10 55162

Богдан Милчев: Чудя се как Стефан Янев си ляга спокоен

  • богдан милчев-
  • пътна безопасност-
  • виолета комитова-
  • стефан янев-
  • бойко рашков-
  • пътища-
  • апи-
  • загинали

Рашков и Комитова можеха да спасят 30 човешки живота

Богдан Милчев: Чудя се как Стефан Янев си ляга спокоен - 1
Снимка: БГНЕС

"Един от най-големите строителни предприемачи в България е ходил при президента и е обикалял определени партии. Същият е колега на министър Комитова и са работили дълги години заедно. После този предприемач организира частна конференция и президентът присъства на това мероприятие и го открива по време на служебното правителство. После този предприемач участва в търга за тунела под "Шипка" и не го печели. На следващия ден е уволнен шефът на АПИ, уж под предлог, че е спрял всички ремонти, а всъщност те са спрени от Комитова, защото няма пари. Истината е, че шефът на АПИ е уволнен точно след търга за "Шипка", а не след спрените ремонти. Може това да са косвени следи, но това показва, че се прави в момента смяна на фирми - да се извадят тези, които досега са работили, за да се сменят с други. Това е непочтено".

Това заяви пред БНТ директорът на Института за пътна безопасности Богдан Милчев, цитиран от Епицентър.

"Това лято загиналите по пътищата са с около 50 души повече от предишното. Ако Рашков и Комитова бяха направили това, което им предложихме, можеше загиналите да са с 30 човека по-малко от предната година. Аз не разбирам защо премиерът Стефан Янев го търпи това нещо. Чудя се как той вечер си ляга спокоен", каза Богдан Милчев.

"От май месец всички магистрали и първокласни пътища спряха да бъдат поддържани. АМ „Тракия“ е като след бомбардировка – на над 120 места мантинелата не само е увредена, но и липсва. След като паднаха големите дъждове се получи голямо задържане на вода. Шофьорите пукат гуми, защото след ПТП-та не се почиства.", заяви той.

"В началото на юни месец имахме среща в МС с госпожа Комитова и господин Рашков и поставихме няколко основни неща, които те могат да решат. Едно от тях беше извършване международен одит на състоянието на пътищата, поставихме въпроса за прозрачността - всички проекти за ремонти, за строеж на пътища да ги качат на сайта на АПИ, за да може да осъществяваме извънсистемен контрол върху тях. Поставихме въпроса за почтеността, тол системата - тя е този инструмент, който ще донесе повече пари, за да можем да си направим пътищата по-безопасни. Нито обхвата, нито цената на тол системата в момента е такава, че да носи печалба, по политически причини предишното правителство сви обхвата и намали цената.

И не на последно място поставихме въпроса за нов отдел за контрол на движението, от статичен да преминем в динамичен. Всичко това на тях им хареса и господин Рашков отиде да говори с президента и нещо се случи тогава - след това те изчезнаха. От май месец всички магистрали и първокласни пътища спряха да бъдат поддържани", обясни Милчев.

Той разкри, че голям строителен предприемач, работил с Комитова, е отишъл да се жали при президента, че е уж е бил репресиран от правителството на Борисов, защото не получавал големи обществени поръчки.

"За това ли Рашков и Комитова поеха обещание да променят всичко в началото на служебния кабинет, но не направиха нищо? Защо се случи това? Защо Рашков и Комитова не успяха да направят нищо и бягат от темата като дявол от тамян", заяви още той и коментира, че всичко е спряло след разговора с Радев.

"Причина за всичко това са определени интереси. Комитова бързо усвои номенклатурите умения да задава въпроси, вместо да отговаря. Когато потърсихме причината за това Рашков да не прави нищо след срещата с Радев, установихме, че един от най-големите строителни предприемачи в България е ходил при президента и е обикалял определени партии. Същият е колега на Комитова и са работили дълги години заедно. После този предприемач организира частна конференция и президентът присъства на това мероприятие и го открива по време на служебното правителство. После този предприемач участва в търга за тунела под Шипка и не го печели. На следващия ден е уволнен шефът на АПИ, уж под предлог, че е спрял всички ремонти, а всъщност те са спрени от Комитова, защото няма пари. Но ето, че шефът на АПИ е уволнен точно след търга за Шипка, а не след спрените ремонти. Може това да са косвени следи, но това показва, че се прави в момента смяна на фирми - да се извадят тези, които досега са работили, за да се сменят с други. Това е непочтено", разкри схемата Милчев.

"Нашите очаквания бяха, че всички тези неща за 2-3 месеца могат да сложат началото на промените в транспортната ни система, защото подобряването на пътната безопасност се случва с натрупване и някой трябва да сложи началото. То ще е трудно, ще е болезнено, ще има протести, особено за тол системата. Това правителство не пожела да започне това начало, те бягат от този проблем и не споменават израза "пътна безопасност", каза още бившият шеф на КАТ.

"Ние даваме на прокурор и на Агенцията за държавна финансова инспекция министър Комитова, защото тя каза, че няма пари да се оправи "Тракия" и мантинелите, но тези пари трябва да дойдат от застрахователите, защото всички увредени мантинели са от ПТП-та. Направихме проверка и видяхме, че АПИ не си събира парите от застрахователите и в крайна сметка сега ние трябва да ги плащаме тези пари от нашия джоб и на всичкото отгоре и магистралата става опасна. За това ние искаме да предизвикаме държавните институции да извършат проверка как се събират и как се харчат парите. Мантинелите няма да се оправят докато работниците не получат аванси, защото те нямат доверие на правителството, че ще си получат парите след това. Това е така, защото пътната безопасност в България не се управлява от експерти, а от интереси", заяви Милчев.

"Г-жа Комитова се пита само как се финансира Институтът за пътна безопасност - това става само с дарения. Ние имаме на 10 000 доброволци, от които идват основно даренията. Ние сме една платформа, която не се съобразява нито с правителството на Борисов, нито с правителството на Радев", коментира директорът на Института.

По отношение на протестите на пътния и строителния бранш Комитова и Асен Василев казват, че пътните строители ще си получат парите, когато си оправят договорите.

"Аз твърдя, че магистралите и първокласните пътища не се поддържат и доказателство за моите думи са именно катастрофите, които стават, защото не се почиства след тях, мантинелите вече 6 месеца стоят неоправени. Искам да чуя г-н Янев какво трябва да се направи още утре. На първо място ограничението на АМ "Тракия" трябва да се намали на 120 км, второ - ние сме идентифицирали като опасни 122 места и те трябва да бъдат обозначени и обезопасени, третото нещо е в района на тези места трябва да бъде намалена скоростта на 90 км, четвърто - да се почисти магистралата и да се реши незабавно проблема с отводняването, и не на последно място г-н Рашков трябва да разпореди динамичен контрол по "Тракия", тоест да пуснат в движение полицейските автомобили и да вкарват ред в движението, а не да стоят на едно място с камера. Ако това нещо не се случи от понеделник, ни предстои "второ Своге". Никой не прави нищо по въпроса, защото всяко едно правителство се оправдава с предишното", обясни Милчев.

"Това лято загиналите по пътищата са с около 50 души повече от предишното. Ако Рашков и Комитова бяха направили това, което им предложихме, можеше загиналите да са с 30 човека по-малко от предната година. Аз не разбирам защо Стефан Янев го търпи това нещо. Чудя се как той вечер си ляга спокоен", каза още той.

"Нашите очаквания от служебното правителство бяха, че можеха за 2-3 месеца да сложат началото на промените в транспортната ни система. Разговаряхме с тях в началото и после Бойко Рашков отиде при президента Румен Радев и нещо се случи, нещо се случи, и оттам нататък нищо не стана", поясни Милчев.

"Аз съм изключително притеснен, защото политическите партии в този сериозен проблем, който касае сигурността на гражданите, ги няма. Никой не се интересува от транспорта и никой не отваря темата "пътна безопасност". Аз съм скептичен, имаме готови законопроекти и готови решения, включително за средната скорост на камерите, за нов административно-наказателен процес, подготвили сме пътна карта за развитието на пътната безопасност в България за 2 години, но политиците нехаят. Ние можем да помогнем, не искаме нищо в замяна - нито постове, нито пари", завърши Богдан Милчев.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 44 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Pilot

    179 24 Отговор
    Явно гилямо крадене е било,след като всички пудели на Гроб квичат !

    Коментиран от #36

  • 2 Пламен

    50 91 Отговор
    Че как няма да е спокоен,уреди дъщеря и син на дебели държавни заплати в топли кабинети и ще си барне пенсия на макс

    Коментиран от #52

  • 3 Аз се

    138 10 Отговор
    чудя на наглостта ти "предприемачо" ! И гарите те знаят как действаш - с подизпълнителни фирми , гърмящи при нужда , а ти "чист" си нанкаш спокойно !
  • 4 отегчен

    32 113 Отговор
    Гледах гостуването му в „Денят започва с Георги Любенов”.
    Направо ги попиля, всички до един.
  • 5 нашия

    188 17 Отговор
    Богдане като си толкова загрижен за живота на хората защо не натискахте така Боко да се направи проверка на качеството на построените пътища...некачествените пътища убиват най -много .....
  • 6 питам

    148 18 Отговор
    А ти защо не рева на тиквата ,или ти запушваше устата с па4ки !!!

    Коментиран от #54


  • 7 Критикари колкото искаш

    134 13 Отговор
    За какво друго е виновно служебното правителство? На тиквата 12 г му беше виновен Орешарски. И този с герберастки опорки. Кой ми направи гащите в кафяво.
  • 8 интересно

    90 7 Отговор
    Куриоза с мантинелите е ,4е съм виждал как сменят здрави ,и сма4кани от години не се пипат !!
  • 9 Гост

    133 11 Отговор
    Льохман, защо не квича на предишните? Нещо да кажеш за катаджийската си епопея? Безсрамни същества сте.
  • 10 Ахахаа

    19 87 Отговор
    Браво! Но човечеца от тук нататък го чакат проверки нон стоп. Жалко за такива хора, дръзнали да се изкажат против служебните министри. Сега ще го очернят със слухове и всички ще ревнат колко е окрал и как е съсипал света.
  • 11 Институт за Пътна безопасност?? Щое то??

    110 8 Отговор
    Бивши Ченгета от КАТ, са си направили ЕООД! Да Лапат някакви пари!! Като работеха, за що не се справих а с катастрофите!???? Поредния Филиал на ГЕРБСега са изкарани да Реват!!!

    Коментиран от #49

  • 12 Мисирка герб

    75 9 Отговор
    Булю булю булю булю булю. Бойко в затвора
  • 13 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    75 7 Отговор
    Какво ти е виновен Янев???Вчера карам до вилата да прибера всичко без ябълки и мушмола.от 6 дни и нещо има такова северно германско-английско време.карам и гледам асфалта на банкянския финансист е от хлъзгавия,няма нищо,което да спои гумите към него!!!Все едно си на рали.Машенка е стабилна,щото има задволанно устройство,но за повечето от вас дет стискате волана,като държавен пост....кой да е виновен???Янев,ли???Дали пък някой минчев дет ги е учил да кормуват,ААА???Асфалта до Годеч е опасен при нон стоп дъжд,или сняг!Научете се да карате с минимум спирачки! само със скорости!
  • 14 Пукотевица

    60 5 Отговор
    Иска да спасява хора с линейка от 90те на цената на услугата с Кугър, е няма как! Няма да е лесно с тези крадци, ясно е вече и за децата!
  • 15 Ханс

    81 7 Отговор
    Абе тъп. нгер тез задължения откога са. От времето на служ. правителство ли са. Ходи при измисления вожд Борисов да ти ги даде.
  • 16 Институт за Пътна безопасност?? Щое то??

    61 5 Отговор
    Бивши Ченгета от КАТ, са си направили ЕООД! Да Лапат някакви пари!! Като работеха, за що не се справих а с катастрофите!???? Поредния Филиал на ГЕРБСега са изкарани да Реват!!!
  • 17 Бивш Началник на КАТ??? Бивш???

    73 2 Отговор
    Вживява се на някакъв фактор, лобира за ,фирми,!!! Много пари се пренасочиха покрай тези магистрали, измислиха си и Институт???Затвориха ви "Кранчетата" и Сега Ревете и плюете!!

    Коментиран от #53

  • 18 А целият

    61 5 Отговор
    народ се чуди,как Борисов и приближените му си лягат спокойно.Служебното правителство не е било на власт до сега,не са крали и сега е мноооого трудно да се оправят бакиите на Борисов-това да цели 12 години

    Коментиран от #37

  • 19 Гост

    55 5 Отговор
    Първо, адски нескопосано написана статия! Второ, г-н Милчев, защо сравнявате броя на жертвите от тази, с миналата година, когато на хората им бе отнета възможността да пътуват?! Защо не ги сравните с броя на жертвите от по-миналата?! Трето, защо не видим броя на жертвите докато бяхте в ръководството на КАТ ?! Ще ви кажа защо - защото ще лъсне нищоправенето от Вас и такива като Вас!
  • 20 ЖОРО

    45 4 Отговор
    Бившо ченге пази тиквата..тези пътища са правени от боко под твоя поглед..пудел взе да квичи..може да си загуби тлъстина заплата..
  • 21 Джоко

    33 2 Отговор
    Казва истини но те не са адресирани правилно. Договорите са сключени от едни други управляващи. Неизгоден за държавата не се изпълнява- преразглежда се и се нанасят корекции- анекси. Много от проблемите с магистралите са не решими- те просто са неправилно построени. Това се вижда при обилен дъжд. Получават се реки на платното. Тракия и Хемус са вече скоростен път- не магистрали в старите участъци. Що се отнася до загиналите за последните години най- голяма е трагедията от Искърското дефиле. Асфалт като за дрифт и мантинели палиетивно забити в почвата на остър завой с 30 метра дере в зоната на завиване. Тук трябваше да има вкарани в затвора изпълнители и ръководители. Но той гледа, не бърза, а и не забравя!
  • 22 ФАТМАШКОТО УПРАВЛЕНИЕ

    11 29 Отговор
    НИ ДОВЕДЕ ДО ТУК...ФАТМАЦИ ВЪН

    Коментиран от #42

  • 23 КАТ аджия

    31 6 Отговор
    ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ каква добра хранилка ти уреди и на теб тиквеника , и ти ли си на процент от ......"КАЧЕСТВЕНОТО "СТРОИТЕЛСТВО НА ПЪТИЩАТА НА БИБИТКО ......... !!!?????
  • 24 НАЙ ПРОСТИЯТ ПРЕЗИДЕНТ

    11 33 Отговор
    КОЙТО СМЕ ИМАЛИ Е РУМЕН РАДЕВ! НЯМА ДРУГО ТАКОВА ТЪПО И ЗЛОБНО СЪЩЕСТВО!

    Коментиран от #25, #43

  • 25 Киркор

    18 2 Отговор

    До коментар #24 от "НАЙ ПРОСТИЯТ ПРЕЗИДЕНТ":

    Има,има,не се прави, че не го знаеш!
  • 26 П Г Г

    25 2 Отговор
    подлога на б,б как спиш ти не нормалните хора как се извъди такъв специалист МИЛИЦИОНЕР забравили
  • 27 Спецофф

    3 3 Отговор
    Ще видим тази работа. А , имам още фирми за продаване.
  • 28 ммр

    24 2 Отговор
    Аман от бивши катаджии които ни облъчват - Рановски, Милчев на хранилката като пенсионери.
  • 29 693

    11 0 Отговор
    Всички са за дранголника, неясно защо обаче не им дреме, сигурни са че няма да попаднат там.
  • 30 Катаджия

    18 2 Отговор
    Докато беше служител на ГЕРБ не говореше така за премиера.
  • 31 Нека

    13 4 Отговор
    тези, които са прибирали милионите по времето на Бойко, сега ги раздадат на протестиращите си работници! Откъде накъде Комитова ще е виновна? Защото разрови гнездото на търтеите ли? Защото показа причините да се изпотрепваме по т.нар.магистрали у нас ли?Вие, бивши и някои все още настоящи хора от пътни строежи сте за затвора и влизането ви там трябва да е бързо!

    Коментиран от #39

  • 32 Ра девиии кратуни

    5 16 Отговор
    Сред некадърното служебно комунистическо фармашко правителство ни чакат още поне 20години мизерия, след смешните пишман депутати от последните два парламента още 20 години добре чи и христо, мая, татяна, слави ефенди, хаджигенчовото не докопаха власта чи тогава още 20 за пет месеца живота пскъпна драстично мрем като кучета т ми се правят на политици ало ще дойде видйов ден.
  • 33 Пътуващ по чудесните ни магистрали

    18 2 Отговор
    Работниците да поискат сметка и парите си от бившите си работодатели! Защо не са протестирали преди и защо са мълчали, когато са виждали, ако изобщо са имали представа от естеството на работата си, как и с какви материали са работили? Къде са били пътните инженери, специалистите? Това пътища ли са, магистрали ли са? Така ли са ги учили?И в най-бедните държави магистралите изглеждат по-добре. На пътуващите у нас не е осигурена никаква пътна безопасност. Магистрала Тракия ли? Сега край Ямбол положението е същото, както беше край Чирпан. Колите подскачат по неравностите! И там е опасно за движение.

