2 Август, 2024 15:19 6 739 101

Проблемите с техническите прегледи взеха главата на шефа на Агенция „Автомобилна администрация“

  • проблеми-
  • годишни технически прегледи-
  • оставка-
  • директор-
  • агенция автомобилна администрация

След въвеждане на новата система са появиха твърдения, че има проблем с изискванията за изгорели газове и по тази причина много от леките коли, при това по нови модели от последните години не могат да покрият тестовете. В същото време собственици на коли на по 10-20 години с дизелови двигатели минават тестовете безпроблемно

Проблемите с техническите прегледи взеха главата на шефа на Агенция „Автомобилна администрация“ - 1
Снимка: БГНЕС

Министър-председателят Димитър Главчев е освободил директора на Агенция „Автомобилна администрация“ Борислав Муеров. Това стана ясно по време на парламентарния контрол днес, съобщават от БГНЕС.
Причината са затрудненията с годишните технически прегледи на автомобили. След въвеждане на новата система са появиха твърдения, че има проблем с изискванията за изгорели газове и по тази причина много от леките коли, при това по нови модели от последните години не могат да покрият тестовете. В същото време собственици на коли на по 10-20 години с дизелови двигатели минават тестовете безпроблемно.
Депутатът Ангел Славчев от „Възраждане“ попита министър-председателя кога ще бъде сформирана работна група за промяна в наредбата. В отговор Главчев заяви, че е подписал заповедта за освобождаване на Муеров и предстои създаване на работна група.

Борислав Муеров е дългогодишен служител на МВР. Преди да оглави Автомобилната админстрация бе на различни ръководни длъжности, включително и шеф на полицията в Стара Загора.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 52 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емили с Тротинетката

    60 10 Отговор
    Мис Бони направи двупосочни алеи за тротинетки.Защо се оплаквате?
  • 2 Брюксел

    130 6 Отговор
    поне едно полезно за народа решение на Главчев

    Коментиран от #52

  • 3 и8т5р4е3

    134 0 Отговор
    А да кажете какъв точно е проблема може ли? Колите ли са смотани, нормите ли са грешно въведени...

    Коментиран от #15, #58

  • 4 Кочината

    83 11 Отговор
    Нема ядове. Съда ще го върне на работа, даже ще осъди държавата.
  • 5 Българка

    81 28 Отговор
    Главчев се оказа нагло, лъжливо,зависимо ПЕРДЕ. Той без каквито и да е мотиви, обяснения поголовно уволнява шефове, областни, зам.областни. Това е вреден за българите гьон сурат,чието място не е във властта
  • 6 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    24 53 Отговор
    Е ТЕ ТОВА Е ДА СИ ПРООСТ ГЛАВОК КАТО ГЛАВЧЕВ ...ТОВА Е ТАБЛИЦА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ...ПОСЛЕ ГАНЬО ЩЕ ПЛАЩА ГЛОБИ ОТ ЕС .....ВМЕСТО ДА ОПРАВЯТ КАЧЕСТВОТО НА ГОРИВАТА ТЕ УВОЛНЯВАТ ...

    Коментиран от #18, #21

  • 7 Гост

    139 1 Отговор
    В Америка която винаги сочиме за пример няма такива измишльотини и там се карат както нови така и коли от петдесетте години на миналия век.

    Коментиран от #17, #75, #87

  • 8 Ехх

    88 8 Отговор
    Тоя на снимката само заради физиономията му давам поне 5 годинки в затвора.

    Коментиран от #35, #77

  • 9 Анонимен

    67 9 Отговор
    Бравос,така се действа,бързо и експедитивно срещу вредителите на българският народ.На бърза ръка да се премахнат и елиминират.
  • 10 оня с коня

    29 2 Отговор
    Еса на снимката тъс глава чия е
  • 11 Сила

    78 4 Отговор
    ЕГАТИ ГАДНАТА МИЛИЦИОНЕРСКА МУТРА ИМА ТОЯ ....ГАД ТА ГАД ОТСЕКЪДЕ ......откъде се такива ги намират бе , или кухи селски калинки .....ма верно това е матрияла в БГ то , сичко читаво и нормално си би камшика оттука .....
  • 12 Помощ 112

