аз, така че мисля че е честно, :))) сега да не скочите да ревете, предполагам че ще се намери някоя хонда 1.6 дето ще изгори не 10 литра (да речем) като мене, ами 9.9, но тя ще е далеч по мощност от 330-ката,
та не хвърча в облаците, просто откакто го забелязах това почнах да я търся тая другата кола на долу-горе тез години и няма и няма.
нямам против никоя марка, не съм хейтър, но пък когато бмв се напада безпричинно - не мога да остана безучастен.
Накрая да се повторя - преди да си взема 330-ката - ходих да огледам една леженд - бяше ми препоръчана, 2002 год, 3500 куб 205 коня автомат, с една дума ЛАМЯ, с 2000лв по скъпа от БМВ-то,
БМВ-то е по-мощно с ГИ, по-бързо до 100 с цели 2.8 сек. по-малък разход с около 2 литра и със задно,
е питам аз коя кола бихте избрали
09:28 16.02.2013
198 Реалистът
11:17 16.02.2013
199 330и
няма нищо чудно в ситуацията, бмв-то е по-мощно и по-леко, няма нищо по нормално от това, двата моста на нисана след 50 само пречат, клипа е верен и се показва щото тоз нисан го боготворяха
Коментиран от #200
11:24 16.02.2013
200 Бръм
До коментар #199 от "330и":
@199 Пич не се хаби... Карай си колата с кеф, а те да си карат кочинките. Съзнавам, че и аз бях груб, но като видиш, че спориш с радиоточка и като им свършат аргументите те изкарват ...... какво очакват?В знак на доброжелателност ще нахвърлям няколко момента от 200-те поста, а ако имат още очи от сектата на джапанките да отговорят.
Абсурдно е да се твърди, че понеже Нисана е по бърз от 0-100, 200 и т.н. значи е по бърз и на доускорение. Абсурдността на това твърдение се доказва в тази тема на няколко места. Първо зендера ви обясни, че доускорене (еластичност) и от 0-100 са две различни понятия и често не са взаимосвързани. Почти всеки дизел например по бавен на ускорение до 100 от бензиновият си еквивалент е по бърз на доускорение! Факт. Имаше тук дори един безкрайно важен и смислен пост, на който обаче не се обърна внимание: 61. Там всеки разбиращ от коли поне малко веднага ще схване, че при тези данни горепосоченият клип не само е напълно възможен, а и логичен. По висок въртящ момент при по ниски обороти (аналогично с дизела). Какъв по очеизваден аргумент?! После моят още по очеизваден аргумент, че е тотална глупост разсъждението "щом от 0-200 значи...". Е, над 300 коня ево с 0-100 около 5 сек пада РЕАЛНО на доускорение на най-високата предавка от 1,6стилио комби с 0-100 около 11 сек! А тук става въпрос за 560к.с. и 4,2 с/у по малка мощност (не знам коя година е нисана) и 0-100 2,8 в най-добрият сл. Показан ви бе и клип с реален летящ старт на стейдж 1 Нисан, т.е. 485кс докарани до 510 с/у 560кс БМВ и бмв-то бие. Къв беше отговора? Хиляда клипа дето от 0 до .... нисана бие или на силно доработени нисани - е това как се връзва с настоящата тема?!?!?!? А и ви дадох реални данни за 80-120км/ч на пета на М6 и ГТР 2009-та където М6 е по бързо с 0,3 сек. За БМВ данните са от официалният им сайт. За нисана са от тест на престижна медия, но няма да я цитирам защото се смята тук за необективна. Ами защо нисан не си го публикуват на тяхният сайт официално като БМВ? Защото не им изнася за разлика от 0-200...??? Пича с ник "име" като се има за знаещ защо не каза: пичове, не вярвам на клипа, но не е и вярно твърдението ви, че щом 0-200 е по бърз, значи е по бърз във всичко!" Защото е от същата секта и не му изнася, а после се цупи, че не го взимат на сериозно. Ами да те взема на сериозно реагирай адекватно не само когато ти изнася! После за него М3 бил спортен и никога не бил казал, че не е... Е, да де ама палячото ГТР като каза, че М3 не е и съм станал смешен с подобно твърдение, защо не заяви "пич не съм съгласен" ? Държите се като ощипани моми пък искате да ви вземат на сериозно, еми няма...
Онзи дето ми говори за кг. и центробежни сили изобщо няма да коментирам щото знанията са му до А, Б...а има още доста да почете. Щял crx да спира по късно в завой. Как го реши бе ! БМВ М5 спира от 100км/ч за 32 метра и от 200 км/ч за 4,5 сек! Я дай тези данни за сапунерката да се посмеем! Само лаик може да твърди, че една кола понеже е по тежка ще спира по бавно - ми то тогава нисана с 1800 кг къде отива? А камион с 40 тона как тогава спира от 80 с 15-20% най-много по дълъг спирачен път от лека кола?!?! За центробежната - ами фактори като център на тежеста, контактна повърхност, рамо върху което влияе силата - т.е. шасито? Да ти е напарвило впечатление, че М5 е по широка и с по широки гуми+бог знае още какви инжинерни хитрини вложени в шасито дето за многознайковците тук са нищо особенно. Нали с по дълъг лост (по широко шаси) можеш със същото усилие да вдигнеш по голяма тежест - респективно по широко шаси може да понесе по голяма центробежна сила. Не знаете елементарни неща от физиката, а спорите и се засягате. Хем го и предупредих да не размазва "о.раното", ама в отговор какво? Нещо "смислено" изтрито от мод-а. Айде ходете да спинакте и прочетете и помислете преди да пишете пак. Естественно моето мнение не го смятам за единственно и най-правилно, просто вашите са лишени от всякаква логига и не почиват на никави факти освен на от "0-200 е по бърз" и толкос. Мъка....
Коментиран от #201, #209
13:41 16.02.2013
201 520 zender
До коментар #200 от "Бръм":
Изобщо не бях обърнал внимание на Нм-рите на двата автомобила.Сега ги видях и сравних при съответните обороти.КОМЕНТАР-Само този който не е имал автомобил с висок въртящ момент на ниски обороти може да оспори клипа.Изобщо няма какво да се коментира при положение че М6 разполага с цялата тяга при 1500 оборота.Ако се предполага че са със 50 км в час и на една и съща предавка то тогава Нисана няма в този момент на разположение целия въртящ момент и следователно ще ускори по-бавно от М6.Коментиран от #202
15:16 16.02.2013
202 330и
До коментар #201 от "520 zender":
зендер сериозно ли сега ги видя :))))ето друг интересен клип за гтр и м6 алпина,
като че ли с някви части от секундата нисана тръгва по-напред, и километража на бмв-то е на една страна и прилъгва,
ясно се вижда как на самия старт нисана пе4ели, и после бмв-то бавно и сигурно мачка:
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_736128&feature=iv&src_vid=4P_x5z3OD9k&v=ez7lydm2wMg
15:37 16.02.2013
203 330и
15:46 16.02.2013
204 Shmeker
Това е темата на човека направил теста.
Коментиран от #208
21:16 16.02.2013
205 330и
Коментиран от #206
21:58 16.02.2013
206 520 zender
До коментар #205 от "330и":
Не е по темата амаааа...можеш ли да предположиш как доускорява 550д................изобщо не бих се изненадал на същия резултат както със М6...........погледни само въртящия момент-700НМ!!!!!!!!!22:11 16.02.2013
207 330и
http://www.youtube.com/watch?v=FJVw-W0a9uE&feature=player_embedded
22:48 16.02.2013
208 Бръм
До коментар #204 от "Shmeker":
@204 Какво направи човече? Сега съвесем ще се изпокрият "разбирачите". С кого ще си лафим за "багачки"? ;) Мухаха...22:57 16.02.2013
209 Име:
До коментар #200 от "Бръм":
Ехехехе колкото и да се мъчите когато фактите говорят..... Показах ти времената на пистата на Топ Гиър, знаеш как да си намериш и времената от Северната дъга на ринга. Айде хубаво погледни къде са БМВ-цата и колко са назад. Иначе са много бързи, ама само направо освен М3 и М1. Само на това ми отговори, като са толкова бързи и мощни защо са толкова назад?Коментиран от #210
23:23 16.02.2013
210 Бръм
До коментар #209 от "Име:":
@209 Пич, посочи ако обичаш някъде да съм казал, че сток БМВ е по бързо от ГТР-а? Ако не си забравил става въпрос дали клипа е измама и невъзможен както вие "разбирачите" твърдяхте или си е живата реалност. Както каза когато фактите говорят и фанатизираните "разбирачи" с розовите "гтр" очила ТРЯБВА да замълчат. Сам знаеш (ако си наясно колкото твърдиш), че сравнение м/у нисана и м3 е несериозно. И в предишните постове съм ти го написал - като турбинират м-ка и и сложат 4х4 ще са сравними. Ако искаме нещата да са равнопоставени давай да сравним м3 с Z. Атмосверни с близка кубатура и задно. Искаш ли?8:22 BMW M3 E46 Horst von Saurma Sport Auto (12/2000)
8:22 BMW M Coupe E36/8 Horst von Saurma Sport Auto (10/1998)
8:26 Nissan 350Z Horst von Saurma Sport Auto (10/2003)
Даже и от към умения на пилота съм ти ги изравнил.
А и нещо нищо не каза за "99% от япоските в България е непосилно да гонят горепосочените автомобили които отгоре на всичко не са нищо особенно." - Пост 190.
За пореден път, като не ви изнася и почвате с "ама"... ОК. Спи спокойно - ГТР-а е по бърз на ускорение от 0! и на писта от всяко сток БМВ .... За сега! (упси, пак наруших сънят ти! ;))
pS Та до къде бяхме стигнали с 911....хахаа....
