20 Декември, 2023 15:02 2 156 10

Volkswagen драстично съкращава времето за разработване на нови коли

  • vw-
  • volkswagen-
  • производство

Освен това намалява наполовина броя на произвежданите тестови автомобили.

Volkswagen драстично съкращава времето за разработване на нови коли - 1

Volkswagen има за цел да увеличи наличните си средства с 10 млрд. евро до 2026 г. За да постигне тази цел, компанията прилага мерки за намаляване на разходите, като значителните промени са очертани в програмата "Accelerate Forward/Road to 6.5". Тези мерки ще бъдат приложени на всички нива в компанията в отговор на признанието на главния изпълнителен директор Томас Шефер, че VW вече не е конкурентоспособен. Чрез намаляване на разходите Volkswagen цели да възвърне конкурентното си предимство.

Основният фокус е върху рационализирането на процеса на разработване на автомобили, като целта е да се съкрати времето, необходимо за пускането на нов автомобил на пазара, от сегашните 50 месеца на само 36. Въпреки че това може да предизвика безпокойство, Volkswagen твърди, че този ускорен график няма да застраши качеството или безопасността на техните автомобили. Само тази инициатива се очаква да допринесе за икономии в размер на над 1 млрд. евро до края на 2028 г.

Друга значителна промяна в оперативния подход включва значително намаляване на броя на сглобяваните тестови автомобили. По време на 36-месечната фаза на разработване на един автомобил производството на прототипи, използвани за оценка, ще намалее с 50 %. Въпреки драстичния характер на това решение, Volkswagen твърди, че няма да направи компромис с качеството на своите автомобили. Предвижда се тази мярка да доведе до годишни икономии в размер на 400 млн. евро.

Допълнителните мерки, насочени към съживяване на финансовите перспективи на Volkswagen, ще обхванат по-рентабилни услуги по снабдяване, подобрения в следпродажбената дейност и по-нататъшно оптимизиране на производствените срокове. Очаква се комбинираното въздействие на тези три стратегии да доведе до годишни икономии в размер на 770 милиона евро.

Критичен аспект на цялостния план за икономии включва това, което Volkswagen нарича "социално приемливи съкращения на работни места". Компанията планира да предложи частично пенсиониране на служители, родени през 1967 г., и на лица с тежки увреждания, родени през 1968 г. Освен това ще бъде удължено съществуващото замразяване на наемането на служители. Като част от тези мерки за съкращаване на разходите Volkswagen цели да намали разходите за административен персонал с 20 %.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гориил

    21 0 Отговор
    Volkswagen вече не е много висококачествен и надежден автомобил във всички отношения, по-нисък от американските и японските модели.
  • 2 Селянин

    18 1 Отговор
    Те и сега са тотални боклуци, не ми се мисли, като спестят от разработката. Рендетата ги изпревариха по качество, да не говорим за японците и корейците изобщо.
  • 3 VW изгоря

    16 2 Отговор
    Колите произведени до 2005 г. стават, след това са кенефи и трошки...
    Китайците са на ход.
  • 4 Пилот на Ферари

    18 0 Отговор
    Да си намалят цените на половина - че там не са конкурентноспособни .
  • 5 Гориил

    11 1 Отговор
    В Германия настъпва смяна на поколенията. Новите хора не знаят какъв е немският ред. Но от другата страна на планетата живеят милиарди дисциплинирани, събрани и изключително спретнати хора, които знаят как да работят ефективно и ефективно. Именно тази нова работна етика, основана на новия ред, идва масово във всички страни-членки на ШОС и БРИКС.Мне доводилось видеть китайских инженеров по организации труда на российских предприятиях. Они очень жестокие люди.
  • 6 българина

    7 0 Отговор
    така фалираха предишните немски ел гиганти преди 30 г, като крайното решение е 100 пр фабрики извън Германия и ЕС. Скоро тъпите .... ще достигнат до същия извод. Германия приключва в този мащаб. Тази година потреблението на енергия е паднало до това след обединението, сиреч 33 г назад, поради причина ДЕИНДУСТРИАЛИЗАЦИЯ
  • 7 джо

    6 0 Отговор
    Сега качеството им - произведените особено след 15.01.2005 EURO-4 до 2012- 2013 година са трагедия вечно светещо табло като в дискотеките сега щом съкращават времето и на разработвани и изпитания мисля,че ще е по голяма трагедия .( в момента VW плаща за СО2 за нарушение на Емисионните норми 90 Евро за всяка кола защото при EURO-5 трябва да е 90 грама на км) то е някъде 180 грама на км бе значение колатa колко конски сили и колко тона.
  • 8 Абсолютно

    3 0 Отговор
    Абсолютно им вярвам, че ще намалят валидацията наполовина и всичко ще си е, както преди. Защо изобщо тестват? Направо да работят само със симулации и теоретични анализи.

    Имаше там някакво клише за някаква икономия, някаква майка и някаква мизерия...

    Коментиран от #10

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.