ФАКТИ.БГ

Георги Терзийски, АПИ: Участъци от АМ "Тракия" са показали дефекти още през 2012 г.

Терзийски посочи, че участъкът, който се ремонтира сега, е построен в периода 2004-2007 г.

Публикувана: 16 Февруари, 2021 13:08
41 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1733
Георги Терзийски, АПИ: Участъци от АМ
Снимка: БГНЕС/Архив
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 1.4 от 10 гласа.

При изграждането на АМ "Тракия" между Чирпан и Стара Загора не е взето предвид, че участъкът е в много влажен район – бившите оризища на България. Това каза в ефира на бТВ председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“ Георги Терзийски.

При ремонта на 16,5 км от автомагистрала „Тракия“ между връзката с АМ „Марица“ и п.в. „Чирпан – изток“ ще бъде приложена нова технология с импулсно заздравяване на пътната основа. Ще се отнеме влагата, за да се постигне здравина и качество, след което ще се положат асфалтовите пластове. Ще се изградят нови дренажни системи и ще се ремонтират съществуващите, които не са работили добре, каза още той.

Терзийски посочи, че участъкът, който се ремонтира сега в двете платна, е построен в периода 2004-2007 г. Открит е през 2008 г. от министър-председателя тогава Сергей Станишев и още през 2012 г. са проявени дефекти. "Това са по-малко от 7 години, колкото в момента е гаранционният срок за нова автомагистрала. Той беше удължен от 5 на 7 години през миналата година именно за да се гарантира качеството и отговорността на изпълнителя и да не се налага сега този мащабен ремонт", коментира Терзийски. Експертното мнение е, че още при технологията, използвана при изграждането на магистралата за уплътняване на пътната основа, не е взето предвид, че участъкът е в много влажен район – бившите оризища на България, обясни той.

Терзийски подчерта, че качеството на ремонта сега е най-важното. "Ще се опитаме да го изпълним за максимално кратко време, но не за сметка на качеството", отбеляза той и призова за строителните дейности да говорят експертите.

Председателят на АПИ информира, че към момента всички пътища от републиканската пътна мрежа са проходими при зимни условия и няма затворени проходи. "В края на миналата седмица, независимо, че имаше необичайни явления, като ледения дъжд на АМ „Струма“, пътноподдържащите фирми и служителите на АПИ работиха мобилизирани, за да направим пътната мрежа проходима при тежките метеорологични условия", посочи той. "Бяхме готови за такива ситуации и превантивно магистралите бяха обработени против хлъзгавост с добавки от калциев двухлорид, за да не замръзва сместа при температури под минус 7", обясни Терзийски. Той отбеляза, че за разлика от съседните държави Гърция и Северна Македония, България се справи с усложнената обстановка, без да затваря нито един граничен пункт и да възпрепятства движението.

Георги Терзийски обясни и технологията на снегопочистването. "Когато участък се обработва със смес, тя трябва да престои в снега определено време, след което да започне премахването му от пътната настилка. Затова по пътищата могат да се видят машини, които обработват пътя и са с вдигнати гребла. Ако веднага се почисти снегът, се губи ефектът от обработката", поясни той.

Георги Терзийски посочи още, че няма нови глоби за снегопочистващи фирми.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 1.4 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
бачо
1 Отговор
Само се чудя ти герберски калинки кога ще обвинят и марсианците за некадърността си

Оценка:
-2 +31

Островът на лошия късмет
2 Отговор
Все някой им е виновен, че някой е некадърен на управляващите в България.

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +26

И от
3 Отговор
тогава до днес , де се драпахте ? Всеки ден проблемите стават все по - големи и по - големи, а за разходите не ми се мисли !

Оценка:
-2 +20

Чип и Дейл
4 Отговор
Ако е открит през 2008г., 2012г. още е в гаранция.Защо не е ремонтиран гаранционно?

Коментиран от #13, #24


Оценка:
-1 +20

Трътката на Бойко
5 Отговор
В 21. век, в прекрасната демонокрация, отглеждаме и възпитаваме децата си с приказките: Не бъркай във фонтана, може да те удари ток; Не минавай под тераси, могат да паднат отгоре ти; Пази се от падащи дървета; Не стъпвай на шахта, може да те удари ток. Простете, защитници на вещицата, която отново нямала никаква вина, ама ние съществуваме в държава съградена върху тези съвети, без които не бихме могли да оцелеем! Поредното дете загина, защото преди това вещицата е прибрала пари за този "незаконен" обект, който от години работи "незаконно", като всички останали в София. Това е практика от години и дори си има тарифа за нея. Защото безплатен обяд няма, но е по-евтино да си плащаш на общината и да работиш "незаконно", а те да се правят, че провеждат някакви процедури докато прибират пари под масата. И всичко това е толкова добре стиковано, че от години си има тарифа за него. Вещицата е персонално виновна, защото тя е на върха на пирамидата и при нея се отчита "процент" от всичко, който тя отчита по-нагоре!

Оценка:
-0 +21

Бат Бойко нощния бандит
6 Отговор
Станишев и Комунистите са виновни!

Коментиран от #8, #36


Оценка:
-3 +7

А бе
7 Отговор
Елементарно човече, не се прави на компетентен. Компетентни сте само да "влачите". По всички такива постове сте некомпетентни и пр0сти случайници.

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +12

Аааааа
8 Отговор

До коментар #6 от "Бат Бойко нощния бандит":


къде забравяш кан Аспарух?

Оценка:
-0 +10

9
Този коментар е премахнат от модератор.
Оковидец
10 Отговор
А не така. Беше взето в предвид. Даже човекът от надзора искаше да спре строежа, ама тогава го "поканиха" в една тясна стайчка с едни здрави човеци ... и после се лекува дълго време в болницата в Стара Загова. Официалната версията беше, че е паднал, някоко пъти ...

Оценка:
-0 +9

Един
11 Отговор
Много нагъл тип. Затвор.

Оценка:
-0 +9

Плюс
12 Отговор

До коментар #7 от "А бе":


продажници !

Оценка:
-0 +8

БАЦЕ БАЦИЛА
13 Отговор

До коментар #4 от "Чип и Дейл":


Защото изградена от ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД,а там....

Оценка:
-0 +7

Сега
14 Отговор
Този участък дето го ремонтират, от Чирпан до Стара Загора, ще се нагърби още тази година. За да издържа на натоварването от тежкотоварните превозни средства, дясната лента на магистрала трябва да се строи със стоманобетон и покрита с асфалт.

Оценка:
-0 +6

Пенсионер от Ямбол запълни дупките на ул
15 Отговор
Пенсионер от Ямбол запълни дупките на улица, която не е ремонтирана над 15 години

Коментиран от #17, #19


Оценка:
-0 +7

истина е
16 Отговор
Гнуся се от оправници назначени от една голяма ТИКВА !!Да беше се сетил да острои затвори ,защото е са заточени на осров Белене и Персиян !

Оценка:
-0 +10

Протест срещу безобразията в България
17 Отговор

До коментар #15 от "Пенсионер от Ямбол запълни дупките на ул":


Това показва само едно. Политици и управляващи са ненужни. Вместо да спират данъци за щяло и нещяло и да живеят като вируси на гърба на народа, да се махнат от лицето на страната. Хората сами ще си направим всичко и без да ги изхранваме тия търтеи!

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +8

пожелание
18 Отговор
Съд и затвор .Всичко дрго ще е награда за герберистката сг-ан !!

Оценка:
-0 +10

Христо Иванов
19 Отговор

До коментар #15 от "Пенсионер от Ямбол запълни дупките на ул":


Бас държа че го е направил по здраво .от пътното.Трябва да го вземат да оправи и магистралите.🙂

Оценка:
-0 +5

20
Този коментар е премахнат от модератор.
пущиняка
21 Отговор
Като е открит участъка 2008 година - колко време му е гаранцията ? Или вие от Герб спахте после , а сега се чудите на кого пак да го прехвърлите .

Оценка:
-0 +10

ъхъ ъхъ
22 Отговор
Аха, комунистите са виновни, че гледаха ориз в България. Сега ядне вносен, но щетите от комунистите останаха.

Оценка:
-1 +4

ВСИ
23 Отговор
Тоз човек ли стоеше мирно при Баце до вратата и го пратиха да бие тъпан и да вика?

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +12

Щото
24 Отговор

До коментар #4 от "Чип и Дейл":


2012 Бойко игра мач и пълнеше шкафчета. Е за тва

Оценка:
-0 +3

ъхъ ъхъ
25 Отговор
Сега, ще вземеш един тъпан и започваш - търчи, лъжи, тържи, лъжи.

Оценка:
-0 +11

Островът на лошия късмет
26 Отговор

До коментар #17 от "Протест срещу безобразията в България":


Защото без да казвам имена, които не го заслужават да се споменават правят мечешка услуга като раздават пари и теглят заеми след заем и по този начин правят класово общество в България.

Оценка:
-0 +9

27
Този коментар е премахнат от модератор.
sss
28 Отговор
според ЗУТ, новопостроени съоръжения от Първа Категория (каквито всъщност са и магисталите) имат гаранционен срок 8-10 години! 2007-2015?? Тия ремонрти глашатая да си ги плати от джоба!

Оценка:
-0 +9

Еееей
29 Отговор

До коментар #2 от "Островът на лошия късмет":


не случиха на народ тия ГЕРБЕРАСТИ.

Оценка:
-0 +5

хаха х
30 Отговор
А този господин знае ли , че магистралата дето "шефа" му я строи между Нова Загора и Ямбол вече е почти същата като в този участък?

Оценка:
-0 +9

Неанонимен
31 Отговор
Г-н Терзийски, жал ми е за теб, че Герб те ползват за мишена на медиите, вместо сами да понесат отговорност. Но това с влажната основа от бивши оризища е чутовна глупост: първо, оризищата са хидромелиоративни съоръжения, т.е. щом са бивши, вода не се подава. Второ, както добре знаеш,при мокра основа се слага дрениращ пласт 100мм фракция, после геотекстил, после трошенокаменна подложка, а после е пътна основа 0-62.5мм фракция. Последната трябва да е с оптимално водно съдържание около12%, за да се компактира правилно. След това за водата не остава място да влезе и да променя геометрията. Позорно е инженер да дрънка небивалици.

Оценка:
-0 +9

Седящия бик
32 Отговор
Не е 2012 а още преди 1989 година е дала дефекти

Оценка:
-0 +2

АМАН ОТ КАЛИНКИ
33 Отговор
АПИ и всичките пътни управления са напълно излишни. Стотици държавни служители на които ние им плащаме данъците и големите заплати. Пълно е с калинки . Милиони отиват за заплатите им и за служебните им автомобили за които никой не им търси отговорност

Оценка:
-0 +5

Ей тоя
34 Отговор
Ей тоя с тъпъна ли ще ни учи как се строят пътища, Глашатай!

Оценка:
-1 +6

Неанонимен
35 Отговор
Като паднат от власт Герб и Дпс, бих се върнал в България, за да разследвам строителството и ремонта на пътища през последните 12 години. Ако новото правителство ми гарантира подкрепа, защита и пълно разследване по всеки мой доклад, цялата строителна мафия, техните политици и корумпираните чиновници отиват в затвора.

Оценка:
-0 +5

Буда Барселонски
36 Отговор

До коментар #6 от "Бат Бойко нощния бандит":


Все пак да не забравяме , че Бойко Борисов е член на БКП и когато в МВР го накарали да се деполитизира той казал : НЕ ! Оставам член на Партията !

Оценка:
-0 +2

Мисля
37 Отговор
Това е мъжката П К П на гербустаните,дето ходеше с тъпана по селата

Оценка:
-0 +4

Васил
38 Отговор
А защо чак сега го съобщавате какво сте дремали 9 години и само сте взимали заплати и пари за винетки.

Оценка:
-0 +4

big
39 Отговор
Добре, но защо не сте ги отстранили досега? Така може да кажете и че инфраструктура в Северозападна България и около Козлодуй, са строени и по бай Тошово време и да си измиете "ръцете"! Между другото тези пътища издържаха много по-дълго време от "Бойковите", да не говорим за пътя към Рилския манастир и други места!

Оценка:
-0 +3

Херодот
40 Отговор
При изгрaждaнeтo нa AМ "Трaкия" мeжду Чирпaн и Cтaрa Зaгoрa нe e взeтo прeдвид, чe учacтъкът e в мнoгo влaжeн рaйoн – бившитe oризищa нa Бългaрия. Тoвa кaзa в eфирa нa бТВ прeдceдaтeлят нa Aгeнция „Пътнa инфрacтруктурa“ Гeoрги Тeрзийcки -100 процента ЛЪЖА - аз съм кореняк чирпанлия и знам, че по трасето НИКОГА, АМА НИКОГА НЕ Е ИМАЛО ОРИЗИЩА.Мой съученик беше шофьор на камион, който работеше по трасето и каза, че са карали пепелина от табаните на рудниците на ДИМИТРОВГРАД за насипите на магистралата.

Оценка:
-0 +3

sssr
41 Отговор
долни лъжци и мошенници.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Бойко Борисов
Бойко Борисов за отношенията си с лидера на БСП
С Нинова да не сме гаджета, че да се гледаме очи в очи?"

Още бисери