В специализираната японска преса излизат все повече подробности за следващото поколение на култовата Годзила. GT-R R36 ще бъде представен догодина и ще разполага с най-малко 800 к.с.
Слухове, че новата генерация на модела ще се оборудва с хибридна силова установка, се въртят отдавна. Порталът 7Tune цитира материал от японско списание, в който се твърди, че познатият 3.8-литров V6 с два турбокомпресора с мощност 580 коня ще бъде подсилен от система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране, разработена от инженерите на Nismo и Williams F1 Team. Тя ще добави още 250 к.с., с които сумарната мощност ще надхвърли 800 к.с.
По предварителни данни новата Годзила ще може да ускорява от място до 100 км/ч за 2.5 секунди и да спринтира на 400 метра за 10 секунди. Максималната скорост ще бъде около 340 км/ч. Прогнозната цена на GT-R R36 е между $120 000 и $150 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име:
Коментиран от #34
15:06 13.03.2014
2 Име:
since 1969
15:08 13.03.2014
3 скар фейс
15:43 13.03.2014
4 Shmeker
15:47 13.03.2014
5 Симеон Тасев
15:48 13.03.2014
6 Симеон Тасев
Коментиран от #8
15:49 13.03.2014
7 Иво Чанков
Само не намесвайте БМВ и под тази статия защото БМВ нямат автомобил който да е дори близо до този Нисан .
15:52 13.03.2014
8 Ивайло Големански
До коментар #6 от "Симеон Тасев":
Toq pyk BMW, konkurentite na GTR sa Lamborghini i Ferari i sqkvi drugi super skypi koli4ki. BMW daje ne se doblijavat do konkurenciqta16:19 13.03.2014
9 ярослав станчев
Само тез електромотори като ги наблъскат си такова мамата.Порше 918 с електромотори.Ауди спорт куатро с електромотори,ако сложат на Бентли и Ролс Ройс,край,отказвам се от интереса по колите.
Дано по-бързо да минава тази мода,специално при този клас коли.За ширпотребата е ясно,така ще е.
16:28 13.03.2014
10 марито марито
18:03 13.03.2014
11 марито марито
Коментиран от #17, #20, #32
18:25 13.03.2014
12 марито марито
18:27 13.03.2014
13 Petar Enchev
18:33 13.03.2014
14 Vasik Atanasova
19:07 13.03.2014
15 Добромир Андронов
19:29 13.03.2014
16 Лудака
20:24 13.03.2014
17 Venci Dimitrov
До коментар #11 от "марито марито":
участват с Инфинити чрез РЕД БУЛ23:13 13.03.2014
18 Мартин Стефанов
Коментиран от #19
00:14 14.03.2014
19 Shmeker
До коментар #18 от "Мартин Стефанов":
Е те щот 160 000 са нищо нали06:26 14.03.2014
20 Станимир Христов
До коментар #11 от "марито марито":
...а случайно да си чувал за Infinity i Red BullКоментиран от #27
10:06 14.03.2014
21 Ha-HA
12:47 14.03.2014
22 Stoyan
Ще трябва няколко пъти да поспираш с него, за да натрупа кинетична енергия ...
14:04 14.03.2014
23 Симеон Тасев
Коментиран от #28
14:10 14.03.2014
24 Симеон Тасев
14:10 14.03.2014
25 brake point
14:12 14.03.2014
26 brake point
14:18 14.03.2014
27 марито марито
До коментар #20 от "Станимир Христов":
Много си далеко от истината! За Red Bull и Renault съм чувал,но за болид Red bull и Infiniti нещо не ми се връзва! Red bull са австрийска компания за безалкохолни напитки,но да не се отдалечаваме толкова много от темата, нали тука трябва да пишем за големи "бегачки",а не за лимонада!19:56 14.03.2014
28 марито марито
До коментар #23 от "Симеон Тасев":
Те Японците правят ли коли?Коментиран от #29
19:59 14.03.2014
29 running wild
До коментар #28 от "марито марито":
До по долният ти коментар: защо японците ги няма във Ф1?!Ами защото всичките им постижения се дължат на "кражби" и доразработки на европейските автопроизводители. Нали се досещаш, че във Ф1, "контрола ще е по-затегнат"...
Пък и до идолопоклонниците на ВЕЛИКИЯ ДЖИТИ-ЕР (чак ми иде да се поклоня ): японец, ако не "крадне" нещо от трансмисия и силов сектор, "нЕма, 'а го бъде"! Пък тук ми се чини, че е забъркано и Рено...
