Last news in Fakti

20 Април, 2015 23:28 1 515 1

Техномебел и Светът на мебелите: Кои са важните цели в управлението на бранда

  • иец-
  • изложение-
  • мебели

На 23 април по време на изложенията в Интер Експо Център ще се проведе форум с лектори от ИКЕА и ЛТУ

Техномебел и Светът на мебелите: Кои са важните цели в управлението на бранда - 1

Управлението на бранда може да развие или да навреди на бизнеса на една компания.  В повечето случаи потребителите купуват името, а не продукта. Ето защобранд мениджмънтът е от изключително значение за конкурентноспособността на компаниите, а поставянето на цели е първата стъпка за успеха на маркетинговата дейност.

Водещи специалисти в областта на управлението на търговски марки ще начертаят важните цели и маркетингови инструменти за управлението на бранда на 23 април по време на изложениятаТехномебел и Светът на мебелите в Интер Експо Център.  Събитието се организира от Браншова камара на дървообработващата и мебелната промишленост, а лектори ще бъдат Йоана Цонева, маркетинг мениджър в ИКЕА, Мая Велянова, мениджър Комуникации и интериорен дизайн в ИКЕА и проф. Диана Иванова, лектор в сферата на маркетинга и управлението в Лесотехнически университет.

„Освен, че е насочен към компаниите в сектора, форумът се стреми да направи връзка межу бизнеса и младите специалисти в бранша. Това е поредната крачка да привлечем повече млади и мотивирани хора в бранша и подобрим имиджа на професията „каза изпълнителния директор на БКДМП Елица Ненчева.

Маркетинг за растеж

Форумът цели да запознае компаниите и посетителите с опита и идеите на лекторите, както и какви са последните тенденции за налагане на успешен бранд в България и в света. Йоана Цонева и Мая Велянова ще разкажат как голямакомпания като ИКЕА развива своя бранд.

Концепцията на ИКЕА е уникална и тя съществува  подкрепена от визията на марката  - да създава по-добър живот за още повече хора.

На 23 април Йоана Цонева и Мая Велянова ще споделят кои са крайъгълните камъни на концепцията на ИКЕА и как марката се свързва с нейните потребители.

Визитки

Мая Велянова е мениджър Комуникации и интериорен дизайн в ИКЕА. Започва работа в ИКЕА още през 2010 година и участва в изграждането на магазина. Завършила е Лесотехнически университет специалност МТД и специализация Инженерен дизайн. Освен с интериорен и мебелен дизайн се занимава и с текстилен дизайн. Един от последните проекти, върху който работи и намира за изключително интересен е разработване на къщички за пасищно животновъдство.

Йоана Цонева е Маркетинг мениджър в ИКЕА. Присъединява се към екипа през 2012 г. след 10 годишен професионален път в маркетинг комуникации на телекомуникационни услуги. Завършва УНСС специалност Международен туризъм.

Проф.д.ик.н. Диана Иванова, лектор в Лесотехнически университет по дисциплините: „Маркетинг и цени“; „Търговски мениджмънт“; „Основи на управлението“; „Мениджмънт“ др.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mediator37

    0 0 Отговор
    Специално пък на мене нищо от Икея не ми харесва. Една постна работническо- селска продукция, грозновата, с емайлирани тръби и при това скъпа.
    Не може да им се отрече добрите инженерни решения мебелта да се сгъва и прибира- за тесните пространства и ниския жилищен стандарт на англичани, холандци и др. западняци е добре, самосглобяването , малкия обем при опаковане и пренос.