Last news in Fakti

18 Април, 2024 15:23 5 045 13

Дебют за CX-80 – най-голямата и най-луксозна Mazda в Европа

  • mazda-
  • cx-60-
  • cx-80

Моделът разполага с три реда седалки

Дебют за CX-80 – най-голямата и най-луксозна Mazda в Европа - 1

След представянето на CX-60 в Европа и поставянето му на върха на гамата а марката, Mazda вече има нов флагман, който бе показан по-рано днес. Неговото име е CX-80 и ще има за цел да се бори в един клас, където доказани играчи от BMW, Mercedes и Audi доминират през последните години.

Дебют за CX-80 – най-голямата и най-луксозна Mazda в Европа

CX-80 се основава в голяма степен на технологиите и дизайна на CX-60. По-големият кросоувър е претърпял промени в размерите и пропорциите, за да побере трети ред седалки, увеличавайки цялостната си просторност. От визуална гледна точка CX-80 поразително прилича на своя по-малък брат отпред, характеризиращ се с внушителна радиаторна решетка, допълнена от изцяло LED фарове.

Дебют за CX-80 – най-голямата и най-луксозна Mazda в Европа

По отношение на размерите CX-80 превъзхожда CX-60, като е с 25 см по-дълъг, 24 мм по-висок и може да се похвали с 25 см по-дълго междуосие. В купето CX-80 разполага с два големи 12-инчови екрана за уредите и информационно-развлекателната система. При изправени всички седалки, Mazda CX-80 предлага, 258 литра зад третия ред седалки, разширяемо до 687 литра при сгънат трети ред, и 1 971 литра при заети само предни седалки.

При пускането си на пазара CX-80 ще се предлага с два варианта на задвижване: plug-in хибрид и шестцилиндров мек хибриден дизелов двигател. И двете конфигурации се отличават със задвижване на всички колела и 8-степенна автоматична трансмисия.

Дебют за CX-80 – най-голямата и най-луксозна Mazda в Европа

Plug-in хибридният вариант комбинира 2,5-литров четирицилиндров бензинов двигател с електрически мотор като осигурява обща мощност от 327 к.с. и 500 Нм въртящ момент. Пробегът само на ток е 60 километра. Алтернативно, дизеловият вариант включва познатия 3,3-литров редови шестцилиндров двигател на Mazda, генериращ 254 к.с. и 550 Нм въртящ момент.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хикс

    33 2 Отговор
    Мисля че е много добра кола . Голяма като рамери , комфортна , 500 нютона , и не на последно място японска .
  • 2 Джуган

    20 5 Отговор
    Най-доброто предложение в този клас е Lexus RX 500h, a не немските гюмове.

    Коментиран от #3

  • 3 Баща ти

    8 11 Отговор

    До коментар #2 от "Джуган":

    И като се събуди,чаршафът мокър!!!

    Коментиран от #6, #10

  • 4 Зв.Лалов

    5 22 Отговор
    И необходимо ли е да е толкова грозна ?

    Коментиран от #5

  • 5 Баце

    19 3 Отговор

    До коментар #4 от "Зв.Лалов":

    Грозен е на баща ти синът.
  • 6 4.4

    13 2 Отговор

    До коментар #3 от "Баща ти":

    пък като платиш сметката и излезеш от сервиза на немските "премиуми" , сам си окендзваш чаршава, разбираш ли :D :D

    Коментиран от #8

  • 7 626

    5 3 Отговор
    Модните тенденции да се произвеждат такива големи коли трябва да бъдат ограничени!Кому е нужен такъв голям автомобил за Градската джунгла?Масово се возят по един двама в такива коли.Горят повече ,тежат повече ,заемат повече място на паркинга.Защо какъв е смисъла? Съгласен съм, че имат предимства при определени обстоятелства ,ама не и толкова масово навсякъде.Мазда правиха и все още донякъде правят хубави Автомобили.
  • 8 Баща ти

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "4.4":

    Скачай на японката с газ и не мисли премиумите!!!Блажени са вярващите,че японските коли били евтини,влезни в официален сервиз на марката,а не при бай Гошо в Люлин 1 и тогава пак ще говориш

    Коментиран от #9

  • 9 Дядо ти

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "Баща ти":

    А ти като отидеш в официалния серия на БМВ и те цакат 350 лева за смяна крушка на фар ще видиш кон боб яде ли
  • 10 Джуган

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Баща ти":

    Ще имаш право на мнение когато замениш Х5 с RX хибрид, дотогава чети списания, гледай auto motor und sport и стягай гоУфчето.
  • 11 Къде отиваш

    1 1 Отговор
    Чета коментариите и се радвам. Сеир. Махленска свада. А иначе Маздата не изглежда зле. Няма как да влезе в премиум сегмента с този автомобил, но е хубаво да се мечтае. Защо ли: сравнете техническите данни на Мерцедес, Ауди и БМВ с 3.0 литра двигател и ще разберете. Лексуса е много добър автомобил, но и той издиша при сравнение.
  • 12 фен на опел

    0 0 Отговор
    При тази Мазда ясно личи как са взели цх60 и са е разпънали. Чисто пропорционално не изглежда добре за мен.
  • 13 Диана

    0 0 Отговор
    🍓 Г­о­­р­­е­­щ­­­и­­ ­м­о­м­­­и­ч­­­е­­­т­­а­­­ ­­­в­­­и ­­о­­­ч­­а­к­­­в­­а­­т 👉 ­­𝗡­­𝗨­­𝟮­­𝟭­­­.­­­­𝗙­­­𝗨­­­­𝗡