ФАКТИ.БГ

Паргов: Задължително е контрольорите да продължат да продават билети

Калоян Паргов припомни, че има Комитет за наблюдение, но той не се е събирал

Публикувана: 8 Януари, 2021 14:46
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1101
Паргов: Задължително е контрольорите да продължат да продават билети
Снимка: БСП
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.7 от 9 гласа.

Абсолютно задължително е контрольорите в столичния градски транспорт да продължат да продават билети от 1,60 лв. Това каза в ефира на БНР председателят на групата на „БСП за България“ в СОС Калоян Паргов, който е и заместник-председател на Комисията по транспорт и пътна безопасност.

„Общественият транспорт има социални функции. На първо място за нас, социалистите, е пътникът, а не разходната част“, изтъкна той и обясни, че Столична община е длъжна да осигури равен достъп до обществен транспорт и най-вече правото на всеки да има възможност да закупи необходимия превозен документ, който той желае. По думите на Паргов така ще се избегнат неприятни ситуации като тази, в който бяха поставени софиянци в началото на годината.

По отношение на тикет системата, която трябваше да заработи в края на 2020 г., той припомни, че тя струва 73 млн. лв., а до момента са платени 14 млн. лв. за нейното изработване.

Калоян Паргов постави въпрос към бившия директор, а сега общински съветник от ГЕРБ Христиан Петров и към сегашния директор на Центъра за градска мобилност г-н Дилчев защо когато е сключван договорът, е пропуснато да се включи третия метродиаметър, след като беше ясно, че ще бъде изграден в следващите години, а строителството му беше в ход. „Надявам се, на следващото заседание на Комисията по транспорт, че и бившият, и настоящият директор на ЦГМ ще дадат адекватен отговор кое наложи третият метродиаметър да е изключен от заданието“, каза Паргов.

Той посочи, че това е причината за забавянето на тикет системата, която ще започне да функционира най-вероятно през месец май.

„Много важен елемент е да се вземе решение дали таксуването ще бъде на километър или за време и кое е по-изгодно. Отговорността е на ЦГМ“, посочи лидерът на БСП - София.

„Готова ли е Столична община да ползва такъв тип система? Има ли компетентни служители в ЦГМ и транспортната дирекция, които да се възползват от много опции, които дава тази система – набирането на информация, нейната обработка и взимането на адекватни решения от изпълнителните органи на Общината“, попита председателят на групата на социалистите в СОС, защото тази система генерира много данни.

Калоян Паргов припомни, че има Комитет за наблюдение, но той не се е събирал. Според него управляващото мнозинство трябва да отговори защо не се е събирал, ще се събере ли сега, ще се осъвремени ли членският състав на този Комитет по изпълнението и внедряването на системата и ще има ли комитет за управление на тази система, в който да влязат експерти и общински съветници от различни политически сили.

„За да може се избегне генерирането на напрежение като сегашното“, аргументира се Паргов.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.7 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Последния Софиянец
1 Отговор
Много контрольори ще ядат бой.Хората са много изнервени.

Коментиран от #2


Оценка:
-3 +12

Азазел
2 Отговор

До коментар #1 от "Последния Софиянец":


Няма страшно да ядат бой, те не припарват до линиите на които има такава вероятност. Въпреки, че може да ги изненада някой интелигентен на вид :)

Оценка:
-2 +11

шоп
3 Отговор
Те си продават - 1 билетче 30 лева. Който не му харесва - да ходи с такси.

Оценка:
-7 +5

Го4о
4 Отговор
Българската Скопена Партия винаги намира начин да дърпа развитието на България назад! Този случай е същия.

Оценка:
-6 +5

1.60лв. за билет
5 Отговор
Си е обирджииство. 0.75лв. трява да е билета 2бр.за 1.40лв.

Оценка:
-1 +6

гост
6 Отговор
Днес един контрольор ми подари билет в Панчарево и си говорихме над 7 спирки, а не да злобеем само!

Коментиран от #7


Оценка:
-4 +2

Бат Бойко нощния бандит
7 Отговор

До коментар #6 от "гост":


А ти му подари девствеността си.ха ха Ха ха ха ха

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +7

Охо Бохо
8 Отговор
Съгласен съм! Не ползвам често гр транспорт, но в последно време никъде по спиткитв на автобуси и транесй не продават билети. Не може да те изнудват да ходиш 2 или три спирки, за да намериш откъде да си купиш билет.

Оценка:
-1 +5

Свинчо
9 Отговор
Това пак е за пари.Ако им дадът някои лев не билети и сълфетки ще продават

Оценка:
-0 +1

гост
10 Отговор

До коментар #7 от "Бат Бойко нощния бандит":


Явно си някакъв ментално увреден тип с ограничена мозъчна дейност, но на такива диви селяндури освен да им разбиеш тъпата физиономия друго не помага!

Оценка:
-0 +2

МОШЕНИЦИ
11 Отговор
НИНОВА И БОЙКО Подготвят се да гладят чаршафите за общото легло, защото се задава политическа сватба"

Оценка:
-0 +0

Аз не съм съгласен
12 Отговор
Като нямаш билет ще ходиш пеш. Мене някой плаща ли ми горивото на колата и зоните . Айде стига с тия привилегии... Или поне отменете билетите съвсем щото сега едни са с билети други бе , а и за какво са тия контрольори тогава ???

Оценка:
-0 +2

КРАДЦИ
13 Отговор
НАЙ - РЕДОВНО ФАНДЪКОВА ПЪТУВА С ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ , БЕЗ БИЛЕТ -- БОЙКО ДОГАН И ШИШИ СЪЩО - САМО РАДЕВ СИ ДУПЧИ БИЛЕТЧЕ !

Оценка:
-0 +1

Порно
14 Отговор
Всъщност , тая тикет система струва досега 103 милиона. И наистина няма никъде билети. Махнаха и автоматите за продажба на билети в превозните средства. Но парите са усвоени.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.