„Терзиев ще ви купи автобуси и тролейбуси, ама друг път... Поредната куха активност на Терзиев и спасителите в рубриката „пожелателен адрес“. Осем месеца по-късно е ясно, че целта на фалшивата промяна в общината е да излиза с гръмки заглавия, но никаква реална работа да не е свършена. Столичната община разчита на магия с голи обещания на въображаеми средства“.
Това написа в профила си във "Фейсбук" общинският съветник от ГЕРБ-СДС Антон Хекимян.
Според него, „Амбициозният“ план за нов подвижен състав в градския транспорт на София е „поредният копи-пейст“ от реалната работа на ГЕРБ в предишния мандат.
„Спасителите“ свикнаха да правят с чужда пита помен, сега са сложили и малко „шарена сол“ с малко повече инвестиции. Големият въпрос – откъде ще намери Терзиев и заместникът му по финансите Василев пари? Очаквахме Терзиев с екипа си да са си свършили работата и да са посочили източниците на финансиране. Инвестиции за повече от един милиард лева, но без обезпечение - това се нарича подвеждане на гражданите. Да, ГЕРБ-СДС сме отговорни на национално и местно ниво и ще подкрепим това „пожелание“ да се модернизира подвижният състав на наземния градски транспорт. Нещо повече, ние сме съвносители на този доклад, защото вярваме, че политики на ГЕРБ трябва да продължат“, пише той.
„По същия начин, по който безпрецедентно подкрепихме бюджета на Столичната община, който беше над 95% преписан от бюджета на г-жа Фандъкова. Обещахме, че работата за София трябва да продължи. Терзиев направи солова ПР акция пренебрегвайки общинските съветници от всички групи, които получиха уверението, че ще бъде предоставен публична информация до медиите в съвместно изявление“, гласи постът.
Хекимян изброява факти, които според него ПП-ДБ са се опитали да заличат.
„1. Радваме се, че са възприели идеите н ГЕРБ от Решение № 858/14.09.2023 г в следните „техни“ предложения:
- Доставка на нископодови климатизирани съчленени трамваи за междурелсие 1009 мм с дължина на мотрисите 19-24 м
- Доставка на 10 броя двупосочни (пенделни) нископодови и 10 броя еднопосочни, климатизирани съчленени трамваи за междурелсие 1435 мм с дължина 28-33 м
- Доставка на 18 броя нископодови, климатизирани съчленени трамвайни мотриси за междурелсие 1435 мм.
- Доставка на 12-метрови нови нископодови климатизирани метанови автобуси
- Доставка на 18-метрови нови нископодови климатизирани метанови автобуси
2. Предлага се рехабилитация на 40 трамвайни мотриси Tatra T6А2 и Tatra T6В5. Към края на предвидения срок за това те ще са на 40 г. Липсва икономически анализ сравняващ разходите реконструкция със закупуването на нови.
3. Липсват инвестиции в инфраструктура и сградния фонд, които да подобрят условията на труд.
4. В доклада няма ремонт на релсов път и депа. Ще стане като по време на правителството на „Промяната“, в които искаха да купят влакове за БДЖ, но те да вървят по разбити релси. Сега предлагат нови трамваи, които да се движат по неремонтирано релсови трасета.
В името на прозрачността, в която Терзиев се кълне, ще е добре към решението да се включи подготвените от дружествата тръжни процедури да се внесат в комисиите по транспорт и икономика. Доклада от кмета до СОС да има на всеки 6 месеца“, завършва Фейсбук публикацията на Антон Хекимян.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ТаУмВзе
10:39 13.06.2024
2 Злобен
10:39 13.06.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 да де
10:41 13.06.2024
5 то няма път
10:41 13.06.2024
6 Оффф ,
Коментиран от #10
10:41 13.06.2024
7 Сила
10:42 13.06.2024
8 Загрижен
Той, гербераската подлога ли ще ни купи автобуси? С негови или на тиквун I пари ли. Доста нагло момченце е квиквимян.
10:42 13.06.2024
9 Трол
10:43 13.06.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 ю ка ка
Коментиран от #28
10:45 13.06.2024
12 Директора
10:45 13.06.2024
13 Местен
10:49 13.06.2024
14 Бай Иван
10:49 13.06.2024
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Одипеш
10:53 13.06.2024
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Ето от къде
Коментиран от #22
10:55 13.06.2024
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Възмутен
10:57 13.06.2024
21 Хахаха
11:00 13.06.2024
22 ...
До коментар #18 от "Ето от къде":
По трудния начин разбрах, че паркингът пред блока, на който спираме всички от построяването му, не е паркинг, защото няма знак. Загледах се в квартала и се оказа, че паркирането не е позволено никъде. ОПГ Градска мобилност, само това са и чакали, някой Терзиев да им развърже ръцете.11:03 13.06.2024
23 По-точно
11:03 13.06.2024
24 Бай Ганьо
11:05 13.06.2024
25 Тоа па Кикимян...!
11:06 13.06.2024
26 Сеирджия
11:10 13.06.2024
27 един
11:14 13.06.2024
28 А бе,
До коментар #11 от "ю ка ка":
От триъгъл.ника на съз.дателката ти ли ще ги "тегли"... ???11:36 13.06.2024
29 Реалист
11:54 14.06.2024
30 Банкята
19:12 14.06.2024
31 много слаба ракия
Има МНОГО още да изпитваме незрелите му и тъпи идеи. Засега само минете по Патриарха, Витошка, Скобелев, където освен че стесниха и без това тесните улици и превозните средства се бутат и пушляват допълнително. Вижте на 5-те кьошета например на спирката към Руски паметник как велоалеята минава между тротоара и хората и тролея. Там има някаква платформа, която допълнително усложнява нещата. След като свърши тази велоалея, мераклиите трябва да си качат колелото на рамо и минават като пешеходци до следваща.
Предлагам на мераклии да се заредят и броят КОЛКО велосипеда и тротинетки минават на ден, заради които се запушиха и вмирисаха още повече тези основни за София улици.
12:47 15.06.2024