Метрото от "Красно село" до бул. "Владимир Вазов" трябва да тръгне до края на месеца. Това обяви кметът на София Йорданка Фандъкова на страницата си във Фейсбук.
Вчера е започнала работа държавната приемателна комисия за въвеждане в експлоатация на първите 8 км от третата линия на метрото.
Започнали са и тестове на автоматичните преградни врати на перона на метростанция "Васил Левски". Защитната система ще бъде монтирана на 12 станции от първата метролиния. На пероните на новата трета линия такава система за сигурност се изгражда заедно със строителството на станциите.
Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 6 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Факт
Коментиран от #5, #10, #11, #12, #13
07:37 13.08.2020
3 456
07:39 13.08.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Курест
08:06 13.08.2020
7 Shopar
08:39 13.08.2020
8 Порно
08:42 13.08.2020
9 ФАНДЪКОВА - КОШМАРЪТ за БСП
09:31 13.08.2020
10 Курее
До коментар #2 от "Факт":
Преди 20 години нямаше толкова евро таралясници в България, сега уви количеството 2-а и 3-та ръка, 4-та и 5-та ръка автомобили се увеличават константно под гербавото управление.За 2019г. продажбите от началото на годината се равняват на около 4.2 нови автомобила на хиляда души (без да отчитаме реекспорта, който вероятно надхвърля една десета от пазара). Това е безкрайно далеч не само от страни като Люксембург (79.6 нови автомобила на хиляда души) или Германия (36.5), но дори и от сравнително бедната Португалия (18.4).
годината са регистрирани 192 412 "втора ръка". Всъщност даже трета и четвърта ръка, защото от тях само 11 000 са на възраст под 5 години, и още 28 хиляди са между 5 и 10 години. Остатъкът - над 153 хиляди автомобила - е на над 10-годишна възраст.
Никъде другаде в нашия регион няма подобно съотношение между нови и стари коли (4.2 на хиляда срещу 27.5 на хиляда). А причината да няма е, че никъде другаде данъчното и екологичното законодателство не са така толерантни към т. нар. "нов внос".
10:00 13.08.2020
11 Добри Джуров
До коментар #2 от "Факт":
Фандъкова за 20 години колко квартални улици асфалтира че не се сещам, само дупки се пълнят и то по сигнали на граждани, аре бегай, направи един булевард да ме му друса на Бойко като ходи на кафе в министерския и да позира на мисирките10:03 13.08.2020
12 Метродиаметъра на Тодор
До коментар #2 от "Факт":
Метрото в София бе започнато в далечната социалистическа "лоша държава". Строителството на първите 5 станции започва през 1979 г., когато е направена първата копка на станция „Вардар”. Месец след това стартира строителството на „Люлин”. Следват „Западен парк” и „Сливница” през 1980 и 1983 г. Последна с първа копка е „К. Величков” през 1985 г. Строителството на метродепото започва през 1978 г. Изграждането на първите 5 станции отнема цели 19 години.Да знаеш, че първите проучвания за развитие на подземен извънуличен транспорт в столичния град започват с възлагането на ИПП "Софпроект" разработването на Технико-икономически доклад за обект "Подпаважен трамвай в гр.София" през 1967 година. В него е обоснована необходимостта от подпаважен трамвай и са набелязани основните направления, по които трябва да стане изграждането му.
Не Фандъкова е започнала тя просто довършва доходоносната част на вече започнатото за да може да се краде повече.
Коментиран от #14
10:09 13.08.2020
13 Фактология
До коментар #2 от "Факт":
Конструктивно станцията е изградена още през 1980 – 1982 г., при изграждането на НДК. При това без европейско финансиране и не с чуждестранни компании , а с българска работна ръка.10:13 13.08.2020
14 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #12 от "Метродиаметъра на Тодор":
Сигурно си спомняте заканата на кмета Панев, че ще "хвъчат глави" ако метрото не тръгне до 1985г. Всичката ви работа беше такава, само голями приказки....и мъка, мъка..... А пък "епопеята", Строителство на НДК "ЛЮДМИЛА ЖИВКОВА", НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОПИШЕ....12:22 13.08.2020
15 КМЕТИЦАТА НА СОФИЯ...FOR EVER
17:33 13.08.2020
16 Софиянчето
20:07 15.08.2020