Новини

Контрера: Турция краде 15 000 работни места и милиарди евро от София

България все още има шанс вторият по-големина завод на Volkswagen за Европа да бъде построен тук

Публикувана: 18 Септември, 2019 09:50
51 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11704
Контрера: Турция краде 15 000 работни места и милиарди евро от София
Снимка: ВМРО
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 18 гласа.

Над 15 000 могат да работят в завода на Volkswagen, ако той е в България, БВП на страната ще нарасне с 3%.

Тези изчисления, придружени с прогноза за развитието на северните софийски райони, повишаване на жизнения стандарт на десетки хиляди семейства и подобряване на инфраструктурата в столицата, направи председателят на политическа група „Патриоти за София“ в Столичния общински съвет и член на националното ръководство на ВМРО – Българско национално движение Карлос Контрера.

България все още има шанс вторият по-големина завод на Volkswagen за Европа да бъде построен тук - особено след скандалните разкрития, че Турция се готви да предостави нерегламентирана държавна помощ на немския концерн, смята още Контрера.

Патриотът прави и още разкрития за готвената сделка, които са в остро противоречие с международното законодателство. А именно - според действащото митническо споразумение между турската държава и най-големия им търговски партньор – Европейският съюз - режимите за предоставяне на държавна помощ са хармонизирани с режимите за предоставяне на държавна помощ в страните-членки.

В случай че Турция и Volkswagen заобиколят митническото споразумение, първите трябва да бъдат изключени от митническото споразумение, а вторите солено глобени. Слухове в турската преса стигат още по-далеч, твърдейки че правителството готви огромна обществена поръчка и турската администрация ще бъде оборудвана с автомобилите, произведени в Измир.

Построяването на завода в Турция, а не в България, би означавало лицемерие и беззаконие, категоричен е патриотът. Въпреки че тази битка изглежда далечна на обикновения човек и дори е вземана на подбив в България, тя засяга пряко живота на над 15 хиляди българи и косвено на много повече. Ако този завод бъде построен в северната част на столицата - в район „Кремиковци“, трайно установена промишлена зона, а не в Измир - промяната за региона в цифри би звучала така:

- 15 000 нови работни места в зона „Кремиковци“ със средна работна заплата над 3000 лева бруто;

- износ за над 10 милиарда лева годишно, вероятно близо 15 милиарда лева при натоварване на пълен капацитет от 700 000 автомобила;

- растеж на БВП с около 3% годишно.

Косвените предимства биха били:

- възможност за привличане на инвестиции в жилищни сгради в цялата дъга Кремиковци-Доброславци-Божурище;

- ускорено развитие на северните райони на София – единствената посока, в която градът може вече да расте - без общински и държавни инвестиции;

- драстично подобрение на транспортната инфраструктура около София.

Тези причини са повече от достатъчни, за да се борим заводът да бъде построен тук. Сега е моментът София и България да направят пробив за милиарди в световната икономика. София и България са дорасли и заслужават да бъдат част от световното автомобилостроене.

Заводът да бъде изграден в Турция означава погазване на работещи споразумения, легитимиране на корупционни схеми на най-високо ниво и не на последно място – излишен подарък към една държава, доказала многократно, че не желае да се впише в Европейския съюз, а напротив – полага последователни усилия да се върне към тъмното си минало на ислямизатор, категоричен е столичният общински съветник Карлос Контрера.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 18 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Jimi
1 Отговор
Гладна кокошка -просо сънува

Оценка:
-27 +89

Жалък
2 Отговор
Обяви им война бе клоун.

Коментиран от #9


Оценка:
-33 +56

Откъде ще намериш 15 000
3 Отговор
да работят там бе? С резаци и роми държава не става! Да не говорим докато го строят, ромите всичкото му железу ще берат!

Коментиран от #40, #45


Оценка:
-37 +59

Госсст
4 Отговор
То щото вие не крадете

Оценка:
-9 +54

Омг
5 Отговор
Какво беше това вмро ? Не бяха ли някакви роми против силната музика ?

Оценка:
-18 +50

хо хо хо
6 Отговор
Изчакай 10 години да дойдат на Каракачанов Ф16 ките и ги почвайте.

