Над 15 000 могат да работят в завода на Volkswagen, ако той е в България, БВП на страната ще нарасне с 3%.
Тези изчисления, придружени с прогноза за развитието на северните софийски райони, повишаване на жизнения стандарт на десетки хиляди семейства и подобряване на инфраструктурата в столицата, направи председателят на политическа група „Патриоти за София“ в Столичния общински съвет и член на националното ръководство на ВМРО – Българско национално движение Карлос Контрера.
България все още има шанс вторият по-големина завод на Volkswagen за Европа да бъде построен тук - особено след скандалните разкрития, че Турция се готви да предостави нерегламентирана държавна помощ на немския концерн, смята още Контрера.
Патриотът прави и още разкрития за готвената сделка, които са в остро противоречие с международното законодателство. А именно - според действащото митническо споразумение между турската държава и най-големия им търговски партньор – Европейският съюз - режимите за предоставяне на държавна помощ са хармонизирани с режимите за предоставяне на държавна помощ в страните-членки.
В случай че Турция и Volkswagen заобиколят митническото споразумение, първите трябва да бъдат изключени от митническото споразумение, а вторите солено глобени. Слухове в турската преса стигат още по-далеч, твърдейки че правителството готви огромна обществена поръчка и турската администрация ще бъде оборудвана с автомобилите, произведени в Измир.
Построяването на завода в Турция, а не в България, би означавало лицемерие и беззаконие, категоричен е патриотът. Въпреки че тази битка изглежда далечна на обикновения човек и дори е вземана на подбив в България, тя засяга пряко живота на над 15 хиляди българи и косвено на много повече. Ако този завод бъде построен в северната част на столицата - в район „Кремиковци“, трайно установена промишлена зона, а не в Измир - промяната за региона в цифри би звучала така:
- 15 000 нови работни места в зона „Кремиковци“ със средна работна заплата над 3000 лева бруто;
- износ за над 10 милиарда лева годишно, вероятно близо 15 милиарда лева при натоварване на пълен капацитет от 700 000 автомобила;
- растеж на БВП с около 3% годишно.
Косвените предимства биха били:
- възможност за привличане на инвестиции в жилищни сгради в цялата дъга Кремиковци-Доброславци-Божурище;
- ускорено развитие на северните райони на София – единствената посока, в която градът може вече да расте - без общински и държавни инвестиции;
- драстично подобрение на транспортната инфраструктура около София.
Тези причини са повече от достатъчни, за да се борим заводът да бъде построен тук. Сега е моментът София и България да направят пробив за милиарди в световната икономика. София и България са дорасли и заслужават да бъдат част от световното автомобилостроене.
Заводът да бъде изграден в Турция означава погазване на работещи споразумения, легитимиране на корупционни схеми на най-високо ниво и не на последно място – излишен подарък към една държава, доказала многократно, че не желае да се впише в Европейския съюз, а напротив – полага последователни усилия да се върне към тъмното си минало на ислямизатор, категоричен е столичният общински съветник Карлос Контрера.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Jimi
09:54 18.09.2019
2 Жалък
Коментиран от #9
09:55 18.09.2019
3 Откъде ще намериш 15 000
Коментиран от #40, #45
09:55 18.09.2019
4 Госсст
09:58 18.09.2019
5 Омг
09:58 18.09.2019
6 хо хо хо
10:00 18.09.2019
7 Лицемери нещастни
Коментиран от #32
10:01 18.09.2019
8 Кражба
10:02 18.09.2019
9 отегчен
До коментар #2 от "Жалък":
Ей ,,жалък'' ,не само си жалък ,а си също много прост.Коментиран от #13
10:02 18.09.2019
10 666®
10:02 18.09.2019
11 Георги
10:03 18.09.2019
12 Джон Уик
10:04 18.09.2019
13 Жалък
До коментар #9 от "отегчен":
За теб съм и надървен.10:11 18.09.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 САП
Много ми се иска завода да е в България.
Но реалността е друга. София не е реален конкурент на град Измир в Турция. Може би Варна и Бургас могат да бъдат, но там стои въпроса с пропускателната способност(големината на корабите, които могат да минават) на Босфора.
Измир е многомилионен град със излаз на МОРЕ.
Морския транспорт е най евтиния за превоз на автомобили със специалните кораби за 3000-4000 автомобила и доставки на части.
Турция само по себе си представлява голям пазар ние не.
Цената на труда е по ниска.
Единственото ни основно предимство е членството в ЕС и финансовата стабилност. В момента политически сме по предвидими от Турция.
Желанията ни са едно реалността е друга и неприятна.
Коментиран от #30
10:18 18.09.2019
16 Радо
10:38 18.09.2019
17 На какво отгоре
10:47 18.09.2019
18 Реалист
10:50 18.09.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Десен
Коментиран от #27
11:09 18.09.2019
21 Манго
11:10 18.09.2019
22 Тръмп
11:31 18.09.2019
23 Умно село
ИЗБОРИ СЕ ИДВАТ.
но вместо мед и масло навярно ще е нещо канално, като от КЛЕКНАЛАТА ИНСТАЛАЦИЯ ЕНТРОПА.
Всичките ни управляващи един татко ги е правил.
Да са ни жИвИ и зДрАви!
11:36 18.09.2019
24 Завод в бг
11:49 18.09.2019
25 Rambo
12:03 18.09.2019
26 антрашпиц
12:40 18.09.2019
27 стоян
До коментар #20 от "Десен":
До 20 ком Какъв десен си бе -ти си явен изкуфял левичар пишещ глупости -в касата на герб влазяли от кражби 40% от работещите=четеш ли което си написал13:43 18.09.2019
28 хайде сега
13:44 18.09.2019
29 Хасан
13:48 18.09.2019
30 Хасан
До коментар #15 от "САП":
В роботизиран завод за коли заплатите не са много важни,по важно е производителността ...Измир е 4 милиона самия град ...област Измир 10 милиона ,два пъти България ..немските коли имат най голям пазарен дял в Турция ...а и Турция изработва свой бренд кола и немците не искат пазарния им дял да намалееКоментиран от #35
13:53 18.09.2019
31 Осман
Коментиран от #34
14:08 18.09.2019
32 Коко
До коментар #7 от "Лицемери нещастни":
В Словакия нама корупция няма мой човек няма криза за кадри да си видял словак в чужбина да работи щото аз от 30 години патувам и не сам видял такъв и дори ходят на почивка на лазурния бряг във францияКоментиран от #39
15:09 18.09.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Хасан
До коментар #31 от "Осман":
Аз живея в БГ ,нямам нищо против но уви такива са реалностите16:12 18.09.2019
35 САП
До коментар #30 от "Хасан":
За заплатите бъркаш. Достатъчно сериозно перо в разходите са си заплатите.Ако заводите бяха толкова роботизирани, че не трябва хора щяха да си стоят в германия. Със сигурност е по-евтино там да ги поддържат от, колкото да плащат командировки на специалисти.
А опитите на Турция за създаване на собствен бранд автомобили не са от вчера или днес. Създаването му е едно, но налагането му в световен план е нещо съвсем друго. Турция не е Китай, че да и е достатъчен собствения и пазар.
Освен ако султана ви не нареди да купувате само родно производство. Както ви каза да се отървете от доларите и сега ревете.
Коментиран от #37, #38
16:16 18.09.2019
36 Ghost
18:27 18.09.2019
37 Хасан
До коментар #35 от "САП":
Фонд заплата е относително по важно е пазара и спомагателното производство ..самия завод не произвежда седалки,фарове а само сглобява ...а и заводът ще е ориентиран към турския и Близкоизточния пазар ...ще продава и в Иран и ще избегнат санкции ,докато от БГ не могат да продават а трябва да спазват санкции на ЕС18:45 18.09.2019
38 Хасан
До коментар #35 от "САП":
А за турски бранд какво лошо има в това ?! Турчина си е националист ,обича своето а не като български националист да плюе на вдичкоКоментиран от #44
18:46 18.09.2019
39 Пешо
До коментар #32 от "Коко":
Много си зле, Батка, защото словаците масово бачкат зад граница, особено младите. А в приграничните зони с Австрия, дори живеят там, като названията на селцата са официално на немски и словашки. А фактът, че има ежедневно по 3 полета от Братислава до Лондон и още до други британски дестинации, говори сам за себе си.19:03 18.09.2019
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 споко брато
20:33 18.09.2019
42 Васил
Коментиран от #43
21:59 18.09.2019
43 Симо
До коментар #42 от "Васил":
Стига сте писали глупости. Да си купиш Шкода или Сеат произведен в Турция е като да си купиш китайски Мерцедес. Пазара може да е едно обаче културата на сглобяване е съвсем друго. 200% съм сигурен че ако се сглобяват у нас каквито и да е устройства ще са в пъти по качествени от сглобенике от тези туземци турците. Някой от вас карал ли е турски Форд. Даже Трабанта е луксозна лимузина в сравнение с тази каруца. Само вие си мислите че Турция има кадри. Има ,но те си работят в заводите ,които са ги обучавали. За този завод ще наемат полуграмотни бивши зидаро-мазачи, овчари, амбулантни търговци и каквото се сетите. Да напомням ли на "експертите" че именно в Измир всички зъболекари и изобщо мед. персонал са изселници от България. Ако не бяха те в Измир още щяла да са в неолита. Там най важната зграда в квартала е джамията. Първо строят нея, после всичко останало. Ердоган си избърса задната порта със заветите на Ататюрк и вместо към европеизиране Турция върви към все по дълбока ислямизация. Завод там би означавал подкрепа за паносманските планове на султана Реджеб Таиб Ердоган I и нищо друго. Плещенията за някакви изгоди са въздух под налягане. Ако това се случи никакви печалби не могат да компенсират загубата на респект и уважение към Германия и постоянните глоби в крупни размери,които трябва да бъдат налагани на Фолксваген до пълно размазване. Те и без това са вече на издихание , пред електромерите, а там Фолксваген е никой.Коментиран от #46, #50, #51
22:48 18.09.2019
44 САП
До коментар #38 от "Хасан":
Нищо лошо няма в турския бранд.Просто има една поговорка "лозето не иска молитва иска мотика". В Турция все повече я обръщат на молитва, а това никога не я водило до добро. Това ще доведе до смъкване на качеството и хората сами ще вземат да бягат от тях.
23:44 18.09.2019
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Истината
До коментар #43 от "Симо":
Българите дори и самобръсначка немогат да произвеждат, кои са туземци турците или българите?10:08 19.09.2019
47 Galya
19:37 19.09.2019
48 Кои
19:58 19.09.2019
49 Zoro
20:52 19.09.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Много се смях Монка :)
До коментар #43 от "Симо":
Ще дадеш ли пример за нещо качествено сглобено в България? Само не казвай чушкопек хахаха23:12 19.09.2019