Bugatti потвърди дълго разпространяваните слухове около дългоочаквания хиперавтомобил от следващо поколение на Bugatti, разкривайки, че той наистина ще бъде оборудван с двигател V16. Това разкритие бележи ключов момент в сферата на автомобилното инженерство, тъй като ентусиастите очакват с нетърпение представянето на този революционен наследник на емблематичния Chiron. Хиперавтомобилът, чийто грандиозен дебют е планиран за юни, вече завладя въображението на ентусиастите по целия свят с обещанието си за несравнимо представяне и иновации.
Bugatti предостави на ентусиастите изкусителен поглед към това, което предстои да се случи, като публикува кадри на двигателя на хиперавтомобила, покрит с въглеродни влакна. Този поглед служи не само за възбуждане на апетита на любителите на автомобилите, но и загатва за авангардните технологии и щателната изработка, които определят легендарната линия на Bugatti.
Макар че представителите на компанията пуснаха фини намеци относно задвижването на хиперавтомобила, те остават в тайна относно конкретни детайли, оставяйки ентусиастите да спекулират относно точната конфигурация и възможности на двигателя. Въпреки това, вътрешна информация предполага, че двигателят с вътрешно горене ще бъде част от хибридно задвижване, подчертавайки ангажимента на Bugatti да разширява границите на производителността и устойчивостта.
Първоначалните шушукания в автомобилната общност намекнаха за участието на известната инженерна фирма Cosworth в разработването на двигателя на хиперавтомобила, за който се съобщава, че разполага с впечатляващ работен обем от 8,3 литра. Спекулира се, че този двигател може дори да е с естествено пълнене - перспектива, която не би била напълно изненадваща, като се имат предвид индикациите за високооборотен двигател в тийзър видеото.
Допълнително спекулациите се подхранват от шепота за умопомрачителната червена линия от 9000 об/мин, съчетана със синергичното интегриране на три електромотора, които осигуряват спираща дъха комбинирана мощност от 1800 конски сили. Въпреки това е важно тези подробности да се приемат с известна доза скептицизъм, тъй като Bugatti все още не е потвърдила тези твърдения, призовавайки ентусиастите да проявяват предпазливост сред вихъра на вълнението.
Сред спекулациите и очакванията едно нещо остава сигурно - предстоящият хиперавтомобил на Bugatti ще разполага с хибриден V16 задвижващ агрегат, който обещава да предефинира самата същност на автомобилните характеристики.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #3, #4
17:31 29.02.2024
2 Читател
17:49 29.02.2024
3 Смех
До коментар #1 от "гост":
Ахахахха бай бай тракалници18:09 29.02.2024
4 Доктора
До коментар #1 от "гост":
Я пак, какво "смачка" Мъск, казваш?Покажи ми една Тесла, която да вдига 342км/ч. , колкото Bugatti EB110 от 91-ва година...
Излиза, че Тесла не може да смачка 33-годишно Bugatti, а какво остава за такова, каквото още не е излязло...
Коментиран от #5, #6, #7, #8
20:30 29.02.2024
5 гост
До коментар #4 от "Доктора":
0-100 под 1 секунда, 0- 160 за 2 секунди, я пак ?Коментиран от #9, #14
23:38 29.02.2024
6 гост
До коментар #4 от "Доктора":
а за цената и обслужването нещо да коментираш ???Коментиран от #15
23:40 29.02.2024
7 гост
До коментар #4 от "Доктора":
докторе, сипи си една ракия пред снимките на Бугати :)23:44 29.02.2024
8 кочо
До коментар #4 от "Доктора":
Ограничени са колите. Батка ако мъск каже ще вдигне 450 км а не 340. не говори глупости за да не си връщаш думите назад утреКоментиран от #10, #16
00:57 01.03.2024
9 Доктора
До коментар #5 от "гост":
Коя Тесла ускорява от 0 до 100 за под секунда, защото най-бързата ускорява за 2.2 до 100 в реалния свят?А най-бързата серийна кола на 400 метра е Dodge Demon 170.
Коментиран от #11
01:09 01.03.2024
10 Доктора
До коментар #8 от "кочо":
Единственото, което може да прави Мъск в реалния свят е да лъже и да се излага.Мъск от близо 10 години казва как щял да направи кола, която щяла да вдига 100 за под секунда, с максимална скорост от 500 и цена 100 хиляди долара, а единственото, което направи е една грозна имитация на пикап за 120 000 долара, който нито може да товари като истински пикап, нито може да дърпа като такъв, нито може да се кара извън пътя, колкото такъв, а на всичкото отгоре излъга, че бил по-бърз от базово 911 на 400 метра, докато дърпал такова, а то се оказа, че видеото било на 200 метра и то без да дърпа нищо...
Коментиран от #12
01:14 01.03.2024
11 гост
До коментар #9 от "Доктора":
3 статии по надолу в раздел авто можеш да прочетеш коя Тесла. Иначе за Мъск, Додж е автобусна спирка та ако ще и дявол да е :)Коментиран от #13
01:20 01.03.2024
12 гост
До коментар #10 от "Доктора":
докторе :) Лягай си :)01:21 01.03.2024
13 Доктора
До коментар #11 от "гост":
Значи даваш за пример автомобил, който не съществува в реалния свят...Мъск беше много горд, че бил направил най-бързата кола на четвърт миля... за около 5 минути, след които, един смешен Додж на много по-ниска цена се оказа, че е по-добър в единственото, в което се смята, че електричките имат предимство - ускорението.
02:22 01.03.2024
14 Да продължим
До коментар #5 от "гост":
след тези данни,като то е така,селд тези стойности Теслътъ губи тотално,а Бугатти започва огромното ускорение,което отвява Теслътъ кат експрес закрита гара,като границата от 500 км/ч за Теслътъ е химера,като токъ няма да и стигне дори до 300 км/ч,а с такава скорост ще измине 10-20 км преди да запре в аварийката без ток и да чака пътна помощ да я тварят кат чувал с картофи.Първото Бугатти Вейрон изпитано на пълна скорост на аутобан в Германия установиха,че изразходва резервоара си за 100 км,които ги минава за 15 мин.,а Теслътъ на макс скорост ще остане без ток на 30 км. Като гледам как на магистрал със 120-140 км/ч токя им стига да стигнат и да се върнат от СФ до преди Пловдив само мога да си представя как на макс ще стигне най-много до тунела и след туй по инерция до турския ресторант в амварийкат.12:29 05.03.2024
15 За тези за които е
До коментар #6 от "гост":
предназначен този автомобил,парите не са им проблем.За цървули има коли ента употреба и да си чешат езиците по безсмислени теми.12:34 05.03.2024
16 Ша вдигне,ама за
До коментар #8 от "кочо":
тва ша му е необходима батерия кат влакова композиция. Несъвместими неща,а ако батерията е компактна ще е само за първите 400-500 метра и след това колапс в аварийката.12:36 05.03.2024