ФАКТИ.БГ

Черна новина след влакова катастрофа край Разград

Не е имало бариера, но по думите на свидетели сигнализацията, че приближава влак е работила и е индикирала на водача на превозното средство

Публикувана: 3 Август, 2020 10:30
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11009
Черна новина след влакова катастрофа край Разград
Илюстративна снимка, БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.

Мъж, пострадал при влаков инцидент край Разград е починал, а неговата спътничка е в кома, информира Нова телевизия. 

Двамата са брат и сестра, а инцидентът е станал в неделя вечер. Малко преди 22 часа снощи влак се е забил в лек автомобил на разклона за село Дянково, между гарите Самуил и Разград. 

Композицията е била пътническа от Варна за Русе. Пострадалите са транспортирани към русенската болница в тежко състояние. Там по-късно мъжът е издъхнал, а спътничката му е в кома. 

Не е имало бариера, но по думите на свидетели сигнализацията, че приближава влак е работила и е индикирала на водача на превозното средство. Колата обаче потеглила и се озовала на релсите, където била ударена от влака. 

От силата на удара автомобилът се е преобърнал.

На мястото на инцидента са пристигнали пожарна и полиция, а влакът е стоял на мястото на инцидента повече от два часа. 

Пътниците са усетили придърпване при спирането. 

Разград / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гого
1 Отговор
Напълно нормално който не знае как се минава през жп прелез, или си мисли че ще мине преди влака. Изобщо никаква новина.

Оценка:
-4 +53

Правилник
2 Отговор
Учи се правилника за движение по пътищата, а не се тълкува от дебила в негова полза !

Оценка:
-1 +49

Анонимен 123
3 Отговор
А не е имало бариера, през "лошия" социализъм имаше на всякъде бариери,но старата е изгнила и не е сложена нова, то и влакове нямаше да има, ако не беше соца. Впрочем, ако хипотетично предположим, че имаше още соц, влаковете да са сменени отдавна с нови, тези са за музей и сигурно едва дърпат комп. или изкачват наклон.

Коментиран от #7, #9, #10


Оценка:
-22 +69

Ехе еее
4 Отговор
На всеки ЖП прелез трябва да има бариери при приближаване на власт тя автоматично да се задейства в кой век живееме

Коментиран от #12


Оценка:
-7 +42

Ники
5 Отговор
В Европа няма прелези без бариери .. освен това ... звуковата сигнализация и визуалната е под всякаква критика .. и освен това често се случва да работи без да има влак .. като вкараме и факта че някой път влака минава 30 мин след пускане на тия светлини .. е нормално хората да спрат да се съобразяват с нея .. Ник

Коментиран от #13


Оценка:
-15 +31

Като ми видиш прелеза
6 Отговор
"Спри, огледай се, ослушай се и ако ме няма, премини."

Влакът

Оценка:
-1 +47

Гост
7 Отговор

До коментар #3 от "Анонимен 123":


Съгласен съм с теб, само с едно нещо няма как. И това е че навсякъде е имало бариери по ЖП прелезите.Имаше и много ,,неохраняеми,, по него време. Но пък шофьорските курсове бяха на ниво,както и възпитанието ни. На неохраняемите съм виждал ,а и на охраняемите,табели със следния надпис: ОГЛЕДАЙ СЕ , ОСЛУШАЙ СЕ И АКО НЕ ИДВА ВЛАК ,ПРЕМИНИ ! Почти никой не си позволяваше самонадеяно пресичане на жп прелез.

Оценка:
-1 +34

Ковачев
8 Отговор
Ако предположим,че има все още соц,то сега за добро или лошо нямаше да е пълно с много и много стари коли от автоморгите,само новите лади,камаз и автобуси, в блока само двама-трима с книжка и МПС,Такива катастрофи през соца ставаха на две години веднъж и се обсъждаха петилетка

Коментиран от #11


Оценка:
-3 +19

Партизанин
9 Отговор

До коментар #3 от "Анонимен 123":


Андрешко, влакове има и в страни, където са се опазили от социализма. Иди да ги видиш тези страни как са, когато нямат комунистическо наследство.

Оценка:
-8 +12

Не лъжи
10 Отговор

До коментар #3 от "Анонимен 123":


Не е вярно, че при социализма е имало навсякъде бариери! Но келешите със самочувствие бяха по-малко. Много лошо биеха за преминаване на жп прелез БЕЗ ДА СПРЕШ - "Спри, огледай, ослушай се - и аконе иде влак, премини" беше знак със силата на днешния "Стоп". Нерядко наоколо се навъртаха милиционери от КАТ - и ако не спреш...

Оценка:
-2 +22

Гост
11 Отговор

До коментар #8 от "Ковачев":


А и дали някой помни навремето, по соца, какво беше основното правило при преминаване на ЖП прелез,относно шофирането. ПРЕМИНАВА СЕ ЕДИНСТВЕНО НА ПЪРВА ПРЕДАВКА И Е АБСОЛЮТНО ЗАБРАНЕНО ДА СЕ ПРЕВКЛЮЧВА НА ДРУГА СКОРОСТ ! Да, стари правила,сега не знам дали съществуват въобще.Би трябвало,ама много неща се промениха.Кои за добро,кои за лошо..

Оценка:
-1 +20

Охо
12 Отговор

До коментар #4 от "Ехе еее":


Във всеки автомобил трябва да има правоспособен водач, който да се съобразява с пътните условия.
Да не искаш и на всяко кръстовище да се сложи по една бариера, щом светофарната уредба не е достатъчна за да спре автомобила ?

Оценка:
-0 +14

И това не е вярно
13 Отговор

До коментар #5 от "Ники":


Има бариери, но има и прелези с много ниска интензивност - примерно 2-3 влака дневно. Ти имат звукова и светлинна сигнализация и спирането при включването на тази сигнализация Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО - както на светофар. /Такъв е конкретният случай!/

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +7

Шекспир
14 Отговор
Работата е На кривата ракета космоса и виновен

Оценка:
-0 +4

21-и век
15 Отговор
Едно време шофьорските курсове бяха от три до шест месеца.

Оценка:
-0 +12

16
Този коментар е премахнат от модератор
ФеноМен Атилка
17 Отговор
То много влакове останаха в България ,тоя селинджър текезесар нарочно е вардил влак ,да се пробва.
Мина ,а ?

Оценка:
-1 +6

Герб Победа Завинаги
18 Отговор

До коментар #16 от "Ахмед":


Този е бил от вашите дъртаци червените бабугери

Оценка:
-7 +3

19
Този коментар е премахнат от модератор
ОбикновенЖител
20 Отговор
Във въпросния участък прелеза е потънал с 50 ст спрямо надупчения асвалт. Счупената бариера и затъмнелия светлинен сигнал са под всякаква критика. Допълнително храсталаците ограничават видимоста до нищожни метри. За да си сигурен, че идва влак трябва някой с теб да слезе и пеша да отиде да види. Ние вече не сме държава, а сбирщина народ!

Коментиран от #28


Оценка:
-3 +14

Ники
21 Отговор

До коментар #13 от "И това не е вярно":


аз спрях веднъж така и след около 45 мин чакане реших да мина ..

Оценка:
-1 +0

зор
22 Отговор
Сигурно се е кефил как е пре.....л влака. Тук от десет, деветимата са тарикати.

Оценка:
-1 +3

Komapak
23 Отговор
За всеобща изненада не е БМВ!!!! Това ме учуди наистина.

Оценка:
-0 +3

ares
24 Отговор
Тъпи селяндури.

Оценка:
-2 +0

Шаран БГ
25 Отговор
На № 4 "Ехе еее" Точно защото сме в 21 век и "хомо сапиенса" е станал още по-сапиенс / предполага се - много по-добре е информиран/, аз мисля. че трябва да се премахнат всякакви бариери навсякъде. Достатъчни са бализите, надписите, звуковата сигнализация и червената премигваща светлина !! Нали има автоматични бариери? Те са къси и падат само пред автомобилите от дясната страна на пътя, т.е. до половината на платното. Е-е-е, и какво ? Хомо булгарикум преминава от ляво, пресича ж.п. линията по диагонал и продължава, ако влакът не го е намачкал, разбира се Нашенецът не може да проумее, че качи ли се в автомобила, той вече не е оня същият: веселият, безгрижният бонвиван знаещ по-вече от хиляда вица или обратното - обхванат и треперещ от гняв по колеги, по подчинени, по съпруга и тъща. Всичко това трябва да се забрави, да се измие от съзнанието. ТИ СИ ВЕЧЕ ОТГОВОРЕН ВОДАЧ НА СМЪРТОНОСНА МАШИНА -- СПАЗВАЙ ПРАВИЛАТА !!! После друго ми е непонятно. Като си сам в колата, на косъм е само твоя живот!! Ами като имаш спътник - който ще да е. Не си ли отговорен и за неговия живот ? И най-накрая .... На всеки Ж.П.прелез от двете страни, от направата на железния път има надпис, който и магаретата знаят, само българският гражданин дори и да знае, не спазва: СПРИ! оГЛЕДАЙ СЕ, ОСЛУШАЙ СЕ И ПРЕМИНИ, АКО НЕ ИДВА ВЛАК !!!

Оценка:
-0 +3

26
Този коментар е премахнат от модератор
27
Този коментар е премахнат от модератор
Пътник
28 Отговор

До коментар #20 от "ОбикновенЖител":


Онзи ден като минах от там бе точно както го описваш, при преминаването ми яко издруса, спътника ми даже направи коментар, че тия от БДЖ трябва да ни плащат окачването. Освен това и от двете страни видимостта е ограничена и си е риск преминаването особено като няма бариера.

Оценка:
-0 +1

Шекспир
29 Отговор
Тоя тъпанар повече няма да прави така! А като отиде Там горе ще го пратят в Ада, защото е убил и сестра си! Ще се пържи в Ада да му дойде акъла!

Оценка:
-4 +3

Анонимен
30 Отговор
Пътувам често с влак и съм свидетел как шофьорите нямат търпение да изчакат влака да премине, дори там където има бариера. Мислят си, че няма да се случи на тях. Никой не е застрахован за нищо. Докато мисленето на хората не се промени, нищо в държавата няма да се промени.

Оценка:
-0 +3

31
Този коментар е премахнат от модератор
32
Този коментар е премахнат от модератор
33
Този коментар е премахнат от модератор
Българин
34 Отговор
Бариери трябва да има на всеки прелез, разбира се автоматични.Другото , вижте светофарите ни на какъв хал, особено в провинцията, мъждукат, а не светят, при по-ярка светлина не се вижда какво свети.Ама на никой не му пука и така си върви.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Веселин Марешки
Лидерът на ВОЛЯ Веселин Марешки поставя условия на правителството
В партията сме пацифисти, не искаме да се отделят пари за въоръжаване"

Още бисери
ТОП 5