Комисията за защита на потребителите установи нови нелоялни търговски практики, свързани с фирми за бързи кредити, посочи БНР.
Комисията смята, че подобно поведение нарушава добросъвестността и професионалната компетентност, която се очаква от търговците в отношенията им с потребителите.
След извършена проверка на сайта е установено, че дружество представя кредитните си продукти по начин, който прикрива основни елементи от цената на кредита.
Липсват данни за годишния процент на разходите, лихвени проценти, погасителни планове и такси.
В други случаи след подадени жалби КЗП установява агресивни търговски практики. Служители на дружества са упражнявали системен вербален натиск чрез съобщения със заплашително съдържание, включително с изявления за бъдещи посещения на адрес, запори върху доходи от майчинство и други действия с цел принуда за погасяване на задължения или сключване на нов договор за кредит, или рефинансиране.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 честен ционист
16:21 12.05.2025
2 То там лоялни има ли?
16:23 12.05.2025
3 Знаещ
16:25 12.05.2025
4 1488
16:30 12.05.2025
5 А топлофикация?
16:52 12.05.2025
6 Kaлпазанин
16:55 12.05.2025
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 хаха
Все някой друг им е виновен, пък я ги виж какви рядки и мир.изливи са.
17:04 12.05.2025
10 Миризлив пор
17:21 12.05.2025
11 Тити
17:30 12.05.2025
12 Ха добро
17:45 12.05.2025
13 Финансови измами
18:04 12.05.2025