ФАКТИ.БГ

Метрото от "Красно село" до "Владимир Вазов" тръгва до края на август

Това обяви кметът на София Йорданка Фандъкова на страницата си във Фейсбук

Публикувана: 13 Август, 2020 07:28
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1850
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.5 от 6 гласа.

Метрото от "Красно село" до бул. "Владимир Вазов" трябва да тръгне до края на месеца. Това обяви кметът на София Йорданка Фандъкова на страницата си във Фейсбук.

Вчера е започнала работа държавната приемателна комисия за въвеждане в експлоатация на първите 8 км от третата линия на метрото.

Започнали са и тестове на автоматичните преградни врати на перона на метростанция "Васил Левски". Защитната система ще бъде монтирана на 12 станции от първата метролиния. На пероните на новата трета линия такава система за сигурност се изгражда заедно със строителството на станциите.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.5 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
Факт
2 Отговор
Хората на другарката Корнелия една улица не бяха асфалтирали за 20 години а сега имате метро в цяла София. Протестирайте като искате но отворете улиците и не задръствайте магистралите да можем да си пътувахме спокойно тия дето си имаме работа и не протестираме.

Коментиран от #5, #10, #11, #12, #13


Оценка:
-30 +20

456
3 Отговор
За кой ли път "тръгва".. И така през няколко месеца.

Оценка:
-5 +26

4
Този коментар е премахнат от модератор
5
Този коментар е премахнат от модератор
Курест
6 Отговор
Това събитие го очакваме вече Година. Запускалиса го от миналия Август. На Геп Бъртвежите.

Оценка:
-4 +18

Shopar
7 Отговор
Може да е всичко но се прави нещо и е на лице а при бсп какво става дьртите комунисти да се опардеват още повече да има за децата деградирали

Оценка:
-3 +4

Порно
8 Отговор
Нали трябваше да тръгне миналата година през май ?

Оценка:
-2 +6

ФАНДЪКОВА - КОШМАРЪТ за БСП
9 Отговор
Така се работи... Нека провалените политици от БСП злословят. Маяма пак ще бъде наказана на следващите избори от КОЛОСЪТ на София - Йорданка Фандъкова!!

Оценка:
-2 +4

Курее
10 Отговор

До коментар #2 от "Факт":


Преди 20 години нямаше толкова евро таралясници в България, сега уви количеството 2-а и 3-та ръка, 4-та и 5-та ръка автомобили се увеличават константно под гербавото управление.
За 2019г. продажбите от началото на годината се равняват на около 4.2 нови автомобила на хиляда души (без да отчитаме реекспорта, който вероятно надхвърля една десета от пазара). Това е безкрайно далеч не само от страни като Люксембург (79.6 нови автомобила на хиляда души) или Германия (36.5), но дори и от сравнително бедната Португалия (18.4).
годината са регистрирани 192 412 "втора ръка". Всъщност даже трета и четвърта ръка, защото от тях само 11 000 са на възраст под 5 години, и още 28 хиляди са между 5 и 10 години. Остатъкът - над 153 хиляди автомобила - е на над 10-годишна възраст.

Никъде другаде в нашия регион няма подобно съотношение между нови и стари коли (4.2 на хиляда срещу 27.5 на хиляда). А причината да няма е, че никъде другаде данъчното и екологичното законодателство не са така толерантни към т. нар. "нов внос".

Оценка:
-2 +1

Добри Джуров
11 Отговор

До коментар #2 от "Факт":


Фандъкова за 20 години колко квартални улици асфалтира че не се сещам, само дупки се пълнят и то по сигнали на граждани, аре бегай, направи един булевард да ме му друса на Бойко като ходи на кафе в министерския и да позира на мисирките

Оценка:
-4 +2

Метродиаметъра на Тодор
12 Отговор

До коментар #2 от "Факт":


Метрото в София бе започнато в далечната социалистическа "лоша държава". Строителството на първите 5 станции започва през 1979 г., когато е направена първата копка на станция „Вардар”. Месец след това стартира строителството на „Люлин”. Следват „Западен парк” и „Сливница” през 1980 и 1983 г. Последна с първа копка е „К. Величков” през 1985 г. Строителството на метродепото започва през 1978 г. Изграждането на първите 5 станции отнема цели 19 години.
Да знаеш, че първите проучвания за развитие на подземен извънуличен транспорт в столичния град започват с възлагането на ИПП "Софпроект" разработването на Технико-икономически доклад за обект "Подпаважен трамвай в гр.София" през 1967 година. В него е обоснована необходимостта от подпаважен трамвай и са набелязани основните направления, по които трябва да стане изграждането му.

Не Фандъкова е започнала тя просто довършва доходоносната част на вече започнатото за да може да се краде повече.

Коментиран от #14


Оценка:
-4 +1

Фактология
13 Отговор

До коментар #2 от "Факт":


Конструктивно станцията е изградена още през 1980 – 1982 г., при изграждането на НДК. При това без европейско финансиране и не с чуждестранни компании , а с българска работна ръка.

Оценка:
-4 +0

ИМПЕРИАЛИСТ
14 Отговор

До коментар #12 от "Метродиаметъра на Тодор":


Сигурно си спомняте заканата на кмета Панев, че ще "хвъчат глави" ако метрото не тръгне до 1985г. Всичката ви работа беше такава, само голями приказки....и мъка, мъка..... А пък "епопеята", Строителство на НДК "ЛЮДМИЛА ЖИВКОВА", НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОПИШЕ....

Оценка:
-0 +5

КМЕТИЦАТА НА СОФИЯ...FOR EVER
15 Отговор
ТАЯ ЖЕНИЦА РАЗКАТАВА БСП НА ИЗБОРИ, ПЕЧЕЛИ ЧЕТИРИ МАНДАТА ПОДРЕД.....А В СТРОИТЕЛСТВОТО Е БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ

Оценка:
-0 +1

Софиянчето
16 Отговор
За метрото само суперлативи

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.