ФАКТИ.БГ

Нанков: Строим най-евтините магистрали в цяла Европа

Публикувана: 3 Май, 2018 12:45
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1425
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

„България строи най-евтините магистрали в цяла Европа”, посочи министърът на регионалното развитие Николай Нанков, цитиран от бТВ. Според него това не е за сметка на качеството.

„От последните седмици и дни жестоко се спекулира по темата, че видите ли в България ние строим, а и се возим по най-скъпите пътища в Европа”, посочи още Нанков.

Той направи и отчет как се е движела цената на магистралите в България, обръщайки внимание, че най-скъпата е АМ „Люлин”, възложена през 2006 г.

Средната цена в била 3,1 млн. евро, за Сърбия – 5,5 млн. евро, за Румъния – 6,43 млн. евро, а за Гърция – 10,28 млн. евро.

Нанков посочи, че е напълно реалистично в края на 2024 г. АМ „Хемус” да бъде изцяло завършена, а пък АМ „Струма” в участъка Кресна до Сандански ще бъде завършена с почти осем месеца предсрочно.

„От 5 май 2017 г. правителството е дало старт на пътни проекти за около 1,4 млрд. лв. Страната ни прилича на строителна площадка”, констатира Нанков. Той посочи още, че се ремонтират второкласни и третокласни мрежи, както и общински пътища, мостови съоръжения, тунели и др.

„Всички обществени поръчки са публични, прозрачни и в пълно съответствие с нормативната уредба”, каза министърът.

Изслушването на регионалния министър за напредъка по пътните проекти в Народното събрание беше определено от опозицията като „кризисна пиар акция без съдържание”. „Вие явно още един път доказвате, че живеете в един паралелен свят, нямащ нищо общо с действителността”, каза Таско Ерменков от БСП.

„През пролетта миналата година прокуратурата влезе в АПИ заедно с ОЛАФ и ДАНС и даде информация, че в агенцията се уговарят обществени поръчки. Поискахме тази комисия, за да видим кой носи политическа отговорност. Вие тогава се уплашихте, скрихте се, но проблемите лъснаха още повече. Днес след една година пак слушаме за магистралите, които вече не са и скоростни пътища, имайки предвид какви ограничения за движение има по тях”, коментира от трибуната Ерменков.

„По пътищата на България няма значение кой от коя политическа сила е. Всички искаме по-добра инфраструктура и инвестиции, както и безопасност по пътищата”, заяви от своя страна Цветан Цветанов след изслушването на Нанков.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
БАЙ КУРТИ
1 Отговор
Те затова на 2 рата седмица пропадат много крадете бе ей...........

Оценка:
-1 +43

123
2 Отговор
Е, то не е като да не им личи. Евтинички са...

Оценка:
-1 +36

Валери
3 Отговор
За качеството, което имат са в пъти по-скъпи от Германските повярвайте ми. Няма как мутра да осигури качество, по-вероятно е мюсюлманин да направи църква.

Оценка:
-0 +36

Гост
4 Отговор
Верно са най-евтините - влагат по половин милион на км. Другото в партийната касичка

Оценка:
-1 +32

Гост
5 Отговор
Верно са най-евтините - влагат по половин милион на км. Другото в партийната касичка

Оценка:
-1 +13

Бесен Язовец
6 Отговор
Значи, да се убиеш не може да направиш качествена магистрала за жалките 3 милиона евра и за 5 не можеш и за 10 даже ! Ако не вярвайте питайте японците, 1 км. там струва 50 милиона долара.

Оценка:
-6 +5

гост
7 Отговор
Магистрала Марица между Хасково и м. Тракия подлежеше на ремонт още преди да е завършена. За две години отсечка от 20км беше ремонтирана 4 пъти и на много места е нагъната. Магистрала Тракия не може да се нарече такава, понеже междуградския път е в пъти по-качествен макар и да е на десетки години. Това, което се строи в България са едни широки, нагънати и нискокачествени пътища с огромен потенциал за источване на средства чрез последващи ремонтни дейности. Колко са примерите за оферта и след това анекси за доработки и ремонтни дейности, които удвояват цената за сметка на данъкоплатеца?

Оценка:
-1 +23

Кабагайдаров
8 Отговор
Те за туй са на тва дередже.......Иначе като карате в Германия цъкате с език ,........а па наште ще ти натъртят бъбреците.

Оценка:
-1 +14

Рамбо Силек
9 Отговор
Нанков мислех да те псувам,ама като няма смисъл....

Оценка:
-1 +16

Гост
10 Отговор
Тоя кавал с длъжност министър даже не го е срам да плямпа глупости. Ти от Сърбия на татък автомобил карал ли си. В Италия видях кърпена отсечка на магистралата и като минеш не се усеща че е асфалтирано, Магистрала Тракия е обикновен двулентов път, даже не може да се нарече и скоростен път. Да не говорим за магистрала ХЕМУС...???... Егати малоумника.