    19 61 Отговор
    Не минават тея дето са на бензин, в решението пише, че ако е с АГУ се мери на газ а на газ минава всичко без катализатори, без ламбда сонди няма никакво значение и за това последните данни показват на 30 000 бензинови 700 не са минали, щото те са си само на бензин. То аз се чудя в БГ-то кой си купува бензин без газ, трябва да си луд да плащаш по 2 отгоре и да не можеш да минеш ГТП

    Коментиран от #30, #64

  • 13 Анонимен

    25 1 Отговор
    Листните въшки имат подобна съдба.
  • 14 Иван Грозни

    35 1 Отговор
    По някога и нашите хора трябва да се оритат защо започват да се самозабравят, а това е позволено само на вожда.
  • 15 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    65 4 Отговор

    До коментар #3 от "и8т5р4е3":

    ПРОБЛЕМА Е ЧЕ ГОРИВАТА СА СКАПАНИ И ПРАВЕНИ В ИНСА ОИЛ ОТ СТАРО МАСЛО И КЕРОСИН . АМА НИКОЙ НЕ ПРОВЕРЯВА ИЗМАМНИКА ОТ ИНСА ОИЛ
  • 16 Тома

    94 2 Отговор
    А какво правим зимата с изгорелите газове когато сиганите запалят кюмбетата и започнат да горят дрехи пластмаси и гуми

    Коментиран от #32, #46, #47

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 АЛОО 00

    45 0 Отговор
    Я взимайте спешни мерки народа да няма проблеми, или ще пожълтее пред парламента от Индийците в Йелоуу
  • 20 Пуфи

    21 1 Отговор
    Каква глава, куха лейка
  • 21 и8т5р4е3

    12 6 Отговор

    До коментар #6 от "бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ":

    Осигуряваш ми 10-годишна кола, на бензин, с работещ катализатор (ще го проверим), купувана и карана само у ваштъ мизерна дупка и само на бензин... Качваме я на платформа както си е в момента (да кажем с 10л. бензин в резервоара) и я доставяме до първото място у Швабия където правят ГТП (великият ТЮФ) и я слагаме да и замерят емисиите....

    Ако не издържи теста- получаваш €50 000 у кеш на секундата...
    Когато издържи теста ще ми бъдеш роб 6 месеца... Спокойно, няма да имаш сексуални задължения... Но ще имаш по-гадни задачи...

    Коментиран от #37

  • 22 гост

    73 0 Отговор
    Един от създателите на тази наредба Йордан Цонев /Данчо Салфетката/ преди 2 години се изцепи в Народното събрание: "ОТ КЪДЕ ДА ЗНАЕМ, ЧЕ КОЛИТЕ С ГАЗОВИ УРЕДБИ НЯМА ДА КАРАТ НА БЕНЗИН?" !
  • 23 Няма нови изисквания

    6 43 Отговор
    Няма нови изисквания за изгорелите газове, просто вече сустемата е такава, че не може да се лъже в показанията! Който до сега е минавал в читави пунктове за ГТП, пак ще си мине. Ама се ядосвате като видите стара пушеща кола и се чудите как е минала прегледа...... а сега вой до небето, защото вече не може да се лъже!

    Коментиран от #38

  • 24 Мистър Кеш

    31 3 Отговор
    Как така не може да мине преглед заради изгорелите газове, след като има и по долни категории? Пишат му че отговаря на Евро 2 и готово. Евро 4,5,6 автомобил на 400 000км на
  • 25 Наши и ваши пак

    40 0 Отговор
    Абе едни и същи ги въртите бе
    Бил милиционер станал даяджия,нямало е млади кадри ли ?
    Че тоя станал шеф
  • 26 ОК!

    59 0 Отговор
    Бушонът изгоря!
    Проблема си остана!

    Коментиран от #83

  • 27 Пак този

    54 4 Отговор
    Нещо май нормите не отговарят на реалните! Защо на дизелите се мери само димност, а на бензина всичко? Дизела няма ли CO2? Нещо май голяма измама е тази наредба?

    Коментиран от #40

  • 28 Накзани глобени?

    41 1 Отговор
    Тия от предната комисия дето взеха парите ще ги връшат ли сега?
    Или народа пак ше плаща за нова комисия
  • 29 Както гледа...!

