Last news in Fakti

16 Юни, 2023 15:09 21 374 309

Завеждат колективен иск срещу Волгин за „Народния съд“

  • иск-
  • петър волгин-
  • народен съд

Адвокат ще работи безплатно

Завеждат колективен иск срещу Волгин за „Народния съд“ - 1
Снимка: БГНЕС

Колективен иск напълно безвъзмездно е готов да заведе адвокатът на 102-годишната жена от Лом, която съди журналиста Петър Волгин заради негов пост във Facebook за Народния съд. Юристът е готов напълно да се откаже от своя хонорар. Депутатът от "Демократична България" Манол Пейков обяви и кампания за набиране на средства, които да покрият разходите по делото.

"Достатъчно е да погледаш само десетина минути някой нахален и неумен богаташ като Хампарцумян, за да разбереш защо е трябвало да има Народен съд".

Това е публикацията на Петър Волгин в социалните мрежи, която предизвика брожения в обществеността.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 248 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емо

    617 195 Отговор
    Прав е Волин

    Коментиран от #19, #204

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Българин

    199 542 Отговор
    руската подложка Волгин ще ходи на топло

    Коментиран от #170, #252, #254, #278

  • 4 Има си хас

    412 129 Отговор
    Комунизъм от 1944, това са ПП и ДБ! А гласувайте за национални предатели, мафия и диктатура! Мръсна из мет!
  • 5 Опааа

    575 165 Отговор
    Много правилно го е казал Волгин! Браво!
  • 6 Българин

    173 421 Отговор
    Волгин е в тесни отношения с Митрофанова-само не се знае кой е активния

    Коментиран от #21, #158, #307

  • 7 Демократ

    402 84 Отговор
    Демократите и те не знаят за какво се борат. Ама русофобия да има модерно. Те собствено мнение нямат осврн каквото каже запада

    Коментиран от #226

  • 8 Българин

    141 411 Отговор
    Волгин е типичен пример за Бг копейка
  • 9 Агата Кристи

    91 302 Отговор
    Да го чучнат на шмайзера на МОЧ-а и от там да държи праменните си речи срещу България.

    Коментиран от #72

  • 10 ТаУмВзе

    404 76 Отговор
    Соросоидчетата са комбинация от нацисти и болшевики по 2. Как ще Съдиш журналист бре!

    Коментиран от #28, #219

  • 11 БПФ

    488 95 Отговор
    Сигурно тая 102-годишната има ФБ и постоянно виси в него? Просто постановка, опит за саморазправа с най- кадърния и съвестен журналист в България !!!
  • 12 Псевдоним

    464 67 Отговор
    Такива като Хампарцумян сега ще се крият зад полите на старицата, защото нямат смелостта да се изправят срещу Волгин и сами да си повдигнат иск - страх ги е от истината!

    Коментиран от #202

  • 13 Българин

    68 305 Отговор
    май Народния съд ще е за този
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Бонев

    375 45 Отговор
    В България като кажеш истината или те освобождат, или ти завеждат дело.
  • 16 Демократ

    330 62 Отговор

    До коментар #2 от "феродим":

    В русия никога не е имало нацизъм. Объркан си. Нацизма идва от германия. Русия прилага денацификация сигурно бъркаш думите

    Коментиран от #23, #27, #142

  • 17 Българин

    68 289 Отговор
    дали скоро псевдо журналистчето ще работи в БНР

    Коментиран от #194

  • 18 Време е

    74 293 Отговор
    всички руски слуги да започнат да отговарят за престъпленията си срещу българското общество.

    Коментиран от #76, #218, #295

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Има ни пак

    63 285 Отговор
    Крайно време е да му се намери подходящото "място" на тази дългогодишна руска марионетка.

    Коментиран от #143

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Демократ

    182 33 Отговор
    Тъпите демократи не осъзнават, че с бойко станахме още по русофилска държава 😄😄😄😄 ама се радват иначе
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Слугите на краварите се размърдяха

    289 42 Отговор
    Толкова краварска смрад като тези от доносническа България май няма!

    Коментиран от #31

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Демократ

    104 22 Отговор
    Тъпите демократи не осъзнават, че с бойко станахме още по русофилска държава 😄😄😄😄 ама се радват иначе
  • 27 кожухо

    46 201 Отговор

    До коментар #16 от "Демократ":

    по делата им ще ги познаете. а делата на пут.лер и московия са абсолютно същите като на адолф и германия. през всв.

    Коментиран от #29, #308

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Демократ

    147 14 Отговор

    До коментар #27 от "кожухо":

    Много ти идва бтв и нова телевизия.

    Коментиран от #33, #49

  • 30 Кочо

    291 43 Отговор
    Достойните и честни журналисти които все още имат стремеж към истината в България се броят на пръстите на едната ръка! Между тях е и Петър Волгин! Поклон пред доблестта и свободомислието на този човек! Масата от журналистите са тотални слуги на колониалния господар и повтарят до премала пропагандни клишета! Хора без достойнство и съвест, продажни души тръбящи лъжи от пропагандни медии!

    Коментиран от #36

  • 31 брежун

    34 155 Отговор

    До коментар #24 от "Слугите на краварите се размърдяха":

    има, всички червени ком.ундели и предатели, всички копро.фили наведени пред московия.

    Коментиран от #44

  • 32 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    143 17 Отговор
    "СВОБОДА НА СЛОВОТИ " ли 😒

    Коментиран от #38

  • 33 Историк

    32 145 Отговор

    До коментар #29 от "Демократ":

    Празните приказки не помагат на Путлер. Ама никак.
  • 34 Компира

    188 26 Отговор
    Че нещо лошо ли е казал, само аз ли не разбирам?

    Коментиран от #41

  • 35 Демократ

    91 27 Отговор
    Глупаци. Бойко пусна тръбата, а сега той управлява пак в сянка. Бойко е най-големия русофил в България. Пак изгубихте малоумни демократи
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 БАЙ Х@Й ‼️

    94 7 Отговор

    До коментар #32 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    "СВОБОДА НА СЛОВОТО" ли 😒
  • 39 Мнение

    162 21 Отговор

    До коментар #23 от "Историк":

    Той щоту боцкането с експерименталки, инак няма работа и храна, сигурнУ е най-висшата форма на демокрацията, а прайдаджиичо?!

    Или смяташ да слушаш "демократичните" заръки на баба ти Урсулица фон дер Фашистер, която каза, че за да му било зле на Путин, европейците трябвало да се къпят веднъж седмично, а през зимата да стоят на не повече от 19 градуса по Целзий???

    НАИСТИНА ЛИ МИСЛИТЕ, ЧЕ НЯКОЙ ВИ ВЪЗПРИЕМА НА СЕРИОЗНО С ТИЯ ВИ ОПОРКИ???
    ВЗЕМАЙТЕ СИ ЦЕНТОВЕТЕ И ДИМ ДА ВИ НЯМА!!!

    Коментиран от #309

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 базука

    10 35 Отговор

    До коментар #34 от "Компира":

    личи ти защо не разбираш. сети се сам.
  • 42 Слушател на БНР

    35 95 Отговор
    Волгин,Великата Силвия-дето във водопада си от думи на всяка втора-трета пелтечи и е превърнала ,,Хоризонта" на БНР В СЕМЕЙНА ФИРМА и една соросоидка ИРИНА НЕДЕВА трябва не само да бъдат уволнени ,но НАРИТАНИ от БЪЛГАРСКОТО Н А Ц И О НА А Л Н О радио!
    В Р Е Д Н И. С А!
  • 43 нннн

    154 17 Отговор
    Що за държава сме, ако за истината съдят?
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 газоза

    22 90 Отговор

    До коментар #29 от "Демократ":

    гледай останкино и си трай. изпразнен от съдържание наведен копро.фил.

    Коментиран от #186

  • 50 Напълно е

    140 28 Отговор
    прав Волгин!
  • 51 Иво

    33 146 Отговор
    Тая руска подлога го държат от години да разпространява руска пропаганда. Сега му се приискало народен съд. Ми дайте да го осъдим най после тоя малоумник.

    Коментиран от #187, #192

  • 52 И с кое се е продал

    139 24 Отговор

    До коментар #36 от "елин пелин":

    Човека все истина говори! Като гледам продажниците на САЩ и мафията ПП и ДБ и ГЕРБ лазят и се гърчат в лъжи като националният предател кирил петков! Внимавай да те не барнат, да не изпаднеш и ти в гърчове! :))

    Коментиран от #58

  • 53 кой, кой, само свой

    89 7 Отговор
    И кой ви признава днешния съд, след всичко, което видяхме дотук? Кой?
  • 54 Българин

    34 139 Отговор
    Руския слуга Волгин тоя път не знае с кой се е захванал. Ако си мисли, че мастит банкер ще го остави да го заплашва, е по-добре да нарамва чемодана и да се крие при господарите си някъде в Сибир. В България нищо добро не чака такива "борчета" като него. Червената армия няма да дойде да му помогне.

    Коментиран от #73, #77, #183

  • 55 зъл вилиян

    21 90 Отговор
    иzхождане да му се иzходят в устенцата на ву.лвата волгин. митрофаня също.
  • 56 Само да питам

    146 19 Отговор
    Прав е Волгин.Арменеца от общак в Кремиковци,става банкер на Мавъра !!! Кое не е вярно ?

    Коментиран от #250

  • 57 Софиянски

    97 8 Отговор
    Че той хампрЪцумян е същата червена доносническа гнида
  • 58 пирожка

    19 75 Отговор

    До коментар #52 от "И с кое се е продал":

    пътувай за московия копро.фил.

    Коментиран от #59

  • 59 Ами тръгвай де

    62 9 Отговор

    До коментар #58 от "пирожка":

    тасмън САЩ ще загуби един майкопродавец на България!
  • 60 Адвокато

    139 9 Отговор
    Ми прав е Волгин! Химикът Хампарцумян се е вживял в ролята си на топ банкер и последна инстанция за всичко! И който си позволи да нарече българския народ "необразовани маргинали" и се оля повече и от Тулупа! Ами ако за тези думи аз спретна едно дело на арменеца - как ли ще му се отрази?
  • 61 Заблуден

    81 10 Отговор
    Все съм се надявал, че не сме най- тъпият народ, но явно съм се лъгал !

    Коментиран от #100

  • 62 бобо

    123 9 Отговор
    Дали наистина тази баба на 102 години ще съди Волгин, за истината, която е казал? Нали сме демокрация, всеки има право на мнение. Зад жената от Лом/?/ може би стоят други хора?

    Коментиран от #66

  • 63 Някой

    116 10 Отговор
    Не виждам какво невярно е казал Волгин. Пък и , нали има свобода на словото. Всеки може да се изкаже, според вижданията си. Тези сега цензура ли се опитват да наложат? Да?
  • 64 Откровен

    0 22 Отговор
    До 44
    Не ходих при женка ти!
  • 65 не на цензурата във Факти.БГ

    62 12 Отговор
    Ама много слабо е пипал този народен съд... Добре поне, че е осъдил на смърт Кирил Сакса и Филов. Още е можело, но пак не е без хич.
  • 66 Онова

    94 8 Отговор

    До коментар #62 от "бобо":

    продажно чучело манол пейков и цялата из мет събрана в проектите на мафията Пп, ДБ, ГЕРБ и ДПС! Гнус яка!
  • 67 666

    18 72 Отговор

    До коментар #47 от "Небинарен евроатлантик":

    Наистина трябва народен съд. Да осъдим всички червени олигарси които грабят България вече 30 години. БКП и иZраждане в Белене. Там е мястото за фашистите.

    Коментиран от #78

  • 68 Агата Кристи

    19 82 Отговор
    РУСОФИЛИ,
    ВАШАТА ПСИХИКА е като психиката на роба - този от който най-много тояги е изял, на него е НАЙ-ВЕРЕН...
  • 69 Историк

    28 91 Отговор
    За сведение на неграмотния руски журналист Волгин, не е имало никакъв "съд". Било е просто една цинична постановка с предизвестен край, с която поставените от съветските окупатори кукли (петима от тях граждани на СССР) са разчистили всичките си опоненти за властта, плюс всеки, който е бил по някакъв начин представител на българската култура, икономика или военно дело. Оставени са само тези, които са се съгласили да съдействат за смачкаването на българската идентичност и замяната й с робски манталитет на послушание. Не са били пощадени дори доскорошните "съюзници" на сатрапите на Москва - Отечествения фронт, не са били пощадени и истински комунисти като Трайчо Костов. Всичко, което не е служело на НКВД и назначените от Сталин хора е било премахнато.

    Коментиран от #85, #91, #92, #95, #118

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Анджело

    102 16 Отговор
    Напълно прав е Волгин! Тази 102 годишната жена, майката на Хампарцунян ли е? Как този човек стана банкер? И то много богат банкер. Без образование и стаж в тази сфера? Всичко ли в България е такова?
  • 72 Някой

    115 16 Отговор

    До коментар #9 от "Агата Кристи":

    Ъъъ, слушал съм доста Волгин, но не помня никога да е държал реч срещу България. Срещу разни предатели, да. Тъй че, не сте права.

    Коментиран от #124, #265

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Мемфис

    17 79 Отговор
    Защо триете постове против руският памперс Волгин?

    Коментиран от #89

  • 76 Някой

    93 10 Отговор

    До коментар #18 от "Време е":

    Хм, прав си. Но е време и всички слуги на американците, европейците и който още се сетиш, също да отговарят за престъпленията си срещу народа. А те са много повече. Даже си направиха правителство. Тяхно - не на народа. Дай да почнем от тях.

    Коментиран от #125

  • 77 Само минавам

    52 9 Отговор

    До коментар #54 от "Българин":

    Не бъди толкова сигурен! Ако се случи съдия евреин (а такива- дал Господ), арменеца го пиши бегал!
  • 78 Те червените олигарси

    63 10 Отговор

    До коментар #67 от "666":

    са в ГЕРБ, ПП, ДБ и ГЕРБ! Мафията дето се обедини!

    Коментиран от #220

  • 79 33 години геноцид и демокрация

    73 12 Отговор
    Загубите на НАП стават колсални и никой не говори за това, а журналя се занимава с пълни глупости. Назначеното правителство от ПОСОЛСТВОТО направиха България враг на Русия.
  • 80 Мемфис

    14 70 Отговор
    Вчера раздаваха пари от израждане ако се включиш в референдума им.

    Коментиран от #188

  • 81 Избирател

    93 8 Отговор
    Хампарцумян: Волята на народа е условна, когато от този народ 1,5 млн. са функционално неграмотни

    А защо никой не го съди този банкер щом обижда така народа - това е по повод референдума за еврото. Типичен соросоид за когото думата "референдум" е много мръсна дума а от там и думата "демокрация" защото преведено от гръцки демокрация значи "управление на народа". Значи тези "демократи" не харесват "народния съд" и не харесват "управлението на народа". Ами те са си чисти фашисти тогава.

    Коментиран от #93

  • 82 Тошко

    16 79 Отговор
    Вярно ли е, че този така наречен Волгин е с хомосексуална ориентация?
  • 83 Обратно съвпадение

    46 5 Отговор
    Явно живеем в 1947 по правилата тогава в условията на "1984"...
    Който разбрал, разбрал.
  • 84 Сандо

    83 8 Отговор
    Хампарцумян не ги има за човеци,а те - милите,глупави и наивни - се изправили в цял ръст да го защитават.Каква ирония само на новото време!
  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Забавно

    19 71 Отговор
    Друпнете му едно дело на плешивото сталинистче да разбере коя година е поне
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 да вярно е

    14 4 Отговор

    До коментар #75 от "Мемфис":

    Да така правят.!
  • 90 Иванчо

    79 10 Отговор
    102 годишна жена?! Сами вярвате ли си на глупостите! Явно на химика не му стиска сам да заведе делото! Но истината си е истина!

    Коментиран от #96

  • 91 Статистик

    68 10 Отговор

    До коментар #69 от "Историк":

    Не е нужно да демонстрираш непознаване на историята. Защото не СССР ни е наложил народния съд, а решението на Нюрнбергския съд. Между другото, виж състава на народния съд - 70% от съдиите са...евреи. И виж как са ни "благодарили" за спасението си!
  • 92 Някой

    61 6 Отговор

    До коментар #69 от "Историк":

    Е, ма то всеки ден гледаме цинични постановки с предизвестен край. В българския съд, в парламента, и къде ли още не? Че и в чуждите съдилища на запад от нас е същата боза. Хайде със здраве!
  • 93 Малко уточнение

    17 56 Отговор

    До коментар #81 от "Избирател":

    Само че комунистическия режим и в частност народния съд са обявени за престъпни от бг парламент и лицата които ги рекламират всъщност нарушават закона

    Коментиран от #105, #110, #245

  • 94 трият

    12 58 Отговор
    Ако се напише ,че Волгин е превърнал БНР в семейно /путиниско радио ...трият.
  • 95 Сандо

    57 6 Отговор

    До коментар #69 от "Историк":

    Историко,не пиши тук,а се връщай в училище да учиш история.Макар че кой знае какви глупости и простотии вече се преподават там,като гледам какви са им възпитаниците.
  • 96 Не си разбрал май

    12 40 Отговор

    До коментар #90 от "Иванчо":

    Не бе другарю..важното е предателя да бъде унижен от истинска българка съвременник на събитията
  • 97 българина

    56 6 Отговор
    тия от ппдб всичките са за народния съд......
  • 98 дядото

    65 8 Отговор
    да не се окаже накрая,че за такива като посочения волгин е прав.за 30 години доста хора,вкл.и такива с не български имена забогатяха неимоверно много.но няма държава,служби,прокуратура и съд в тази балканска колония.
  • 99 българина

    67 11 Отговор
    ами Тагарев е следващия кандидат за НС. Днес реални хора получиха реални уведомления, че личните им мпс та се зачисляват към военновременнен запас заедно с водача! това е новината на деня, да видим колко време ще издържи тази тайна

    Коментиран от #103, #113

  • 100 Ежко Бежко

    58 9 Отговор

    До коментар #61 от "Заблуден":

    Украинците са по-тъпи и от нас. Засега.
  • 101 Шматка

    78 9 Отговор
    Не винаги съм съгласен с това, което говори Волгин. Но е тъжен факт, че единствено при него може да се чуе нещо различно от това, с което ни заливат казионните медии. А Парцамян да такова супата...след като каза, че не трябва да се прави референдум, щото, рииш ли, народът бил прост и не разбирал нещата...чунким па дупетатите разбират от нещо..
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Бухаха

    11 56 Отговор

    До коментар #99 от "българина":

    Ама заедно с водача ли??
    Аве руснаците защо сте такива тъпи жуотни
  • 104 дааа

    12 46 Отговор
    Дамре дейбаи продажника мръсенкомунист.
  • 105 Запознат

    68 8 Отговор

    До коментар #93 от "Малко уточнение":

    "Само че комунистическия режим и в частност народния съд са обявени за престъпни"

    Народния съд не е обявен за престъпен - не лъжи. Народен съд има и във Франция и Италия. Пък комунистическия режим е обявен за престъпен от бившите партийци и ченгета от ДС сега писали се евроатлантици. Всичките съвременни евроатлантици са такива на 100% или вече децата им че минаха 33 години.

    Коментиран от #114

  • 106 кокорчо

    55 9 Отговор
    много вярно го е казал а тоя пеиков като преди при другата власт възторжено възхваляваше ссср се е обърнал палачинката с които са на власт
  • 107 Све

    76 12 Отговор
    Волгин е абсолютно прав
  • 108 Хаха

    61 7 Отговор
    Какво е излъгал за Хампарцумян!? Да не би с акъл, "честно" да е забогатял!? Спокойно към него може да добави друг арменец - Хекимян! Ама той е с дълга жендъро-нпо връзка!
  • 109 Защо трябва да има

    59 5 Отговор
    изобщо съд? Знаем кои са мутрите, олигарсите и предателите. Ловни дружинки по места и прочистване на боклука.
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Мп1234

    57 7 Отговор
    И какво невярно е казал?
  • 112 Волгин направи от БНР

    14 63 Отговор
    радио " Гаварит Масква"!
  • 113 Поредния фейк на фейковете(фалшивите)

    15 52 Отговор

    До коментар #99 от "българина":

    Абе вие от възраждане, кога ще спрете да пускате фейкове? Ама какво се чудя тя партията ви е фейк, вие и като хора сте доста фейк, да не говорим пък за престъпния ви лидер!!!
  • 114 Верно бе

    21 40 Отговор

    До коментар #105 от "Запознат":

    В Франция са избивали колаборационисти..тука са практикували социално инженерство от сталинистка тип..Франция никога не е била окупирана от азиатските диваци и аналогията е неуместна
  • 115 Дам болшевишка му работа

    16 43 Отговор
    Такива са си болшевиките, не може да има някой по-богат от тях! Ама че са мързеливи и некадърни, не се виждат! Зли хора са болшевиките!
  • 116 КОЗЯШКИ

    42 12 Отговор

    До коментар #2 от "феродим":

    Подлога краварскасдухана
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Ко стана с демокрацията

    53 10 Отговор
    бе жалки лъжливи подлоги от ДБ и ПП? Национални предатели, фашисти, комунисти!
  • 120 Сократ

    65 7 Отговор
    А 102 годишната жена от Лом знае ли, че е подала иск срещу Волгин?
  • 121 Такаа

    23 43 Отговор
    Петър Петров Георгиев е много хубаво българско име. Но някой толкова много са искали да направят впечатление на руснаците, че са се прекръстили на Волгин. О неразумни и юроде поради щто се срамиш... Къде е Волга, къде е град Кула. Но има много дуедавци срамуващи се от потеклото си.

    Коментиран от #133

  • 122 az #СВО

    59 11 Отговор
    Напълно подкрепям П. Волгин!
    Точно така е, както го е формулирал в поста си при това не е далеч времето, когато всичко отново ще се повтори ...
  • 123 Дедо Пене

    16 63 Отговор
    ЗАЩО ГО ДЪРЖАТ В ДЪРЖАВНОТО БНР ТОЗИ РУСКИ ЛИЗАЧ, ЧЕ И ДАВА СЪВЕТИ НА РАДОСЛУШАТЕЛИТЕ КАК ДА ГЛАСУВАТ И СРЕЩУ КОЕ ПРАВИТЕЛСТВО ДА ПРОТЕСТИРАТ? ВОЛГИН Е ЖИВА КУКЛА НА МИТРОФАНОВА БАЗИРАН В ОСНОВНА ДЪРЖАВНА МЕДИЯ, КОЕТО Е НЕДОПУСТИМО ПОРАДИ ФАКТА, ЧЕ СМЕ КВАЛИФИЦИРАНИ ОТ ПУТИН КАТО “НЕПРИЯТЕЛСКА ДЪРЖАВА” !!! АЗ НЕ ИСКАМ ТОЗИ ЧОВЕК ДА ПОЛУЧАВА ОТ МОЙТЕ ДАНЪЦИ ПАРИ, ЗА ДА ПЛЮЕ БЪЛГАРИЯ И ДА СЛАВИ РУСИЯ И ИМПЕРАТОРА-ДЖУДЖЕ
    ДА РАБОТИ В КОЯТО И ДА Е ЧАСТНА МЕДИЯ И ДА МУ ПЛАЩАТ В РУБЛИ, ЗАЩОТО БЪЛГАРИЯ ОТ 2007г. Е ЧЛЕН НА ЕС И ПРЕДИ ТОВА НА НАТО И ПЕРЕСПЕКТИВАТА НА ДЪРЖАВАТА Е ШЕНГЕН И ЕВРОЗОНАТА ЗА УЖАС НА АГЕНТИТЕ НА ДС, МУТРИТЕ И РУБЛОЯДИТЕ И САМО ТОВА Е ПЪТЯТ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА БЛАГОСЪСТОЯНИЕТО И СТАНДАРТА НА БЪЛГАРИТЕ!!!

    Коментиран от #157

  • 124 Агата Кристи

    4 18 Отговор

    До коментар #72 от "Някой":

    Г-н, или Др. "Някой",
    Потопете се в същността на думосъчетанието "идеологическа диверсия" и ще промените становището си...

    Коментиран от #177

  • 125 Абе смешко

    12 47 Отговор

    До коментар #76 от "Някой":

    Хаха видяхме го народа 200 човека едвам се събрахте опърпани възрожденци! Вие ако сте народа, рури му пепел!
  • 126 Тома

    42 8 Отговор
    Даже Волгин трябваше да каже и за боко тиквата шиши всички дизове от пп и дб цялата шайка и патриоти разни за да му сваля шапка
  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Пешо

    45 3 Отговор
    Докато едни лапат мухите други лапнаха парите а раята проста спи и сънува шенген през крив макарон.Гледаш ли умно българино прост?
  • 129 Брависимо

    51 8 Отговор
    Брависимо за волгин

    Коментиран от #132

  • 130 Политкомисар

    56 7 Отговор
    Като гледам днешния "цвят на нацията" и накъде ни води, то Народен съд трябва да правим на всеки 10 години за прочистване от туморни и паразитни образувания...
  • 131 На друга

    8 45 Отговор

    До коментар #127 от "Некой си":

    планета ще да си живял. Такова зло само в рушляшка нечистоплътна глава се ражда.

    Коментиран от #144

  • 132 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 133 Няма начин

    7 39 Отговор

    До коментар #121 от "Такаа":

    От Кула ли е тоз той затова е такъв необуздан и определено мозъка му не е достатъчно развит за нивото необходимо в 21 век
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Артилерист

    60 9 Отговор
    Уж сме демокрация, а демократите газ таковат, като чуят името на Волгин. Що за демокрация е това, когато различното мнение-по-точно е да кажа обективното- се посреща с такава злоба и ярост. Хич няма да се учудя, ако такъв светъл ум, като Волгин, го осъдят. Американците, които подкрепиха хунтата на Пиночет навремето, всъщност одобриха убийството на Виктор ОХара-музикант, поет, интелигентна душа, отдадена на своя народ...

    Коментиран от #138

  • 136 пфууу

    10 52 Отговор
    Волгата е московскаразпоретенабрантия. Иска да голапа на пудтарляка.
  • 137 Аха

    45 5 Отговор

    До коментар #134 от "Няма мисъл в прана катуна като тв":

    И сега стоят зад Пп, ДБ, ГЕРБ и ДПС, които ви плащат да лзаите и да се гърчите, като националният предател кирил петков и брат му от Банкя!
  • 138 Не ги знаеме тия кои са

    9 49 Отговор

    До коментар #135 от "Артилерист":

    Аве мой няма различно мнение в държавното радио..това е продължение на изпълнителната власт и служи само и единствено да информира населението
    като си направи радио тоз да си плямпа там колкото иска..само че тогава ще го слуша НИКОЙ..а сега е допуснат да облъчва населението с путинизъм директно през ефира на националното радио и то по начин който никой друг не си позволява в България..нито политик нито журналист
  • 139 Некой си

    21 3 Отговор

    До коментар #134 от "Няма мисъл в прана катуна като тв":

    Твърдиш, че Клинтън има общ бизнес с назначен от БКП олигарх?
    Склонен съм да се съглася с теб.
  • 140 Бай Митко

    59 9 Отговор
    Чест за един достоен български журналист!!! Единствен Петър Волгин се осмели да каже, че "царят е гол" и продажните "лешояди" го грабнаха. Ще запитам всички които го плюят и нито един от тях не го нарече "мисирка" - защо. Защото е достоен, честен и почтен български журналист, назоваващ с истинските им имена псевдо патриотите на България. Хем го плюете, хем ви е страх от него. Голям страх ви гони щом намесвате в черните си дела и тази 102-годишна старица. Но вие срама нямате и пред нищо свято се не спирате.

    Коментиран от #148

  • 141 Бесен-_ Язовец

    43 10 Отговор
    Реабилитация ли иска 102 годишната фашистка? Народния съд 1947г малко фашисти е осъдил в България, а трябваше повече!

    Коментиран от #153

  • 142 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 143 Абе

    41 4 Отговор

    До коментар #20 от "Има ни пак":

    защо някои хора след като си на различно от тяхното мнение веднага те обявяват или за русофил или за русофоб. това е много примитивно мислене и къс и тесен хоризонт. Предполагам, че в училище са били зубрачи и кълвачи и не са се научили да разсъждават.

    Коментиран от #152

  • 144 Бинго

    12 3 Отговор

    До коментар #131 от "На друга":

    Що страх ли те е или си пълен объл к.а.у.н.
  • 145 Васко

    18 6 Отговор
    Съждението, че пълната социална ненавист може да доведе на власт радикални политици е логично. Това по-скоро е поучително отколкото осъдително. На болшевиките на новото време нямат спирачки. Нямат си идея колко познат е този плам на по старата публика. Това го живяхме доста години.
  • 146 Реалист

    41 8 Отговор
    Преди 1944г е било същото петоколонниците са, работили срещу държавата за интресите на западните импералисти и разни колаборанти са се правили на умни о заможни като тоя Хрампъцюнян
  • 147 Оставете човека,

    13 43 Отговор
    като бебе е сукал болшевишко мляко от цицата на мама.Човека носи сложно ДНК и с това нищо не можете да направите...най много да му насинят някое око,ама и това няма да помогне.Той е един от успешните хибридни постижения на вечната дружба между пролетарията!
  • 148 Журналист бил

    10 56 Отговор

    До коментар #140 от "Бай Митко":

    Какъв журналист е този бе мой
    Журналиста е човек който задава въпроси
    Тоя освен монолози и да кани такива идеологически и икономически подковани от руското посолство с друго не се занимава..отдавна не е журналист лицето

    Коментиран от #154

  • 149 А питам

    54 6 Отговор
    Защо не съдят Хампарцумян, който публично обиди и се подигра на етническа основа с българите, като ни обяви за неграмотни за еврото ?
  • 150 милиционер

    18 9 Отговор
    БРАВО ПЕТЬО , БРАВО ВОЛГИН ! МИЛИЦИЯТА Е С ТЕБ И НИЕ НЕ СПИМ !
  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 По принцип,

    20 6 Отговор

    До коментар #143 от "Абе":

    българина си е като недоносче,каквото и да се случи,той е непоколебим оплаквач и всичко му пречи.Дори сутрин се насъсква срещу себе си,гледайки се в огледалото....иначе на излиза без свирепата си физиономия.
  • 153 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Абсурдистан

    10 40 Отговор
    Вън безродието от БНР!
  • 156 Стоян

    23 5 Отговор

    До коментар #2 от "феродим":

    Немаш думата бегендар прайдващ
  • 157 Баба ти Яга

    20 2 Отговор

    До коментар #123 от "Дедо Пене":

    Е по-голяма .т.ъ.п.о.т.и.я. не бях чувал. Но щом си .т.ъ.п. естествено е .т.ъ.п.о.т.и.и. да ръсиш.
  • 158 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 159 Ламбо

    45 6 Отговор
    Прав е човека , за такива мазни новобогаташи ограбили труда на милиони и бесилото им е малко.
  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Антиарменец

    23 6 Отговор
    Арменците са гадни хора, не познавам един читав...

    Коментиран от #166

  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 166 оня с коня

    9 40 Отговор

    До коментар #162 от "Антиарменец":

    И ПРЕКРЪСТИЛИТЕ СЕ българи на името на руски Реки са гадни хора.И Аз не познавам нито един читов!

    Коментиран от #190

  • 167 ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА

    10 44 Отговор
    ВОЛГИН = АНТИХРИСТИАНИН. ТОЧКА.
  • 168 марш ве

    9 44 Отговор
    Волгата е преплъзнал путлерастки съединител.
  • 169 Бгг

    45 8 Отговор
    То Волгин е казал истината бре. Да бъде !!!
  • 170 Гошо

    31 6 Отговор

    До коментар #3 от "Българин":

    Няма да ходи никъде Оня 102 годишна първо ще се срещне със Създателя, а "безплатният" адвокат си остава с ПРЪС У ГЪ...З
  • 171 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 172 Справедлив

    38 7 Отговор
    Прав е Волгин и истината е че поне за 20 % от народа трябва народен съд.
  • 173 Дългият

    39 5 Отговор
    Прав е Волгин, такива новобогаташи се навъдиха а народеца все повече обеднява. Лошото е, че няма вероятност за народен съд и няма как да бъдат спрени. Ще си живея нашироко а ние ще им слугуваме, че и ще им се подмазваме.

    Коментиран от #179

  • 174 Така така

    39 4 Отговор
    Не виждам никаква причина за завеждане на дело Волгин е Абсолютно Прав. Не съм адвокат, но бих го защитавал безплатно. Най големият отходен материал е по върховете на държавата, няма правосъдие, значи трябва народен съд
  • 175 коментар

    37 4 Отговор
    Уж безплатно щал да работи адвокат Манол Пейков, но малко по-надолу пише, че ще набира средства горкия. Защото знае, че само с плямпане, че дори и с отличнаа компетентност по законите тая работа няма да я бъде. Докато не му преведат на него и организацията му достатъчно зелено от Господаря. Парите говорят, парите могат всичко.
  • 176 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 177 Когато научите...

    9 3 Отговор

    До коментар #124 от "Агата Кристи":

    ...че на български думата е " словосъчетание" , а не "думосъчетание" , тогава, може би , ще обърнем внимание на " компетентното" Ви мнение.

    Коментиран от #191, #276

  • 178 Дааааааам

    38 4 Отговор
    Тези още не встъпили във властта и започват ловът на вещици. Специални благодарности на тези, дето не гласуваха и по този начин помогнаха на предателите на България да се докопат до властта. Господ да пази България и българския народ.
  • 179 Бай Яни

    3 20 Отговор

    До коментар #173 от "Дългият":

    А че деугаря водещ е един от новобогаташите,не ти ли е съвестно да плюеш.
  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 Браво Волгин!

    41 7 Отговор
    Браво на Волгин!
  • 182 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 183 Я си представи ...

    18 6 Отговор

    До коментар #54 от "Българин":

    ....че случайно вземе, че реши да дойде .
    Кво ще правиш ти под..лого?
    Аха ...ще си пръв на Дунава да посрещаш братята руси с хляб и сол, че отново да сЪ подложиш.
    Тя , помиярщината е траен белег на психологическия стереотип...вероятно и баща ти, и дядо ти са били същите по.ми.я.ри като теб.
  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 Българин

    26 6 Отговор
    Народният Съд е създаден според действащата по това време Конституция, затова е законен, а като се вземе предвид, че за този съд са настоявали Сащ и Великобритания, става ясно и каква е била целта им.
    А жената ако е с акъла си, а не в деменция и иска е от малоумната и рода е редно да се замисли за нацистката си същност.
  • 186 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 187 Такива са всички

    25 6 Отговор

    До коментар #51 от "Иво":

    соросороби, готови да ближат подметките на колонизатора фащ.
  • 188 Ха ха ха ха

    6 2 Отговор

    До коментар #80 от "Мемфис":

    Колкото казваш истина, два пъти повече добро да видиш.
  • 189 Рени

    23 6 Отговор
    Браво на тази млада дама за ентусиазма и наистина справедливото й искане. Как не се е сетила да поиска нов вид нарсъд за него, ама ето на, такъв антимеркантилен адвокат ша са сети. Щот ний от години си подкрепяме мързупян - от велик най-велик наш финансист, благодарение на който цъфтежът ни без връзване е във възход.
    Апропо, да не забравя и как Сийка е буля Пенка (отсреща живеят) също са включени в подкрепата за това велико Дело (не знам номера му)
    И не съм AI
  • 190 Коня на оня

    7 3 Отговор

    До коментар #166 от "оня с коня":

    Казвам му аз на оня(моя),че самият не е читОв и да не се излага с писане,но той си т@п и Опорит.Ще му тегля един къч накрая.
  • 191 Агата Кристи

    4 6 Отговор

    До коментар #177 от "Когато научите...":

    За теб и за ония,
    Не по врат, а по шия !

    Коментиран от #195

  • 192 филфоб

    6 24 Отговор

    До коментар #51 от "Иво":

    В БГ-то не е имало нито фашисъм нито шумкари нито демокрация нито десиденти нито ясни правила за един
    нормален живот...само комунизъм и
    простотия... тече река Волга...
  • 193 Габдулла

    40 7 Отговор
    Не разбрах, защо ще го съдят! Като него мислят поне 90% от народа.
  • 194 Само питам

    22 7 Отговор

    До коментар #17 от "Българин":

    С Посолството ли говори?Троли,троли ,че дойде ли Народния съд и Посолството няма да ти помогне.

    Коментиран от #196

  • 195 Ха ха ха ха

    5 3 Отговор

    До коментар #191 от "Агата Кристи":

    Каква си ни стихоплетка, хентеуектуалка! Бъди упорита, давай.
  • 196 Ха ха ха ха

    16 3 Отговор

    До коментар #194 от "Само питам":

    Ще му помогне посоствоТО, колкото на онези, в Афганистан. Като жаби се пльоскаха и пръскаха. Та и тоя така.
  • 197 Антикомунисt 1

    12 33 Отговор
    Волгин е брутално прост и какъв да е след като е рашляк! Само не разбирам кой защо съди Волгин – това не се разбира добре!
  • 198 !!!?

    22 40 Отговор
    Достатъчно е да слушаш няколко минути Волгин за да се сетиш за Гьобелс !!!?

    Коментиран от #200

  • 199 Явор

    4 30 Отговор
    Имат право. Аз на Волгин му споделям позициите, но това изказване беше недопустимо. Където е Народния съд, там е Холокост. Не ги сравнявам, но имат общи неща. Не бих сравнявал комунизма и националсоциализма, комунизмът има благородни идеи , изцяло е благородна идеята му, защото такава идея защитава онеправданите, а фашизмът е за избиване на различните; по някакъв признак се избиват различни. Народният съд обаче е избивал невинни хора.
  • 200 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 201 Иван

    14 29 Отговор
    Дано го осъдят
  • 202 Пешо

    4 6 Отговор

    До коментар #12 от "Псевдоним":

    Може да не е така,просто да нямат пари!
  • 203 Реалиста

    25 15 Отговор
    Прав е човека,един да има смелостта да говори различно и всички му се нахвърлиха,това е също като в соца само една е истината
  • 204 хахаха

    9 29 Отговор

    До коментар #1 от "Емо":

    Голям късметлия си ти и всички комунисти, направиха ви подходящи панелки, всеки да си има хралупа и да хвали соца
  • 205 Тоя кърлеж

    32 10 Отговор
    ХамПарцуцата е типично новобогаташко парвеню с гьонсуратски претенции за ЕтнелЕгентски аристократ.Вече не помня при Луканов или при Костов се пръкна тоя кърлеж.
  • 206 Подкрепа за Волгин

    37 16 Отговор
    Г-н Волгин е много тактичен и възпитан човек, ограничил се е до най-семплият екземпляр, с който е можело да онагледи твърдението си, което е право.
    За последните 33 години списъкът спокойно можеше да е от 330 човека, които са точно за такова съдебно мероприятие, а този адвокат и този пейков вместо да си дефилират на прайда набират актив пред деди шорош.
  • 207 Кокоркиро

    13 11 Отговор
    Пейков пълен шапшал стяга се за кмет н а Пловдив.
  • 208 ХайлХимарс

    13 28 Отговор
    Волгин е толкова мазен,че и олио може да подхлъзне.
  • 209 хххх

    13 28 Отговор
    Махнете го това руССко пониокио от тук!!!
  • 210 Фен4е То

    20 4 Отговор
    Пфф е не е ли прав !! Самата истина !! Колкото и да ви боли тва е !!
  • 211 Снайпер

    25 3 Отговор
    ,,Народен съд"! Този израз все повече се изпълва със съдържание, изхождайки от последните събития. Не се учудвайте, ако се появи, скоро, и репликата ,,В името на народа"! Просто, такива са реалностите.
  • 212 Е,нали ще ни пробиват мозъците

    22 4 Отговор
    Та тая баба им идва дюшеш,не че не ми е жал за нея,но това е войната и Фашизма! А Волгин е един достоен журналист,че много длугинаж се навъди нещо,конюнктура...
  • 213 И човешките съдби ли ще политизират?!

    28 4 Отговор
    А другите,които убиват без съд и присъда,те какво да кажат?! Насилието ражда насилие.. Оставете Волгин на мира! Нали е демокрация,или пак ще заглушаване различното мнение....
  • 214 Е,нали ще ни промиват мозъците

    23 3 Отговор
    Та тая баба им идва дюшеш,не че не ми е жал за нея,но това е войната и фашизма! А Волгин е един достоен журналист,че много слугинаж се навъди нещо,конюнктура...
  • 215 Северозапад

    23 1 Отговор
    Като знам колко е бързо нашето "правосъдие", горката женица сигурно ще даде фира още преди първото заседание на съда!
  • 216 феник

    25 7 Отговор
    Че защо, той е напълно прав, а недоразумението пейков пак ще си изпроси шамарите. Волгин е еднственият независим журналист.
  • 217 ганев

    24 5 Отговор
    ЗАВЕЖДАМ КОЛЕКТИВЕН ИСК СРЕЩУ САМОЗВАНИЯ МАНОЛЧО ....КОЙТО УЖ . БЕЗПЛАТНО ...ПЪК НАБИРА МНОГО МНОГО ПАРИ И ТОЙ ДА ПЛЮСКА....А АПРОПО НАД 100Г ЧОВЕК НЯМА ПРАВО ДА ИМА ПРАВНИ ОТНОШЕНИЯ КЪМ КОГОТО И ДА Е ЗАЩОТО ПСИХИЧНОТО МУ ЗДРАВЕ Е НЕУБОСНОВАНО.....ТОЕСТ НА БАБЕТО МУ Е ИЗТЕКЪЛ ОТДАВНА ГАРАНЦИОНИЯТ СРОК...И НИКОЙ НЯМА ДА ВЯРВА НА ИЗКУКУРИГАЛА ЖЕНИЦА И НЯМА ДА СТИГНЕ ДО СЪД......ЛИПСВАТ ПРЕДПОСТАВКИ И НЯМА ПРЕСТЪПЛЕНИЕ
  • 218 феник

    12 3 Отговор

    До коментар #18 от "Време е":

    А краварските?
  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 666

    19 4 Отговор

    До коментар #78 от "Те червените олигарси":

    Каквито и глупости да си пишем тук дори и децата знаят кой ограби България. Това са комунистическите кланове и ДС агентите на високо ниво. Тези същите продължават да ни манипулират и да ни разделят за да ни владеят вечно.

    Коментиран от #221

  • 221 Фен

    24 6 Отговор

    До коментар #220 от "666":

    Пълни глупости !! Целият грабеж доиде със анархията уж демокрация!! И най-вече посолство!! Не се правете на откачени продадохте ни за стотинки
  • 222 Реалист 1

    1 9 Отговор
    Някои искат да станат известни, на гърба на заслужено станали известни. Тогава всички разбират колко стават известни с простотията си.
  • 223 Реалиста

    1 8 Отговор
    До 666 тея комунисти да не са рептили та 30години да дърпат държавата
  • 224 Последния Софиянец

    9 17 Отговор
    Народен съд трябва да има за комунистите и партия израждане.
  • 225 Дърт Комунист

    6 25 Отговор
    Волгин, Хампарцумян е мааааалко по-умен от тебе. А, за народен съд , нали знаеш кой мечтае? Тия , дето не могат нищо и не стават за нищо. Такива като мен - комунисти.

    Коментиран от #235

  • 226 Дърт Комунист

    5 15 Отговор

    До коментар #7 от "Демократ":

    Всички русофили ли сте неграмотни? БорАт? Ти сериозно ли? Ние комунистите сме негодници , но вие ни надминавате.
  • 227 Счетоводител

    5 21 Отговор
    Четейки коментарите ясно осъзнавам заблудата на мързелите и "онеправданите" безделници дето ви липсва оня предишния идеален строй ....... ама и тогава не бяхте богати или заможни, за сметка на партийните секретари. Най-вероятно сте панелисти и псувате комшията под/над и до вас че ви е крив за всичко. Не случайно дядо ми ( светла му памет) се отказа от вас в края на 80-те, а комунизма беше идеалът на живота му.

    Коментиран от #231, #234

  • 228 Верен на партията

    12 6 Отговор

    До коментар #2 от "феродим":

    Такива ,като тебе скоро ще се изселват, но в правилната посока - изток! Пръв ще тръгнеш иначе те чака Хасан, в Германия!..

    Коментиран от #230

  • 229 Народа

    33 6 Отговор
    И какво някаква лъжа ли е това, абсолютно е прав Волгин, наглите реваншисти, потомци на фашисти преди девети сега ни тикат в лгбт евроатлантическия неофашистки мишмаш от измами, далавери уж правила уж демокрация, няква ала бала, както казва просто Киро, абсолютна измама на народа. Като наглеците претендират за меродавност единствено на тяхната вяра, а мнението и желаният на нормалния българин е определяно и заклеймявано като не важно, глупаво некомпетентност, самото същество Хампарцумян нееднократно нарича българина прост и недоразвит за да му се давало право да определя да се запазва ли лева или да му набутват Евро което той не желае да чуе.. Така че Волгин е прав! Хампарцумян не е този който ще дава наклон на..Живота На цял един народ. Наглеца алчен има ЯВНА ЛИЧНА изгода единствено за себе си и подобни нему нагли задкулисни субекти . Такива наглеци разпасани са били и преди девети затова е имало народен съд над подобни изедници, измамници и крадци на народното съвкупно богатство,които сега ни ги представят че УЖ били едни ама много честни предпиемачи... Затова И ВОЛГИН Е АБСОЛЮТНО ПРАВ!!! ЗАТОВА Новите фашистиРЕВАНШИСТИ ЩЕЛИ ДА съдят ВОЛГИН ЗАЩОТО ВИДИТЕ ЛИ адмирирал народния съд за въздадената СПРАВЕДЛИВОСТ !!!
    На това може да се отговори само едно-
    БИЙ ФАШИЗМА ВОЛГИН!!! НАРОДА Е С ТЕБ!!!

    Коментиран от #251, #273

  • 230 А кАжи ми

    2 10 Отговор

    До коментар #228 от "Верен на партията":

    А такива като теб какво ще ги правим?
  • 231 Престъпление и наказание

    16 4 Отговор

    До коментар #227 от "Счетоводител":

    Предполагам ти си вече мноого богат,от новите богаташи дето не си знаят парите, щото са, много работни, Да не си Доган, или бб? Или си от новите партийни секретари на пп назначени от Посолството? Да, съвсем различни от партийните секретари от едно време, сега сте едни "демократични" фашунгери.

    Коментиран от #241

  • 232 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    6 14 Отговор
    Комунизма никога няма да се върне, но може да се осъдят неговите неудачни симпатизанти.

    Коментиран от #240

  • 233 Динко

    3 16 Отговор
    Вчера бих двама русофули и се почуствах герой.

    Коментиран от #239

  • 234 Читател

    17 1 Отговор

    До коментар #227 от "Счетоводител":

    Не си прав. Тия платени жълтопаветници /казвам го в прав текст на базата на техните самопризнания от записа/ не са нищо по-различно от бившите комунисти. Факт е ,че и те се управляват от чужди правителства. Факт е, че и те са напълно нелигитимни като управляващи в момента след като са правили "Ала Бала" с изборните резултати за да си вдигнат процентите та да се доберат до втора политическа сила. Това ги прави пълни измамници-Шарлатани които са се докопали до власта с цел прокарване интересите на "ПОСОЛСТВОТО".

    Коментиран от #242

  • 235 Караджата

    16 3 Отговор

    До коментар #225 от "Дърт Комунист":

    И как го разбра с промитата си с американскиФашкииУмнаТиква?
  • 236 Банкер

    20 2 Отговор
    Правилно е казал !Не само Хампапцапарцамуян е такъв! За какво ще го съди бабката, банкера да го съди.Но такива богаташи не харчат пари, те прибират.
  • 237 Почитател

    22 5 Отговор
    ВОЛГИН. Е. КАЗАЛ. ИСТИНАТА !
  • 238 ФантОмаС

    3 2 Отговор
    Жалкари!
  • 239 Вчера

    2 2 Отговор

    До коментар #233 от "Динко":

    МандръсахЕдинДинко гоуемОуигОфрен
  • 240 Ами ако

    14 2 Отговор

    До коментар #232 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Се върне, тогава фашагите какво да ви правиме, имаш ли някакво предложение?
  • 241 Счетоводител

    4 3 Отговор

    До коментар #231 от "Престъпление и наказание":

    Не съм нито от едните, нито от другите. Човек, който бих казал е средна класа, който не е излъгал или прекарал друг човек е един лев и който е работил всякаква работа в миналото, работещ в момента на две или три места, с частни инициативи ( без да съм рентиер). Не харесвам както комунистите, така и жълтопаветните, както и ББ, ДПС, БСП, ПП, възраждане и т.н. Харесвам частната инициатива, честните предприемчиви и работливи хора.
  • 242 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 243 Артилерист

    8 1 Отговор
    До коментар 138 от "Не ги знаеме тия кои са"
    Много неумело писание, което означава като се смени властта и в държавното радио също да сменят приоритетите си-с довчерашнната власт е хвалено всичко американско, а от днес-почваме само да ги корим? Това си е чиста проба диктатура!
  • 244 А50

    20 5 Отговор
    Абсолютно съм съгласен с Волгин.
  • 245 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 246 Байо

    10 4 Отговор
    Като гледам Хампръцл@йнян и аз разбирам патоса ,с който се е провел Народният съд от предците ни. Като гледам днешният ни пази Боже "елит" и дивата алчност , с която разграбват и разпродават всичко ,което е построено от родителите ни, добивам представа за чувствата изпитвали предизвикалите Народния съд . Та нали манията,с която са искали да се харесат на тогавашния си господар почти е заличила България след войната. Като се замисли човек доста прилики с настоящето...
  • 247 Ленчето

    16 4 Отговор
    Който е написал това, не е в час. Какъв колективен иск, бе - една жена го съди. Това, че много хора ще събират пари, не прави иска колективен. Марийке, преписвай по-добре, че си много проста.
    преписваш,
  • 248 Дедото

    8 19 Отговор
    Журналиста Волгин прилича на погребален агент,а той се прави на журналист. Този човек е срам и позор за журналистиката. Време е да бъде изхвърлен от всички медии, защото е изключително вреден и опасен за свободния демократичен свят. Да го изпратят на работа в Русия.
  • 249 Историк

    6 17 Отговор
    Да напомним на слугата на руЗкия фашистки режим, че даже името на това масово убиийство е руска лъжа. Не е имало никакъв "съд". Било е просто една цинична постановка с предизвестен край, с която поставените от съветските окупатори кукли (петима от тях граждани на СССР) са разчистили всичките си опоненти за властта, плюс всеки, който е бил по някакъв начин представител на българската култура, икономика или военно дело. Оставени са само тези, които са се съгласили да съдействат за смачкаването на българската идентичност и замяната й с робски манталитет на послушание. Не са били пощадени дори доскорошните "съюзници" на сатрапите на Москва - Отечествения фронт, не са били пощадени и истински комунисти като Трайчо Костов. Всичко, което не е служело на НКВД и назначените от Сталин хора е било премахнато.

    Коментиран от #269

  • 250 Ела

    6 3 Отговор

    До коментар #56 от "Само да питам":

    Не е прав, че за това заслужава смъртна присъда без съд и присъда. Ей за това не е прав.
  • 251 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 252 Крали Марко

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Българин":

    И ще те пори, джендьо
  • 253 Бял

    21 2 Отговор
    Тагарев е много жалък,но и много опасен в своята евроатлантическа сервилност. Тагарев като министър на войната е все едно да пуснеш дете с горяща факла в бензиностанция. Тоя гном Тагарев,между другото,е съветски възпитаник.Преди бр безрезервно предан на СССР ,сега на САЩ.
  • 254 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 255 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 256 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 257 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 258 Наглия

    19 1 Отговор
    Много Прав е Волгин! Тоя мазен банкер е за разстрел!
  • 259 Сашо

    18 3 Отговор
    Прав е Волгин, а и не виждам за какво могат да го съдят.

    Коментиран от #270

  • 260 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 261 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 262 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 263 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 264 Браво Волгин

    15 2 Отговор
    Най после някой да каже истината за наглия и ояден Хампарцунян.
  • 265 Роко

    3 3 Отговор

    До коментар #72 от "Някой":

    А да си чул волгин да е коментирал руската демокрация какво представлява
  • 266 Браво Волгин

    14 2 Отговор
    Иван Костов продаде Бълг.външнотърговска банка за 320 млн д. На Кредити Италиано тук Булбанк, а беше оценена от Делойт енд Туш на 1,4 млрд.д.Само резервния и фонд беше 600 млн д.сухи пари.
    Назначи Хампарцумян за да прикрива факта че Кредито Италиано му дадоха акции от банката минимум още на 300 млн.д.Акции има и Хампарцумян
    Щерката на Костов има замък в Милано.
    Костов отказа предложението на БСП:
    1.Дс се извърши инвентаризация на наличностите в държавата.На СДС това не бе нужно за да крадат 141 млрд.д.активи оставени от бай Тошо
    2.оценката да се прави от Английски фирми
    Тогава Костов гласува и реализира Закон за ликвидация.
    Само за последното доживотно трябва да лежи

    Коментиран от #275

  • 267 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 268 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 269 Историк?

    15 5 Отговор

    До коментар #249 от "Историк":

    Кажи преди 1944 каква демокрация имаше?
    1923 унищожени без съд и присъда над 7000 леви интелектуалци Бесени с тел и горени живи в пещите на военните гробища, сега НДК
    Убий ми детето пък ще видиш взривена не само Св.Неделя
    1933 забрана на партиите
    1941 ЗЗД Държавата плаща по 50000 лв за отрязана глава Бучи ги на кол за назидание пред населението.
    От Освобождението до 1944 режимите са антируски.
    Те поведоха и загубиха 4 войни от които две световни Загубиха 42% бълг.територии и над 500000 души убити мъже и около 1,5 млн.осакатени.
    Клаха и убиваха без никакъв съд
    Оставиха 1944 г.5 млрд.д.активи.
    Бомбардираха и попиляха София защото с пълни ръкопляскания обявиха война на Англия и САЩ.
    Комунизмът със СССР осигури 45 г мир бе суяк и остави активи за 141 млрд.д.
    Ако бяхме клани от руснаците как от 5 млн 1945, станахме 9 млн.1989 г
    Окупираният български народ живееше в пъти по добре от руския народ.
    Намери ми сега такъв окупатор

    Коментиран от #274, #279

  • 270 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 271 Гост

    3 11 Отговор
    След 9-ти Септември 1944 в България са убити или изчезнали повече от 30 000 български граждани. Тоест почти всеки днешен българин е засегнат от това. Как е възможно и днес да има хора които да говорят с умиление и носталгия по тази тема? Колкото и да се крие и изопачават фактите от онова време, вече има книги, написани от достойни българи, пълни с факти и документи. Прочетете нещо и тогава коментирайте. Сравнете жертвите от НАродния съд с тези от Нюнберг......ще останете потресени.

    Коментиран от #280, #281

  • 272 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 273 Бай Митко

    1 1 Отговор

    До коментар #229 от "Народа":

    Адмирации НАРОДЕ!!!
  • 274 Бай Митко

    3 2 Отговор

    До коментар #269 от "Историк?":

    Адмирации ИСТОРИК!!!
  • 275 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 276 Агата Кристи

    1 5 Отговор

    До коментар #177 от "Когато научите...":

    Товариш,

    У вас, в Русия е "СЛОВАР",
    А в България децата в първи клас учат от БУКВАР !!!

    ПОНЯЛ ???

    Коментиран от #293

  • 277 Ставри

    9 3 Отговор
    Много е прав Волгин, както винаги.
  • 278 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 279 Историк

    2 9 Отговор

    До коментар #269 от "Историк?":

    "левите интелектуалци" са същите, които подкрепяха антибългарските атентати като този в Св. Неделя, а факта, че го оправдаваш, показва, че подкрепяш терористи и антибългари.

    Да говориш за "партии" показва, че или нямаш идея каква е формата на управление на държавата, или не знаеш какво е "партия". Партии в България след 33та (всъщност, след 34та) ИМА. Забранени са "партиите" които са осъществили ПРЕВРАТА.

    Световните войни не ги е "повеждала" България, а за загубата на мъжко население да благодарим на политиката на РУЗНАЦИТЕ, които насъскваха съседите ни да ни нападат, често и в гръб.

    София е била бомбардирана защото българското ПВО е обстрелвало съюзническите самолети, а българската авиация атакувала същите докато са летели към Плоещ, Румъния. След многократни предупреждения, неизбежното се случва. Впрочем, руснаците са участвали в бомбардировките на българските градове, а Сталин ЛИЧНО е настоявал те да продължат, "за да дойде акъла в главата на упоритите българи".

    За съветското обявяване на война само за да могат да ни окупират, без да сме воювали срещу тях, историята отдавна се е произнесла, макар и комунистическите другаре усърдно да криеха това от българите.

    Комунизмът "със СССР" ти остави една напълно фалирала държава. СССР открадна българското злато, открадна военния ни архив (който и до ден днешен отказват да ни върнат), изби българската интелигенция и индустриалци, съсипа всички производста, за да може да си приписва "заслуг
  • 280 Историк

    4 7 Отговор

    До коментар #271 от "Гост":

    В Нюрнберг е имало истински съдебен процес. По отношение на т.нар. Народен "съд" такъв не е имало. Имало е цинична пародия на съдебен процес. Хора са били екзекутирани ПРЕДИ да са били съдени и след това са "съдени" задочно. "Присъди" са били издавани без право на съдените да се защитават. Били са им "четени" обвиненията и след това "съда" е произнасял на място (често смъртната) "присъда". Разбира се, за престъпници, които са изпращали хора в Белене без въобще да има и следа от процес, това сигурно е изглеждало като най-многото, което може да се допусне, за да не стават "грешки" и някой от "съдените" да докаже, че е невинен. Всички посочени от съветските другаре и техните ко пои е ТРЯБВАЛО да умрат.

    Коментиран от #283

  • 281 Булба67

    7 1 Отговор

    До коментар #271 от "Гост":

    Тоест искаш да кажеш ,че през 23 ,,патриотите" рачленяваха,, продажните земеделци " сасвем демократично , лошите комунисти обесиха непродажника Н.Петков ,,по- особено жесток начин.А, за Нюнбрг , колко от отървалите кожат нацисти бяха ,,посетени ,,Мосад" и други еврейски организаций!
  • 282 Историк

    2 12 Отговор
    изби българската интелигенция и индустриалци, съсипа всички производста, за да може да си приписва "заслуги" как ни е "дал", изби десетки хиляди в концлагерите. И най-важното - остави проказата Държавна сигурност да управлява от тяхно име, която и до днес управлява България, а стотици хиляди малодушни и проядени от руЗката про каза "българи" продължават да работят за руските окупатори, къде от злоба за собствените си неуспехи, къде от завист към по-успелите си сънародници, къде от неграмотност за това какво са правили руснаците в България, къде от желанието и те да се закачат за "келепира" на обръчите от фирми на Държавна сигурност. Както беше написал един фен на Възраждане от Омуртаг, когото бяха докарали да "протестира" срещу "ЛГБТ" "а за нас защо нямаше сандвичи със сирене и луканка? Другия път ще ме хванат да протестирам само ако предварително ми раздадат сандвичи със сирене и луканка". Дотам са се докарали.

    През 1945та България е била 6 милиона, не 5, има си статистика, но бутащите руските лъжи или не сте я чели, или лъжете преднамерено. "Станахме" на гърба на генерациите ПРЕДИ 1944та. Баба ми, родена през 1922, има 11! (единадесет) братя и сестри. Баща ми има още 4 братя и сестри. Аз имам две деца и така нататък. Комунистите си приписаха И това. Прираста при тях ПОСТОЯННО НАМАЛЯВАШЕ, докато се стигне до 1983-85 където растежа му напълно спря. Окупирания български народ живеше много по-зле отколкото живее днес, как са живели руските крепостници не
  • 283 Булба67

    9 2 Отговор

    До коментар #280 от "Историк":

    Убийците на Гео Милев осъдени ли са Народният съд!
  • 284 Шердан Българов

    3 7 Отговор
    ЗА ТАКИВА КАТО ВОЛГАТА ТРЯБВА ДА СЕ ОТВОРИ БЕЛЕНЕ ОТНОВО!
  • 285 Исхаак Пърлман

    2 8 Отговор
    Това отдавна е за народен съд-Волгин.Обаче и новият му генерален безполов и безформатен директор му е дал неприлично ооооогромна заплата,понеже хонорари няма в радиото.И Волгин си плещи в ефира,квит си иска.И тъпите утки от СЕМ са безпомощни,както и ръководството на БНР.Бог да прости БНР!
  • 286 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 287 Шоги 6

    7 1 Отговор
    Отново трябва да се проведе Народен съд-2, за всички сегашни и останали от едно време, недоизбити "фашистки елементи"...които тровят живота на обикновените работещи хора....алчни, ненаситни и нагли боклуци ,разориха държавата построена по време на социализма с труда на хората.....!
    Народен съд.... конфискация на всичко придобито през последните 33 години.....съд , затвор.....и .....

    Коментиран от #292

  • 288 3333

    3 9 Отговор
    И на тая руска подлога ще и дойде времето.
  • 289 Не сме Народ а м....

    5 6 Отговор
    За какъв ЕС и НАТО се пъчим като русофилията и болшевиките са начело на медиите и откровенно призовават за нова болшевишка революция съвсем свободно без да им се търси сметка
  • 290 Интересно

    11 2 Отговор
    Но ако днес имаше народен съд и днешните богаташи, повечето политици и особено военолюбците като тагарчик, шаламантик, кремчева, паситко и т.н. жълтопаветна сган бяха скъсени с една глава дали пак щеше да се дитирамби, че е закрит елита на нацията!!!
  • 291 костя капейкин:

    2 7 Отговор
    Питам аз!!! А защо вулвин, петре, ти не споменаваш например георги гергов? Нима той не е за народен съд? Или ковачки? Или марешки? Или делян бекапеевски? Или валката златев? Защото са наши, руские? Опят ли народният съд ще бъде съд само другите? А за нашите партийни другари престъпници? За тия дето от комунисте станаа капиталисте за една нощ? Тех кво ше ги праим?
  • 292 костя капейкин:

    1 7 Отговор

    До коментар #287 от "Шоги 6":

    Шоги! А за комунистите дето ограбиха народа съд ще има ли? У нас в русия, путин ги опатка много бързо тия комунисте дето станаха милионери и милиардери още по перестройката!

    Коментиран от #298

  • 293 Шматка

    5 1 Отговор

    До коментар #276 от "Агата Кристи":

    Ти да видиш! Експерт по руски! Само дето "словарЬ" в превод от руски означава...речник... А букварът и на руски пак е "букварь""!
  • 294 Васко делчев

    9 1 Отговор
    Народен съд е необходим днес, за всички, които докараха държавата в това жалко състояние - редукция на населението с 3 млн, ограбване на всички държавни активи, подчинение на сатаниски държави и посолства, лишаване на народа от здравеопазване и образование.....и ред други злини....
  • 295 Време е

    6 1 Отговор

    До коментар #18 от "Време е":

    всички краварски слуги да започнат да отговарят за престъпленията си срещу българското общество.
  • 296 Браво Волгин

    6 1 Отговор
    Има още много като инженера, който изведнъж стана банкер. Имаше и сервитьор на име Славчо Христов, който Иван Костов направи банкер.
  • 297 Мдааа.. .

    4 1 Отговор
    Баба Вуна търси айдукатин и спонсори срещу Путин щото Русия на времето е предизвкала смъртта на чичо Ади!!!
  • 298 Е нема да има

    5 1 Отговор

    До коментар #292 от "костя капейкин:":

    Нема да има съд за комунистите щото при тех беше добре и Бг беше на 27 место в света...
  • 299 ха ха ха

    5 2 Отговор
    Народният съд е по искане на САЩ и най-вече Великобритания (като възмездие за избити нейни офицери и войници от профашисткия режим), а основен двигател е бил Никола Петков.

    България не е изключение, в следвоенна Европа са проведени множество процеси на разправа фашистките колаборанти.

    Въ Франция например тълпите са убивали жестоко и без присъда дори проститутки, които са били агентура на фашистите. А народният герой от първата световна - маршал Петен получава смъртна присъда.

    В Норвегия например е осъден и екзекутиран Квислинг.

    Изключително жестока е разправата с Мусолини и Петачи, които са разстреляни, а телата им са влачени на площад в Милано ритани, пребити с чукове и провесени с главите надолу.

    Може да направите справка с действията на Тито в Югославия, там е геноцид над фашистите, ведно със семействата.

    А дали е имало фашизъм в България, може да питате нашите евроатлантически "братя" от Македония. Странно обаче, че днес неолибералните неофашисти мълчат като пукали на македонците.

    Коментиран от #300, #302, #306

  • 300 Историк

    2 5 Отговор

    До коментар #299 от "ха ха ха":

    "България не е изключение" България е АБСОЛЮТНО ИЗКЛЮЧЕНИЕ като руските слуги се отличават с особен цинизъм при пренебрегването на каквито и да било правила за водене на съдебен процес. На практика такъв не е имало. Огромна част от "присъдите" са били постановени или след като хората са били убити, или след "изчитане" на обвиненията, без никаква възможност да се защитят. Често опитите да се защитят чрез присъствието на адвокат са завършвали с "осъждането" И на адвоката на място, без обвинителен акт - със скалъпени фрази за "врагове на народа".

    Българския "народен "съд"" се отличава и с особената бруталност на броя и характера на смъртните присъди. НИКЪДЕ В СВЕТА не са издадени толкова и такива присъди както от този "съд".

    Целта е била обезглавяването на Нацията.

    Коментиран от #301

  • 301 ха ха ха

    4 1 Отговор

    До коментар #300 от "Историк":

    Очевидно е, че сте оскотял, озлобен потомък на убиец на ястребинчета, или в рода Ви са влезли кървавите пари за отрязани партизански глави. И вместо да се покаете и да помолите Бога за прошка, продължавате да храните дяволската си карма.

    Има, Господ, за всичко се плаща, Вие сте доказателството.

    Коментиран от #303

  • 302 Само лъжи

    2 2 Отговор

    До коментар #299 от "ха ха ха":

    Престани да сееш лъжи и да манипулираш! Италия, Франция, проститутки, дрън-дрън, че пляс. Тези следвоенни съдилища са съдили хора за сътрудничество и колаборация с немците и местни профашистки власти, но СЪДИЛИ, а не като у нас убивали без присъди и заровили някъде като кучета всеки, който не им харесва. Водили ги "безследно изчезнали" като мъжа на 102-год. старица, която сега съди Волгин за гаврата с жертвите на "народния съд".
  • 303 Не богохулствай

    3 2 Отговор

    До коментар #301 от "ха ха ха":

    Очевидно е, че сте оскотял, озлобен потомък на кървави комунистическо-анархически убийци от атентата в църквата "Света Неделя" или в рода Ви са влезли кървавите пари за избитите невинни хора. И вместо да се покаете и да помолите Бога за прошка, продължавате да храните дяволската си карма.
    Има, Господ, за всичко се плаща, Вие сте доказателството.
  • 304 Антикомунист

    1 2 Отговор
    От това противно животно волгин, какво име само, волгин ми става гадно само от името му......
  • 305 Лесни

    0 1 Отговор
    Те и двамата са неприятни за слушане и гледане ама все ни ги пробутват за експерти и знаешти
  • 306 Антикомунист

    1 2 Отговор

    До коментар #299 от "ха ха ха":

    Абре главанак, ти изтърбуши историята с хастара навън. Това комундетата иматете някакъв изроден прочит на историческите събития и създаване легенди от рода на " митко палаузов и вела пеева"
  • 307 Ганньо

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Българин":

    Простотията залива България само като прочетеш нещо такова е достатъчно.Горката България!
  • 308 Ганньо

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "кожухо":

    А ти какво си , ямурлук ?
  • 309 Кочо

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Мнение":

    И дето вика Байгън бог да пази кралицата.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове