30 Декември, 2023 13:03 2 832 5

Продава се прототип на едно от най-бруталните Ferrari-та

  • ferrari-
  • fxx-k-
  • laferrari

Колата е използвана при разработката

Продава се прототип на едно от най-бруталните Ferrari-та - 1

Това Ferrari FXX-K Evo не е обикновен модел; това е точното копие, използвано от Ferrari за тестване в аеродинамичен тунел на лимитираната серия хиперавтомобили, предназначени само за писта. Елегантно изработеният модел ще бъде продаден на търг от RM Sotheby's в Париж на 31 януари и се очаква да достигне цена между 310 000 и 355 000 долара.

Оразмерен в мащаб 1:2, което означава, че е наполовина по-малък от реалния автомобил, този FXX-K Evo няма прозорци или врати и демонстрира открити въглеродни влакна по екстериора си. Въпреки че не е функционална за целите на шофирането, тази скулптура може да послужи като завладяващ предмет в някоя голяма колекция.

Продава се прототип на едно от най-бруталните Ferrari-та

Първоначално третият модел, изработен за оценка в аеродинамичен тунел по време на финалните етапи от разработването на FXX-K Evo, този модел е монтиран върху основа. RM Sotheby's предполага, че купувачът може дори да избере да монтира автомобила на стена за уникална ежедневна перспектива.

FXX-K Evo представлява по-усъвършенствана версия на FXX-K, който сам по себе си е базиран на серийния LaFerrari. Отличителните черти на Evo включват модифицирана аеродинамика с централна перка на задната част и крило, както и корекции по долната част на каросерията и броните. Тези аеродинамични промени увеличават притискателната сила с 23% в сравнение с обикновения FXX-K.

Продава се прототип на едно от най-бруталните Ferrari-та

Задвижването на FXX-K Evo се осъществява от средно разположен, хибридно подпомаган 6,3-литров V12 двигател, генериращ общо 1036 конски сили. Мощността се предава към задните колела чрез седемстепенна скоростна кутия с двоен съединител.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Павка

    3 11 Отговор
    Митът за Ферари си замина видяхме ги във Ф1.

    Коментиран от #2

  • 2 Павле Павлее

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Павка":

    Не може над 70-години да се бориш със всички и със собствени сили… а не сбирщайни разни на всякакви конгломерации…
  • 3 Минувач

    4 1 Отговор
    Сериозна цена за един макет, който също е много спорно дали ще запази някаква стойност във времето. За тези пари едни истинско Ламбо, МакЛарън или разбира се Ферари.
  • 4 Факт

    3 1 Отговор
    Макетите нямат задвижване.
  • 5 АМ Хемус

    1 1 Отговор
    Ами да ама тук не може да се осигури адекватна подръжка, ако се наложи, така че - пас.