Коментиран от #211, #212
23:50 16.02.2013
211 Име:
До коментар #210 от "Бръм":
Ако се върнеш ще видиш че именно аз 1ви казах че 99.99% от колите в България (независимо от това от коя държава идват не могат да гонят който и да било от горепосочените). Разбира се ще има и такива със по 300к.с които в определени условия доста биха им се опънали.23:53 16.02.2013
212 Име:
До коментар #210 от "Бръм":
M3 e много по-добра от Z серията. Тя е доста по-спортно ориентирана. Все едно Порше 911 и Порше boxster. Различни автомобили са. И въпреки това Z серията на Нисан държи рекорда за най-продавана спортна кола с над 2 млн бройки."Nissan Z cars currently hold the record for the best selling sports car series of all time with over 2 million cars sold. Every Z car has been sold in Japan as the Fairlady Z and elsewhere under the names 240Z, 260Z, 280Z, 280ZX, 300ZX, 350Z and 370Z."
00:10 17.02.2013
213 Бръм
00:14 17.02.2013
214 Бръм
00:33 17.02.2013
215 Shmeker
Но сега чакаме М8. След като излезе М8 ще трябва да измислят и нов ГТР.
08:34 17.02.2013
216 Japoneze
която нито едно БМВ не да мине ,просто само ще го гледат как изчезва в далечината.Кухите немци не разбраха ли веднъж и завинаги че тази кола е DAS AUTO-разработена като за "Need For Speed" ,японско чудо на електрониката - само един друг японски автомобил му е от класа - Лексус LFA,друго електронно чудо.Швабите само им се иска да могат и те така-трудно ,трудно се плува в ....!
Коментиран от #217, #218
05:08 19.02.2013
217 Име:
До коментар #216 от "Japoneze":
Бъркаш LFA e механично чудо, ако може така да се каже. Той е просто много добре изпипано шаси. А в touge шампионата на 'Hot Version', единствено Rx7 победи GTR-а. Но там условията на трасето са много специфични.09:46 19.02.2013
218 Shmeker
До коментар #216 от "Japoneze":
На Японското чудо някак не му достигат нютонметри и изостава. Да бяха овърклокнали дъното му малко повече ама явно захранването е слабо10:41 19.02.2013
219 Име:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t9faC-XExtc[/youtube]
13:23 19.02.2013
220 330и
20:37 19.02.2013
221 330и
Коментиран от #222
20:42 19.02.2013
222 Име:
До коментар #221 от "330и":
С блокирани дифове ли си мислиш че постига бързия си старт? АХАХАХАХХАХАХА . Обясни тогава как постига бързината си в завоите. Айде иди се скрии. И прочети малко как се предава мощността към колелата при GTR. Задното задното голяма работа, ама всички почнаха да правят двойно задвижване, и БМВ и Мерцедес и Ламбо и Ферари дори.20:52 19.02.2013
223 330i
само не си мисли че от бмв не могат да го направят това, но не искат след 100к км колите им да се трошат, ама първо иди си напиши домашните, и тогава пиши тук
Коментиран от #224
10:34 20.02.2013
224 Име:
До коментар #223 от "330i":
Да си чувал за Attesa? Момче айде стига си се излагал. Няма значение кой може и кой иска. Важното е кой го прави!Коментиран от #225
12:11 20.02.2013
225 330и
До коментар #224 от "Име:":
не, не съм чувал, представи си13:07 20.02.2013
226 330и
и накрая това че не я знам тази Attesa не говори добре за нея, освен ако нямаш предвид нисан алтеза
Коментиран от #227
17:12 20.02.2013
227 Име:
До коментар #226 от "330и":
Леле ставаш все по-смешен. Информирай се малко де. Attesa- та е системата за двойно задвижване при Нисан GTR. Затова те питах. Защото ти явно не знаеш каква технология има в GTR и защо той е толкова бърз.Освен това знам много повече за Субару отколкото ти за БМВ.
След това.
Като не се интересуваш от коли, недей да даваш такива коментари. Първо се информирай за всичко, после ги давай тия оценки.
Коментиран от #228
09:51 21.02.2013
228 330и
До коментар #227 от "Име:":
какво има да се информирам, при колко задвижени гуми колата има най-добър старт? 1,2,3 или 4 - елементарна физика, сигурен съм че и четирите са теглещи при най-бързата настройка на гтр-а, което както казах не е много добре за всичкоКоментиран от #229
17:49 21.02.2013
229 Име:
До коментар #228 от "330и":
Ти си уникален философ, не било добре не знам си какво си. При всички спортни коли натоварването на частите е по-голямо... Това което виждам аз е как правят GTR-ите от 20 години вече до 1000к.с. и си ги карат. Там натоварването знаеш ли колко е голямо? БМВцата много много по-рядко се появява някоя която да се доближава до 1000к.с. и то почти винаги не е легална за пътя. Джеръми Кларксън който е може би най-големия критик, признава че GTR е може би най-добрата кола която някога е правена (чисто технологично). Но вие тука знаете повече и сте по-големи филоси. Еййй само се чудите на къде да го извъртите тоя спор, не беше икономика и пазари, не беше лукс и престиж, не бяха други глупости, ако искаш почни за дизайна да пишеш....09:38 23.02.2013
230 330и
06:24 26.02.2013
231 М5
22:49 03.04.2013
232 Този коментар е премахнат от модератор.
233 Този коментар е премахнат от модератор.
234 Този коментар е премахнат от модератор.
235 Този коментар е премахнат от модератор.