Оценка:
-10 +58

Лицемери нещастни
7 Отговор
След като европа си позволява на наш гръб да стимулира чужди икономики, ние защо спряхме ЮП? Искаме си като компенсация директна тръба Русия Варна и Бургас Александопулис. В Словакия има 4! Завода за коли

Коментиран от #32


Оценка:
-8 +42

Кражба
8 Отговор
Какво е? Този съветник? И ни казва, че Турция е отишла, в Кремиковци и откраднала завода ,на ФВ? Как? Целият наведнъж, или са го разглобили?

Оценка:
-11 +37

отегчен
9 Отговор

До коментар #2 от "Жалък":


Ей ,,жалък'' ,не само си жалък ,а си също много прост.

Коментиран от #13


Оценка:
-16 +21

666®
10 Отговор
Казал съм го вече. Ако заводът се построи тук, аз ще гласувам за ГЕРБ. Ако го изтърват, да си правят харакири. Заедно с всички техни тролчета тук. Но на този завод му трябва ниска цена на електроенергията. Турция строи още няколко АЕЦ-а. На нашия животът му изтича. Кво правим без Белене? А Борисов го спря. Спря и Южен поток. Къде е по-ниска цената на електроенергията и газта? Ако имаше Белене и Южен поток, имахме шанс. Сега имаме неизпълними обещания от вожда. Обещания обещания и фръцкане по телевизията, а народ не остана в тая държава.

Оценка:
-11 +65

Георги
11 Отговор
А бе този до кога ще се излага публично!? Партията губи много от такива образи в своите редици. Не,че спечелеха нещо с изявите на Каракачанов,обаче този ги дърпа яко надолу.

Оценка:
-8 +24

Джон Уик
12 Отговор
Колко оригинален,, София краде 15 000 работни места" кой е казал че тоя завод е бил задължителен за България? Немците ще изберат Турция за завода поради причината че турците имат традиция вече в автомобилостроенето и подготвени кадри! Другото е нещо корупцията отблъсква инвеститорите.

Оценка:
-10 +56

Жалък
13 Отговор

До коментар #9 от "отегчен":


За теб съм и надървен.

Оценка:
-3 +8

14
Този коментар е премахнат от модератор
САП
15 Отговор
А де стига ни къпахте с предизборни миражи.
Много ми се иска завода да е в България.
Но реалността е друга. София не е реален конкурент на град Измир в Турция. Може би Варна и Бургас могат да бъдат, но там стои въпроса с пропускателната способност(големината на корабите, които могат да минават) на Босфора.
Измир е многомилионен град със излаз на МОРЕ.
Морския транспорт е най евтиния за превоз на автомобили със специалните кораби за 3000-4000 автомобила и доставки на части.
Турция само по себе си представлява голям пазар ние не.
Цената на труда е по ниска.
Единственото ни основно предимство е членството в ЕС и финансовата стабилност. В момента политически сме по предвидими от Турция.
Желанията ни са едно реалността е друга и неприятна.

Коментиран от #30


Оценка:
-6 +36

Радо
16 Отговор
3000 лв. средна брутна заплата малко трудно според мен - това да не е АЕЦ Козлодуй, максимум 2 бона.

Оценка:
-2 +13

На какво отгоре
17 Отговор
Хайде, примено в 7 милиона, или в над 80 милиона, ще намериш 15000 квалифицирани работника? Или видяла жабата, че подковават вола и тя дигнала крак!

Оценка:
-9 +17

Реалист
18 Отговор
Vw знае че 15000 трезвени българи няма да намерят никога:)))

Оценка:
-11 +28

19
Този коментар е премахнат от модератор
Десен
20 Отговор
Естествено, че заводът ще е в Турция, ама повече от ясно е. Тук ви хранят с ярма и ви обещават светло бъдеще, нали идват избори. Глупаци сте и няма да се промените. Съсипана икономика, хората работят за жълти стотинки, фирмите,които работят, тоест на които е позоволено да работят, всеки месец отчитат 30-50 процента в касата на ГЕРБ и всичко си е тъпче на място. Идете в Гърция, Турция, Италия, та ако щете в Румъния. Там има икономическо развитие и работеща държава. Тук Бойчето краде като разпран, краде с ръце, с крака, с уста, със задни бузи, а вие го величаете. Прост народ, слаба държава.

Коментиран от #27


Оценка:
-6 +38

Манго
21 Отговор
А дано ама надали!

Оценка:
-1 +4

Тръмп
22 Отговор
Руските плювалници няма как да спрат ФВ да си направи завода в България!!!:):):)Германците са по-умни от съветските тролове!!!:):):)

Оценка:
-15 +10

Умно село
23 Отговор
СЛАГАЙТЕ ОБУВКИТЕ С ГРАЙФЕР!
ИЗБОРИ СЕ ИДВАТ.
но вместо мед и масло навярно ще е нещо канално, като от КЛЕКНАЛАТА ИНСТАЛАЦИЯ ЕНТРОПА.
Всичките ни управляващи един татко ги е правил.
Да са ни жИвИ и зДрАви!

Оценка:
-2 +8

Завод в бг
24 Отговор
Е все едно завод в никарагуанските джунгли където предците на контрера слизат от дърветата и почват да "правят" коли ..

Оценка:
-3 +11

Rambo
25 Отговор
Glupak smotan ot bulgariq bqgat 30 000 vsqka godina a ti turciq ti krala 15000 maloumnik

Оценка:
-3 +13

антрашпиц
26 Отговор
Да ама баце е открил в Петрич предприятие за 400 човека работна ръка.Макво е туй 15000....

Оценка:
-0 +11

стоян
27 Отговор

До коментар #20 от "Десен":


До 20 ком Какъв десен си бе -ти си явен изкуфял левичар пишещ глупости -в касата на герб влазяли от кражби 40% от работещите=четеш ли което си написал

Оценка:
-4 +2

хайде сега
28 Отговор
На кого му пука като няма комисионна. Буда ще открие още 70-80 цеха за налъми и ето ти заетост . Пък и те ФВ са лоши , крият настройки, крият графики, правят кофти коли и димят и цапат много.

Оценка:
-2 +7

Хасан
29 Отговор
Поредния националист тъпанар ...Карлос ама българин?!!!...идиот кой си ти че ще казеаш нещо на немеца бе???виж си мястото в хранителната верига.....за завода е важно пазара ,къде ще се реализира продукцията ..в Турция се чака 3 месеца за немска кола

Оценка:
-5 +9

Хасан
30 Отговор

До коментар #15 от "САП":


В роботизиран завод за коли заплатите не са много важни,по важно е производителността ...Измир е 4 милиона самия град ...област Измир 10 милиона ,два пъти България ..немските коли имат най голям пазарен дял в Турция ...а и Турция изработва свой бренд кола и немците не искат пазарния им дял да намалее

Коментиран от #35


Оценка:
-2 +11

Осман
31 Отговор
Браво Хасане...кажи им!

Коментиран от #34


Оценка:
-2 +9

Коко
32 Отговор

До коментар #7 от "Лицемери нещастни":


В Словакия нама корупция няма мой човек няма криза за кадри да си видял словак в чужбина да работи щото аз от 30 години патувам и не сам видял такъв и дори ходят на почивка на лазурния бряг във франция

Коментиран от #39


Оценка:
-0 +5

33
Този коментар е премахнат от модератор
Хасан
34 Отговор

До коментар #31 от "Осман":


Аз живея в БГ ,нямам нищо против но уви такива са реалностите

Оценка:
-2 +3

САП
35 Отговор

До коментар #30 от "Хасан":


За заплатите бъркаш. Достатъчно сериозно перо в разходите са си заплатите.
Ако заводите бяха толкова роботизирани, че не трябва хора щяха да си стоят в германия. Със сигурност е по-евтино там да ги поддържат от, колкото да плащат командировки на специалисти.
А опитите на Турция за създаване на собствен бранд автомобили не са от вчера или днес. Създаването му е едно, но налагането му в световен план е нещо съвсем друго. Турция не е Китай, че да и е достатъчен собствения и пазар.
Освен ако султана ви не нареди да купувате само родно производство. Както ви каза да се отървете от доларите и сега ревете.

Коментиран от #37, #38


Оценка:
-2 +6

Ghost
36 Отговор
Айде стига с глупостите! Завода си е немски на 100%. Какви 3% БВП, какъв износ ? Тук остават само заплатите и осигуровките на работниците.

Оценка:
-0 +4

Хасан
37 Отговор

До коментар #35 от "САП":


Фонд заплата е относително по важно е пазара и спомагателното производство ..самия завод не произвежда седалки,фарове а само сглобява ...а и заводът ще е ориентиран към турския и Близкоизточния пазар ...ще продава и в Иран и ще избегнат санкции ,докато от БГ не могат да продават а трябва да спазват санкции на ЕС

Оценка:
-1 +4

Хасан
38 Отговор

До коментар #35 от "САП":


А за турски бранд какво лошо има в това ?! Турчина си е националист ,обича своето а не като български националист да плюе на вдичко

Коментиран от #44


Оценка:
-3 +8

Пешо
39 Отговор

До коментар #32 от "Коко":


Много си зле, Батка, защото словаците масово бачкат зад граница, особено младите. А в приграничните зони с Австрия, дори живеят там, като названията на селцата са официално на немски и словашки. А фактът, че има ежедневно по 3 полета от Братислава до Лондон и още до други британски дестинации, говори сам за себе си.

Оценка:
-1 +2

40
Този коментар е премахнат от модератор
споко брато
41 Отговор
Хегемонията на немците приключва до 10 години по-добре да Стискаме палци някой луд да построи тук завод за електромобили

Оценка:
-0 +3

Васил
42 Отговор
Няма никакъв шанс да е завода в България за какво им е да идват в бананова република като нашата.

Коментиран от #43


Оценка:
-3 +3

Симо
43 Отговор

До коментар #42 от "Васил":


Стига сте писали глупости. Да си купиш Шкода или Сеат произведен в Турция е като да си купиш китайски Мерцедес. Пазара може да е едно обаче културата на сглобяване е съвсем друго. 200% съм сигурен че ако се сглобяват у нас каквито и да е устройства ще са в пъти по качествени от сглобенике от тези туземци турците. Някой от вас карал ли е турски Форд. Даже Трабанта е луксозна лимузина в сравнение с тази каруца. Само вие си мислите че Турция има кадри. Има ,но те си работят в заводите ,които са ги обучавали. За този завод ще наемат полуграмотни бивши зидаро-мазачи, овчари, амбулантни търговци и каквото се сетите. Да напомням ли на "експертите" че именно в Измир всички зъболекари и изобщо мед. персонал са изселници от България. Ако не бяха те в Измир още щяла да са в неолита. Там най важната зграда в квартала е джамията. Първо строят нея, после всичко останало. Ердоган си избърса задната порта със заветите на Ататюрк и вместо към европеизиране Турция върви към все по дълбока ислямизация. Завод там би означавал подкрепа за паносманските планове на султана Реджеб Таиб Ердоган I и нищо друго. Плещенията за някакви изгоди са въздух под налягане. Ако това се случи никакви печалби не могат да компенсират загубата на респект и уважение към Германия и постоянните глоби в крупни размери,които трябва да бъдат налагани на Фолксваген до пълно размазване. Те и без това са вече на издихание , пред електромерите, а там Фолксваген е никой.

Коментиран от #46, #50, #51


Оценка:
-9 +4

САП
44 Отговор

До коментар #38 от "Хасан":


Нищо лошо няма в турския бранд.
Просто има една поговорка "лозето не иска молитва иска мотика". В Турция все повече я обръщат на молитва, а това никога не я водило до добро. Това ще доведе до смъкване на качеството и хората сами ще вземат да бягат от тях.

Оценка:
-6 +1

45
Този коментар е премахнат от модератор
Истината
46 Отговор

До коментар #43 от "Симо":


Българите дори и самобръсначка немогат да произвеждат, кои са туземци турците или българите?

Оценка:
-2 +6

Galya
47 Отговор
Преди 58 годони немците. Са поканили Тирците в Германия да работят .Колкото и да коментирате полза няма.Решили са Немците Ще си стоят завод в Турция .Защото имат евтина работна ръка .Немците знаят да смятат . Мнпдо добре смятат и парите къде да дават.Имат мади хора ще работят за немците.

Оценка:
-3 +0

Кои
48 Отговор
Само не и в "СОФИЯ" стига с тая столица

Оценка:
-1 +0

Zoro
49 Отговор
Жалък латино, вонящ м....парите са на Германците, където искат там ще ги вложат

Оценка:
-1 +1

50
Този коментар е премахнат от модератор
Много се смях Монка :)
51 Отговор

До коментар #43 от "Симо":


Ще дадеш ли пример за нещо качествено сглобено в България? Само не казвай чушкопек хахаха

Оценка:
-2 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери