Last news in Fakti

28 Март, 2023 16:19 3 583 21

Това BMW крие под капака си четири турбини и над 460 конски сили

  • bmw-
  • manhart-
  • тунинг-
  • x5-
  • x5m

Manhart се погрижи за най-мощното дизелово X5

Това BMW крие под капака си четири турбини и над 460 конски сили - 1

Ако сте запознати с гамата на BMW и техните двигатели от последните години, то много лесно ще познаете за какъв автомобил ще ви разкажем. Ако пък не сте толкова навътре в линията на баварците, то съвсем лесно може да объркате кросоувъра с най-мощната му версия с означението X5M. Всъщност няма да сте много далеч от истината, тъй като това е най-мощната дизелова версия и тя носи името X5 M50d, а конкретният екземпляр е доработен и от Manhart.

Тунинг студиото се е погрижило за 3.0-литровия дизелов шестак, който се крие под капака. Четирите турбини са достатъчни са точно 400 конски сили при стандартния модел, както и въртящ момент от 760 нютон метра. За сметка на това, те не са достатъчни за клиентите на Manhart, които получават 465 конски сили и 870 нютон метра след доработката на германците. Ускорението до 100км/ч вече отнема точно 5 секунди, а за смяната на предавките продължава да се грижи познатият “автоматик”на ZF.

Дизайнът този път е дело на Larte Design и вероятно това си личи за по-наблюдателните, тъй като липсват типичните за Manhart златисти акценти. При този проект е заложено изцяло на черен цвят, както за цялото купе, така и за джантите. Допълнителните спойлери са оставени в натуралния цвят на карбоновите влакна с гланцов лак отгоре.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Стоян 79

    17 5 Отговор
    Уникално е !!!
  • 2 Загрижен

    9 3 Отговор
    Жестоко е... Наш Ганя ше го ръчка ама след 20+ години )))
  • 3 ВЪЗРАЖДАНЕЦ

    6 12 Отговор
    ЕГАТИ ГРОЗНАТА КОЛА!!!! КЪДЕ КЪДЕ ПО ДОБРЕ СИ Е НОВИЯ МОСКВИЧ!!!!
  • 4 Нарухито

    11 15 Отговор
    Адски бавен слон на цената и разходите на истински спортен автомобил и на всичкото отгоре не е истинска М-ка, кола за 20-годишните гаджета на 50+ годишните чичковци.

    Коментиран от #8, #20

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Притежател

    6 16 Отговор
    Това нещо с 4 турбини на 6 цилиндъра е смешно. Още малко ще слагат по две турбини на цилиндър.
    Най-добрият дизел в този клас се предлага в Audi SQ7- 4.0 V8 tdi. И върви много повече.
  • 7 С тия четири

    11 3 Отговор
    Турбини ще се киха яко в сервиза за няма нищо
  • 8 Чичка 50+

    9 0 Отговор

    До коментар #4 от "Нарухито":

    2 броя 20-годишни се засичат на кръстовище.
    - Знаеш ли на кой е тая кола ма?
    - Знам ма, преди тебе аз я карах
  • 9 Хаха

    5 10 Отговор
    Егати кенефа
  • 10 Бавария

    3 13 Отговор
    Дизел през 2023 година?!?
    Пълен минус.

    Коментиран от #19

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Мексо

    4 9 Отговор
    За всяка една турбина по една дупка в моторният блок. И то до 30.000км. пробег. Аре нема нужда.
  • 13 БМВ

    6 5 Отговор
    Бърка Маслото с Водата
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Д. Димов

    5 7 Отговор
    С дизайн на стара смачкана лачена обувка.
  • 16 Ожэффж

    3 4 Отговор
    Хаха като прочетох 4 турбини реших, че ще е1000+,кво ми го хвалите тоя спънат кон.

    Коментиран от #18

  • 17 Германски тикви

    3 2 Отговор
    Ще оре ли, колко дка на ден?
  • 18 Няма нужда от четири

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "Ожэффж":

    Които лесно се заместват от просто две турбини с два пъти по голям диаметър на всяка.
  • 19 турбо дизел

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Бавария":

    Манхарт не слагат газови уредби кат за нас.... а дизела ще го има и след бензина , безспорно по надеждния и здрав двигател.
  • 20 ...

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Нарухито":

    прав си, а и за семейна за багаж не става, защото са им малки багажниците особено сравнено с други джипки за семейни насочени
  • 21 Леля Гошо

    0 0 Отговор
    Истината е шест цилиндъра - 6 турбини, и да са консуматив.