Last news in Fakti

16 Юли, 2023 17:34 2 167 35

Спрени са влаковете в участъка Столник- Саранци, релсите са деформирани от жегите

  • релси-
  • деформация-
  • жеги-
  • столник-
  • саранци

Организира се превоз с автобуси за пътниците от засегнатите влакове

Спрени са влаковете в участъка Столник- Саранци, релсите са деформирани от жегите  - 1
Снимка: БГНЕС

От 15.45 ч. е спряно движението на влаковете в жп участъка Столник – Саранци, част от направлението София - Карлово. Има деформация на релсите заради високите температури. Това съобщиха от НКЖИ.

Организира се превоз с автобуси за пътниците от засегнатите влакове.

Аварийни екипи на НКЖИ са на място за отстраняване на проблема.

От 18.30 ч. е възстановено движението на влаковете в участъка Столник - Саранци, съобщиха от НКЖИ.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тест

    0 2 Отговор
    тест
  • 2 Б.М.Б.

    20 5 Отговор
    Това е фалшива новина. Не го вярвам. БДЖ е най-добрата компания, всички им е по конец право, винаги са на печалба, само най-модерна техника имат. Щом си позволиха да са основен спонсор на пилона в Рожен. Там пари се мятат като салфетки. Никога не са имали проблеми. Сигурно кривите жп линии са само мираж от жегата. Да си карат с 300 и да не се плащат. Ако България не беше толкова огромна територия, можеше и влака София-Бургас да стига за по-малко от 10часа. Ама така ни се пада, като сме грандомани.

    Коментиран от #10

  • 3 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ

    24 3 Отговор
    33 Години Съсипана Бг

    Коментиран от #11

  • 4 Ман Го

    19 2 Отговор
    В тая държава има ли нещо което да работи ?
  • 5 жепеец

    20 6 Отговор
    Колко километра двойна електрифицирана жп линия построи бай Тошо.А колко километра построиха демократичните евроатлантици.Какво стана с високоскоростната отсечка София-Пловдив.Пусковият срок беше 2022 година.Отложиха го за 2024,после за 2025 година.

    Коментиран от #6, #16, #18

  • 6 Ограбването

    15 2 Отговор

    До коментар #5 от "жепеец":

    на държавата си работи!
  • 7 паметник на тато във всеки град

    24 5 Отговор
    това което е построил тодор живков не можете да го боядисате некадърнициии

    33 години вече , ама яжте ся банани и мълчете
  • 8 Механик

    20 0 Отговор
    ДОбре ,че хората които трябва да следят за железния път са били на поста си и са били съвестни.
    На днешното безхабери, тия хора са за награда! Спасили са човешки животи!
    Браво на тия служители!
  • 9 Ама

    8 0 Отговор
    иа ли още влакове ?
  • 10 Механик

    9 10 Отговор

    До коментар #2 от "Б.М.Б.":

    Пича, ти знаеш ли колко е линейното разширение на стоманата ? А на 100 км. железен път, знаеш ли с колко се удължават релсите?
    Или само си пишеш, че да се чувстваш значим, а в същност си неук .

    Коментиран от #14, #23, #26, #31

  • 11 И пак

    14 6 Отговор

    До коментар #3 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Добре, че работи всичко от соца, иначе щяхме да сме африканска държава без нищо, ако вземем пример от демокрацията, която нищо не построй, освен частни сгради.
  • 12 Спирач

    4 4 Отговор
    На калпав ... жегата му виновна !
  • 13 оня с големия

    10 1 Отговор
    министеро с водоноска да полива релсите
  • 14 разбирач

    13 2 Отговор

    До коментар #10 от "Механик":

    Ами нали за това между всеки две релси има оставено разстояние за разширение . Релсите не са заварени .

    Коментиран от #24

  • 15 Мирчо Маймуняка

    2 2 Отговор
    Това е DDOs атака на руските жакери!
    Импийчмънт!
  • 16 Ти изобщо не си умен,

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "жепеец":

    направо си една "класическа" бг-овца ! Трябваше да се изкъртят линиите на бай ти Тошо или до тях да се поставят нови ли бе, да не се използва построеното, да не би да има место в България само за линии, толкова голяма територия сме, че може от т. А до т. В да положим линии за 8 влака които да се движат едновремено един до друг !? И защо винаги за сравнение трябва да е някакъв допотопен пример от комунизмът ? Пещерняк-комундур !
  • 17 аз до ти изобщо не си умен 16 коментар

    3 2 Отговор
    Колко пъти ще ти казвам,че аналитичното мислене изобщо не ти се отдава.Нещо си искал да кажеш.но,какво не се знае.Недей да се мъчиш да мислиш,Прави това,което правиш най-добре,Да бършеш американ..ски задн.ици.

    Коментиран от #21

  • 18 др.Бонев

    4 8 Отговор

    До коментар #5 от "жепеец":

    Всичко което е построено по времето на бай Тошо е пълен абсурд .В Южна Европа ,температурите са с 10 градуса по високи и няма деформирани линии.А ВиК-мрежата е направо мъка -безброй аварии ежедневно.Мил спомен от комунягите.

    Коментиран от #20

  • 19 Механик

    7 6 Отговор
    Бай тошо нищо не е построил. Построиха я КЕЧа, а парите са взети от заплатите на хиляди българи. Ако сега искаме да е ката едно време, трябва всички да даваме по половин заплата на държавата, за да издържа и строи.

    Коментиран от #25

  • 20 Нови материали

    7 2 Отговор

    До коментар #18 от "др.Бонев":

    Тогава ги нямаше новите материали за тръби. И затова слагали итернитови метални и т.н.
    Ма пък колко милиарда наля ЕС за тези цели за подновяване, ама няма ги...
  • 21 Наистина си достатъчно

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "аз до ти изобщо не си умен 16 коментар":

    простоват ! Нямам повече думи за твоя характеристика !
  • 22 ИМПЕРИАЛИСТ

    3 0 Отговор
    На много места в южните части на Италия видях, че ж. п. релсите са боядисани в бяло, което е добро решение на проблема...
  • 23 Алекси Бебов

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Механик":

    Механиче не обиждай човека.Изобщо не си схванал написаното от него и се излагаш като кифладжия.
  • 24 Милен

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "разбирач":

    А когато са заварени ко правим?
  • 25 Гошо

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Механик":

    Че ние пак ги даваме бе. Само че с тях не се прави нищо, а само се крадат. По Тошово време всеки който имаше парно го ползваше и не се оплакваше че е скъпо. Всяка година се ходеше на море. Може да е имало 2 вида сирене и 3 вида салам, ама се купуваха редовно. И жилища си купуваха хората, и перални, и телевизори, каквото е имало на магазина. И въпреки че и тогава са крадяли, всички, от чистачката до директора и министрите, пак е имало за да се строи. А сегашната алчност на властимащите ще ни затрие.

    Коментиран от #29

  • 26 Б.М.Б.

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Механик":

    То само в БГ стават такива жеги, нали. Странно, че само у нас спират влакове заради жегата. В другите държави явно няма жега, въпреки че там жп транспорта е в хиляди пъти по използван. А за комфорта в купетата няма да повдигам въпроса.

    Коментиран от #27, #28

  • 27 Милен

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Б.М.Б.":

    А ти сигурен ли си, че в други държави не спират движението при подобни ситуации?

    Коментиран от #30

  • 28 Милен

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Б.М.Б.":

    "Понеделник се оказа ден на рекордна жега в Уелс, като се очаква скоро същото да стане и в Англия. Освен избухналите пожари, отменените влакове и затворените училища, от строя излезе и писта на летището в Лутън. Тя временно спря работа поради "повърхностни дефекти", причинени от жегата. От 15 до 16 часа както Кеймбридж, така и базата на Кралските ВВС в Съфолк записаха температурни рекорди от 38 градуса Целзий, като горещината може и да се увеличи. Според една пътничка, цитирана от "Мейл Онлайн", полетът й бил пренасочен за Станстед, защото "явно пистата в Лутън се е разтопила". Колата й е останал в Лутън."- туй е от миналата година
  • 29 ИМПЕРИАЛИСТ

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "Гошо":

    Нормалният път е гражданите на богатата държава чрез данъците си да обезпечават социалната дейност на държавата и по този начин да създават условия за просперитет на цялото общество. При тоталитарните държави подходът е по-друг. Независимо дали тази държава се титулува социалистическа..., народно-демократична..., народна република... гражданите се обират от властта, като им се дават средства колкото да преживеят и контролирано възпроизвеждат. С окрадените пари тоталитарната държава финансира своята социална политика. За да реализира тази си дейност се разчита на огромен идеологически апарат за овладяване съзнанието на масите, а за по-коравите глави и на огромен репресивен апарат в началните етапи. След пречупването на населението, репресивният апарат се реорганизира. Премахва се системата на трудови лагери, като този акт се завоалира под някаква форма на борба с култа на личността или грижи на партията за ....... Възприемат се по-меки методи за контрол, като се набляга на скритите форми. Ограбваното население се демотивира да работи за благото на обществото, а започва да търси други алтернативи като част-пром , незаконна емиграция , черна борса, корупция и т.н., което води до тотално икономическо изоставане и крах на системата.
  • 30 Емигрант

    5 1 Отговор

    До коментар #27 от "Милен":

    Аз живея в държава с температури всяко лято над 40 градуса, влаковете не само не спират, но и нямат закъснения ! България е може би единствена на която всяка природна аномалия или природна "небивалица" / как да се изразя не зная / за климатичен пояс и пречи и винаги е оправдание за неспособността при несправяне ! "Зимата ги изненадала !" - например ! Да се смееш ли или да плачеш ! Българско "изобретение" е и "ремонт на ремонта, на ремонта" ! Как не се усещате, че са ви превърнали в едни завършени БУДАЛИ ?

    Коментиран от #32

  • 31 0000

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Механик":

    Абе ти на всяко гърне си мерудия.и в крайна сметка знаеш ли колко е разширението на стоманата или ще прочетеш в нета?а знаеш ли в него участък от кой тип са релсите за да ми напишеш точната стойност.и защо между релсите се оставя междина,а при заварения релсов път начина за компенсиране какъв е отворко всезнаещ?
  • 32 Милен

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Емигрант":

    Не те знам къде живееш, ама кажи какви са температурните амплитуди а не само какви температури са лятото, защото това е по-важното.
  • 33 СКОРОСТНИ ВЛАКОВЕ ЩЕШЕ ДА ИМА

    0 0 Отговор
    ЛЪЖЕШЕ ЕКОНТА - СПОНСОРА НА КИРО ТЪПОТО !
  • 34 ЩО ПРИ БАЙ ТОШО ВЛАКОВИТЕ И ТРАМВАЙНИ

    1 0 Отговор
    РЕЛСИ НЕ МЪРДАХА , А НА БАЙДЪНОВИТЕ ПОДЛОГИ ВСИЧКО СЕ РАЗПАДА ? ............. МАЙ СЕ ПРЕТОВАРВАТ ОТ КРАДЕНЕ И ДАВАНЕ НА ФАШИСТИТЕ !
  • 35 НЕ ЗНАМ НА ВРЕМЕТО ДА СА ПОЛИВАЛИ РЕЛ -

    1 0 Отговор
    СИТЕ С ВОДА .......... ТОВА ЩЕ ДА Е НЯКАКВА НОВА ТЕХНОЛОГИЯ ОТ ХАРВАР И БАНКЯ !
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол