Last news in Fakti

18 Септември, 2019 09:50 12 472 51

Контрера: Турция краде 15 000 работни места и милиарди евро от София

  • вмро-
  • карлос контрера

България все още има шанс вторият по-големина завод на Volkswagen за Европа да бъде построен тук

Контрера: Турция краде 15 000 работни места и милиарди евро от София - 1
Снимка: ВМРО

Над 15 000 могат да работят в завода на Volkswagen, ако той е в България, БВП на страната ще нарасне с 3%.

Тези изчисления, придружени с прогноза за развитието на северните софийски райони, повишаване на жизнения стандарт на десетки хиляди семейства и подобряване на инфраструктурата в столицата, направи председателят на политическа група „Патриоти за София“ в Столичния общински съвет и член на националното ръководство на ВМРО – Българско национално движение Карлос Контрера.

България все още има шанс вторият по-големина завод на Volkswagen за Европа да бъде построен тук - особено след скандалните разкрития, че Турция се готви да предостави нерегламентирана държавна помощ на немския концерн, смята още Контрера.

Патриотът прави и още разкрития за готвената сделка, които са в остро противоречие с международното законодателство. А именно - според действащото митническо споразумение между турската държава и най-големия им търговски партньор – Европейският съюз - режимите за предоставяне на държавна помощ са хармонизирани с режимите за предоставяне на държавна помощ в страните-членки.

В случай че Турция и Volkswagen заобиколят митническото споразумение, първите трябва да бъдат изключени от митническото споразумение, а вторите солено глобени. Слухове в турската преса стигат още по-далеч, твърдейки че правителството готви огромна обществена поръчка и турската администрация ще бъде оборудвана с автомобилите, произведени в Измир.

Построяването на завода в Турция, а не в България, би означавало лицемерие и беззаконие, категоричен е патриотът. Въпреки че тази битка изглежда далечна на обикновения човек и дори е вземана на подбив в България, тя засяга пряко живота на над 15 хиляди българи и косвено на много повече. Ако този завод бъде построен в северната част на столицата - в район „Кремиковци“, трайно установена промишлена зона, а не в Измир - промяната за региона в цифри би звучала така:

- 15 000 нови работни места в зона „Кремиковци“ със средна работна заплата над 3000 лева бруто;

- износ за над 10 милиарда лева годишно, вероятно близо 15 милиарда лева при натоварване на пълен капацитет от 700 000 автомобила;

- растеж на БВП с около 3% годишно.

Косвените предимства биха били:

- възможност за привличане на инвестиции в жилищни сгради в цялата дъга Кремиковци-Доброславци-Божурище;

- ускорено развитие на северните райони на София – единствената посока, в която градът може вече да расте - без общински и държавни инвестиции;

- драстично подобрение на транспортната инфраструктура около София.

Тези причини са повече от достатъчни, за да се борим заводът да бъде построен тук. Сега е моментът София и България да направят пробив за милиарди в световната икономика. София и България са дорасли и заслужават да бъдат част от световното автомобилостроене.

Заводът да бъде изграден в Турция означава погазване на работещи споразумения, легитимиране на корупционни схеми на най-високо ниво и не на последно място – излишен подарък към една държава, доказала многократно, че не желае да се впише в Европейския съюз, а напротив – полага последователни усилия да се върне към тъмното си минало на ислямизатор, категоричен е столичният общински съветник Карлос Контрера.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Jimi

    89 27 Отговор
    Гладна кокошка -просо сънува
  • 2 Жалък

    56 33 Отговор
    Обяви им война бе клоун.

    Коментиран от #9

  • 3 Откъде ще намериш 15 000

    59 37 Отговор
    да работят там бе? С резаци и роми държава не става! Да не говорим докато го строят, ромите всичкото му железу ще берат!

    Коментиран от #40, #45

  • 4 Госсст

    54 9 Отговор
    То щото вие не крадете
  • 5 Омг

    50 18 Отговор
    Какво беше това вмро ? Не бяха ли някакви роми против силната музика ?
  • 6 хо хо хо

    58 10 Отговор
    Изчакай 10 години да дойдат на Каракачанов Ф16 ките и ги почвайте.
  • 7 Лицемери нещастни

    42 8 Отговор
    След като европа си позволява на наш гръб да стимулира чужди икономики, ние защо спряхме ЮП? Искаме си като компенсация директна тръба Русия Варна и Бургас Александопулис. В Словакия има 4! Завода за коли

    Коментиран от #32

  • 8 Кражба

    37 11 Отговор
    Какво е? Този съветник? И ни казва, че Турция е отишла, в Кремиковци и откраднала завода ,на ФВ? Как? Целият наведнъж, или са го разглобили?
  • 9 отегчен

    21 16 Отговор

    До коментар #2 от "Жалък":

    Ей ,,жалък'' ,не само си жалък ,а си също много прост.

    Коментиран от #13

  • 10 666®

    65 11 Отговор
    Казал съм го вече. Ако заводът се построи тук, аз ще гласувам за ГЕРБ. Ако го изтърват, да си правят харакири. Заедно с всички техни тролчета тук. Но на този завод му трябва ниска цена на електроенергията. Турция строи още няколко АЕЦ-а. На нашия животът му изтича. Кво правим без Белене? А Борисов го спря. Спря и Южен поток. Къде е по-ниска цената на електроенергията и газта? Ако имаше Белене и Южен поток, имахме шанс. Сега имаме неизпълними обещания от вожда. Обещания обещания и фръцкане по телевизията, а народ не остана в тая държава.
  • 11 Георги

    24 8 Отговор
    А бе този до кога ще се излага публично!? Партията губи много от такива образи в своите редици. Не,че спечелеха нещо с изявите на Каракачанов,обаче този ги дърпа яко надолу.
  • 12 Джон Уик

    56 10 Отговор
    Колко оригинален,, София краде 15 000 работни места" кой е казал че тоя завод е бил задължителен за България? Немците ще изберат Турция за завода поради причината че турците имат традиция вече в автомобилостроенето и подготвени кадри! Другото е нещо корупцията отблъсква инвеститорите.
  • 13 Жалък

    8 3 Отговор

    До коментар #9 от "отегчен":

    За теб съм и надървен.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 САП

    36 6 Отговор
    А де стига ни къпахте с предизборни миражи.
    Много ми се иска завода да е в България.
    Но реалността е друга. София не е реален конкурент на град Измир в Турция. Може би Варна и Бургас могат да бъдат, но там стои въпроса с пропускателната способност(големината на корабите, които могат да минават) на Босфора.
    Измир е многомилионен град със излаз на МОРЕ.
    Морския транспорт е най евтиния за превоз на автомобили със специалните кораби за 3000-4000 автомобила и доставки на части.
    Турция само по себе си представлява голям пазар ние не.
    Цената на труда е по ниска.
    Единственото ни основно предимство е членството в ЕС и финансовата стабилност. В момента политически сме по предвидими от Турция.
    Желанията ни са едно реалността е друга и неприятна.

    Коментиран от #30

  • 16 Радо

    13 2 Отговор
    3000 лв. средна брутна заплата малко трудно според мен - това да не е АЕЦ Козлодуй, максимум 2 бона.
  • 17 На какво отгоре

    17 9 Отговор
    Хайде, примено в 7 милиона, или в над 80 милиона, ще намериш 15000 квалифицирани работника? Или видяла жабата, че подковават вола и тя дигнала крак!
  • 18 Реалист

    28 11 Отговор
    Vw знае че 15000 трезвени българи няма да намерят никога:)))
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Десен

    38 6 Отговор
    Естествено, че заводът ще е в Турция, ама повече от ясно е. Тук ви хранят с ярма и ви обещават светло бъдеще, нали идват избори. Глупаци сте и няма да се промените. Съсипана икономика, хората работят за жълти стотинки, фирмите,които работят, тоест на които е позоволено да работят, всеки месец отчитат 30-50 процента в касата на ГЕРБ и всичко си е тъпче на място. Идете в Гърция, Турция, Италия, та ако щете в Румъния. Там има икономическо развитие и работеща държава. Тук Бойчето краде като разпран, краде с ръце, с крака, с уста, със задни бузи, а вие го величаете. Прост народ, слаба държава.

    Коментиран от #27

  • 21 Манго

    4 1 Отговор
    А дано ама надали!
  • 22 Тръмп

    10 15 Отговор
    Руските плювалници няма как да спрат ФВ да си направи завода в България!!!:):):)Германците са по-умни от съветските тролове!!!:):):)
  • 23 Умно село

    8 2 Отговор
    СЛАГАЙТЕ ОБУВКИТЕ С ГРАЙФЕР!
    ИЗБОРИ СЕ ИДВАТ.
    но вместо мед и масло навярно ще е нещо канално, като от КЛЕКНАЛАТА ИНСТАЛАЦИЯ ЕНТРОПА.
    Всичките ни управляващи един татко ги е правил.
    Да са ни жИвИ и зДрАви!
  • 24 Завод в бг

    11 3 Отговор
    Е все едно завод в никарагуанските джунгли където предците на контрера слизат от дърветата и почват да "правят" коли ..
  • 25 Rambo

    13 3 Отговор
    Glupak smotan ot bulgariq bqgat 30 000 vsqka godina a ti turciq ti krala 15000 maloumnik
  • 26 антрашпиц

    11 0 Отговор
    Да ама баце е открил в Петрич предприятие за 400 човека работна ръка.Макво е туй 15000....
  • 27 стоян

    2 4 Отговор

    До коментар #20 от "Десен":

    До 20 ком Какъв десен си бе -ти си явен изкуфял левичар пишещ глупости -в касата на герб влазяли от кражби 40% от работещите=четеш ли което си написал
  • 28 хайде сега

    7 2 Отговор
    На кого му пука като няма комисионна. Буда ще открие още 70-80 цеха за налъми и ето ти заетост . Пък и те ФВ са лоши , крият настройки, крият графики, правят кофти коли и димят и цапат много.
  • 29 Хасан

    9 5 Отговор
    Поредния националист тъпанар ...Карлос ама българин?!!!...идиот кой си ти че ще казеаш нещо на немеца бе???виж си мястото в хранителната верига.....за завода е важно пазара ,къде ще се реализира продукцията ..в Турция се чака 3 месеца за немска кола
  • 30 Хасан

    11 2 Отговор

    До коментар #15 от "САП":

    В роботизиран завод за коли заплатите не са много важни,по важно е производителността ...Измир е 4 милиона самия град ...област Измир 10 милиона ,два пъти България ..немските коли имат най голям пазарен дял в Турция ...а и Турция изработва свой бренд кола и немците не искат пазарния им дял да намалее

    Коментиран от #35

  • 31 Осман

    9 2 Отговор
    Браво Хасане...кажи им!

    Коментиран от #34

  • 32 Коко

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "Лицемери нещастни":

    В Словакия нама корупция няма мой човек няма криза за кадри да си видял словак в чужбина да работи щото аз от 30 години патувам и не сам видял такъв и дори ходят на почивка на лазурния бряг във франция

    Коментиран от #39

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Хасан

    3 2 Отговор

    До коментар #31 от "Осман":

    Аз живея в БГ ,нямам нищо против но уви такива са реалностите
  • 35 САП

    6 2 Отговор

    До коментар #30 от "Хасан":

    За заплатите бъркаш. Достатъчно сериозно перо в разходите са си заплатите.
    Ако заводите бяха толкова роботизирани, че не трябва хора щяха да си стоят в германия. Със сигурност е по-евтино там да ги поддържат от, колкото да плащат командировки на специалисти.
    А опитите на Турция за създаване на собствен бранд автомобили не са от вчера или днес. Създаването му е едно, но налагането му в световен план е нещо съвсем друго. Турция не е Китай, че да и е достатъчен собствения и пазар.
    Освен ако султана ви не нареди да купувате само родно производство. Както ви каза да се отървете от доларите и сега ревете.

    Коментиран от #37, #38

  • 36 Ghost

    4 0 Отговор
    Айде стига с глупостите! Завода си е немски на 100%. Какви 3% БВП, какъв износ ? Тук остават само заплатите и осигуровките на работниците.
  • 37 Хасан

    4 1 Отговор

    До коментар #35 от "САП":

    Фонд заплата е относително по важно е пазара и спомагателното производство ..самия завод не произвежда седалки,фарове а само сглобява ...а и заводът ще е ориентиран към турския и Близкоизточния пазар ...ще продава и в Иран и ще избегнат санкции ,докато от БГ не могат да продават а трябва да спазват санкции на ЕС
  • 38 Хасан

    8 3 Отговор

    До коментар #35 от "САП":

    А за турски бранд какво лошо има в това ?! Турчина си е националист ,обича своето а не като български националист да плюе на вдичко

    Коментиран от #44

  • 39 Пешо

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "Коко":

    Много си зле, Батка, защото словаците масово бачкат зад граница, особено младите. А в приграничните зони с Австрия, дори живеят там, като названията на селцата са официално на немски и словашки. А фактът, че има ежедневно по 3 полета от Братислава до Лондон и още до други британски дестинации, говори сам за себе си.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 споко брато

    3 0 Отговор
    Хегемонията на немците приключва до 10 години по-добре да Стискаме палци някой луд да построи тук завод за електромобили
  • 42 Васил

    3 3 Отговор
    Няма никакъв шанс да е завода в България за какво им е да идват в бананова република като нашата.

    Коментиран от #43

  • 43 Симо

    4 9 Отговор

    До коментар #42 от "Васил":

    Стига сте писали глупости. Да си купиш Шкода или Сеат произведен в Турция е като да си купиш китайски Мерцедес. Пазара може да е едно обаче културата на сглобяване е съвсем друго. 200% съм сигурен че ако се сглобяват у нас каквито и да е устройства ще са в пъти по качествени от сглобенике от тези туземци турците. Някой от вас карал ли е турски Форд. Даже Трабанта е луксозна лимузина в сравнение с тази каруца. Само вие си мислите че Турция има кадри. Има ,но те си работят в заводите ,които са ги обучавали. За този завод ще наемат полуграмотни бивши зидаро-мазачи, овчари, амбулантни търговци и каквото се сетите. Да напомням ли на "експертите" че именно в Измир всички зъболекари и изобщо мед. персонал са изселници от България. Ако не бяха те в Измир още щяла да са в неолита. Там най важната зграда в квартала е джамията. Първо строят нея, после всичко останало. Ердоган си избърса задната порта със заветите на Ататюрк и вместо към европеизиране Турция върви към все по дълбока ислямизация. Завод там би означавал подкрепа за паносманските планове на султана Реджеб Таиб Ердоган I и нищо друго. Плещенията за някакви изгоди са въздух под налягане. Ако това се случи никакви печалби не могат да компенсират загубата на респект и уважение към Германия и постоянните глоби в крупни размери,които трябва да бъдат налагани на Фолксваген до пълно размазване. Те и без това са вече на издихание , пред електромерите, а там Фолксваген е никой.

    Коментиран от #46, #50, #51

  • 44 САП

    1 6 Отговор

    До коментар #38 от "Хасан":

    Нищо лошо няма в турския бранд.
    Просто има една поговорка "лозето не иска молитва иска мотика". В Турция все повече я обръщат на молитва, а това никога не я водило до добро. Това ще доведе до смъкване на качеството и хората сами ще вземат да бягат от тях.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Истината

    6 2 Отговор

    До коментар #43 от "Симо":

    Българите дори и самобръсначка немогат да произвеждат, кои са туземци турците или българите?
  • 47 Galya

    0 3 Отговор
    Преди 58 годони немците. Са поканили Тирците в Германия да работят .Колкото и да коментирате полза няма.Решили са Немците Ще си стоят завод в Турция .Защото имат евтина работна ръка .Немците знаят да смятат . Мнпдо добре смятат и парите къде да дават.Имат мади хора ще работят за немците.
  • 48 Кои

    0 1 Отговор
    Само не и в "СОФИЯ" стига с тая столица
  • 49 Zoro

    1 1 Отговор
    Жалък латино, вонящ м....парите са на Германците, където искат там ще ги вложат
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Много се смях Монка :)

    1 2 Отговор

    До коментар #43 от "Симо":

    Ще дадеш ли пример за нещо качествено сглобено в България? Само не казвай чушкопек хахаха
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове