Last news in Fakti

13 Юни, 2016 04:45 11 165 37

10 000 нелегални сервиза ремонтират колите ни

  • сервиз-
  • ремонт

Над 10 хил., или почти всички автосервизи у нас на практика работят нелегално и без нужния контрол. Причината е, че няма работещ регламент за тяхната дейности. Това съобщи за „Монитор” Иван Вълков, зам.-председател на комисията по транспорт към парламента.

По думите на депутата от ГЕРБ до 2000 година е имало някакви установени правила, но тогава работата на монтьорите е прехвърлена в закона за занаятите, където не е регламентирана по подходящ начин. В момента всеки търговец може да извършва такава дейност, стига да има регистрация, няма изисквания за техника или квалификация на работници.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джими

    1 0 Отговор
    Важното е да работят качествено и да не дерат кожите на клиентите!На мен не ми пука какъв е сервиза а колата ми да стане както трябва!
  • 2 шофьорът

    0 0 Отговор
    В подобен "сервиз" ми смениха ангренажния ремък изкарах 40 км. след което той се разхлабил и докато се усетя да изключа двигателя то вече колата бе за брак.Внимавайте на кого се договаряте!
  • 3 гост

    0 0 Отговор
    Тия ИЗМАМНИЦИ/избраници/ депутати вместо да мислят как да плажуваме да помислят за измамените от измисляните майстори в сервизите !!! Аз също си патих от сервиз !!!! За ремонт на запалка платих 100лева и нищо фарове и релета цъкаха като цветомузика !!!! И още 600лева да поправят грешките на идиота / майстор/ от сервиз Дружба Добрич
  • 4 патил по сервизите

    0 0 Отговор
    Опасно е да се ходи по сервизи в Бантустана, за това винаги търсете мнение от други клиенти!
    Поради тази причина си ремонтирам колата сам, но все пак ако ми се наложи да отида до сервиз внимателно проучвам "майстора", защото е пълно с некадърници и мърлячи.
    А иначе "държавата" освен да ги обложи с допълнителни данъци, не виждам, какъв друг контрол може да упражни, както го е доказала стотици пъти, некадърниците и алчните тарикати са навсякъде, най вече по върховете на властта!
    Държавата е просто един рекетьор, няма ясна концепция, какво да се направи, отделно хората са толкова бедни, че не виждам как ще плащат за услугите на сервизите, ако "държавата" натовари още сервизите.
    Скапана държава, скапани коли, нормално и услугите в сервизите да са такива.
  • 5 патил по сервизите

    0 0 Отговор
    Аз си платих 500 лв за първоначално обслужване и само след 100 км ми се разтрака двигателят, оказа се, че водната помпа беше тръгнала да се разпада, чисто нова ми я сложиха, но менте! Извадих късмет, че не съм карал с голяма скорост иначе двигателят щеше да стане на салата.
    В сервиза ми хаправиха рекламация, но ако бяха ударили буталата клапаните едва ли щяха да ми оправят двигателя. Общо взето проявиха "добра воля", иначе няма кой да ги задължи да си оправят бакиите!
    Една от промените според мен е да се задължат сервизите да издават касови бележки или документ, който да удостоверява, че извършената услуга е била от тях и да поемат някаква гаранция, защото е пълно с менте части и не се знае на какво ще случиш.
  • 6 патил по сервизите

    0 0 Отговор
    Друг некадърник в сервиз ми беше завил тръбата за високото налягане на хидравликата на обратно и след време меката връзка преди рейката се изстреля, изтече ми хидравличното масло и се втвърди волана, добре, че ми се случи пред дома в, който живея!
  • 7 iii

    0 1 Отговор
    Чудя се защо не си ремонтирате колите сами? Инструментите и оборудването за повечето ремонти не са чак толкова скъпи. Нали уж българите били големи мъже и всички се правят на големи шофьори, ако наистина сте толкова големи шофьори, би трябвало сами да можете да си правите ремонтите, но повечето не могат да си сменят даже маслото и филтрите, когато ножът опре до кокъла, разчитате на чужди хора да ви човъркат автомобилите.

    Коментиран от #10

  • 8 мдам

    0 0 Отговор
    След 3 сервиза и 3 различни диагнози резултат никакъв (за пари да не говорим). Квалифицирани кадри рядко. Повечето знаят някакви диагнози наизуст.
  • 9 Марио Ангелов

    0 0 Отговор
    Най-големите измамници са официалните сервизи ,заклевам се!

    Коментиран от #12

  • 10 патил по сервизите

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "iii":

    Сам си правя колата, но по някой път просто нямам време, все пак не работя, като механик и аз си имам друга работа, както и да е, по някой път се налага, някой друг да ти свърши работата и тук проблема идва от това, че няма регламент и изискване, кой може да поправя коли и кой не, всеки, който реши, може да почне да човърка по колите и докато го усетят хората, вече е навързал един куп шарани.
    Има много добри механици, професионалисти, но са малко и се чака обикновено дълго да те приемат, както и по някой път ако се намират в друг град, а колата не е в движение, също е доста трудно да се закара, трябва на платформа да я карам, от единия край на България до другия.
    А колко пари нахаках в некадърни "майстори", докато разбера, че съм всъщност по добър от повечето от тях не ми се говори, пълно е с измамници.

    Коментиран от #20

  • 11 Марио Ангелов

    0 0 Отговор
    Колкото по намазана марка ,толкова по големи измамници!
  • 12 патил по сервизите

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Марио Ангелов":

    Напълно си прав! Наемат някакви млади и неопитни момчета да ръчкат по колите, също ги мързи страшно много и не на последно място, ако евентуално някой от кадрите им се обучи и се квалифицира веднага се маха от сервиза и започва собствен бизнес. Отделно там ДЕРАТ и свалят по 100 кожи!
  • 13 Тошибиян

    1 0 Отговор
    Поредния от гроб кариерист дето иска да блесне в очите на другите кръвопиици с още данъци от народа
  • 14 Golfo

    0 0 Отговор
    Избягвайте да си правите тарикатският гоуф или дъртото скапано бмв в перник
  • 15 DARABARA

    0 0 Отговор
    ОТ 10 ГОД СЕ ЗАНИМАВАМ С РЕМОНТ РАБОТИЛ САМ НА МНОГО МЕСТА В МНОГО СЕРВИЗИ 90 ПРОЦЕНТА ОТ ХОРАТА СЕ ПАЗАРЯТ КАЗВАШ ИМ 200ЛВ ЗА РАБОТА ЗА СМЯНА НА РЕМЪЦИ И РОЛКИ НА АУДИ 4.2 И ТИ СЕ МРАЩАТ ЗИМАШ ИМ ЧАСТИТЕ С ОТСТАПКА КАКВАТО НА ТЕБ ТИ ПРАВЯТ И ПАК СА НЕДОВОЛНИ ЗНАЧИ ИСКАТЕ АКО МОЖЕ БЕЗ ПАРИ ДА ВИ ИЗЛЕЗНЕ ВС И ДА КАРАТЕ 100КМ С ГАРАНЦИЯ ЕМА ИЗВИНЯВАЙТЕ,ТАКИВА ХОРА СИ ЗАСЛУЖАВАТ ГЛАВОБОЛИЯТА ИЛИ ПЪК ДОЙДЕ НЯКОИ С ГОТОВА ДИАГНОЗА МА НА МЕНЕ МИ КАЗАХА ЧЕ Е ЕДИ КАКВО СИ ТИ МИ КАЗВАШ,ЧЕ Е ДРУГО И ОЩЕ ПОВЕЧЕ ПАРИ ЕМИ ДОБРЕ ПРАВЯ МУ КОЛАТА С ДИАГНОЗАТА КОЯТО НЯКОЙ БАШ МАЙСТОР МУ Е КАЗАЛ И СЛЕД ЕДИН ЧАС МИ ЗВАНИ МА ТО ПАК ГО ИМА ПРОБЛЕМА КАЗВАМ ХАЙДЕ СЕГА СИ ПОЕМАШ РЕМОНТА ПАК ЗА ВТОРИ ПЪТ ЦЕЛИЯ ПЛЮС ТОВА КОЕТО АЗ ТИ КАЗВАМ,ЧЕ Е ОПРАВЯШ МУ КОЛАТА И СЛЕД ДВА ДЕНА ЧУВАШ АБЕ ТОЯ МИ РАЗКАЗА ИГРАТА ДВА ПЪТИ МИ Я ПРАВИ И МИ ОДРА КОЖАТА НА ТОВА МУ СЕ ВИКА НАГЪЛ И ГЛУПАВ НАРОД!!! ДОКАТО ГЛЕДАТЕ ДА ВИ ИЗЛЕЗНЕ БЕЗ ПАРИ ВСИЧКО ТАКА ЩЕ Е

    Коментиран от #18, #37

  • 16 веско

    0 0 Отговор
    сервиз ДРУЖБА в ДОБРИЧ=големи измзмници-патил съм си също от тях -миро и недялко!!!
  • 17 Финансистът

    0 0 Отговор
    Сега като лепнат една годишна лицензионна такса за да бъде "законен" сервиза ще видите какви ще станат цените на ремонтите.
  • 18 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "DARABARA":

    Човече вземи си въздух. Ако си добър майстор ще имаш редовна клиентела, ако не...Да не ти разправям аз какви проблеми с "майстори" съм имал. Пример: взимам кола втора употреба, всъщност закупена от България от познат (дето се казва пред очите ми е отраснала). Смяна на всичко както си е му реда, ремъци, течности,свещи и т.н. и то в сервиза в който е била сервизирана винаги. Както се казва има си сервизна история в компютъра. Казвам + нова водна помпа, добре-да ама не, след два дни потече. Ама не били сменили цялата помпа???? Добре частите от мен, труда от тях. При наложена интервенция в скоростната кутия-така и така отварят, питам: съединител? Собственика на сервиза казва-ще еизкара още 100 000. Аз абдал, абе отворил си скоростната кутия, сменяй. Ама смяната е над 1000 лв. и то без да е как му казват двоен, демферен и т.н. Нов, сменен, има шум. Връщам се шефа на почивка, казвам като отпусна съединителя има шум, ако е рязко изчезва. Шефа го няма, отивам и аз на почивка, връщам се, нямам съединител. Не пазя фактурата, казват ама ние ти набихме феродо на диска!!! Как, това да не е Жигула!?!. Още 1000лв. за ремонт и никога в този сервиз...

    Коментиран от #31

  • 19 гост

    0 0 Отговор
    Това което е необходимо, е да се издава фактура на всеки клиент с прикрепена касова бележка. В документа трябва да има вписани какви части са сменени, колко струват и колко часа труд е вложен със съответната му цена. И друго не е нужно, ако възникне проблем и сервиза откаже тогава се стартира гражданско дело, експертиза и се търсят права, но ако няма такъв документ клиента яде дървото, а сервиза продължава да бълва мизерии, некомпетентно обслужване и проблеми като остава безнаказано.
    И аз ходя само при един, не ме интересуват толкова цените на частите, а човека, който работи понеже една грешка може да е животозастрашаваща и да струва скъпо. А свестните майстори се снабдяват и с добри части, не пробутват боклуци, понеже после няма да се върнат хората, а всичко като е наред клиентите на следващото обслужване се връщат отново на същото място.
    У нас трябва да се регламентират правата и документите, било то едноличен търговец или голям сервиз, трябва да се фактурира свършеното, ако ще и да надпише 2,3 часа или да си взима процент от частите, важното да го има черно на бяло. Сега най-много да ти дадат касов бон с обща сума, но това не ти върши никаква работа освен, че си взел някакви части от тях, но труда и услугата остават нефактурирани. Това държавата го допуска, лесно се променя, няма само воля и желание.
  • 20 Джими

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "патил по сервизите":

    Ми то кола не се кара на ремонт на сляпо бе приятел! Когато имаш проблем с колата си питаш приятели и познати къде си карат техните и от кого са доволни и така стават нещата.Аз моята си я карам в едно малко сервизче тип гараж , но съм много доволен.Хората си разбират от работата и най важното е че са много коректни.А от реномирани сервизи така съм патил,че не ми се и говори!

    Коментиран от #23

  • 21 Чичо Стефан

    0 0 Отговор
    Да се изкажа и аз по въпроса. Бил съм и от двете страни на барикадата и може би за това си направих малко сервизче с двама души та поне нашите коли да са в ред.
    Ниой не иска да изкара резервните части на сетло - оттук е корена на проблема. Става дума за 3-4 милиарда лева мин оборот само за леките коли.

    1. НЕ можеш да приспадаш ДДС за ремонти на леки коли било и то фирмени
    2. Не е редно в сервизите да се внасят незнайно какви резервни части. някои фирми за части си имат схема да будалкат клиенти че им правят големи отстъпки
    3. ГОСТ е прав има ли надлежно изддаден документ всичко е под контрол

    Но най важното е коректността на фирмата защото всеки може да сгреши. Попитах застрахователи да си направя застраховка професионална отговорност - изгледаха ме като теле, къде да са чували това .........

    Кака сервизите да са в ред като всико е батак, ама какъв само .........
  • 22 qwerty

    0 0 Отговор
    На 10 юни в Ратола-София /един истински и проверен сервиз/ платих 37.80лв за диагностика на датчиците на раздатката на паджеро 3. е кво като е оторизиран - взеха ми парите и казаха, че не могат нищо да диагностицират с две думи НЕКАДЪРНИЦИ!!!
  • 23 патил по сервизите

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Джими":

    Много ясно, че всеки кара кола по препоръки, след консулатции с форуми и т.н., включително и аз, но тук има едно голямо, НО всичко зависи от компетентността на механика, просто някои толкова си могат, едно е да ти направи стандартна профилактика, а съвсем друго е да ти реши проблем, отделно, като ти сложат от най евтините части, а ти вземат пари за по скъпи и добре дошъл в клуба на нерешимите загадки.
    Ако ти бара колата некадърник в повечето случаи вместо да ти реши проблема, той ти създава нов освен стария.
    Може и да не повярваш, но обиколих всички "добри" майстори за проблем, който имах и накрая си го реших САМ!
    Проблема беше, че е барал някой, на който трябва да му се счупят ръцете, и това му е малко, но както и да е, да сме живи и здрави, всички правят грешки!
    Друг проблем е, че известни майстори, когато натрупат имидж, започва да ги мързи да правят коли и си наемат разни аматьори, калфи, които реално ти правят, колата, а уж я караш при майстора с препоръките, а той не бара нищо. Просто емазало по сервизите.
  • 24 патил по сервизите

    0 0 Отговор
    Няма смисъл да се заблуждаваме, че някога ще има контрол и регулативните механизми ще проработят в полза на КЛИЕНТА! Властта винаги и до сега се е стремяла да натовари потребителят, крайният клиент, Гроб освен данъчен рекет с нищо друго не се занимават, най много да шибнат една такса на сервизите и от това ще пострадат обикновените потребители.
    Друг е въпроса, че, за да има коректно отношение и професионални услуги, трябва да има и професионалисти, както е на Запад, във фирмените сервизи.
    Купуват си западняците чисто нови коли и не ги интересува, ако има проблем ги карат във фирмените сервизи, не, че и там няма дървени, като нашите, но те са много малко и от тях предимно се възползват имигранти.
    Фирмените сервизи на Запад се стремят да предложат добро обслужване, защото от това зависят продажбите на нови автомобили!
    Тук в България, абсолютен кенеф, купуваме си стари автомобили, на незнайно колко километри с незнайна поддръжка, ходим при незнайни майстори, с една дума, БЕДНОТИЯ.
    Всички проблеми идват от ниския стандарт на живот, кофти държава, кофти коли, кофти сервизи, няма как всичко да не е наред, а сервизите да са.
    Всичко идва от мизерията и беднотията и докато не започнем да си купуваме нови коли ще е така и никакви мерки няма да могат да променят нещата, това истината, няма какво да се самозалъгваме.
  • 25 Кобрата

