Last news in Fakti

2 Януари, 2024 18:04 2 704 26

Porsche Taycan постави нов рекорд на “Ринга” и измести Tesla

  • porsche-
  • taycan-
  • turbo-
  • нюрбуринг

Прототип на германския производител е най-бързият сериен електромобил

Porsche предизвиква вълнение с предстоящия дебют на новия свръхмощен Taycan, който наскоро влезе в заглавията, като постави забележителен рекорд на Нюрбургринг с впечатляващото време за обиколка от 7:07,55 мин. Това постижение затвърждава позицията му на най-бързото електрическо Porsche на прочутата писта, като засенчва предишния рекорд на Tesla Model S Plaid с впечатляващите 17,681 секунди

Макар че подробностите за автомобила, включително официалното му име и конкретни показатели, все още не са разкрити, спекулациите сочат, че той ще бъде наречен Taycan Turbo GT. Очакваните характеристики включват мощна тримоторна задвижваща система, разполагаща с приблизително 1000 конски сили, съчетана с усъвършенствани техники за контрол на сцеплението. Автомобилът е претърпял леки модификации с цел безопасност, като са въведени състезателни седалки и клетка.

Това, което допълнително отличава този рекорд, е постоянната повторяемост на времената за обиколка. Porsche подчертава, че неговият развоен пилот Ларс Керн е постигнал забележително сходни времена за обиколка по време на тестовете, което показва надеждността и издръжливостта на варианта Taycan. Видеоклипът, документиращ това рекордно шофиране, ще бъде пуснат в средата на март, което съвпада с очакванията за допълнителна информация за високоефективния Taycan и за потенциално обновяване на цялата гама Taycan в средата на цикъла.

Тъй като Porsche продължава да разширява границите на представянето на електрическите превозни средства, този предстоящ вариант на Taycan обещава да предостави вълнуваща комбинация от скорост, технология и прецизност, като допълнително затвърждава ангажимента на марката към иновациите в областта на електрическата мобилност.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    15 12 Отговор
    "turbo", това някава шега ли е 🙄 нещо, като веганска "луканка" сигурно?
    Почват да прекаляват джендърите!

    Коментиран от #4

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Извинявай,

    9 5 Отговор

    До коментар #2 от "Прототип!!!":

    но това беше преди две години още.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Тесланар

    21 4 Отговор

    До коментар #2 от "Прототип!!!":

    Аз съм сигурен, че Порше дори не са направили най-доброто време, защото са запазили още нещо в резерв. Това си е типично тяхно поведение.
    Абсолютно съм сигурен, че след две-три години Тайканите (може би Тайкан 2.0) ще правят под седем минути на Ринга, а техният хипер електромобил ще падне под 6:30....

    Коментиран от #13

  • 6 Кадя

    8 7 Отговор

    До коментар #2 от "Прототип!!!":

    това бе тРесльоо???

    Коментиран от #7

  • 7 Там където няма да те пуснат да влезеш

    7 6 Отговор

    До коментар #6 от "Кадя":

    с rовнянuтe цъpвyлu! Никога!

    Коментиран от #8, #10

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Aлфа Bълкът

    7 6 Отговор

    До коментар #2 от "Прототип!!!":

    Да на светофара да, ама на магистралата, където аджеба баровците си мерят колите как е положението там?

    Коментиран от #11

  • 10 Ти първо

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "Там където няма да те пуснат да влезеш":

    спри да се събуваш пред вратата и спри да си вдигаш краката, когато пресичаш линиите на трамвая и след това ми говори за цървули…
    После си купи ново ППС и тогава ми говори…
  • 11 Бъркаш жестоко

    7 8 Отговор

    До коментар #9 от "Aлфа Bълкът":

    Точно на магистралата този електромобил се представя прекрасно, защото продължава да ускорява и при високи скорости. Доускорението не му е никакъв проблем. На дълъг път харчи малко и зaрежда бързо. Ако не престанеш да бълнуваш за 24-часови семейни пътувания с 300 километра в час само с пет минути спирания за пълнене на резервоара, Тесла плайд се справя перфектно

    Коментиран от #12

  • 12 А ти

    7 7 Отговор

    До коментар #11 от "Бъркаш жестоко":

    прекаляваваш с мечтите…нека поддържа средно-бързи постоянни скорости за немски магистрали-да кажем около 180 км/ч…колко ще изкара???
  • 13 гост

    7 9 Отговор

    До коментар #5 от "Тесланар":

    Първо можеш да си сигурен , че Порше за пореден път си плюе сам в сурата и признава абсолютното превъзходство на Тесла в технологията !! За който е забравил оригиналния Тайкан е с един мотор отзад и с АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ с две предавки , за която от Порше с години обясняваха как била " много по- ефективна" от задвижването на Тесла !!! И сега изведнъж тихомълком изхвърлят всичко това на боклука и копират дословно схемата на Тесла с два мотора отзад и БЕЗ скоростна кутия !!! Която Плейд наложи преди повече от две години !! Това как му викаш , освен пълна излагация и " рекорди" , за които Тесла вече е забравила ! Можеш да си сигурен , че новия рекорд на Тесла предстои и то до месеци , а не с години по- късно като Порше !

    Коментиран от #15, #16

  • 14 Факт

    5 7 Отговор
    Порше са фирма от миналото

    Коментиран от #20

  • 15 Е тук

    9 4 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    тРесльо се обърка… и то много… тази “фирма от миналото” има от много време стрийт ДВГ КОЛА с над 40-50 секунди по-добро време…. та за какви нови рекорди говореше…?? ?
  • 16 Бачо Киро

    10 4 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Какво е забравила ТеслЪтЪ ма?😂😂😂😂😂 Нали "рекордът" им е от юни 23... И то срещу Тайкан с много по-малко мощност...
    И този Тайкан пак е с по-малко мощност, но за разлика от Тесла, Порше знаят да правят автомобили. И за кои точно рекорди дрънкаш? Порше имат повече рекорди отколкото ти имаш косми по главата.... Кой рекорд ще стигнеш с тея тесли? На 911 GT3? GT3RS? GT2RS? Да не говорим въобще за времето на 919 Hybrid Evo дето не могат и да го сънуват.... Този Тайкан е много близо до времето на Римак Невера, две секунди разлика... Кога ще свалиш ти с тея теслѝ времето на подобно ниво? Когато литнат прасетата...
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 МЪСК 💪🏻

    1 6 Отговор
    Поздрав на Порше от Шампиона 🥇🏆

    Коментиран от #24

  • 19 Порше!

    6 3 Отговор
    Най-доброто сред най-добрите!
  • 20 Дошо, Дошо!

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Факт":

    Неспасям поcepko!
  • 21 Жалка работа

    2 6 Отговор
    Е от кога прототипа е сериен автомобил?Сигурно е бил само с шофьорски леген за седалка, а пилота по слип да пестят тегло!
  • 22 Милен

    2 4 Отговор
    Хем прототип, хем сериен. Чудо на чудесата. И колко такива серийни прототипа продадоха?

    Коментиран от #23

  • 23 Смисъл

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Милен":

    Прототип в смисъл, пе още не е пуснат за продажба.

    Коментиран от #25

  • 24 Шампион

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "МЪСК 💪🏻":

    по какво бе дечко??? Че на правата пипва 300 ли…??? Защо пада с 40 сек/обиколка..???
  • 25 Милен

    1 2 Отговор

    До коментар #23 от "Смисъл":

    Ами като го пуснат в продажба и стане сериен тогава да се хвалят. Ама то като им знам разбирането за сериен, ще продадат 10 броя на служители и готово, сериен е.

    Коментиран от #26

  • 26 Миленка

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Милен":

    така ли ви лъжат джап-феновете???