    24 1 Отговор
    Все едно,току-що са връчили заповедта му за уволнение...!
  • 30 Агнето

    47 0 Отговор

    До коментар #12 от "Помощ 112":

    Въобще не си на ясно с новите правила. Може и да си с фабрична метанова уредба, но те тестват на бензин. Така е и с пропан бутана. Ей тоя мухар ли е, не знам какъв /с тъпата физиономия/, е надробил помията. Само небрежен поглед върху снимката и всичко ти става ясно. Шеф на полиция, става шеф в МТ - пълна простотия.

    Коментиран от #44, #60

  • 31 относително е последните години

    1 11 Отговор
    или са до 5г или са до 10г . как няма да мине . Ставаше въпроса за 500 на газ и бензин . сега с видеото и като ги мерят 1 на газ и 2 на бензин и неизкарват . по 500 на ден . една гаранция е 150 000 км пробег . след 6-7г не е нова . на 300 000 км и на 10 години е ок, ама на 12 г на 350 000 не е . газта затрива бензиновия . на преглед отива и превключва на бензин и неизкарва . Неказват какво се сменя в наредбата . непрозрачно и задкулисно .
  • 32 „Неверни”

    12 0 Отговор

    До коментар #16 от "Тома":

    Ми уволняваме мин.на енергията
  • 33 Мистър Кеш

    10 8 Отговор
    Евро 5 или 6 автомобил на 400 000 км е нормално вече да пуши като Евро 4. На запад 400 000км ги навъртат за 4-5 години.
  • 34 Азззззззз

    30 0 Отговор
    Наредбата си е в действие, нищо че някой бил уволнен...
  • 35 Иванов

    13 2 Отговор

    До коментар #8 от "Ехх":

    Мисля, че този беше ударил с юмрук, Волен Сидеров!
  • 36 Емо

    37 0 Отговор
    А все едно гвоздейков е чист, това е прах в очите. Да се маха и той, и зам. министруте му, всички са в кюпа и фирми за превози се отчитат на тях за клиентелата, която им се създава от спрените от движение автомобили.
    А Муеров е точно типа търтей, бивш полицай, останал на държавната софра като пенсионер, за да създава проблеми на хората. По-малко администрация и бюрокрация трябва, населението намалява и парите намаляват в тази държава и трябва икономии. Някой да каже един проблем, който тази "автомобилна администрация" е решила.
  • 37 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    25 0 Отговор

    До коментар #21 от "и8т5р4е3":

    А БРЕ ЧОВЕК С БЪЛГАРСКИЯ БЕНЗИН ОТ ИНСА ОИЛ ПРАВЕН НЯМА ДА ИЗДЪРЖИ ТЕСТА ..ОЩЕ ПОВЕЧЕ ЧЕ КАРАНА С КАЛПАВ БЕНЗИН В БЪЛГАРИЯ И КАТАЛИЗАТОРА Е СКАПАН ..

    Коментиран от #43

  • 38 Емо

    24 0 Отговор

    До коментар #23 от "Няма нови изисквания":

    Само ми кажи следното - по нашата наредба в момента отработените газове трябвада покриват екологичните изисквания, които са били в годината, в която е произведен автомобила. Да или не? Ако е да, значи проблема е в методиката на мерене. Ако е не, значи е променена наредбата (незаконно, защото наредбата не е закон) и изискванията са завишени. Иначе не може да бъде бензинов двигател с катализатор да не покрие изискванията.
    И моля престанете с това "ама дизелите защо минават". Имаме общ враг, коийто има за цел да ни направи принудително пешеходци. Отпечатйте си стикери с надпис "Протест. Аз карам автомобил без ГТП". Залепете си ги на стъклата на двете задни врати. Закон няма да го забранява. Снимайте го и пускайте в социалните мрежи.

    Коментиран от #41, #48

  • 39 и8т5р4е3

    13 8 Отговор
    Кое не ви е ясно от тая наредба? Тя е 100% синхронизирана с иврупейските заповеди и вие сега ще я изпълнявате... Записвайте си:

    - автомобилите минават ГТП използвайки ОСНОВНОТО СИ ГОРИВО...
    - ОСНОВНОТО ГОРИВО на 99,5% от колите е бензин или дизел
    - ИЗКЛЮЧЕНИЕ са колите със ЗАВОДСКИ МЕТАН, там колата пали и работи на метан- бензинът е само за аварийни случаи ако метанът свърши и НЕ МОЖЕШ ПО НИКАКЪВ НАЧИН да "обърнеш" на бензин в движение ако имаш метан...

    Жокер: Хич не е случайно, че швабите си изхвърлят колите като стигнат към 400 000км.- дори и техн. да е здрава колата шансът тоя мотор да издържи тест за емисии клони към 0-та...
    Жокер 2: Вашата "нова" 10-годишна кола (евро 5) дето купихте онзи ден на 160-170 000км. най-вероятно много отдавна е прескочила 350 000км. и дори моторът да е все още читав вероятно ще ви е нужен чисто нов катализатор за да издържите теста за емисии... Нормите там са УБИЙСТВЕНИ и с кола "що-годе читава" няма да минете...

    Коментиран от #49, #61

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Точно така е

    9 0 Отговор

    До коментар #38 от "Емо":

    Да, показанията трябва да са към годината на произвеждане.
  • 42 най-положителното за територията

    15 3 Отговор
    е че българите постепенно отмираме. Такива като този на снимката постепенно след 20-30 години ще са забравени и никога повече няма да се раждат такива! След нас със сигурност на територията ще е по-добре, който и да я управлява. А че България няма да я има, след като видиш тези в момента, които са на власт ти става ясно, че по-добре да я няма, за да ги няма и тях
  • 43 оиу87ъхг

    6 2 Отговор

    До коментар #37 от "бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ":

    Осигурявай колата, от мен платформата и отиваме у Швабия- в понеделник сме на ТЮФ... Или забогатяваш, или ще робуваш 6 месеца...
  • 44 Помощ 112

    7 4 Отговор

    До коментар #30 от "Агнето":

    Прочети си Наредба 32 за ГТП, член 37а, точка 3. На какво се мерят Кийте които фабрично излизат САМО на газ, нямат изобщо резервоар и бензин, чувал ли си за това животно или сега ще спориш, че и такова нещо няма? Не е лесно да ти е трудно когато ме си познаваш законодателството в собствената държава, попитай някой приятел или колега на газ дето сега е минал на какво е мерен.

    Коментиран от #56

  • 45 Ганьо Балкански

    27 0 Отговор
    Карах кола на газ , спряха я че замърсявала . Карам сега стария дизелак , той не замърсява . Странни закони ама щом са казали тъй тъй да е.........
  • 46 Зиганин

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Тома":

    За да не им завиждаш пращаш жената за едно кюмбе слагаш кюнци в хола палиш и ти ?! И жената ще е щастлива, че ще и купиш след това половин гардероб и ще си доволен, че си отмъстил на съседите си поне малко за добрините. А ако имаш някоя излишна пачка като Боци можеш да разпалиш,че виж какво стана за едно шкафче. Ама че иди обяснявай, че човека си държи там подпалките...
  • 47 Мнение

    16 3 Отговор

    До коментар #16 от "Тома":

    Как какво?!
    Много просто, трайкаме си, щото махалите осигуряват основните гласове за властта (диктатурата) на такива като Боко и тъпоглавчев!
    Затова "ромитИ" имат повече права отколкото задължения, като работещите бедни са длъжни да ги хрантутят!

    Знаете ли, че приоритетно се асфалтират улици по села и градове, водещи към махалите?! Да не би да им се развалят С класите на тарторите!
    Нищо, че нова пътна маркировка буквално липсва по пътищата на България, веднага след като правителството на Боко антибългарина падна?!

    На управляващите престъпници не им дреме за условията на народът им!
    Не случайно за укрите има хотели и хилядарки месечни кеш кинти в България (плюс милионите за укрия), а за опожарените/наводнените села има вмирисани контейнери и еднократни жалки сумички!

    Народе отдавна се опитват да те затрият, а ти удобно си траеш?!
    Може би капката на преливане все още не е дошла?!
  • 48 От Бранша

    16 3 Отговор

    До коментар #38 от "Емо":

    Емо, има начин нова кола, бенсинова, с катализатор да не покрие нормите. Пред мен една нова тойота не ги покриваше. Форсираха мотора за 2 минути и ги покри. Женицата пита - Ама ащо ми форсирате така двигателя, аз си го пазя, повече от 2000 оборота не вдигам! Човека от сервиза се смее и казва - ами защото много си я пазите, затова не покрива нормите и се смее. Аз питам - замърсени ламбди ли? И той - ами да. Казвам и, госпожо, гледайте между 2500 и 3000 да карате отвреме-навреме :) А тя - ами никъде не го пише това. Ами не го пише наистина. А че има измама с нормите е сигурно - моята стара карбураторна кола е ЕВРО1 и там пише до 2.3. На стенда даде 1.9, 1.6, 1.4(след форсаж). И не мина. Което значи - измама. На листа не пише кое не е в нормите -пише повреда в устройството за контрол на емисиите. Тя устройство за контрол на емисиите няма - значи това е измама със сигурност!

    Коментиран от #55

  • 49 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    10 7 Отговор

    До коментар #39 от "и8т5р4е3":

    ДОБИТЪКА ТУКА МИСЛИ ЧЕ КАТАЛИЗАТОРА Е ВЕЧЕН ...ДА МА НЕ Е ТАКА И ТРЯБВА ПЕРИОДИЧНО ДА СЕ СМЕНЯ ОСОБЕННО С БЪЛГАРСКИЯ БОКЛУК НАРЕЧЕН БЕНЗИН ..САМО СЛЕД 2 МЕСЕЦА БЪЛГАРСКИЯ БЕНЗИН В ЗАТВОРЕНА ТУБА Е НЕ МОЖЕ ДА ПАЛИ ...А НЯКОЙ ПАЛИЛ ЛИ Е БЕНЗИН ДА ВИДИ ЧЕ ТРУДНО ГОРИ И ПУШИ ЧЕРНО ПОВЕЧЕ ОТ НАФТА

    Коментиран от #92

  • 50 Хехехех

    11 0 Отговор
    Аман от олигофрени.
  • 51 Анонимен

    16 0 Отговор
    Няма човек ,няма проблем.Изчезваме постепенно,благодарение на прекрасното управление на властимащите .
  • 52 Готвеше му се...

    11 0 Отговор

    До коментар #2 от "Брюксел":

    ...яка стачка -> ДВА МИЛИОНА АВТОМОБИЛА, щяха да го изядат Боку после, та затва се случиха нещата. На изборите щеше да има и наказателен вот. Иначе и тази гавра с хората щеше да продължи.
  • 53 Тоз пък

    8 0 Отговор

    До коментар #40 от "бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ":

    Чети малко и после пиши, че много умници станаха нещо. Кога се образува CO2? Седни си 2.
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Емо

    4 1 Отговор

    До коментар #48 от "От Бранша":

    Да, колега, сетих се, че двигателят трябва да е заграял, колата да е покарана повече, и то в обороти, за да се поизчисти ламба-сондата от мръсотията. Има една много лесна проверка на ламба сондата дали работи - с мултицет, откача се куплунга и се поставя мултицета на напрежение 12 волта, единия накрайник на сондата, други към маса на автомобила. Показанията, не помня колко като волтаж, но трябва да се променят поне 3 пъти в секунда, т.е. да играят нагоре-надолу интензивно. Ако волтажът се променя за 3 секунди веднъж, със сигурност ломбда сондата е за смяна.

    Коментиран от #67

  • 56 Агнето

    7 3 Отговор

    До коментар #44 от "Помощ 112":

    Няма какво и кого да питам. Моята кола е с фабрична cng уредба. Преди два дни минах на преглед. Теста беше на бензин. Изрично.

    Коментиран от #71

  • 57 А ми

    21 0 Отговор
    то само като му видиш мутрата на този чапкън Муеров и всичко ти става ясно. Знаят че ако тормозят дизеловите замърсители, ще им се стъжни, защото това ще е дискриминация на частните собственици, тъй като автобуси, камионетки , фургони, тирове и така нататък не могат масово да ги спрат. Затова оставят на мира дизеловите коли и се заемат с най-малко замърсяващите бензинови коли на обикновените масови частни притежатели. Трябват им и пари, трябва им и кого да хвърлят на брюкселските кучета. На изборите всички трябва да сме много, ама много ядосани и да гласуваме само за партии които никога не са участвали в управлението и са доказано опозиционни. А това голямо уйно го дефекираха Герб, а в последствие го одобриха и ППДБ. Гадни слагачи на зелената мафия..
  • 58 гост

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "и8т5р4е3":

    Или горивата са ни качествени
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Мексо

    6 1 Отговор
    Пирамиди фараони ..куче влачи рейс. Скапана държава. Скапана администрация.
  • 64 Този дето

    0 4 Отговор

    До коментар #12 от "Помощ 112":

    не иска да води на старо зеле и да си носи бомба под гъ.а.

    Коментиран от #90

  • 65 Ха сега де...

    10 0 Отговор
    Главата на шефа издал разпореждане добре, а "главата на издадената наредба"? Или пак ще правим опити за замитане под килима?

    Коментиран от #100

  • 66 Писанки

    3 0 Отговор
    Рокади в министерствата. От системата на МВР към Министерството на транспорта и съобщенията преминава старши комисар Борислав Муеров.

    Бившият зам.-директор на Главна дирекция "Национална полиция" вече оглавява Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация". Муеров напуска системата на МВР заради навършване на пределната възраст за пенсиониране.

    Старши комисар Калоян Милтенов поема поста заместник-директор на ГДНП

    През последните 10 години той оглавяваше "Охранителна полиция" към СДВР в периода 2013 г. - 2019 г. В началото, когато пое този ресор, столицата беше обхваната от продължили близо година антиправителствени протести срещу кабинета "Орешарски", окупация на Софийския университет и редица други обществени и партийни прояви.

    През 2019 г. Борислав Муеров беше назначен от тогавашния вътрешен министър Младен Маринов за шеф на Областната дирекция на МВР в Габрово.
  • 67 От Бранша

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "Емо":

    Недей с мултицет - може да я повредиш. На 60000 км сменяш и си спокоен. Аз слагам само Бош. Ако ЕКУ-то даде повреда в ламбдата по-рано - пак сменяш. Понякога е изгоряло само подгряването - тогава може да влоши работата само на празен ход. Но е редно пак да я смениш. Абе колата си иска грижи. И по принцип тия тестове се правят с подкачане към ОБД-интерфейса - тогава новите коли минават в тестов режим, изключват разни системи - не да ти върти едните гуми на валяците, другите неподвижни, комповете се ошашкват, може и някой асистънс да включи и в аварийни режими да мине - абе кво да им обясняваш - те не знаят колко не знаят!!! Така правени тестовете са като за коли без компютърен интерфейс - карбураторите и първите инжекции.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 101010

    6 3 Отговор
    Защо на дизелите не се мерят оксиди а само димни газове.Най-замърсяващите дето уж щяха да ги спират от производство минават а бензина не може.Вярно е че има бензинки ,които са пълна трагедия и са без катализатори,но се оказва ,че и те минават а новите бензинови от евро 4 нагоре са проблемни.

    Коментиран от #72, #88

  • 70 Дебойковизация

    11 0 Отговор
    Зеленясалите герботъпунгери трябва да не се допущат до властта, защото слугинското им поведение ще унищожи нервите на българите.
  • 71 ха ха ха...

    5 0 Отговор

    До коментар #56 от "Агнето":

    Ами резнали са ти зелката само с 5 лева заради газова уредба, която така и не са проверили! Ако те прекарат по същата схема следващата година и ако не сменят условията няма да минеш. За какво ти е работеща газова уредба ако ще караш повечето време на бензин? Къде е логиката? На бензин само се пали и много често само докато колата работи на място. При някои уредби най много да мине 2 - 3 км. на бензин. Май само някой луд може да ти обясни защо теста трябва да е на бензин. И аз минах само седмица преди новите правила, но мои познати, някои без даже да са махнали катализатора, следващата седмица увиснаха.
  • 72 ,лкмйнхбъг

    12 1 Отговор

    До коментар #69 от "101010":

    До Евро 4 включително заложените норми са напълно разумни е лесно се покриват дори и от не много изправен автомобил- просто там е заложен по-голям толеранс в нормите с оглед и кола на 400-500 000км. да може да ги издържи... Щото когато са измисляни тези норми (около и преди 2000г.) колите бяха по-простички и често се караха и над 600 000км...

    Времената и господарите се промениха и вече новите норми са толкова жестоки, че има поне 20 причини поради които колата да не издържи тест за емисии... И качеството на горивото е някъде около 30-то място в списъка...
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 едрфухйик

    1 1 Отговор

    До коментар #73 от "Агнето":

    Е то само пълни дебили и улигуфрени карат туй недоразумение Зафира та правилно съм се изразил...

    И да, на твоя боклук има копче на таблото...
  • 75 Видял си ти Америка

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Точно в Америка колите минават на смог чек за емисии, което не е пунта Мара като при нас, новите коли до 5 години след продажбата са освободени от този тест,защото производителите са покрили изискванията на щата, за да им е позволено продажбата

    Коментиран от #81, #86

  • 76 МАЛТО

    11 0 Отговор
    Шефа на ДАИ - бивш полицай пенсионер , взима се хубава пенсийка и на работа като шеф на ДАИ. Другият шеф на ДААА също бивш полицай, на пенсия и заплатка. Още колко са такива наредени на държавната хранилко на пенсия и заплата и ги нямат парите за нищо. Чудат се какво да измислят за да усложнят живота на българина - разни еко наредби за колите. Те с пенсия и заплата могат да си позволят нови коли, но 70-80 от българите не са като тех, а бачкат за едни 1000 лв. и си хранят семейства. За пенсионерите пък да не говорим.
  • 77 Отговор

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "Ехх":

    Има вид на тежко пиянде.
  • 78 Гост

    8 0 Отговор
    Типично по български се прави всичко.Важно е ,че някой прибира доста пари вече 90-110лв е ГТП.
  • 79 Тити

    12 0 Отговор
    Вината си у нас Българите колко човека излязоха на протест затади тази скапана наредба нула човека. Когато робите не протестират ще налагат и по глупави закони.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Румен

    7 1 Отговор

    До коментар #75 от "Видял си ти Америка":

    В Америка няма технически прегледи!!!!

    Коментиран от #89

  • 82 Фончо

    4 4 Отговор
    Кой го вълнуват тея тъпотии? Кажете какво става с Гонзовица
  • 83 ПИЗО

    10 0 Отговор

    До коментар #26 от "ОК!":

    Бушона изгоря но проблема остана - май на практика така стана.
  • 84 Читател

    5 3 Отговор
    Да не би той да е определил еднолично параметрите? Сега ще заведе едно дело и ще го спечели. Защото тези параметри са "спуснати" или от народното събрание или от ЕС.
  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Ха ха ха ха

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Така е, но зиленити, еко щуротии са за колониите, да се върнат в средновековието и да фотосинтезират. А господарите не се занимават и не са подвластни на такива измишльотини.
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Петър

    5 1 Отговор

    До коментар #81 от "Румен":

    И в Украйна няма ГТП за личните автомобили.

    Коментиран от #97, #99

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Кой

    4 0 Отговор
    КОЙ ЩЕ ПЛАТИ СЕГА ЗА НАНЕСЕНИТЕ ЩЕТИ? ПАРИ КОЙ ЩЕ ДАДЕ?
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 И стари и нови един бензин сипват!!!!

    4 0 Отговор
    Събудете се българи
    От една колонка сипват всички
    Като не замърсява новата кола собственика да налапа ауспуха и да подиша и ще ни убеди!!!
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 безпартиен

    4 0 Отговор
    Този е пенсионер от МВР и със заплата т.е 2 в 1 пенсия + заплата!!!!Като е такъв голям специалист ЗАЩО след като се пенсионира не отиде да работи в частния сектор?????ПРОМЕНЕТЕ ЗАКОНА И КОЙТО ИСКА ПЕНСИЯ ДА НЯМА ПРАВО ДА РАБОТИ ЗАЩОТО И ПЕНСИЯТА И ЗАПЛАТИТЕ СЕ ПЛАЩАТ ОТ БЮДЖЕТА!!!! ИЗКЛЮЧЕНИЕ Е ЧАСТНИЯ СЕКТОР!!!!!НАМЕРЕТЕ ДРУГА ДЪРЖАВА В ЕС С ТАКОВА ТРУДОВО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО!НЯМА!
  • 97 Тогава...

    2 1 Отговор

    До коментар #89 от "Петър":

    ...още утре паля колата и в...Украйна...!
    Само се опасявам да не ме мобилизират,ония от Украинското ТУК...!Че хич не питат какъв си,що си,а директно с ритниците- на земята,с белезниците- в буса и от там-директно на фронта...!
  • 98 Демократична експроприация от балъка

    2 0 Отговор
    Измиха си ръцете с една оставка, ама 100 лв за технически преглед си остана сладко в джобчето на нашата фирма със златните стикери...
  • 99 Слава усрайне

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "Петър":

    И в България няма гтп за украинските коли
  • 100 Кой не скача е червен

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "Ха сега де...":

    От тикварщина към главчевизация
  • 101 От ден на ден все по хубаво става

    1 0 Отговор
    Капитализъм кат слънце
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол