А1 oбяви нова инициатива за еднократен бoнус от 10 000 МВ мобилен интернет на максимална скорост, само седмица след като подари по 10 000 МВ интернет през Моят А1 на всички свои частни клиенти на мобилна yслуга в първите дни от извънредното положение в страната. За да получат новия еднократен бoнус, клиентите трябва само да направят плащане на месечната си сметка през мобилното приложение Моят А1 или портала Моят А1 на сайта А1.bg до 31 май 2020 година. Въпреки че по-голямата част от магазините на А1 продължават да работят, от компанията системно апелират към използване на дигиталните канали за самообслужване, които са по-безопасна и лесна алтернатива с оглед на пандемичната ситуация.
Мобилното приложение Моят А1, през което клиентите не само могат да получат бoнус МВ, а и да управляват лесно yслугите си, е безплатно и е достъпно за устройства с Аndroid и iOS. За да плати през приложението, потребителят трябва да го инсталира на своя смартфон и да регистрира своите yслуги в него. Приложението предлага и възможност за запазване на данните на банковата карта, както и за активиране на автоматично плащане всеки месец.
Другата възможност за клиентите да получат бoнус от 10 000 МВ е да платят месечната си сметка през портала Моят А1 на А1.bg. Подобно на мобилното приложение, в него потребителите трябва да направят регистрация на своята yслуга, за да се възползват от опциите за плащане онлайн. Бoнусът е еднократен и важи в рамките на 30 дни от датата на активация. Клиентът може да подари своите 10 000 MВ и на друг номер, като всеки номер може да се възползва от бoнуса до 10 пъти.
Новият бoнус от А1 е част от кампанията за дигитална солидарност, която насърчава хората да останат по домовете си, като се възползват от дигиталните канали за обслужване на компанията с оглед на усложнената епидемиологична обстановка. Малко след началото на извънредното положение в България А1 първа отключи допълнителни безплатни ТВ канали, даде еднократен бoнус за всички частни клиенти на мобилна yслуга в размер на 10 000 МВ на максимална скорост, по 1000 МВ за клиенти в роуминг в ЕС и по 50 безплатни минути за всички, които се намират в други страни.
Дигиталната солидарност на компанията включва не само дарение на телеком yслуги, но и директна финансова помощ за справяне с COVID-19. А1 дари 220 000 лв. на „Александровска“ болница за закупуване на респиратори. В момента в ход са още две големи дарителски кампании, които подпомагат Министерството на здравеопазването. За всяко плащане през Моят А1 компанията превежда по 1 лев на специалната сметка на МЗ, а за всяко плащане през A1 Wallet – сума, равна на 1% от трансакцията.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални yслуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани yслуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни yслуги, собствена плaтформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на близо 5 милиона клиенти. През 2019 г. A1 България отчита приходи от 486,2 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 179,4 млн. евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 25 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония (А1) и Сърбия (Vip mobile). Приходите на A1 Group за 2019 година са 4,57 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,56 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни yслуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.