Известният британски певец – Роби Уилямс, става ръководител на маркетингова кампания на най-големия производител на автомобили в Европа – Volkswagen AG. В рамките на световна премиера той представи рекламната кампания на моделите Club & Lounge. Слоугънът, който е избрала компанията, е Wie gut klingt das denn (Колко добре звучи това!). Става дума за девет модела Volkswagen, сред които Golf, Beetle и Tiguan.
„Да бъда маркетолог на Volkswagen за мен е нещо съвършено ново. Това е истинска работа и възможност да изляза от света на музиката”, коментира Роби своята нова работа.
Наскоро става ясно, че Volkswagen AG възнамерява да увеличи производството в Китай повече отколкото планираше, съобщава агенция Bloomberg. През 2013 г. производствените мощности позволиха на пазара да излязат 3.1 млн. автомобили. Плановете са към 2018 г. годишно компанията да произвежда над 4 млн. коли.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Симеон Тасев
10:06 26.12.2014