Потребителят не губи правата за рекламация, ако стоката е купена по време на Черния петък. Това каза в интервю за „Добър ден, България“ на Радио „Фокус“ председателят на КЗП Димитър Маргаритов. Той подчерта, че е задължително търговците да уважат претенциите на потребителите, освен в някои ограничителни случаи, които са изброени в закона или поради естеството на стоките това не се допуска.
„Винаги трябва да имаме едно на ум, че когато нереалистична за средната преценка на човек цена ни се предлага някаква относително луксозна и по принцип скъпа стока, нещо най-вероятно не е наред. И ние или ще получим различно от това, което сме поръчали, или изобщо нищо няма да получим. Затова казвам, че е много важно да се внимава и установи дали насреща ни има реално съществуващ търговец, тоест, цялата информация, която искаме да получим, да е пред нас на екрана, и след това, въпреки че в този сезон наистина е нормално да има евтини неща, да не прибързваме с покупката на нещо, което пък е съмнително евтино за познатото му качество и по принцип цената, на която то се продава извън този период“, обясни той.
"В рамките на тези кампании хората могат да претърпят някои разходи, които в последствие да се окаже, че няма как да си възстановят. Затова освен да бъдат разумни и внимателно да проучват откъде пазаруват, да знаят, че когато възникне някакъв проблем, независимо от конкретната ситуация, да се обръщат към КЗП", призова Димитър Маргаритов.
16 Ноември, 2021 14:07 885 3
Маргаритов: Не губите правата за рекламация, ако стоката е купена по време на Черния петък или на промоция
Винаги трябва да имаме едно на ум, че когато нереалистична за средната преценка на човек цена ни се предлага някаква относително луксозна и по принцип скъпа стока, нещо най-вероятно не е наред., каза председателят на КЗП

Снимка: БГНЕС
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този
14:36 16.11.2021
2 Шефче
08:05 17.11.2021
3 мамун
значи е фъшкия
08:42 26.11.2021