Last news in Fakti

13 Март, 2014 14:43 15 949 44

Поне 800 коня за следващия Nissan GT-R

  • nissan-
  • gt-r-
  • годзила-
  • r36

В специализираната японска преса излизат все повече подробности за следващото поколение на култовата Годзила. GT-R R36 ще бъде представен догодина и ще разполага с най-малко 800 к.с.

Слухове, че новата генерация на модела ще се оборудва с хибридна силова установка, се въртят отдавна. Порталът 7Tune цитира материал от японско списание, в който се твърди, че познатият 3.8-литров V6 с два турбокомпресора с мощност 580 коня ще бъде подсилен от система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране, разработена от инженерите на Nismo и Williams F1 Team. Тя ще добави още 250 к.с., с които сумарната мощност ще надхвърли 800 к.с.



По предварителни данни новата Годзила ще може да ускорява от място до 100 км/ч за 2.5 секунди и да спринтира на 400 метра за 10 секунди. Максималната скорост ще бъде около 340 км/ч. Прогнозната цена на GT-R R36 е между $120 000 и $150 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име:

    6 2 Отговор

    Коментиран от #34

  • 2 Име:

    5 3 Отговор
    Nissan GT-R
    since 1969
  • 3 скар фейс

    5 4 Отговор
    По-сърдита муцуна от преди, добре...:)
  • 4 Shmeker

    4 2 Отговор
    По-приятен е от сегашния
  • 5 Симеон Тасев

    2 15 Отговор
  • 6 Симеон Тасев

    3 18 Отговор
    само БМВ Е МАРКАТА

    Коментиран от #8

  • 7 Иво Чанков

    13 2 Отговор
    Вероятността да изглежда така е много малка .
    Само не намесвайте БМВ и под тази статия защото БМВ нямат автомобил който да е дори близо до този Нисан .
  • 8 Ивайло Големански

    11 3 Отговор

    До коментар #6 от "Симеон Тасев":

    Toq pyk BMW, konkurentite na GTR sa Lamborghini i Ferari i sqkvi drugi super skypi koli4ki. BMW daje ne se doblijavat do konkurenciqta
  • 9 ярослав станчев

    5 3 Отговор
    Колата си е перфектна.Големите бегачки пак ще има да мигат на парцали,невярващо. Ама и цената му сякаш е пораснала,в сравнение със сегашния модел.
    Само тез електромотори като ги наблъскат си такова мамата.Порше 918 с електромотори.Ауди спорт куатро с електромотори,ако сложат на Бентли и Ролс Ройс,край,отказвам се от интереса по колите.
    Дано по-бързо да минава тази мода,специално при този клас коли.За ширпотребата е ясно,така ще е.
  • 10 марито марито

    2 9 Отговор
    Мерцедес и всички останали!!!
  • 11 марито марито

    2 8 Отговор
    Като са големи бегачки,защо ги няма във Ф-1 ми е интересно!

    Коментиран от #17, #20, #32

  • 12 марито марито

    3 3 Отговор
    Не само Нисаните,но и Японците!
  • 13 Petar Enchev

    3 2 Отговор
    haresva mi.
  • 14 Vasik Atanasova

    5 2 Отговор
    отлична кола
  • 15 Добромир Андронов

    4 1 Отговор
    Колата ще е по-добра от предшественика си.
  • 16 Лудака

    2 6 Отговор
    bmw
  • 17 Venci Dimitrov

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "марито марито":

    участват с Инфинити чрез РЕД БУЛ
  • 18 Мартин Стефанов

    4 2 Отговор
    Ако увеличат максималната скорост на поне 380-400км/ч... че с тез 800коня най-малко тва ще липсва.. Иначе GT-R ... тва е колата... за 160хиляди правиш гавра с суперколи.... няма кво си говорим :)

    Коментиран от #19

  • 19 Shmeker

    2 4 Отговор

    До коментар #18 от "Мартин Стефанов":

    Е те щот 160 000 са нищо нали
  • 20 Станимир Христов

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "марито марито":

    ...а случайно да си чувал за Infinity i Red Bull

    Коментиран от #27

  • 21 Ha-HA

    2 4 Отговор
    Я ми кажи господин ОТВОРЕН Infinity точно каква роля изпълняват в отбора??? Двигателя ли е техен,окачването ли,КОЕ по-точно в цялата кола е INFINITY?????
  • 22 Stoyan

