ЖП работник загина до гарата в Разград, поразен на електрически стълб

23 Юли, 2025 12:03 2 293 13

  • разград-
  • работник-
  • загина-
  • ремонт-
  • контактна мрежа

Извършвал се е ремонт на контактната мрежа на жп линия Варна – Русе

ЖП работник загина до гарата в Разград, поразен на електрически стълб - 1
Снимка: БГНЕС

ЖП работник загина до гарата в Разград, поразен от електричество, съобщиха от областната дирекция на МВР.

Трудовата злополука с 31-годишния мъж е станала в района на Гарова промишлена зона – Разград.

Сигналът за тежкия инцидент е получен на тел. 112 около 09.45 часа на 22 юли. На място от оперативно-следствена група е установено, че при ремонтни дейности по контактната мрежа на жп линия Варна – Русе служителят се е качил на електрически стълб с напрежение 25 000 волта, където е поразен от електрически ток.

За случая са уведомени Инспекцията по труда и Окръжна прокуратура. Образувано е следствено дело.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ток

    25 0 Отговор
    Поразен от ел. стълб? Жуналиии.
  • 2 За Това !

    14 2 Отговор
    За Това !

    Си Има Ред !

    Като не го Спазва !

    Става Така !
  • 3 жепейците слънчасват

    6 5 Отговор
    и така от 12 до 19 ч обикалят кат попърлени . не знаят много какво правят . нормално е спира тока и обработва повредата . но не . отишъл да бърника кат малцинствата . удря го тока . така загива . можеше на фронта да заработва истински пари .
  • 4 бай Кольо

    11 2 Отговор
    Е не са ли заземили КМ преди да започнат да работят по нея?

    Коментиран от #8

  • 5 Помислих че леопарда се е

    6 4 Отговор
    Подвизал.

    Коментиран от #6

  • 6 Жалко

    14 0 Отговор

    До коментар #5 от "Помислих че леопарда се е":

    За работника.
  • 7 Някой

    3 8 Отговор
    Фазомери не вършат ли работа? Дори да изгърмят и по това да се разбере.

    Коментиран от #10

  • 8 пенчо

    12 0 Отговор

    До коментар #4 от "бай Кольо":

    Някой не е спазил процедурите.
  • 9 Оставка

    7 0 Отговор
    на министъра !
  • 10 ТАС

    10 0 Отговор

    До коментар #7 от "Някой":

    "Фазомерите" не вършат работа те са измерване на друга величина фактор на мощността.

    Предполагам имаш предвид фазоуказетел или съвременото уреди с NVC (Non-Contact Voltage, което означава функция за безконтактно засичане на напрежение).

    На ЖП стълбовете са 25 000 V и уредите ги има и са специални. Наричат се фазоуказателни щанги(дължината им почва от 1,5 метра).

    Но да стане инцидент с електричество там някой претупал правилата яко. По-принцип ако работят работници по контактна мрежа проводника се заземява. При тези напрежения дори момента на заземяването е опасен понякога има остатъчни капацитети.

    Правилото при изключване такива електропроводи е изключване след това заземяване в подстанцията или трафопоста, но сега всичко се прави дистанционно и ......

    Коментиран от #13

  • 11 Глупости на търкалета

    5 0 Отговор
    Чета заглавието, виждам кой е автора и не се занимавам с глупостите на същия!
  • 12 Пловдив

    5 0 Отговор
    Стълбът ще говори само в присъствието на адвокат!
  • 13 бай Кольо

    8 1 Отговор

    До коментар #10 от "ТАС":

    След като ще се работи по контактната мрежа най напред се разменят телефонограми за изключването на напрежението,точен час,попълват се книги за изключването,ЗАЗЕМЯВА се КМ със заземителни щанги от двете страни на мястото на работата(щангите имат искрища с които се проверява за наличие на напрежение в КМ) и чак тогава се пристъпва към работа.Може да ти каже енергодиспечера,че няма напрежение,но се проверява,заземява и тогава всичко останало,защото тока не се вижда!Качвал съм се няколко пъти на покрива на локомотива да изолирам счупен пантограф,ами страшничко е като знаеш колко е малко напрежението макар и заземена КМ.Но тука многознаещите лаици само си чешат езиците.Всъщност те не са длъжни да го знаят,но трябва да се подхожда с уважение към всяка работа.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове