"Всички имаме едни и същи проблеми, друг е въпросът, че някои обичат да ги загърбват или неглижират, а други дават различни решения. Ние ще предложим нашето виждане, а дали то ще срещне подкрепа в Народното събрание, зависи от другите народни представители".
Това каза пред БНР Костадин Костадинов, лидер на партия "Възраждане".
"Да сложиш в преговорния си екип две от най-омразните лица на българския преход, това не е покана за съставяне на правителство, а покана за отказ от преговори. Що се отнася до ПП - няма какво да разговаряме с тях, по-добре да се свържем с Американското посолство. Ние сме готови да вземем третия мандат. Няма значение личностите в успелите държави, а политиките и решенията на проблемите. Винаги се вторачваме в личностите, а не в това, което предлагат те".
В предаването "Неделя 150" той посочи, че от "Възраждане" никога не са гонили журналисти, а "чужди агенти на влияние":
"Журналистът е този, който дава всички гледни точки. Американските медии в България представят едностранчиво нещата и манипулират общественото мнение... Ние нямаме нищо против хората, които работят в тези медии, но не желаем да имаме нещо общо с медиите, в които работят. Моралът ни не го позволява".
По думите му не е проруско да искаш да напуснеш ЕС.
"Защитата на българския национален интерес е отъждествявана от американските медии в България като защита на руския интерес. Това е тяхната мантра".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #87, #89, #94
14:24 09.10.2022
2 Браво Костадинов
Стига вече раболепие, време е да погледнем и националния си интерес.
Коментиран от #12, #88
14:25 09.10.2022
3 пффф
Коментиран от #49
14:25 09.10.2022
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Българка
Коментиран от #37, #42
14:26 09.10.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Костя се хвали с историческото си
14:27 09.10.2022
9 МАЙ МАЙ
Коментиран от #23
14:27 09.10.2022
10 Гост
14:28 09.10.2022
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Българка
До коментар #2 от "Браво Костадинов":
Нима интересите на България минават през Кремъл и стигат до Азия? Коцето ни предлага да се върнем още по-назад към крепостнитеКоментиран от #20, #62
14:28 09.10.2022
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 ДЪРЖАВА
НИЩО НЕ СТАВА ОТ НЕЯ
Коментиран от #29
14:31 09.10.2022
15 марш ве
14:32 09.10.2022
16 Отново лъсна
14:32 09.10.2022
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Друга Българка
До коментар #12 от "Българка":
А нима интересите на България минават през Вашингтон и стигат до края на Европа? Атлантиците не ни предлагат да се върнем още по-назад към крепостните, а ни направиха вече такиваКоментиран от #25, #112
14:34 09.10.2022
21 123
14:35 09.10.2022
22 Който
14:36 09.10.2022
23 Българските турци
До коментар #9 от "МАЙ МАЙ":
Bинаги има виновни за българската несполука..."Турско робство","Диктаторътъ Стамболов", "Мегаломанията на Фердинанд","Борис ІІІ с Германия","СССР с БКП и Тато",сега "Герб, ДПС и мутрите" и след някое време " ЕС с НАТО"... и никога българската некадърност, мързел и "богоизбран" елитизъм няма да са причина за тоталната физическа и душевна мизерия !!!Коментиран от #30
14:37 09.10.2022
24 Мдаа
Коментиран от #106
14:37 09.10.2022
25 Подкрепям Възраждане
До коментар #20 от "Друга Българка":
Именно защото са Българска партия са ,,неудобни,, за другитеКоментиран от #35, #40, #54
14:38 09.10.2022
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Соломон
Коментиран от #56
14:40 09.10.2022
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Грешка имаш!
До коментар #14 от "ДЪРЖАВА":
Хитър Петър и Бай Ганьо Не са национални герои, а литературни образи! Национални герои са Богев и Левски!Коментиран от #31
14:43 09.10.2022
30 Ум под фес няма
До коментар #23 от "Българските турци":
Защо обвиняваш нас за тоталната физическа и душевна мизерия !? След пет века тормоз какво очакваш? Да сме усмихнати ,лъчезарни, не обвиняващи и последователни ли?Направи най-елементарното нещо- вземи две кучета, едното затвори, бий, лишавай от храна, измъчвай. Другото обратно на това, или само го остави свободно, А само след година виж бруталната разлика в психика и държанието между двете...
Коментиран от #32, #70, #81
14:47 09.10.2022
31 Българските турци
До коментар #29 от "Грешка имаш!":
Ердоган е с грузински дъх !...И навярно от гените ли що?...Успя да отскубне от плътта на Турция всички хоботи на всякакви мафиотски и корумпирани "кърлежи" които смучеха ресурсите на турската държавност ! Народът там вече е осъзнал тази негова заслуга и го брани самоотвержено !!!Простичко казано!...Как имате нужда от един такъв "диктаторЪ" с духа на Стамболов и искри от въглена на Ботев и Левски !... Нали ?!...
Сред 7 милиона българи няма ли нито един свестен Българин който да става за такъв "диктатор"??!...
Коментиран от #38
14:47 09.10.2022
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 наум
14:55 09.10.2022
35 Много си т.п, Саше ...
До коментар #25 от "Подкрепям Възраждане":
Партия на се подкрепя, защото са неудобни за другите, а заради политиките, които ще води!14:57 09.10.2022
36 до кротце
До коментар #6 от "в кратце":
Но не е показал другата страна на копейката,че от другата страна е той, който иска България да влезе под руски ботуш. .... Нека всички си припомним,как живееше българина преди да влезе в ЕС и НАТО. Как си брояхме стотинките,как за цял месец работехме за 20 долара.... Този иска да върне българина в тази мизерияНе се заблуждавайте, че ви предлага нещо добро
Защото,нито Северна Корея е по добро място за живеене, нито Куба,нито Армения,нито Сърбия. Не случайно всички искат в ЕС и НАТО. Не се заблуждавайте. Мислете, че никой не мисли за вас, освен самите вие. Но ЕС, поне предлага свободно движение, достойно заплащане. Мислете за близките си,мислете за децата си. Този със сигурност не мисли,нито за вас, нито за вашите деца.
Коментиран от #55
14:59 09.10.2022
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Ум под фес няма
До коментар #31 от "Българските турци":
Има-Костадинов, но американците няма да го допуснат по ред важни за тях причини. Същото както и при вас не искаха да допуснат и да свалят Ердоган с преврата в Турция от юли 2016 г., но руснаците му помогнаха. Без тях сега да сте в руини от гражданска война.Не се тупай в гърдите, че всичко сте направили сами!?
14:59 09.10.2022
39 Мдаааамм
15:03 09.10.2022
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Нато вън
До коментар #5 от "Българка":
За вас всеки , който не нарича руснаците кръволаци е за връзване . Само , че вие сте в антируска истерия , която трябва да бъде вързана .15:09 09.10.2022
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 кънчо
До коментар #45 от "емигрант":
ама много примитивно бе!15:21 09.10.2022
47 Мнение
15:24 09.10.2022
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Анонимен
15:30 09.10.2022
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Българска ли?
До коментар #25 от "Подкрепям Възраждане":
Това е путлеристка партия. Няма нищо общо с България. Създадена е с парите на Кремъл и експлоатира страховете на българите.15:38 09.10.2022
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 зина
До коментар #27 от "Соломон":
братообииствена война е на русия срещу Украина, ние не сме братя със русия, путин каза , че сме вражеска държаваКоментиран от #58, #66
15:42 09.10.2022
57 Мисли, мисли
15:42 09.10.2022
58 Въпросът е защо
До коментар #56 от "зина":
А, защо го каза всяко действие има противодействие.15:45 09.10.2022
59 Христо
До коментар #43 от "Ум под фес няма":
Защо лъжеш? Турците превземат половин България,а след години Цар Шишман сам се предлага на Султана, като васал, заедно с Търново,а през това време има още райони в България, които са все още под византийско робство ..... Първо научи Историята на БългарияКоментиран от #77
15:48 09.10.2022
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Възраждане са антибългари
Коментиран от #71
16:02 09.10.2022
66 Соломон
До коментар #56 от "зина":
Вие, може да имате и АФРИКАНСКИ произход !Ни най-малко ме интересувате !
НИЕ БЪЛГАРИТЕ и РУСНАЦИТЕ сме два БРАТСКИ НАРОДА !
Украинците са смесица от РУСНАЦИ, ПОЛЯЦИ, УНГАРЦИ, ЧЕХИ, РУМЪНЦИ и БЪЛГАРИ !
Русия обяви България за неДРУЖЕСКА държава, което е РАЗЛИЧНО от ВРАЖЕСКА !
------------ Вашия коментар -------------------
братообииствена война е на русия срещу Украина, ние не сме братя със русия, путин каза , че сме вражеска държава
Коментиран от #68, #90, #91
16:02 09.10.2022
67 По-добре
Коментиран от #75
16:03 09.10.2022
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 дгдх
16:09 09.10.2022
70 интересно
До коментар #30 от "Ум под фес няма":
Може да питаш индианците в Америка и аборигените в Австралия,що е то тормоз....ако ги намериш в техните им земи. Ако имаше това, което казваш,нито Ботев щеше да има,нито Левски.... Защо след като не си знаеш историята, разпространяваш неистини. Толкова ли е трудно човек да чете историята си. Срещам много българи, които ми разправят филма Време разделно за Българска история. Това е филм другари, по поръчка на БКП,написан от сценаристи изигран от актьори. Историята е в архивите, документите,но не писани от сценаристи16:10 09.10.2022
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Соломон
До коментар #67 от "По-добре":
Ако, имате някакви претенции, можете да ги изразите пред Костадин Костадинов в публичен диспут.Навярно няма да Ви бъде отказан, но се съмнявам, че ще можете да защитите безочливите си твърдения.
За момента Костадин Костадинов е може би най-добрия ОРАТОР сред БЪЛГАРСКИТЕ ПОЛИТИЦИ !
Като видях нощното шкафче на Бойко Борисов, и за неговите доходи се зачудих.
Костадин Костадинов, ако имаше недекларирани ДОХОДИ или СОБСТВЕНОСТ, мислите ли че нямаше да го привикат досега на килимчето ?
-------------- Вашия коментар ----------------------
Кажете, какво му е образованието на Костадинов, Какво е завършил, какво е работил, как си е изкарвал доходите. Какви са му интелектуалните възможности?
Коментиран от #118, #126
16:28 09.10.2022
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Ум под фес няма
До коментар #59 от "Христо":
Иван Шишман е най-трагичният български цар, но това е цар, който не е склонил глава някому . Шишман не даде войска на турците никога. Той води война срещу тях още от 1371г. или той до смъртта си, над 22г. непрестанно използва всичките си налични сили, за да се противопостави на турците.И за да задържи настъплението на завоевателя, Иван Шишман е ПРИНУДЕН да води преговори за мир и да се признае за васал...
Коментиран от #82, #86
16:35 09.10.2022
78 Българин
16:38 09.10.2022
79 Ум под фес няма
До коментар #73 от "Българските турци":
Аха, разбрах. След като стъпват турците тук България сама си унищожава аристокрацията, интелигенцията, независимата църква със сан Патриаршия и силна монархическа институция с вековни традиции...??!!?Коментиран от #92
16:39 09.10.2022
80 Ум под фес няма
До коментар #74 от "Българските турци":
В самите ЗАКОНИ на Османската империя РОБСТВОТО е описано, узаконено и облагано с данъци, било е правна и значима част от икономиката и обществото на тази империя.Виж "Slavery in the Ottoman Empire", в Енциклопедия Британика или чуждата(не българската) версия на Уикипедия
Коментиран от #84, #85, #99
16:44 09.10.2022
81 Соломон
До коментар #30 от "Ум под фес няма":
Българската НАЦИЯ, е една от нациите с най-богат ГЕНЕТИЧЕН КОД !Ако, сте склонен да ВЯРВАТЕ, че афганистанците са КОРАВ народ ( не се огънаха пред руснаци и американци ), то не мислите ли, че БЪЛГАРСКАТА НАЦИЯ е още по-корава, щом продължава да живее на този КРЪСТОПЪТ с природа подобна на швейцарската ?!
Няма по-страшно нещо, са казвали турците, от ОКЪРВАВЕН БЪЛГАРИН !
16:47 09.10.2022
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 гост
До коментар #80 от "Ум под фес няма":
Виж как са живели руснаците, когато ти си живял свободно в Османската империя. Нито земя са имали, нито животни,нито домове....Кажи сега,кои са били робите16:54 09.10.2022
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Прав си
До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Народа е мъдър и на изборите избра наи хубавото А на Коцето тои в село не го пускат тои пита за попската къща А бе човек ти нормали ли си При избирателна активност около 40% Възраждане има малко над 10% а при 100% активности неможеш да влезеш впарламента Кои говори за вас16:59 09.10.2022
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Селянин
До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Щом и този разбира от политики взе да дава акЪл Здравата сме я закъсали Кои го брои за партия с тези %17:07 09.10.2022
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Българските турци
До коментар #79 от "Ум под фес няма":
Не съм чул и видял също словак, хърватин,сърбин,албанец, македонец та дори и грък да говори за турско робство или да се чувства поробен !...Доколкото до аристокрацията ?!...Те аристократите са хора с чест и достойнство и които са такива безтуй се сражават и загиват в честен бой на бойното поле...ти за продажните и алчните кажи нещо ако знаеш ?!...Ако не питай...човекът за когото гласуваш е историк и се е ровил по архивите... и ако се съди по приказките му изглежда е доблестен... нищо че е прям до грубост !!
Коментиран от #95, #123
17:20 09.10.2022
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 няма и да чуеш
До коментар #92 от "Българските турци":
Да си чул една от тези държави да се е предлагала за 16 Република на СССР ,да си чул от тях толкова да се мазнят на руснаците....и никой не говори за това, че Русия освобождава само половината територия на България. Защо тогава цяла България им се кланя,че са освободили България. Защо никой не казва нашата война с Русия,как сме ги били и изгонили от Добрич17:28 09.10.2022
96 Точен
Коментиран от #104, #129, #130
17:39 09.10.2022
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Соломон
До коментар #97 от "Соломон":
Съжалявам, че не записах останалите Ви въпроси, за да мога да Ви отговоря !Коментиран от #101
17:44 09.10.2022
99 Българските турци
До коментар #80 от "Ум под фес няма":
Всеки що годе любознателен ум с минимални усилия може да констатира че Османската империя е била държава с многонационална структура ! За разлика от тогавашния световен ред и дори и от новосъздаващата се Съединени американски щати със същата държавна структура , векове наред не е позволила съществуването на роби и робовладелци в държавната си административна и демографска система ! Всички нации в структурата на империята са притежавали равностойни права пред законите на държавата ! Към същия манталитет се придържа и съвременната държавност на Република Турция! Лоялноста е основата на обществото а йерархията се обосновава с легитимно образование и пропорция на заслуги към държавата !!!Коментиран от #100, #102, #124
17:45 09.10.2022
100 Соломон
До коментар #99 от "Българските турци":
Хубаво говорите !Прави Ви, чест !
Но, се питам, дали ще Ви разберат КЮРДИТЕ в Турция ?!
Интересно ми е, да изкажете мнение по въпроса.
Коментиран от #103
17:49 09.10.2022
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Българските турци
До коментар #100 от "Соломон":
Турците векове наред не са имали проблем с кюрдите,напротив дори са на почит че са от рода на пророка Мохамед и са потомци на воините на Великия Салах ад-Дин Еюби известен на Запад като Саладин пълководеца който прогони кръстоносците от Йерусалим ! Проблем са ПКК и сирийските им клонинги ПЙД , ЙПГ,СДГ и други трибуквени съчетания ... Всички започнаха като марионетки на СССР и Варшавския договор до краха им... когато си смениха "Сахиба" и седнаха в скута на САЩ и Израел ! Днес и старият и новият "Сахиб" продължават да ги разиграват и манипулират срещу Турция и региона!Коментиран от #113
17:52 09.10.2022
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 123
До коментар #24 от "Мдаа":
Е как всички, бе? Коскоджамити Великобритания - не Сан Марино, излезе, има и други желаещи!18:08 09.10.2022
107 Българските турци
18:12 09.10.2022
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Баро
До коментар #20 от "Друга Българка":
Моя път лично минава през МАЯМИ18:22 09.10.2022
113 Соломон
До коментар #103 от "Българските турци":
Почитания, за отговора !18:38 09.10.2022
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 .......
18:52 09.10.2022
117 .......
18:52 09.10.2022
118 Баро
До коментар #75 от "Соломон":
То и гьобелс е бил добър оратор ленин същоКоментиран от #135
18:52 09.10.2022
119 .......
18:53 09.10.2022
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 !!!?
18:59 09.10.2022
123 Ум под фес няма
До коментар #92 от "Българските турци":
Явно спорът ти вече минава към какво си чул или не чул, а законите и архивите-документалистиката оставаш назад. Не е добре.19:17 09.10.2022
124 Ум под фес няма
До коментар #99 от "Българските турци":
Това изобщо не е вярно. В Оcмaнcкaтa импeрия рaвнoпрaвни ca били caмo ocмaнцитe, a нeмюcюлмaнитe ca били лишeни oт вcякaкви прaвa и пoдлoжeни нa вcякaви унижeния.Зa рaзликa oт Римcкaтa импeрия, нaпримeр, къдeтo вceки ce e издигaл в йeрaрхиятaтa cпoрeд cпocoбнocтитe cи. Дoри вceки e мoгъл дa cтaнe Импeрaтoр-aрмeнeц, грък, хaзaрин,cириeц , cлaвянин, трaк и прoчиe, нa импeрaтoрcкия трoн ca ce кaчвaли пълкoвoдци, ceляни, кoняри, eвнуcи бирници нeзaвиcимo кaквa вярa ca имaли...
В Оcмaнcкa импeрия тaвa нe e билo възмoжнo.
Коментиран от #125, #127
19:23 09.10.2022
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 ХАРИ
До коментар #75 от "Соломон":
ПРАВ СТЕ НО И МНОГО ХЛАДНОКРЪВЕН АБЕ ПРОСТО Е ЧУДЕСЕН!!!19:45 09.10.2022
127 Българските турци
До коментар #124 от "Ум под фес няма":
"В самите ЗАКОНИ на Османската империя РОБСТВОТО е описано, узаконено и облагано с данъци, било е правна и значима част от икономиката и обществото на тази империя."И защото в тогавашния свят е имало тъговия с роби...а и в империята е имало робски пазари макар и само по пристанищата и в Цариград... е имало нужда от подходящи правила и закони за регламинтирането на легалната им търговия ...! Един от ислямските канони дори повелява "за да опростиш грях който мислиш че си извършил трябва освободиш роб от робстсво или наложница от религиозен брак като и осигуриш и зестра!...Затуй османските пристанища са били добър пазар за западните търговци на роби !!!
Коментиран от #134
20:03 09.10.2022
128 ТИГЪР
"Що се отнася до ПП - няма какво да разговаряме с тях, по-добре да се свържем с Американското посолство. "
Браво на "Факти", че не са спестили нищо.
20:26 09.10.2022
129 Няма
До коментар #96 от "Точен":
Злоба срещу Копейката, само съжаление към умствената му нестабилност и психичните му отклонения. Да повтаряш спуснати от Кремъл опорки без грам да мислиш, не става за български политик.20:29 09.10.2022
130 Ами къде
До коментар #96 от "Точен":
е злоба срещу Копейката? Всички журналя са изключигелно сервилни към умствената му нестабилност и психичните му отклонения. Да повтаряш спуснати от Кремъл опорки без грам да мислиш, не става за български политик.20:30 09.10.2022
131 Този коментар е премахнат от модератор.
132 Нападнаха ни миризливки....
21:31 09.10.2022
133 Дядо Боби
22:19 09.10.2022
134 Ум под фес няма
До коментар #127 от "Българските турци":
Ми не, България например, като държава и империя е била световен фактор без да налага и използва робството.., за лични, държавни, или всякакви облаги...А търговията с роби в Османската империя е била за собствена изгода, и са продавани в робство предимно християнско славянско население. И забравяш най-важното-Кръвния данък. А кръвен данък не се налага при съжителство, а в робство.
В Корана е казано, че неверник може да живее в ислямска държава, само като роб. Османската империя, официално е управлявана по законите на Шериата, всички останали приказки са безсмислени.
22:31 09.10.2022
135 Соломон
До коментар #118 от "Баро":
Убеден съм, че за Вас, най-добрия настоящ оратор е г-н Байдън !00:51 10.10.2022
136 Този коментар е премахнат от модератор.