    Коментиран от #38

  • 34 агент07

    8 1 Отговор
    Оди се плякай бе, швестър! голем разбирач се пишеш!
  • 35 Олеле Майко

    17 1 Отговор
    До като прибираше милионите всичко беше ОК. - Не се интересуваше другите как се справят. Сега ходи по медиите да реве и да обяснява колко е загрижен за пътната безопасност. - Еб@ти пар@зита
  • 36 Истина

    3 19 Отговор

    До коментар #1 от "Pilot":

    Престанете бе с това крадене крьдеца вика дрьжте крадеца, за 5 месеца на служебното правителство обьрна Бьлгария с главата на долу, не виждате ли какво става по пьтищата, сега като рпаднат малежите от сняг ще се блокира дьржавата, закото хорат няма да почистват без заплащане от 5 месеца, хвьрчилото и подчинените му са си заровели главите и не ги интерисув нищо друго освен как по най мрьсен начин да останат в президентството
  • 37 Истина

    3 20 Отговор

    До коментар #18 от "А целият":

    В ГРЕШКА СИ , ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО ОКРОДЕ ЗА 5 МЕСЕЦА ДВОЙНО КОЛКОТО СТАРОТО, ХОРА ОТВАРЯЙТЕ СИ ОЧИТЕ УШИТЕ И НЕ МЬЛЧЕТИЕ
  • 38 Отговарям

    1 11 Отговор

    До коментар #33 от "Пътуващ по чудесните ни магистрали":

    Те парите бяха дадени ама тия комонистите и прокопиевите ги взеха обратно.
  • 39 Отговарям

    2 11 Отговор

    До коментар #31 от "Нека":

    Ми то на тези които божков им плащаше да протестират ся крадът от нашите пари и се натискат за власт
  • 40 кико

    15 1 Отговор
    Кой допусна тази тежка техника да троши жълтите павета!Те ли ще искат отново и отново много пари, за да ги ремонтират! Ей, хора така не става! Защо рушите държавата?Ако работниците имат вземания за заплати следва да си ги търсят от работодателите си, а не от държавата.Ако държавата не е платила на фирмите нека да се установи колко пари са получили авансово, какво са направили с тези пари, какъв обем работа са извършили и съответства ли на цената, която е платена!Крайно време е да се върне в държавата БДС-стандартите, за да се провеждат търговете с цена близа до държавния стандарт, а не надута многократно!
  • 41 Павел пенев

    15 1 Отговор
    В София има няколко настоящи и бивши катаджия,които си позволяват да коментират политически и икономически въпроси,а всички знаем че те са най тъпото и корумпирано съсловие. Този е един от тях, с фирмичка след пенсионирането и заслугите към престъпниците от ГЕРБ .
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 ШАЛТЕТО

    9 0 Отговор

    До коментар #24 от "НАЙ ПРОСТИЯТ ПРЕЗИДЕНТ":

    ИМА,ИМА-А-А!Банкянския ТУЛУП!
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Не на Радев !Токсичен е

    1 8 Отговор
    Тези критикувапа редовно и правителството на Борисов и тогава плюещите по тях тук им ръкопляскаха.Днес са лоши , защото казват прости истини- от май нищо по пътищата не е пипнато, лев не е даден за безопасност, катаджиите като да са излезли в отпуска и желтвите само за три месеца са с 50 повече от тези за същия период през миналата година.
  • 46 Читател

    6 1 Отговор
    Държавата ли трябва да плаща на тези с тежката техника? Спомняте ли си ,,кои заплашваха и докараха в София тежка селскостопанска техника. Е късо паметници какво да коментираме!? Сега е време крадеца да вика дръжте крадеца, сега служебното правителство и Радев са виновни за безобразията на Банкянския тарикат. Но бай Ставри е търпелив , стига и него да не са го корумпирали - надявам се да не е.
  • 47 Някой

    4 0 Отговор
    Е, това вече е гнусна спекулация отвсякъде-да обвиниш някой за смъртта на хора, затова че бил или не бил направил нещо си. Тридесет човека! Как ще го докажеш?
  • 48 Вампир