ПП Е сега ме навряха на кучето в г..за, "разбирачите"
Коментиран от #30
11:51 15.03.2014
30 Име:
До коментар #29 от "running wild":
Поздравления, ти нищо не знаеш за автомобилите!Коментиран от #36
14:57 15.03.2014
31 samo nemsko
19:34 15.03.2014
32 Radostin Velchev
До коментар #11 от "марито марито":
Нисан ги няма във формула 1 щото шефовете от Рено не дават.Коментиран от #33
20:01 15.03.2014
33 марито марито
До коментар #32 от "Radostin Velchev":
Ти да не си от борда на директорите,че разкриваш тази информация!20:26 15.03.2014
34 zendera
До коментар #1 от "Име:":
Тази кола ще е най -добрата гт-р до сега.не е в сегмента на М3.....................................................Коментиран от #35
23:05 15.03.2014
35 Име:
До коментар #34 от "zendera":
Първия GT-R ми е най-любим. Той е в сегмента на БМВ 2002 (още не е създадено М3) въпреки че 2те коли най-вероятно са се засичали единствено в щатите.05:46 16.03.2014
36 running wild
До коментар #30 от "Име:":
От коли не разбирам, доскоро мислех, че се ядат колците, но се оказа, че се ядяли доматите, че Турция е на север, а Румъния на юг... те такива неща! Но ми е чудно защо на 90% димилници по улиците са японски таралясници, защо моделите им до преди 10-ина години, интериорно, а и екстериорно са на нивото на европейските от 60-те и 70-те на миналия век?! Как така дръпнаха изведнаж? Като "дръпнаха" защо по тях се появиха цели модули от европейски модели? Има цели автомобили "изплагиатствани" от европейски модели - давам за пример Митсубиши Лансър! А сети се на коя марка и модел от Европа е "одрала кожата", без жокер?! Защо на 90% процента бензиновата им мотиризация е някаква преработена европейска, а дизелите са им откровено европейски разработки?И накрая, кой "идиот" и с каква цел "реши", че всичките тези "реплики" японеца ги прави по-надеждни, че се появиха и цели армии вярващи в тази теза?!
И най-болно ми е, че новоизлюпен младеж - шофьор, 95 набор, с гордост шофира Сивика си, 93 набор, с интериор на следвоенна Победа и синкав пушек от ауспуха! Защо? Защото комшията например, който му е за пример и е 90 набор от 5 години "промива" мозъка на предния!
Така че аз от нищо не разбирам, но не ме кефи идеята за японска душегубка, а Джити-ер-а го оставете на групата РЕНО-Нисан и се замислете по отношение на силовия му сектор: е ли е възможно да е само японска разработка???
Коментиран от #37, #40
10:00 16.03.2014
37 Preslav Kostikov
До коментар #36 от "running wild":
Абе карай си миризливото БМВ или Лада, където никога няма да стигне нивото на Nissan!13:50 16.03.2014
38 Ahil
14:07 16.03.2014
39 Кобрата
17:41 16.03.2014
40 Име:
До коментар #36 от "running wild":
Ако ми кажеш от кой открадна Нисан технологийте в GT-R R32 ще ми е много интересно. От кой копираха мотора и Attesa-та??? A R33, А R34???? Сигурно от Рено 5 са взаймствали знае ли човек....Осъзнаваш ли изобщо какви глупости говориш? Интериорите били като от преди 50 години ХАХАХАХАХХАХАХАХАХ, на субаруто ми интериора е непокътнат и в пъти по-качествен от доста по-нови автомобили, че и по-скъпи...... Какво да ти обяснявам няма смисъл, целия свят се е объркал жестоко по тия японски боклуци..... хахахахаххаКоментиран от #42
19:35 16.03.2014
41 Easy ryder
И Субару като прави 4х4 системи още от началото на 70-те от коя ли пак европейска фирма са ги откраднали.
Много такива въпроси изникват но убеден съм че българските спецове могат да разбулят тази мистерия
20:40 16.03.2014
42 running wild
До коментар #40 от "Име:":
Да, да коментираш нещо с "японски" фенове е все едно да си говориш с радиото, както казах в един друг мой коментар!Колкото до Running Wild... През далечната 1984 год. в едно звукозаписно студио, в един средно голям български град, прослушахме първия албум на една нова германска метъл-машина! Този, а и доста от следващите им албуми бяха доста по-добри от някои немски коли!
Жалко, много късно разбрах, че концерта на Rock'n Rolf и компания през 2009 в Германия е последен... Иначе щях да си кача "дебелия г. з" в не германския и не японски, но и НЕ СКУЧЕН тогавашен личен автомобил, и щях да ида да ги гледам!
Така че момци нали ви е ясно, че не съм на 20 и след преминали през ръцете ми 'найсе германски и три японски таралясника имам изградено някакво виждане по въпроса. Бая съм прочел, пробвал и поддържал, при това държа да отбележа не само в БГ!
Заключението за мен: японско никога(с изключение на климатик), германско - избирателно!
Останете си със здраве, Ready for boarding и Амин!
Коментиран от #43
10:42 17.03.2014
43 Име:
До коментар #42 от "running wild":
Това че си имал 3 японски коли нищичко ама нищичко не означава. Камо ли когато говорим за спортни коли. Дали си имал супра, скайлайн или мазда rx7 хммм едва ли щеше да говориш по същия начин. Това че почти няма немски автомобил, който да харесвам, не ме кара да говоря как всички немски коли били кошници, дръгели, бараки и нз си там какво. Псевдо авто фенчетата в този сайт, плюят и отричат всички японски коли, а както казах това е една от най-големите авто култури в света и да искате и да не искате. Да заклеймяваш японските не говори добре за вас. Японците отдавна ме спечелиха с начина, по който ценят колите си и отношението им към автомобилите като цяло. Японците са луди по тунинга и са всеки ден по пистите. (направи си труда да видиш само колко писти има в Япония). Прочети малко австралийски списания или от Щатите, че ако щеш и в Г-я се правят jap фестове.12:08 17.03.2014
44 Дошo
12:17 17.03.2014