Дългоочакваната изцяло електрическа версия на емблематичния Mercedes G-Klasse ще дебютира на 24 април в Пекин. Противно на предишните очаквания, тя няма да бъде брандирана като Mercedes EQG; вместо това ще се предлага на пазара като "G 580 с EQ Technology", което я приравнява по-тясно към съществуващата гама на G-Klasse.
Наскоро обновената обикновена G-Klasse вече разполага с няколко подобрения в цялата гама, включително два 12,3-инчови екрана с най-новата информационно-развлекателна система MBUX на Mercedes, преработен волан и тъчпад на централната конзола. Въведени са допълнителни офроуд режими, а адаптивното окачване вече е стандартно.
Въз основа на последните изображения изглежда, че електрическият G 580 запазва отличителните елементи на дизайна на своите събратя с двигатели с вътрешно горене. Той запазва суровата предна част, солидните линии на каросерията и агресивно разширените арки на колелата, макар и с променен дизайн на радиаторната решетка, обновени брони и аеродинамично оптимизирани алуминиеви джанти.
Някои прототипи, показани на изложението за потребителска електроника (CES) 2024 в Лас Вегас, разполагаха с традиционен капак на резервното колело на задната врата, докато други бяха оборудвани с квадратна кутия, вероятно предназначена за съхранение на кабела за зареждане - концепция, която първоначално беше видяна при Concept EQG на автомобилното изложение в Мюнхен през 2021 г.
Mercedes демонстрира забележителната маневреност на EQG на CES 2024, демонстрирайки впечатляващата му способност за G-образен завой - маневра, която позволява на автомобила да се завърти и да извърши 720-градусов завой на място.
Подчертавайки безкомпромисните си офроуд възможности, Mercedes твърди, че изцяло електрическата G-Klasse е готова да постави нови стандарти за офроуд представяне, оставайки вярна на своето наследство и линия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 чудесно
17:56 08.04.2024
2 Оффчар
Голям майтап. С тоя клиренс от 10 см , "аеродинамично оптимизирани алуминиеви джанти" с нископрофилни оптимизирани гуми за мъгла, и три тона маса, голям "офроуд ще пада ...😃
Коментиран от #6
18:36 08.04.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 карчи
😉
19:39 08.04.2024
5 Чудесно
20:30 08.04.2024
6 калъф
До коментар #2 от "Оффчар":
Ми смени ги бе калъф. Някой да те е накарал да ходиш офроуд с тези джанти ? С офроуд джанти ли караш на пътя ?00:53 09.04.2024
7 Койчо
Само питам , че нещо не мога да се ориентирам.
07:33 09.04.2024
8 Бен тен
Това е нещо като маневрите на нашите политици - пълен завой на 360° и газ напред.
Само че това изобщо не е завой а прах в очите - 90° е завой в ляво или дясно, 180° е обратен завой, а 360° е завъртени в кръг след които си насочен отново в посоката в която си бил преди завъртането.
07:39 09.04.2024
9 В гората
Коментиран от #10
08:54 09.04.2024
10 Ракета Пейтриът 📡
До коментар #9 от "В гората":
Ако не искаш да ходиш от Гинци до Петрохан и обратно всеки път за тунджа и до Костинброд за смяна ризи, бутала, сегменти, водна помпа, масло, ремъци, филтри, антифриз, дюзи, ГНП, турбо, подгревни свещи, водна помпа, ЕГР, верига, ДПФ, съединител, гърнета, повдигачи, гарнитури, семеринги, гумички клапани, водни съединения, радиатор, термостат и датчици - взимаш джип на ток. Поддръжка няма. Години маане из чукарите - автономно.Единствените майстори, дет вижда, са Баба Меца и Горския.
18:06 09.04.2024
11 Иво
Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.
14:26 10.04.2024
12 Иво
Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.
14:26 10.04.2024
13 Иво
Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.
14:27 10.04.2024
14 Иво
Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.
14:27 10.04.2024
15 Иво
Кой стои на прозореца и чака "дългоочакваната електрическа версия на G Klasse"?!
Проблемите с електрическите коли са известни на всички, включително на теоретиците(зубрачи), които са като щрауси с главата в пясъка.
14:28 10.04.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.