    9 0 Отговор
    Този лично Тулупа го направи шеф на КАТ, а после го настани да е на спокойствие в измисления ИПБ
    /Институт за пътна безопасност/, също толкова измислен като ИДП / Институт за Дясна Политика/,
    където Винету е подслонил ПОДЛОГИТЕ си Харизанов и Ст.Стойчев.
  • 49 Вампир

    8 0 Отговор

    До коментар #11 от "Институт за Пътна безопасност?? Щое то??":

    Точно казано!!!
    Б.Милчев е от породата на ПКП и Барни Ръбъл.
  • 50 възпитаник

    7 0 Отговор
    Милчев герберасе забрави за катастрофата при Своге когато уволниха Лазаров шефа на АПИ а сега протестира преди е крал и сега се ориентирал пак да краде
  • 51 Боби

    6 0 Отговор
    Боби Газъ преди риташе топка с Тиквун , а и доста крадеше когато беше шеф на КАТ
  • 52 Наивник

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Пламен":

    Ти, сериозно ли мислиш че тоя ще разчита на пенсията си?!:)
  • 53 не само

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "Бивш Началник на КАТ??? Бивш???":

    Освен това и създадоха държавен орган дублиращ комисията по безопасност на движението. С бюджет от милиони и 36 нищо правещи акъл даващи
  • 54 Отговор

    0 7 Отговор

    До коментар #6 от "питам":

    Защото при борисов нямаше потънали кораба паднали самолети и високи цени А при кауна всичко се вдигна освен заплатите Но идва зима ще бъде хубаво - до парното и далее от магазините как-то при виденов

  • 55 DrivingPleasure

    5 0 Отговор
    Абе бегай бе малоумник! Знаем те и тебе!
    Журналистите е редно да имате поне малко хигиена, не да цапате с такива калинки на хранилка като този!

    Само да споменем, че миналата година имахме няколко локдауна, почти нищо не работеше и нямаше движение, докато тази година нещата са наобратно и освен всичко туристите останаха в БГ и трафика беше значително по-голям

    Манипулативен ПО МИ ЯР! Но кво да очкакваш от фуражка, да му поникне акъл ли? Цуцай си там кинта от НПОнцето, но поне мълчи да не дразниш!
  • 56 М Константинов

    5 0 Отговор
    Богданчо реве, защото ги няма пачките и остана на сухо. Защо не пита тези 12 г., ако не се крадяха половината пари от пътищата , "Колко хора щяха да са спасени", защото построените пътища щяха да два пъти повече. Ама тогава не се е сещал чилякът, капели парички за калинките от институту.
  • 57 Киро брейка

    3 0 Отговор
    РЕВЕТЕ ЛИ СВЪРШИХА ЛИ ПАЧКИТЕ АААА А СЕГА МЕ ФАНЕТЕ МАЛКО ЗА УЯУ
  • 58 ДО 54

    5 0 Отговор
    ЗАЩОТО ТАЗИ МОРСКА АДМИНИСТРАЦИЯ Е НАЗНАЧЕНА ОТ БОРИСОВ ЗАЩОТО ТЕЗИ САМОЛЕТИ КЪДЕТО ПАДАТ БОРИСОВ Е ПУСНАЛ 12 ГОДИНИ ЧИЧО САМ ДА СИ ПРАВИ КАКВОТО ИСКА
  • 59 ДО 54

    5 0 Отговор
    А ЗАЩО ПРИ БОРИСОВ ИМАШЕ АЛО ВАНЬО ИМАШЕ ЧЕКМИДЖЕТА КЮЛЧЕТА ЗЛАТО ЗАЙЧАРНИЦИ В БАРСЕЛОНА,МАТА ХАРИ ПУНТИ МАРИ ААА ЗАЩООО
  • 60 каскетOFF

    4 0 Отговор
    ГЕРБерските мутри и слугите им пищят! Това е музика за моите уши!
  • 61 Щерю

    1 1 Отговор
    Как си лягал спокоен Янев...ами така,като намърда дъщеря и син на дебели заплати в БЕХ и Булгаргаз .
    Загробват ни със заеми да залъжат хората до изборите и крадат ударно.Това е фатмашката фашистка хунта
  • 62 ДЖОТО

    1 0 Отговор
    ПИТАЙ ЖЕНА СИ,КАК СПИ СПОКО Г-Н ЯНЕВ?
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове