17 Октомври, 2019 12:38 1 380 10

Карлос Контрера, ВМРО: ДБ иска да отнеме новите автобуси на Кремиковци и Нови Искър

  • карлос контрера-
  • вмро

Общината му заплаща само пробега на километър, и то на цена по-ниска от тази на общинския превозвач

За пореден път „Демократична България“ показа истинската си политическа философия – лъжата, манипулацията и спекулацията.

Трогателни са опитите за клеветническа кампания на формацията и някои техни кандидати срещу новите автобуси за северните райони на София и един частен транспортен оператор. В предаването „Референдум“ по БНТ този вторник един кандидат за кмет, издигнат от „Демократична България“, започна с лъжовни твърдения без да се притеснява, че самият той не различава Негован от Негушево. Сатанизирането е основен прийом на уж демократичната общност у нас – факт, доказан за пореден път. Вчера фабриката за фалшиви новини на коалицията между ДСБ, Христо Иванов и зелените, които по съдебно решение вече не са зелени, избълва поредната лъжа. Твърденията за далавери по отношение на автобусни линии, обслужвани от частен превозвач, са претопляне на отдавна опровергани неистини.

За любителите на добрите стари факти, а не фантасмагории, ето и истината. Мнимият им експерт по транспорта Чаушев твърди, че превозвачът возел с автобуси, които не били съгласно договора. Истината е, че в случай на аварирали коли изборът е или хората да седят по спирките, или да бъдат извозени. Всеки нормален човек, освен хората на ген. Атанасов и Бойкикев, би ги извозил. Ползва се една извънредна ситуация, за да се създават скандали. Твърдят също, че превозвачът возел скъпо. Дори се разпространява някаква таблица.

Разследването им е сбъркано из основи първо, защото в София няма концесия в обществения транспорт. Има договори за превоз на пътници след конкурс. Години наред разликата се обяснява, но те не я разбраха или умишлено подвеждат хората.

Второ – изчисленията на „Демократична България“ почиват върху грешни данни. Дали сами са си ги измислили или са им подхвърлени от „доброжелатели“ - не знам. За сведение на техните експерти – разходите на един автобус и неговото обслужване не се равняват на частен дизелов автомобил. Те казват, че маслото на един автобус се сменяло на 50 000 км., а то се сменя на 15 000 км., защото това са автобуси на метан, които се движат по 20 ч. на денонощие. Те казват – на година на един автобус са нужни 6 броя гуми за обслужване, а фактите са, че средно на месец поради лоши пътища и аварии се пукат и бракуват по 10 гуми. Това са само два примера, че „Демократична България“ си служи с неистини и манипулации, за да създава скандали и да маскари своите политически опоненти с неверни твърдения.

Факт е, че договорът е резултат от мой доклад през 2016 г. Внесъл съм го сам и го защитих, дори намалихме цената от 3.60 на 3.00 лв. Принудихме превозвача да вкара за своя сметка 60 газови автобуса, после да закупи още два. Инвестицията от 30 млн. лв. е за негова сметка, както и стопанският риск. Общината му заплаща само пробега на километър, и то на цена по-ниска от тази на общинския превозвач. Автобусите са за северните райони по определени линии, където преди се движеха 30-40 годишни возила без климатици и без отопление. Сега се движат нови екологични автобуси. Данните на Центъра за градска мобилност показват, че пътникопотокът се е увеличил. Хората са доволни.

Обидно, глупаво и унизително е, че една от малкото стойностни придобивки за по-бедните райони като Нови Искър и Кремиковци, стана повод отново за крамоли. Още по-обидно е, че хора, които се пишат за много демократични и либерални, сугестират в посока да се спрат новите автобуси на тези по-бедни райони и хората отново да се измъчват в 30-40 годишни рейсове.

Атаката на „Демократична България“ срещу новите автобуси е плод на завист и злоба. Саботират едно от малкото хубави неща, които се направиха за традиционно изоставените от местната власт доскоро северни райони на София. Питам какво направиха за цял мандат съветниците на ДСБ за хората. Освен питанията за кучешките приюти и Зоопарка? Колко доклада внесоха и колко проблема решиха? Свършиха ли истинските, големите проблеми на столицата, че се огледахте в доклада на един най-обикновен съветник, който просто си върши работата? Наистина ли стигнахте до мен, Контрера, толкова ли Ви е въображението? Изговорихте ли всички истински далавери, че се огледахте в новите автобусите на най-бедните райони?

За пореден път „Демократична България“ показа истинската си политическа философия – лъжата, манипулацията и спекулацията.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Чичак

    4 0 Отговор
    Какво е това име? Баща му кубинец ли е? Нема лошо
  • 3 Георги

    9 0 Отговор
    Този кандидат каква издънка имаше,не го ли бяха хващали пиян или с наркотици?
  • 4 5699

    13 0 Отговор
    Хаха този Карлос Контрера го знам от години какво леке е, както и цялото ВМРО в интерес на истината. Сам се издава, че не може да защити надутата цена от 3лв/км, чрез която ще потънат 22 млн. лв.
    Контрера, както и Джамбазки не адресират фактите изложени от Демократична България. Демократична България изнесоха числа, номера на документи, снимки и всичко това са официални документи. Нека ВМРО преборят тези аргументи моля! Или е по-лесно да се продават паспорти за по 10 000 евро?
  • 5 манго

    5 0 Отговор
    другаря контрера просто си защитава далаверата...е не е като паспортите ама пак капе...
  • 6 защо

    4 0 Отговор
    Защо г-н Контрера лобира за МТК? Имаше съдебен спор с тях, който общината щеше вероятно да спечели и тогава се пръкна този и им харизаха концесия за 140млн. лв. за един куп автобусни линии в равното. После хайде и да им увеличим пробега, който се плаща на км независимо от броя на превозените пътници, а за останалите линии общината се стиска за същия този пробег все едно е в мензис.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 цвцв

    3 0 Отговор
    тоя да се хваща с историка и евро депутат и впандиза
  • 9 Този да не е колумбиец

    1 0 Отговор
    Лелеее
  • 10 Аз се чудех от къде

    1 0 Отговор
    Знаете какво
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове