Last news in Fakti

29 Март, 2023 15:40 3 705 28

Запознайте се с Lamborghini Revuelto – могъщ V12 с 1001 конски сили

  • lamborghini-
  • aventador-
  • revuelto-
  • sian

Хибридно задвижване, 4х4 и 13 режима на шофиране

Запознайте се с Lamborghini Revuelto – могъщ V12 с 1001 конски сили - 1

След неколкомесечни разкрития около най-новия си модел, хората от Lamborghini избраха един от последните дни на месец март, за да покажат наследника на Aventador. Той носи името Revuelto и ни представя новите тенденции в света на суперколите от италианската марка. Името е вдъхновено от испански бик, но също така означава и бъркани яйца на испански.

И донякъде колата наистина представлява подобно нещо. Както вече сме ви разказвали, новият модел комбинира бензиновият V12 с обем от 6.5 литра с три електромотора за системна мощност от 1001 конски сили. Те достигат до четирите колела, а за това се грижи автоматична трансмисия с осем предавки. Изреждайки всяка една от тях може да достигнете до 350км/ч, а за точно 2.5 секунди километражът ще показва 100км/ч.

Освен задвижването, дизайнът също е комбинация от няколко автомобила. Предницата е вдъхновена от Murcielago, като откриваме и познатите ни от Sian предни светлини с Y тематика. Тя се наблюдава още и в задницата, както и в страничния въздуховод. Задните калници препращат към оригиналното Diablo, а задницата също напомня на тази при Sian.

И въпреки, че дизайнът определено е интересен, той е разработен заедно с инженери за максимална полза. Задният дифузьор например подпомага охлаждането на двигателя и осигурява сериозна притискаща сила. Задното крило има няколко различни нива при различните режими, а предният сплитер изтегля въздуха от колелата. Благодарение на всички промени, колата е с 61% по-ефективна от Aventador и създава 66% по-голяма притискаща сила.

Интериорът също не е лишен от Y мотива, а също така и от доста модерни технологии. Пред водача откриваме 12.3-инчов дисплей, който се комбинира с 9.1-инчов дисплей пред пасажера и 8.40инчов екран в средата на таблото. В интериора могат да бъдат избрани 70 различни опции за цветове и материали, което допълва списъка от 400 различни цвята за екстериора.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Лаврентий Берия

    17 1 Отговор
    Страхотен автомобил!
  • 2 Мое мнение

    5 10 Отговор
    Трябва да се откажат от грозните предни фарове ! Иначе - отново шедьовър !
  • 3 Смех 😆🤡🤣

    4 25 Отговор
    Един Гтр прави за 2.5 100км/ч още от 2009-та насам

    Коментиран от #5

  • 4 Миура

    6 2 Отговор
    Revuelto не означава бъркани яйца на испански, както и Aventador не означава испански арендатор.
  • 5 гост

    10 1 Отговор

    До коментар #3 от "Смех 😆🤡🤣":

    По-скоро за 3.2

    Коментиран от #6

  • 6 Смех 😆🤡🤣

    3 9 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Нема такъв филм мой отидювай да четеш повечко
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Пламен

    5 1 Отговор
    Всички модели на марката без изключение носят имената на породи бикове. Хайде да видим от предходната статия дали от чаршафа със лъжичка са ме събирали.........

    Коментиран от #11

  • 9 Не съм впечатлен

    4 3 Отговор
    Същото се постига и с 3.25 литров в6 двг с двойно турбо

    Коментиран от #10

  • 10 Пации пации

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Не съм впечатлен":

    Нещо много специално ли знаеш…???
    Може и от килима да си…както си пожелаеш….
    Сега остава да ни “светнеш” и на какво са кръстени повечето модели на Мазерати и те провъзгласяваме за Ил Комендаторе….

    Коментиран от #12

  • 11 Пацкоо

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Пламен":

    нали си добър с талянския…я се върни и прочети ама много внимателно с гугъл преводач и си коригирай бързо мнението, че ставаш за смях на хората да кажем с обща култура за марката….
    Подсещащ въпрос - само на породи Испански бикове или също и на символи свързани с бикоборството, като цяло???
    Иначе ако ще и в уста да си събиран….все ми е през…..
  • 12 Ел комендаторре

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Пации пации":

    Единственото което е ясно е че си простоват за другото далеч не е сигурно

    Коментиран от #13, #14

  • 13 Ахаа да

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ел комендаторре":

    а ти умничкия ми, имаш ли да добавиш нещо по същество и смислено или само цапкаш…????
    Или простоватия, на който му е през … за Ламбо, те….
    Хайде изброй ми 3 модела, на които имената нямат нищо общо с имената на бикове, ама без да търсиш в google!!! Не можеш да бъдеш честен, нали …..
  • 14 Ел Комендаторе

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ел комендаторре":

    може да е ама на испански….
    Ако ти се четат дебели и луксозни книжки за итал коли-обади се, ще ти дам да почетеш… е не са на италиански повечето, но все ще се справиш….
  • 15 Ламборгини

    3 2 Отговор
    ... удариха Ферари в земята с този автомобил. И тук не става дума само за чисто технически данни, а за много повече. Дизайна на Ферари отиде "у канавката" както се казва. Дизайна на Ламборгини (с изключение на уродливия Сиан) само се подобрява и остава характерния за Ламбо. Това е истината.

    Коментиран от #18

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Хайде

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Пламен":

    сега Драги Пацко, върни се в предишната тема и сам прочети и виж от къде започна всичко, премисли го и пак напиши тук за език, омраза и т.н…. Да нямаш общо с Вресльо или БХК…???
    Иначе няма лошо човек да не знае нещо, лошо е когато се изхвъля като… и после дори “храни”….

    Коментиран от #19

  • 18 Само 10 години

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Ламборгини":

    след La Ferrari…..🤣🤣🤣
    През тази година очакваме и по-наточената версия на SF90 Stradale и ще има как боли….

    Коментиран от #20

  • 19 Пламен

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Хайде":

    Кажи за четирите ти Ника, а после ми говори за моя език на нещото........ доколкото я прочетох предходната статия, след разказа ми за това откъде тръгва Феручо Ламборгини се вижда ясно в написаното кой със какъв език борави. Можеш да четеш все пак, нали??? Хубав и най-вече успешен ден желая на всички.

    Коментиран от #21

  • 20 Ламборгини

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Само 10 години":

    Не си разбрал какво е етоса на Ламборгини: коли емоция, които са всъщност истински, а не като примадоната Ферари, която освен за държане по гаражи, за да не й пада цената, за друго не става :) И за капак, с този модел Ламборгини отнемат на Ферари и последното им "скъпоценно": спортна кола с 12 цилиндров двигтел и с максимална мощност. Ферари имат ..... Пуросангуе. Срам, срам :)

    Коментиран от #22

  • 21 Пламенчо

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Пламен":

    Имената с които ти пиша, не са никове - директно обръщеие към теб са, ако не си схванал досега!!!
    И не разбирам какво общо има това с темата, а темата беше че се изхвърли с "познанията" си по темата и как разказа украсената история как едва ли не той е оправил проблема на Енцо и го е научил да прави коли...
    Подобно и на теб!

    Коментиран от #23

  • 22 Феручио

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Ламборгини":

    Май по-скоро ти не разбираш смисъла на мита Ферари...примадона - Ферари, ти сериозно ли...???
    Поинтересувай се защо Енцо започва да прави "улични" коли и каква е основната му дейност и интереси - състезанията и именно затова започва да произвежда и прави "серийни" коли - за издържа състезателната дейност на отбора... именно и затова мениджъмнта на компанията не е толкова добър и успешен навремето и в края на 60-те години биват придобити от ФИАТ.
    Енцо е роден състезател и победител, Феручио при цялото ми уважение - земеделец и производител на селскостопанска техника... разлика земя - небе...
    И да не се държат по гаражи, именно заради изкованата си спортна слава с безброй титли, победи и не малко кръв - цените им са такива, каквито нито едно Ламборгини досега не е имало, няма и да има...
    Да не говорим, че в днешния корпоративен и безкрайно технологично споделен свят като платформи - продължават да правят изцяло собствени разработки.... Чистокръвния бил "смешен".... добре, а какво да кажем за Урус-а, който е маскиран Кайен.... дори двигателя е напомпан V8 битурбо на ВАГ.... нали се правят на големите V12-джии.... защо не изваиха Урус-а с него...????
    Също не виждам и какво са им "отнели", при положение че произвеждат няколко години по-късно нещо, което има тяхната концпеция на задвижване, а чисто като V12 атмосферен ДВГ новото Ламборгини не е с по-добри параматери от тези на 812 Competizione или LaFerrari FXX K/EVO.....и тази или следващата година се очак

    Коментиран от #27

  • 23 Пламен

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Пламенчо":

    Много интересно.....пишеш няколко коментара един след друг(без значение тогава никът ти) да изглеждат като от няколко различни читатели, нооо......забележете сега всички : един и същ словоред. Смях смях смях........следя те и по други теми. Там също се дъниш, просто спри да използваш едни и същи наизустени фрази, че и там никовете ти се сменят от коментар на коментар. Там не става дума вече за мен.....явно си си такъв. Навсякъде се пиша със личното си име и няма да ме е срам, ако напиша четири коментара един след друг. Просто всичко е въпрос на гледна точка. Знаеш ли, от 1990 до 2008 година живях именно там. Имал съм късмета години наред да гледам на живо Mille miglia която минаваше почти ежегодно(със малки изключения) през Кремона, градът в който живеех. Возил съм се във Ferrari 512TR, влизал съм в Pagani Zonda още преди официалната ѝ продажба. Лично съм се ръкувал и разговарял пак в Кремона със Хорацио Пагани (през далечната 2005) и повярвай ми, това е един изключителен човек. Работата по случайност или не, направи така че да се срещна със още много други хора.......по професия съм лютиер. Хубав ден "г-н Никнейм".

    Коментиран от #24

  • 24 Пацко

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Пламен":

    Значи ти си същия, като г-н Тесльо... не знам къде и какво си следил, но определено не пиша много в темите и винаги когато пиша, е лично обръщение към мнението, което ме е заинтригувало по някакъв начин...
    Не съм живял в Италия, но в периода 2005 - 2008 работих за Мазерати и проекта да има представителство на Ферари в БГ (за съжаление се случи едва преди около година поради смяната на редица собственици на представителствата в БГ) и многократно сме били с клиенти на т. нар. трак дей за клиенти на марката на пистата Варано... излишно е да обяснявам, че там сме се докосвали до икони като MC12, Maserati Birdcage Tipo 60/61, Ghibli от 70-те, 3500 GT, класическото и съвременно Gran Turismo и 4-те порти....
    Отделно от това бяхме поканение и посрещнати от Лука Ди Монтедземоло през лятото на 2007-ма по случай кулминацията на честванията за 60-годишнината от основаването на марката в Маранело... тук вече говорим за 250 GTO; 275 GTB/GTB 4; 250 TR (първата истинска "червеноглава", а не 512 TR!) и редица по нови: 288 GTO; F40/F50, модерното по това Enzo и какво ли още не....
    Прекрасна професия ако е истина, но не подхождащ език, изказване и поведение....

    Коментиран от #25, #26

  • 25 Пламен

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Пацко":

    Напиши на латиница първото ми име и след това Edrev и ще ме видиш кой съм и зад какво стоя. Пиша малко така, за да не ме , нали се сещаш
  • 26 Пламен

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Пацко":

    Забравих да вметна, трябва да напишеш след името и violin maker. Скоро рано сутринта даваха един цигулар по един канал, в болницата беше човека, та тази цигулка е моя и е със патент.
  • 27 Ламборгини

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Феручио":

    Лелеее, фераристите докъде се докарахте, постовете ви да звучат като корпоративна брошура. Факт е, че Ламборгинитата ги КАРАТ, а Фераритата СЕДЯТ ПО ГАРАЖИТЕ. И ревовете на собствениците на Ферари от най-различни проблеми не могат да бъдат скрити дори от драконовското преследване, което Ферари организира на всеки, който е малко по-гласовит за това какъв е истинския му опит с колите им.

    И явно толкова си научил и историята: Феручо взема съединител от свой ТРАКТОР, за да го плесне на прехваленото си Ферари, щото Ферари не са могли да направят такъв, дето да не се троши. В ДНКто на Ламборгини е да им навира на Ферари какви са некадърници по отношение на надеждността.

    Не извадиха, щото е смешно СУВ с В12. Концептуално това е виц. В 12ката е спортен двигател. Само Ферари могат да са такива комици, че да плеснат В12ка на Пуросангуе. А още по-смешно стана, като се оказа, че Пуросангуе даже не е и джип. Ферари си направиха повдигнато комби и му плеснаха В12ка Хахахахаха. Нито риба, нито рак.

    Иначе, ФХХ е на практика пистова кола. Нещо не си наясно. А новото Ламборгини има най-доброто от двата свята: В12ка със електрическа тяга, нещо, което СФ 90 НИКОГА няма да е. И, разбира се, ДИЗАЙНА. Ламборгини прилича на Ламборгини. Ферари взе да прилича на сплескана Киа отпред и на Корвет отзад.

    Коментиран от #28

  • 28 Ламбо фен бой

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ламборгини":

    Вярваш ли си наистина??? Или боли до кръв от историята, която нямате и никога няма да имате... и си изсмуквате от пръстите митове и легенди, за да си вярвате че сте нещо...???
    Ферари ако приличат на Киа, то това тук е смесица от Ауди и Лексус... ама от преди 5-10 години... с посредствеността в дизайна на Мурсиелаго и Гаярдо, не мисля че имаш повод да се похвалиш.... Уруса не е за коментиране....нали се биете в гърдите, че сте смели и различни... защо не направихте СУВ с V12, като сте големите моторджии??? Вместо това Туарег със засилен мотор от С8.... защо не разработиха собствен V8 би-турбо??? Нали концерна VAG стои зад тях, неограничени ресурси... защото толкова си и могат....
    Последния им истински и характерен дизайн приключва с Диабло ВТ от далечната вече 89-та.... след това ВАГ си казва тежко думата... за съжаление...
    И пак сраняваш модели на Ферари в края на жизнения си цикъл с такива току-що излезли на пазара.... почакай до 1-2 години само.... и да не стане така, че с малкото осмаче на принудително дишане да припадне така любимото ти Ламбооо.... че досега няма тест в който да сте отпред... трагедия пълна.... шоу кар за рап изпълнители....