Оценка:
-1 +16

Гост
11 Отговор
В България се раждат най- евтините хора в Европа .

Оценка:
-1 +10

гарантирано от герб
12 Отговор
"България строи най-евтините магистрали в цяла Европа”
Личи си !!!!! Малоумници герберасти !
"Евтиното винаги излиза скъпо"-народна мъдрост

Оценка:
-1 +17

Станислав
13 Отговор
Не знам дали българските магистрали са най-евтините, но със сигурност са най-фалшивите.

Оценка:
-1 +18

14
Този коментар е премахнат от модератор
Спас
15 Отговор
В БГ.няма магистрали,има широки калпави пътищата!!!

Оценка:
-1 +11

Ежко
16 Отговор
Нанков лъже като дърт циганин!
1.Изобщо не са най-евтините.Примери бол.
2.За това отчайващо качество са си бая скъпи!

Оценка:
-1 +8

Реалист
17 Отговор
Айдееее стига ревахте!

Магистралите са ни такива за каквито имаме пари. До вчера ревяхте че били скъпи и се крадяло от цената, сега ревете че били евтини и некачествени. Ами по-добре с някакви магистрали отколкото с магистрала само до Правец за 45 години ЗА ЦЯЛА СЕВЕРНА БЪЛГАРИЯ.

Да, може още да се желае, но никъде стандарта на живот не се подобрява с магическа пръчица. Освен ако не дойдат фашистите - Хитлер е построил магистралите в Германия за няколко години основно с ръчния труд на безработните германци. Вие това ли искате - без пари и с "ленински/комсомолски труд". И да ви надзирава синчето на поредния червен партиен другар дали си изпълнявате дневната норма.

Ревльовци!!!

Ами като карат колони от турски тирове без да плащат при 45 градуса лятото, как няма да е магистралата "на вълни". Кой от вас е виждал в Германия 45 градуса?

Ама българчето му дай само да реве и плюе, накарай го да работи - акъл ще ти даде как да не свърши сега работата. Това което НИ липсва като нация е ЕДИНСТВО И ТРУДОЛЮБИЕ. СоциализЪма "възпита" цели поколения в кражба и омраза към труда. "Учи мама да не блъскаш" и куцо и сакато изкара дипломи. А по-вечето дипломи (като на "изкуствоведа" Кутев) стават само да ги овесиш в туалетната.

Надеждата е в младото и отворено към света поколение, изучило се в Европа, имащо ясни критерии, че се изисква ТРУД за да успееш, а МРЪНКАНЕТО НЕ ПОМАГА.

А дотогава - "...Лайте си, кервана си върви".

Коментиран от #18


Оценка:
-8 +2

Готин ама не съвсем
18 Отговор

До коментар #17 от "Реалист":


Браво! Така те искам!
Тъй се защитава хляба я! С патос и комсомолски устрем!
Често пътувам по Тракия. Не става и за второстепенен път!
Вчера нарочно броих знаците. За 80 км., от Пловдив до разклона за Ст. Загора има 40 знака с ограничение на скоростта 90 км. и продължителност на действие 2000 метра! Сиреч, за 80 км. имаме 80 км. ограничения 90 км.! Та да запитам? Каква магистрала е това??? Това не е и второстепенен път, защото и те са по-добри и по-равни! И как точно строят италианците, испанците и други южняци? При тях такива температури няма ли, та пътищата им са перфектни? Или при нас само вълната ни пречи и се краде, като за последно!

Коментиран от #19


Оценка:
-0 +6

Реалист
19 Отговор

До коментар #18 от "Готин ама не съвсем":


Стига глупости. Всеки месец съм в Европа и ако си мислите, че там пътища не се ремонтират, се лъжете. Истината е че в България камионите са претоварени и си плащат "на ръка". Основно се оплакваш от знаците - и за мен не е нормално толкова много знаци ограничаващи скороста на магистрала. Но това е проблем на КАТ и прилагане на закона. МАНТАЛИТЕТА на българина е също голям проблем - "Андрешковци" на пътя колкото искаш.

Недейте само да се оплаквате! България е на прав път!

Оценка:
-3 +2

инженера
20 Отговор
Най-евтините за сметка на хората, който работят в тази кочина. Едни разсипват шампанско за 40 хиляди, други работят за толкова 4 години... Защото едни са с партийни връзки други са равни...

Оценка:
-0 +2

Гост
21 Отговор
Това е подвеждащо сравнение! трябва да се вземам всички детайли върху какъв терен се строят магистралите и цената да се сравни за идентични терени. А не АМ Тракия я плоснаха върху земята без основа ....и всички виждаме резултата. ГЕРБ-ерска уродлива, крадлива, нагла работа.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Венци Стефанов
Президентът на Славия с коментар за родната футболна лига
Бай Тошо ли да управлява българския футбол?"

Още бисери
ТОП 5