    1 4 Отговор
    Готиното е че преди да се дръгнеш с нисана,
    Ще трябва няколко пъти да поспираш с него, за да натрупа кинетична енергия ...
  • 23 Симеон Тасев

    1 4 Отговор
    МАЙ ЗАБРАВЯТЕ КОЯ Е МАРКАТА НЕКА ВИ ПОДСКАЖА МАЛКО БМВ

    Коментиран от #28

  • 24 Симеон Тасев

    1 4 Отговор
    то и статията е за бмв ама май никой не забелязва
  • 25 brake point

    4 3 Отговор
    Следващата крачка за продължаване на култовата традиция GTR.Екстремна кола за най-малко пари сравнено с конкуренцията.
  • 26 brake point

    8 1 Отговор
    Тасев стига си тролил.Статия за екстремно бърза кола Нисан състезаваща се с поршета и ферарита ти ми пишеш за БМВ.Пиши ако искаш че са пуснали и нови автобуси в градския транспорт горе долу връзката ще е същата.
  • 27 марито марито

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Станимир Христов":

    Много си далеко от истината! За Red Bull и Renault съм чувал,но за болид Red bull и Infiniti нещо не ми се връзва! Red bull са австрийска компания за безалкохолни напитки,но да не се отдалечаваме толкова много от темата, нали тука трябва да пишем за големи "бегачки",а не за лимонада!
  • 28 марито марито

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Симеон Тасев":

    Те Японците правят ли коли?

    Коментиран от #29

  • 29 running wild

    2 4 Отговор

    До коментар #28 от "марито марито":

    До по долният ти коментар: защо японците ги няма във Ф1?!
    Ами защото всичките им постижения се дължат на "кражби" и доразработки на европейските автопроизводители. Нали се досещаш, че във Ф1, "контрола ще е по-затегнат"...
    Пък и до идолопоклонниците на ВЕЛИКИЯ ДЖИТИ-ЕР (чак ми иде да се поклоня ): японец, ако не "крадне" нещо от трансмисия и силов сектор, "нЕма, 'а го бъде"! Пък тук ми се чини, че е забъркано и Рено...
    ПП Е сега ме навряха на кучето в г..за, "разбирачите"

    Коментиран от #30

  • 30 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "running wild":

    Поздравления, ти нищо не знаеш за автомобилите!

    Коментиран от #36

  • 31 samo nemsko

    0 2 Отговор
    bmw i vsi4ki ostanali ne na prazno sa n1 v sveta
  • 32 Radostin Velchev

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "марито марито":

    Нисан ги няма във формула 1 щото шефовете от Рено не дават.

    Коментиран от #33

  • 33 марито марито

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Radostin Velchev":

    Ти да не си от борда на директорите,че разкриваш тази информация!
  • 34 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Име:":

    Тази кола ще е най -добрата гт-р до сега.не е в сегмента на М3.....................................................

    Коментиран от #35

  • 35 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "zendera":

    Първия GT-R ми е най-любим. Той е в сегмента на БМВ 2002 (още не е създадено М3) въпреки че 2те коли най-вероятно са се засичали единствено в щатите.
  • 36 running wild

    1 4 Отговор

    До коментар #30 от "Име:":

    От коли не разбирам, доскоро мислех, че се ядат колците, но се оказа, че се ядяли доматите, че Турция е на север, а Румъния на юг... те такива неща! Но ми е чудно защо на 90% димилници по улиците са японски таралясници, защо моделите им до преди 10-ина години, интериорно, а и екстериорно са на нивото на европейските от 60-те и 70-те на миналия век?! Как така дръпнаха изведнаж? Като "дръпнаха" защо по тях се появиха цели модули от европейски модели? Има цели автомобили "изплагиатствани" от европейски модели - давам за пример Митсубиши Лансър! А сети се на коя марка и модел от Европа е "одрала кожата", без жокер?! Защо на 90% процента бензиновата им мотиризация е някаква преработена европейска, а дизелите са им откровено европейски разработки?
    И накрая, кой "идиот" и с каква цел "реши", че всичките тези "реплики" японеца ги прави по-надеждни, че се появиха и цели армии вярващи в тази теза?!
    И най-болно ми е, че новоизлюпен младеж - шофьор, 95 набор, с гордост шофира Сивика си, 93 набор, с интериор на следвоенна Победа и синкав пушек от ауспуха! Защо? Защото комшията например, който му е за пример и е 90 набор от 5 години "промива" мозъка на предния!
    Така че аз от нищо не разбирам, но не ме кефи идеята за японска душегубка, а Джити-ер-а го оставете на групата РЕНО-Нисан и се замислете по отношение на силовия му сектор: е ли е възможно да е само японска разработка???

    Коментиран от #37, #40

  • 37 Preslav Kostikov

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "running wild":

    Абе карай си миризливото БМВ или Лада, където никога няма да стигне нивото на Nissan!
  • 38 Ahil

    2 0 Отговор
    running wild ти от коли наистина не разбираш,но ако слушаш тази група от аватара ти признавам,от музика разбираш.
  • 39 Кобрата

    0 2 Отговор
    А кога се очаква за излезе новият модел..., не че мога да си го позволя, но искам да знам дали ще го пуснат скоро в производство.
  • 40 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "running wild":

    Ако ми кажеш от кой открадна Нисан технологийте в GT-R R32 ще ми е много интересно. От кой копираха мотора и Attesa-та??? A R33, А R34???? Сигурно от Рено 5 са взаймствали знае ли човек....Осъзнаваш ли изобщо какви глупости говориш? Интериорите били като от преди 50 години ХАХАХАХАХХАХАХАХАХ, на субаруто ми интериора е непокътнат и в пъти по-качествен от доста по-нови автомобили, че и по-скъпи...... Какво да ти обяснявам няма смисъл, целия свят се е объркал жестоко по тия японски боклуци..... хахахахахха

    Коментиран от #42

  • 41 Easy ryder

    3 0 Отговор
    Ей много спецове имало в България.Пушели японските двигатели,крадели япончетата и как ака става накрая,че японските двигатели са с най малко дефекти.Как так някакви фирмички Хонда и Тойота правят хибриди още от1998-ма масово.От коя ли фирма са ги откраднали?
    И Субару като прави 4х4 системи още от началото на 70-те от коя ли пак европейска фирма са ги откраднали.
    Много такива въпроси изникват но убеден съм че българските спецове могат да разбулят тази мистерия
  • 42 running wild

    2 5 Отговор

    До коментар #40 от "Име:":

    Да, да коментираш нещо с "японски" фенове е все едно да си говориш с радиото, както казах в един друг мой коментар!
    Колкото до Running Wild... През далечната 1984 год. в едно звукозаписно студио, в един средно голям български град, прослушахме първия албум на една нова германска метъл-машина! Този, а и доста от следващите им албуми бяха доста по-добри от някои немски коли!
    Жалко, много късно разбрах, че концерта на Rock'n Rolf и компания през 2009 в Германия е последен... Иначе щях да си кача "дебелия г. з" в не германския и не японски, но и НЕ СКУЧЕН тогавашен личен автомобил, и щях да ида да ги гледам!
    Така че момци нали ви е ясно, че не съм на 20 и след преминали през ръцете ми 'найсе германски и три японски таралясника имам изградено някакво виждане по въпроса. Бая съм прочел, пробвал и поддържал, при това държа да отбележа не само в БГ!
    Заключението за мен: японско никога(с изключение на климатик), германско - избирателно!
    Останете си със здраве, Ready for boarding и Амин!

    Коментиран от #43

  • 43 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "running wild":

    Това че си имал 3 японски коли нищичко ама нищичко не означава. Камо ли когато говорим за спортни коли. Дали си имал супра, скайлайн или мазда rx7 хммм едва ли щеше да говориш по същия начин. Това че почти няма немски автомобил, който да харесвам, не ме кара да говоря как всички немски коли били кошници, дръгели, бараки и нз си там какво. Псевдо авто фенчетата в този сайт, плюят и отричат всички японски коли, а както казах това е една от най-големите авто култури в света и да искате и да не искате. Да заклеймяваш японските не говори добре за вас. Японците отдавна ме спечелиха с начина, по който ценят колите си и отношението им към автомобилите като цяло. Японците са луди по тунинга и са всеки ден по пистите. (направи си труда да видиш само колко писти има в Япония). Прочети малко австралийски списания или от Щатите, че ако щеш и в Г-я се правят jap фестове.
  • 44 Дошo

    2 1 Отговор
    Някакъв чичка който навремето е слушал за скъпите резервни части, които липсват по магазините говори за японски таралясници