    0 0 Отговор
    Нищо чудно, то ся всеки който се мисли за майстор, си отваря сервиз и почва да бараника по колите на хората и се мисли за големия механик
  • 26 Дилър

    0 0 Отговор
    Съгласен съм с господина патил по сервизите/Тук В БГ е абсолютен кенеф/. Радвам се да видя написани мислите ми!! За уточнение-търкиш тойлет!!!!Никога няма да има оправия за да могат да крадат дебело.ерковците,е и няма материал които да бута напред.Децата запалиха чепиците!Е какви автомеханици търсиме!!!
  • 27 патил по сервизите

    0 0 Отговор
    Какво направиха другарите от Гроб?
    Вдигнаха екотаксите, най-много е вдигна тази за около 10 годишните автомобили и забележете с аргумента:"Да се стимулират хората да си купуват нови автомобили"???????? ХАХАХАХ Супер нагло, а?
    На всеки му е ясно, че за да си купиш нещо трябва да ти по джоба, т.е. трябваше да премахнат ДДС, разни акцизи и такси за новите автомобили, за да станат по достъпни за хората, вместо да рекетират бедният народ!
    Лихвата по депозитите и влоговете е 0%, а тази за кредитите е 10%?
    Е, как да стане работата, като искат само да лапат!?
    Нека държавата да спре да облага нови автомобили, да намалят банките лихвите по кредитите и ще стане работата, това е елементарно.
    Хората ще карат коли с по 5-7 години гаранция и всичко ще си дойде по местата!
    Как е възможно да се произвеждат автомобили в България, визирам Грейт уолите, по конкретно Волекс, който е спрябн от производство, заради производствен дефект, чупи му се задната ос, но пък струваше колкото едно Пежо или Тойота????? Уж родно производство, дрън - дрън, не знам дали произвеждат нещо в момента или е поредното пране на пари.
    Въобще на.ирането е пълно.
  • 28 Косматия

    0 0 Отговор
    Абе всичките майстори са за бой и @@@@!!!
    И малко и много и още повече да им даваш все ръцете им у задниците заврени!
  • 29 Аааааа

    0 0 Отговор
    Супер , догодина 15000 нито лев на тия дее.а и крадците.
  • 30 селото

    0 0 Отговор
    яяяяяяяяя, как са ги пропуснали от НАП-а !? толкоз години ....... язък :)
  • 31 DARABARA

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Монго":

    НАПЪЛНО СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБ ТОВА ВЕЧЕ СИ Е ЦИГАНИЯ!!! АЗ ВЗИМАМ ВС С ФАКТУРА И Я ПОКАЗВАМ И ДАВАМ НА СОБСТВЕНИКА НА КОЛАТА РАБОТЯ ПРЕДИМНО И САМО С АУТО ПЛУС ЗАЩОТО СА КОРЕКТНИ И ЧАСТИТЕ НЕ СА ИМ ОТ ОТ НАЙ-КИТАЙСКИТЕ ИМА ЕВТИН ВАРИАНТ ИМА СКЪП И ЗА ДВАТА СЕ ДОПИТВАМ ДО КЛИЕНТА. ВСЕКИ МОЖЕ ДА СИ НАПРАВИ СРАВНЕНИЕ МЕЖДУ ВСЕКИ ДОСТАВЧИК НА ЧАСТИ В 90 ПРОЦЕНТА ОТ СЛУЧАИТЕ КУТИИТЕ СЕ РАЗЛИЧАВАТ. АЗ РАБОТА СИ ИМАМ ВЪПРОСА Е В ТОВА,ЧЕ СИ ИМА РАЗЛИКА И В КЛИЕНТА.ИМА И РАЗЛИКА В ЦЕНИТЕ В ОТДЕЛНИТЕ ГРАДОВЕ ПРИМЕРНО СМЯНА НА РЕМЪЦИ И РОЛКИ АУДИ А8 4.2-СОФИЯ 400ЛВ ТРУД. ПЕРНИК 200ЛВ. ЗА ДУПНИЦА ДА НЕ ГОВОРИМ ТАМ НЕЩО НЕ Е НАРЕД 120ЛВ. ЕДИН УВАЖАВАЩ СЕ МАЙСТОР ЦЕНИ ТРУДА СИ А НЕ ДА Е ЗАТРУПАН С РАБОТА И НАКРАЯ НА МЕСЕЦА ДА НЕ МУ СТИГАТ ПАРИТЕ ДА СИ ПЛАТИ НАЕМА НА ХАЛЕТО!!! И ЗАЩОТО КОГАТО ВЛЕЗЕ В СУПЕРА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПАЗАРИ ЗА ЕДНО КИЛО МЕСО ЦЕНАТА Е ФИКСИРАНА ИСКАТ ДА ЛЕГАЛИЗИРАТ СЕРВИЗИТЕ ТОВА ОЗНАЧАВА,ЧЕ ВЪВ ВСЕКИ ГРАД ЦЕНАТА НА ДАДЕН РЕМОНТ ТРЯБВА ДА Е ЕДНАКВА С ДРУГИТЕ ГРАДОВЕ

    Коментиран от #32, #34

  • 32 Косматия

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "DARABARA":

    Бе ти верно буташ масло бая!
    Точно баш майсторти требе да ги вкарат у релси, щото веки се не издържа!!!

    Проверявал бил. И кво клиента кат ти каже турни по скъпото, съм на илядо процента сигурен в това как ти слагаш най евтиното и после кат се счупи дигаш рамене с думите ми таквоз ми доставиха!
    АЙде, айде. Богаташи ви напраихме с тез коли и пак ревете!!!!
  • 33 Читател

    0 1 Отговор
    DARABARA, дано ремонтирането на автомобили да не е като правописа ти. Че тогава си за бой!
  • 34 фауве

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "DARABARA":

    Няма как цените на всички сервизи да са еднакви, защото първо в по големите градове и особено София, стандарта на живот е един, докато във Враца е друг, нали се сещаш. Пък и пазарна икономика, конкуренция трябва да има, това са нормални неща.
    Механиците печелите добре, няма какво да се оплаквате, касови бележки не издавате, не плащате никакви данъци всеки месец, като клиентите ви, предполагам, че сте на патентен данък.
    Казваш за магазина, ами питаш ли ги клиентите как и те ходят до магазина?
    Проблема е, че за да станеш механик, трябва да имаш някаква квалификация, а не както е сега, куцо, кьораво е тръгнало да ремонтира.
    Ти си отиваш да ти оправят колата, той мошеника започва да ти прави диагностика, хубаво, ама след диагностката оправи проблема, не само да вземеш едни 20 лв за триене на грешки!
    Купувам си масло от Авто +, Фукс, само с такова карам, в туби. Отивам да ми го сменят и ми казват 20 лв!!!!!!!
    20 лв за смяна на масло, на една малка стара кола?
    Ами смених си го сам, и още много неща започнах да си сменям сам, то не се издържа, айде 5 лв да развиеш един болт на канала, за 15 минути, айде 10 да са ама 20лв за един болт да ти развият.
    Намерих си канал и се оправих, никога повече няма да отида за обслужване в сервиз, голяма лакомия, уядохте се по сервизите, честно.;)
  • 35 До глупака Фауве

    0 0 Отговор
    Когато ти станеш автосервиз, тогава ще пееш друга бира,особено когато тръгнеш по свирката на всички изисквания ,наложени от държавата - ще ти трябват 10 години да ги изпълниш , а през това време ще похарчиш 5 чувала с пари....нали се сещаш че тези пари не се копаят или падат от небето.20 лв. за смяна е когато ти си донесеш консумативите, иначе е безпллатно.
  • 36 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор
    ПЪЛНО Е С НЕКАДЪРНИ МОНТЬОРИ ПЪЛНИ ПАЛЯЧОВЦИ
    ЧЕ И ЕЛКОНАДЖИИ

    МОШЕНИЦИ КОИТО ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ
  • 37 Ааа

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "DARABARA":

    А данъците плащаш ли си на тия 200 лв.????
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове