Акад. Денков: Нямаме работа с ГЕРБ, докато Борисов не се махне. И Пеевски не изчезне от политическия пейзаж

31 Юли, 2025 08:57 5 162 180

  • николай денков-
  • герб-
  • бойко борисов-
  • махане-
  • делян пеевски-
  • политически пейзаж

"От 15 години виждаме едно и също – всякакви опити за политически независима правосъдна система биват бламирани, хората са подлъгвани. Докато Борисов и Пеевски управляват процесите в държавата, това ще продължава, защото тях ги е страх от работеща правосъдна система”, каза още акад. Денков.

Акад. Денков: Нямаме работа с ГЕРБ, докато Борисов не се махне. И Пеевски не изчезне от политическия пейзаж - 1
Снимка: Нова телевизия

Само една от 20 проверки на КПК отива до съд и една на 100 завършва с присъда. Това означава, че тя не работи. Виждаме, че в различни моменти тя се използва, за да свърши мръсната работа и без обвинения минават години, в които хора са в затвора и животът им е съсипан. Тази Антикорупционна комисия е създаден по законопроекта на ГЕРБ. Това заяви акад. Николай Денков- депутат от „Продължаваме Промяната – Демократична България” пред Нова телевизия, цитиран от novini.bg.

„Искаме разследващи институции, но които не са пълни с хора, които са на повиване по телефона. Борим се за антикорупционни действия от политически независими хора”, уточни той.

„Колегите от ДБ предлагат промяна във формата и работата на тази комисия. Можем да ги подкрепим, ще го обсъдим, но не може да се случи от днес за утре”, каза още Денков.

По думите му единственото важно са действията на КПК. „Никой не го интересува какво е казал Пеевски. Хората, които са били там, трябва да си поемат отговорност. Прави се преглед – в колко разследвания са участвали, какъв е резултатът, осъдена ли е България за тези действия. Тези хора с големи заплати вършили ли са работата, за която са назначени? Ако се закрие КПК за два дни, ще стане същото като със специализирания съд.”

Категоричен е, че фокусът върху КПК цели да прикрие проблемите в прокуратурата: „Системата е пред пълен колапс.”

„От 15 години виждаме едно и също – всякакви опити за политически независима правосъдна система биват бламирани, хората са подлъгвани. Докато Борисов и Пеевски управляват процесите в държавата, това ще продължава, защото тях ги е страх от работеща правосъдна система”, каза още акад. Денков.

„С МЕЧ имаме общи решения, които можем да вземем. Няма нищо ненормално в това. Искаме да покажем, че действията на управляващите са неприемливи. Сигурен съм, че ще има различни резултати, ако има нови избори. Няма да коментирам абсолютно фалшивите резултати на „Галъп”, която вече е пропагандна агенция и знаем, че е тясно свързана с Пеевски”, категоричен е той.

„Иван Костов остана в историята като човек, който е направил страшно много за европейското развитие на България. Но в момента тръгваме към президентските избори, за да победим ГЕРБ. Как ще издигаме общ кандидат с тях? ГЕРБ е символ на корупцията. Има много хора, които не искат корупцията да им изяжда бъдещето и спестяванията. Само защото излезе като кандидат на ГЕРБ, Герджиков например нямаше шанс да спечели. Ще търсим човек, който да не е от ГЕРБ”, коментира той предстоящите президентски избори.

Заяви, че ГЕРБ на Борисов е невъзможен партньор: „Докато той не се махне от ГЕРБ и Пеевски не изчезне от политическия пейзаж, ние нямаме работа с тях.“


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 50 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трол

    22 71 Отговор
    Денков президент.

    Коментиран от #14, #15, #16, #39, #42, #43

  • 2 Последния Софиянец

    23 34 Отговор
    С Цифровото евро бетонирахте Бойко и Шиши доживот във властта.Който го държи ще контролира робите
  • 3 голем смех

    77 23 Отговор
    Никито може ли да каже къде ще е на политическата схема ако на изборите играят отделно ПП и ДБ?

    За последните 20 години Бойко Борисов пенсионира колосално количество "повярвали си" политици. Ще ви пенсионира и вас.
  • 4 Коментира

    29 11 Отговор
    Почти всички а за Радев не казваш
  • 5 az СВО Победа80

    36 19 Отговор
    Денкич, докато ти се криеш в БГ и мрънкаш, загубихте окончателно Часов Яр!

    Официално Часов Яр е напълно освободен!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Промяна

    60 17 Отговор
    ХАХАХАХА ТОВА ГНУСНО НЕЩО КАКВО Е ИЗОБЩО ТУК И СЕГА ПОСТАВЯ УСЛОВИЯ ТИ СИ НИКОЙ ГНУСНО НЕЩО СИ И НА СЛЕДВАЩИТЕ ИЗБОРИ СИ АУТ АЛА БАЛАТА СВЪРШИ

    Коментиран от #22

  • 8 2 та са против денко

    18 5 Отговор
    но според мен са повече . действат като шайка . уж партия и политика, уж от европа така искали . от комисията не съдят някой щот не е купил вертолети . значи няма престъпление . главешки е взел парите и ги дал за дълга и други неща .
  • 9 Хохохо

    42 12 Отговор
    Тва сме го чували и видяхме как си легнахте с тях хахаха жълтопаветници

    Коментиран от #20, #23

  • 10 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    40 10 Отговор
    А как добре работеше с тях🤔🤔🤔
  • 11 Така е!

    26 19 Отговор
    Социологическата агенция "Галъп" за уж проучвания на общественото мнение е на Пеевски!
  • 12 Зъл пес

    51 15 Отговор
    Денкофффф, изчезни първо ти.Толкова си безполезен ,ама не го осъзнаваш тунеядецо.
  • 13 Промяна

    49 16 Отговор
    ТИ СИ НИКОЙ ЧОВЕЧЕ ШАРЛАТАНСКИ ФИГУРАНТ ОГРАБИХТЕ БЪЛГАРИЯ И ТО БЕЗНАКАЗАНО ДРУЖИНКА ШАРЛАТАНИ СТЕ ЧОВЕЧЕЕЕЕЕ
  • 14 честен ционист

    6 13 Отговор

    До коментар #1 от "Трол":

    Денков готовит себе кофе по-лубянски..
  • 15 Зъл пес

    17 10 Отговор

    До коментар #1 от "Трол":

    Да бе да,искаш следващия паразитиращ резидент ли бе?
  • 16 Лондон

    19 11 Отговор

    До коментар #1 от "Трол":

    Президент...но на кравеферма , съгласен съм !!!
  • 17 Сапунджията

    29 14 Отговор
    Га пихте мазно кафе, не ви нагарчаше , нал тъй г-син академик ? Имахте възможността да покажате чест и морал, но вие избрахте да се "сглобите" с шоп арите, после пък чухме един запис за някакви острови и от там на сетне никой не ви брои за живи.

    Коментиран от #27, #28

  • 18 Промяна

    20 16 Отговор
    ДЕНКОВ А КОИ СА ТВОИТЕ ШАРЛАТАНСКИ ГЛАСОПОДАВАТЕЛИ КЪДЕ СА ДЕНКОВ АЛА БАЛАТА ВИ СВЪРШИ ЦИНИЦИИИИИ СТЕ БОРИСОВ И ПЕЕВСКИ ИМАТ МИЛИОН ГЛАСОПОДАВАТЕЛИ А ТИ СИ АУТ А СЪСБОЖКОВИТЕ МЕЧОВЕ СИ И ИЗМАМНИЦИТЕ НА РАДЕВ И ПРОКОПИЕВ ХАХА ХАХА НАЗНАЧЕНИ САБОТЬОРИ
  • 19 Това става много лесно

    6 15 Отговор
    Прави се поръчка да отидат в небитието заедно с охраните им плащат се пари и двамата уруди ги няма
  • 20 Разликата

    16 29 Отговор

    До коментар #9 от "Хохохо":

    ПП-ДБ не ‘легнаха’ с никого. Подкрепиха конкретни текстове за съдебна реформа, които дори ГЕРБ и ДПС нямаха избор да отхвърлят публично. Това е политика – резултати, не емоции!

    Коментиран от #34

  • 21 Кецко

    19 11 Отговор
    Махне, изчезне, какви са тия приказки! Гола вода си, академика
  • 22 12...34

    18 11 Отговор

    До коментар #7 от "Промяна":

    Хем е никой хем нищо не прави хем взима една бала пари
  • 23 Альоооъ

    11 10 Отговор

    До коментар #9 от "Хохохо":

    Значи, ако ПП-ДБ не говорят с никого – били изолирани и неефективни. Ако търсят подкрепа за реформи – били "легнали". Според теб как точно да направят съдебна реформа без мнозинство?

    Коментиран от #71

  • 24 Шоп

    25 9 Отговор
    Сапунджията се изказал: Борисов да си ходи а Пеевски да се маха. Хахахахах, ябе тя Розовата пантера от детското филмче има повече авторитет от мишока самопровъзгласил се за Академик. Аз залагам, че първо ще изчезне пасмината на шарлатаните
  • 25 А бе

    24 10 Отговор
    Може ли да си такъв убитак? Жалък сапунджия,от ПП забъркахте най-големите батаци в държавата ,и имате наглостта да се натискате пак за Властта? Корупция,цинизъм,демогогия е вашата визитка! Никога повече няма да управлявате!
  • 26 Тоя академик-tупан

    7 8 Отговор
    не е наясно с нещата.
    Щом не можаха да се преборят дори с тия корупционери от ГЕРБ явно и те не са читави.

    Коментиран от #30

  • 27 Промяната

    7 11 Отговор

    До коментар #17 от "Сапунджията":

    Ако за теб ‘запис’ със слухове е по-важен от реални текстове в Конституцията срещу главния прокурор, явно не търсиш реформа, а просто удобен враг, който да мразиш.
  • 28 Роки

    8 7 Отговор

    До коментар #17 от "Сапунджията":

    Да, най-честната политика е да стоиш в ъгъла, да казваш "гнус ме е" и да не променяш нищо. Междувременно Пеевски и компания си действат както си искат. Явно това е по-морално, а?
  • 29 Мдаааа

    6 16 Отговор
    Прав си Г-н академик, ама мандалото вече хлопна. Това Евро не ни трябваше точно сега. Но Баце и Шиши решиха да изперат всичко и да си заметат следите. След Еврото няма да остане и следа от техните далавери. В момента не печелимм нищо! Само Баце, Шиши и хайката им ще излязат чисти, като сълзица!

    Коментиран от #35

  • 30 Бля-бля-бля

    9 7 Отговор

    До коментар #26 от "Тоя академик-tупан":

    Значи ако не са свалили ГЕРБ за 6 месеца, значи са същите? Явно очакванията са били някой да дойде с меч и да ги изгони от парламента. Политиката обаче работи малко по-сложно.
  • 31 НЯКОЙ

    13 7 Отговор
    Много преди Борисов и Пеевски ги няма във власта, няма да те има тебе и ПП ДБ
  • 32 Бат ви Денку

    9 6 Отговор
    Нямаме работа с ГЕРБ само ще подкрепяме правителството при гласувания.Иначе сме опозиция.ППДБ така хващаме като избиратели всички кукупсихари като нас.А те са в изобилие в тая държава.
  • 33 Тц,тц

    12 8 Отговор
    Навремето десните партии обвиниха премиера проф.Любен Беров за "сламен човек"! Ако има нещо по-принизяващо от това,това си ти ,Денков ! Защото за краткото си жалко управление доказа ,че и на 2 магарета сламата не можа да разделиш..
  • 34 миме

    9 7 Отговор

    До коментар #20 от "Разликата":

    абсолютно си прав.жълтопаветните не легнаха, те му седнаха на.....сукта.точо по либераски
  • 35 Павел

    13 2 Отговор

    До коментар #29 от "Мдаааа":

    Стига с тази евтина драма. Еврото няма да измие ничия вина – ако имаш доказателства за кражби, давай ги в прокуратурата. А ако смяташ, че е по-добре България да си остане с най-слабата валута в ЕС, само и само да накажеш "Баце и Шиши", значи ги мразиш повече, отколкото обичаш страната си. Това вече не е политика, а саботаж.
  • 36 акад. Сапунджиев

    13 7 Отговор
    Уважаеми академик Сапунджиев, вие ще изчезнете първи ...
  • 37 МВР служител

    10 7 Отговор
    Първо Пеевски ще вкара Борисов в следствието, защото си мисли, че освобождавайки България от Доган и Борисов ще стане симпатичен, после ще се намеси Европейската прокуратура и Европол, които получават постоянно сведения от Йордан Цонев за действията на Пеевски
  • 38 Глупости на търкалета

    12 6 Отговор
    Приличате на едни панаирджийски латерни, дето свирят само една овехтяла песен. Пред всеки човек и структурата има проблеми, но въпреки тях се върви напред. Само ППДБ чакат някой друг да им елиминира проблемите, че да решат да тръгнат нанякъде. На пръв поглед сте смешни, но всъщност сте вредни за тази част от политическия спектър, където т.нар. президент ви насади като кукувичи яйца.
  • 39 Денков Президент!!!

    5 17 Отговор

    До коментар #1 от "Трол":

    В България отдавна липсва президент, който да вдъхва респект не със закани и шоу, а с разум, почтеност и реални резултати.

    Николай Денков е човек с биография, която не можеш да оспориш: академик, международно признат учен, премиер в най-сложната коалиция, отстоявал последователно принципи и посока – въпреки натиск от всички страни.

    Не е зависим от олигарси, не крещи, не размахва юмруци, а работи тихо, ефективно и с грижа за институциите.

    В момент, когато имаме нужда от стабилен държавен глава – не популист, не артист, а истински баланс между знание, морал и държавност – той е най-сериозният избор.

    Коментиран от #40

  • 40 Мунчо

    1 9 Отговор

    До коментар #39 от "Денков Президент!!!":

    Няма разлика между герб и ппдб айде стига още от същото.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Николай Денков е достоен за президент

    9 19 Отговор

    До коментар #1 от "Трол":

    Николай Денков има няколко обективни достойнства, които биха могли да го направят силен и стойностен кандидат за президент, особено в контекста на нуждата от спокойна, експертна и морална фигура в българската политика.
    1. Образован и доказан експерт
    • Академик, физик, химик и професор с международно признание.
    • Има сериозна научна кариера в БАН и е преподавал в престижни университети.
    • Това го прави авторитетна и уравновесена фигура, която би стояла добре на върха на държавата.
    В контраст с популистите, Денков носи образ на “технократ със съвест”.
    2. Умее да работи в сложна политическа среда
    • Като премиер (2023–2024), работи в изключително трудна коалиция с противоречиви партньори – ГЕРБ, ДПС, ПП-ДБ.
    • Показа търпение, дипломатичност и твърдост, особено в моментите на кризи (съдебна реформа, ПВУ, ротация).
    Постът на президент изисква точно това: балансьор, който не е емоционално избухлив и не се поддава на натиск.
    3. Символ на институционален подход и законност
    • В политиката избягва театралност, залага на системни решения.
    • Подкрепя съдебната реформа, конституционните промени и работи с ЕС по План за възстановяване.
    Като президент би могъл да е стабилен коректив – да гарантира, че институциите работят по правила, не по лични капризи.
    4. Без обвързаности с олигарси или задкулисие
    • За разлика от много други политици, няма публични съмнения за корупционни схеми, не е свързван с икономически кръгове.
    • Това го прави морално чист кандидат

    Коментиран от #77

  • 43 Браво, академик Денков, Вие сте достоен

    9 14 Отговор

    До коментар #1 от "Трол":

    Николай Денков като президент би олицетворявал:
    • знание и интелект,
    • морална последователност,
    • институционална стабилност,
    • и политическа хладнокръвност,
    които липсват в много от кандидатите досега.
    Ако искаш, мога да ти направя резюме за пост в социални
  • 44 ха ха

    8 4 Отговор
    ако пък и вие изчезнете с тях , значи има шанс за оцеляване
  • 45 Електра

    9 7 Отговор
    По всички ТВта само шарлатаните на прецедента Боташ-ов. Тоя шарлатанин или е идиот или е кръгла идиот.

    Коментиран от #50, #57

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Скс

    8 7 Отговор
    Колкото по бързо изчезне ПП ДБ, толкова по голям шанс има да изчезнат и ГЕРБ и Пеевски. Продължават да говорят небивалици. Как така да изчезне Борисов? Просто правете по добра политика от него и всички ще ви оценим. Това е само начина. Ма вие не можете да го разберете. Уж като спрем корупцията ще видим повече свършени неща, пък то нула. То само крадене. Къде са парите.

    Коментиран от #54

  • 48 ЕДГАР КЕЙСИ

    9 7 Отговор
    БЪЛГАРСКИЯ НАРОД НЯМА РАБОТА С ................... "ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПОДМЯНАТА" (ШАРЛАТАНИ) , И ................... РЕZИДЕНТ (ФАШИСТ) МИСТЪР БОТАШ ..................... ФАКТ !

    Коментиран от #52

  • 49 така е

    14 3 Отговор
    Борисов пенсионира РЗС, България без Цензура, България на Гражданите, БСП, АБВ, Лидер, Атака, ВМРО, Българските патриоти, ДПС и други знайни и не знайни български партийни формации.
    Без да му мигне окото ще пенсионира и ПП, и ДСБ.

    Коментиран от #51

  • 50 Обидите показват слабост в теб

    5 4 Отговор

    До коментар #45 от "Електра":

    Обидите не решават проблеми, а само показват липса на аргументи и зрялост. Ако искаме промяна, трябва да говорим с разум, не с ругатни. Другото е шум, който пречи на България да върви напред.
  • 51 Херо

    7 5 Отговор

    До коментар #49 от "така е":

    Ако си мислиш, че Борисов сам "пенсионира" партии, явно не разбираш как работи политиката. Партиите сами се обезличават с вътрешни скандали, липса на идеи и доверие. Има ли кой да гласува за тях – те умират. Борисов не е магьосник, а политическа фигура, част от сложна игра.

    Коментиран от #53

  • 52 Хахаха

    3 5 Отговор

    До коментар #48 от "ЕДГАР КЕЙСИ":

    Явно няма какво смислено да се кажеш и ти остава само викът и омразата, която бълваш. Смешен си!
    Говориш като човек, който предпочита да крещи, вместо да мисли. Истината не се докарва с викане и обиди, а с ясни факти и аргументи. Ако искаш да убедиш някого, започни с уважение, а не с простащина и етикети. Българският народ заслужава повече от това да слуша празни лозунги и агресия.
  • 53 което

    0 4 Отговор

    До коментар #51 от "Херо":

    само потвърждава казаното мен. Или?
  • 54 Риплей

    6 5 Отговор

    До коментар #47 от "Скс":

    Лесно е да хвърляте вината само на Борисов, но политиката не е цирк с един кукловод. Ако смятате, че ПП-ДБ са толкова слаби, защо не успяхте вие да предложите нещо по-добро? Истината е, че корупцията е системен проблем, а не просто резултат от един човек. Да "спрем корупцията" е лесна фраза, но реалната работа изисква смелост, реформи и постоянство — не празни приказки и обвинения. Ако искате промяна, почнете с конструктивна политика, а не само с критики и въпроси къде са парите.

    Коментиран от #56, #72

  • 55 🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

    3 6 Отговор
    Кога вие не сте били с гроб, сега сте пак с тях.
  • 56 211

    9 5 Отговор

    До коментар #54 от "Риплей":

    ПП и ДБ са изобщо в политиката, не защото предлагат различни политики на хората. Влезнаха в политиката защото неистово мразят останалите политици. Ама изглежда това не е достатъчно и затова ще изтекат в канала.

    Коментиран от #58, #63

  • 57 Мнение

    8 6 Отговор

    До коментар #45 от "Електра":

    Ами то шайката ГЕРБ-ДПС НН са се скрили от журналистите, те не обичат неудобните въпроси, не обичат да обясняват действията си, тегленето на огромните заеми, кражбите, безсилието си да въведат ред в хаоса...ИТН и БСП мълчат като риби, защото се срамуват от сглобката си с двамата най-корумпирани в България...Възраждани, МЕЧ и Величие се изтъркаха с безумните си крясъци и неадекватност...остоват единствените свестни в българската политика - ПП-ДБ!!
  • 58 В политиката няма място за емоции

    3 3 Отговор

    До коментар #56 от "211":

    Политиката наистина трябва да е рационална и основана на идеи и решения, а не на лични емоции и омраза. ПП и ДБ влязоха в политиката с ясна цел – да предложат алтернатива и да променят начина на управление, а не просто да мразят другите. Критиката към системата и настояването за промяна не са емоции, а необходимост за един по-добър България.

    Коментиран от #62

  • 59 ЧОЧО

    5 1 Отговор
    Плюете се един друг и си живеете охолния живот. Народа кучета ги яли.
  • 60 Списъкът на мИтоди

    3 4 Отговор
    Като бивш премиер, Денков би трябвало да е имал достъп до класифицирана информация, актуална към момента. Би трябвало да си е дал сметка, че за разлика от дъпъсъ, която е креатура на ДС, герп е ГМО партия, създадена от посолството срещу оатриотична партия "Атака" (с близо един милион гласа, но не повече 100к според ЦИК). Цецо и Боко са с криминални досиета и въобще са нямали работа, нито в МВР, нито в СО. Така че тиквената партия много бързо може да бъде срината със земята, само с един удар. Дали по магнитски, дали със снимките на Мата Космата, Барселона гейт, суджук гейт, КТБ и всичко друго, натрупано по времето на дългогодишното им мъдро и справедливо управление.
  • 61 фен

    5 2 Отговор
    Денков е наивник. Сигурно е добър човек, но е слаб политик. Бойко, Пеевски и който и да е от политиката си отива не защото не е харесван от противника, а защото хората вече не го харесват и го заменят с друг. Примери много, Царя, Костов, Станишев и още мн. други, някои силни, други, дребосъци, случайно попаднали. За повече от 30 г. видяхме какво ли не. Лидери и партии се носят на гребена или пропадат благодарение на хората. Тъй че Денков има да чака, макар самият той с нищо не показа, че и опонентите да ги няма, ще направи нещо по-различно. Тия неща просто не стават ей така.
  • 62 211

    6 3 Отговор

    До коментар #58 от "В политиката няма място за емоции":

    Ясната цел на ПП и ДБ бе да яхнат жълтопаветниците и да се настанят на държавната софра. Така и не успяха ПП да станат партия. те са си бизнес формирование създадено с целта да се откраднат едни пари. Тези пари имат и измерение - 40 милиарда лева откраднати от 2020 до сега.

    Коментиран от #64, #66, #67

  • 63 Защо ПП-ДБ са в политиката?

    3 5 Отговор

    До коментар #56 от "211":

    ПП-ДБ влязоха в политиката с мисията да променят статуквото — да предложат по-прозрачни управленски практики, по-реформирана съдебна система и по-ефективно използване на публичните ресурси. Те не са просто опозиция заради опозиция, а се стремят да издигнат стандарти и да въвлекат гражданите в процеса на взимане на решения.
  • 64 Риплей

    3 2 Отговор

    До коментар #62 от "211":

    Това е сериозна и тежка обвинителна теза, която е добре да се опонира с факти и да се подчертае важността на доказателствата, а не на конспирациите.
    Твърденията за „жълтопаветници“ и масови кражби без доказателства са просто удобни конспирации, които размиват истинските проблеми. ПП и ДБ са политически формации, които се опитват да променят системата — с успехи и грешки, както всяка партия. Ако има реални нарушения, те трябва да се доказват в съда, а не да се разпространяват слухове и обвинения без покритие. Политиката не е бизнес схема, а отговорност към гражданите.

    Коментиран от #68

  • 65 Бойко президент

    2 2 Отговор
    Бойко Рашков би бил един достоен български президент. Бойко президент!
  • 66 Лалаланд

    3 1 Отговор

    До коментар #62 от "211":

    Ако имаш доказателства за 40 милиарда кражби — чудесно, да ги покажеш, а не да разпространяваш фантазии. Докато това не стане, такива твърдения са просто дезинформация и клевети.


    ---

    Искаш ли още по-остър?
  • 67 Парадокс БГ

    2 2 Отговор

    До коментар #62 от "211":

    40 милиарда без доказателства? Тази сума явно идва от фантазията ти, а не от реалността. Ако не можеш да покажеш факти, по-добре млъкни, вместо да разпространяваш фалшиви новини и да омърсяваш името на хора, които се опитват да правят нещо различно.

    Коментиран от #74

  • 68 така изглежда

    6 0 Отговор

    До коментар #64 от "Риплей":

    Държавният дълг при сдаването на властта от Бойко Борисов през 2020 г. е приблизително 29,602–29,703 млн. лева, което представлява около 24.7–25% от БВП на България за същата година.

    Към встъпването на новото правителство през януари 2025 г. дългът значително се е увеличил. Данните за 2024–2025 г. показват, че държавният дълг на България достига около 49,083.9 млн. лева към края на 2024 г., като ръстът спрямо 2020 г. е над 67%
    . По-актуални данни от началото и средата на 2025 г. сочат, че брутният външен дълг (който включва както държавния, така и частния дълг) възлиза на над 50,828 милиарда евро, или около 45.3% от прогнозния БВП към края на май 2025 г.

    Според данни от Българската народна банка, само дългът на сектор „Държавно управление“ към края на март 2025 г. е 12,501 млрд. евро (около 24.5 млрд. лева), което представлява 11.4% от БВП. Общият държавен дълг обаче (включителен и на вътрешния дълг) е съпоставим с цитираните над 49 млрд. лева, увеличен значително спрямо 2020 г., както посочват изчисленията по хармонизираната методология.

    Новото правителство встъпва в длъжност на 16 януари 2025 г., когато вече действа значително по-голям държавен дълг спрямо периода на сдаване на властта от кабинета Борисов през 2020 г

    Коментиран от #73, #75

  • 69 Шарлатанска рапсодия

    5 2 Отговор
    Сапунджия , по.лов привет на цялата ви група от Подли Пед.али и да опънете по една сочна сви.рка на Бойко .
  • 70 бай Ставри

    5 2 Отговор
    Мааазен плъшок !
  • 71 Хохохо

    4 2 Отговор

    До коментар #23 от "Альоооъ":

    Как правиш реформа с хората който си наричал мафия,крадци и си протестирал срещу тях сочейки ги с пръст че унищожат страната?
  • 72 Скс

    6 1 Отговор

    До коментар #54 от "Риплей":

    Същото исках да кажа и аз, но на Вас повече ви се пишеше. С изключение само че Денков, Василев и още 5 избори да им гласуваме доверие, резултатът ще е един и същ. Те толкова си могат. Прочетете пак статията. "Борисов да изчезне". Така ли се прави политика. Смях в залата. Колкото по бързо се откажат пптата толкова по голям шанс има в тая държава може да стане нещо.
  • 73 Альооо, Пенкееее...

    2 3 Отговор

    До коментар #68 от "така изглежда":

    Първо: Брутният външен дълг не е равно на държавния дълг !!!!
    Второ: 50,828 милиарда евро е огромна сума, която не отговаря на българските реалности!!!
    Вероятно става дума за милиарда лева, а не евро!!!
    Трето: Ръстът на държавния дълг е факт, но не бива да се разглежда изолирано без да се отчита икономическата среда, инвестициите, пандемията и нуждите на бюджета!!!
  • 74 самия Асен Василев

    2 3 Отговор

    До коментар #67 от "Парадокс БГ":

    в качеството си на новоизлюпен служебен финансов министър си призна пред журналисти, че Борисов е оставил МНОГО пари в държавата и само трябвало да се измисли механизъм да ги усвоят. Усвоиха ги.
    Тези много пари бяха над 12 милиарда лева готови пари в държавния паричен резерв.

    Коментиран от #78

  • 75 Политолог

    2 3 Отговор

    До коментар #68 от "така изглежда":

    Да, държавният дълг се е увеличил, но е важно да не смесваме външен, вътрешен и частен дълг, както и да не бъркаме валутите — това създава погрешна представа. Увеличението на дълга е в контекста на пандемията, икономическите кризи и нуждата от подкрепа за бизнеса и гражданите. Нещо повече — сравненията с предишни години трябва да вземат предвид и икономическия растеж, а не само абсолютните числа. Политиката не е само да държим дълга нисък, а да инвестираме разумно в бъдещето на страната.

    Коментиран от #76

  • 76 лозунгите ги остави

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "Политолог":

    Давай с числа. Пред тях и Господ мълчи.

    Коментиран от #85

  • 77 Трол

    3 2 Отговор

    До коментар #42 от "Николай Денков е достоен за президент":

    Освен това е много красив мъж.

    Коментиран от #79

  • 78 Сано

    3 1 Отговор

    До коментар #74 от "самия Асен Василев":

    Да, държавата разполагаше с резерви, но това не означава, че те са "лесно усвоими" или че няма нужда от сериозно планиране и отговорно управление. Парите в резерва не са за харчене безразборно, а за стабилизиране на бюджета и инвестиции. Да се "усвояват" тези средства без ясни правила и прозрачност е рисковано и може да доведе до загуби за държавата. Управлението на публичните средства изисква баланс между разходи и грижа за бъдещето на всички граждани.

    Коментиран от #81

  • 79 Така е! Хахаха

    3 3 Отговор

    До коментар #77 от "Трол":

    Красив мъж е Николай Денков, представителен, от европейски тип, синеок и бял, не като бурсуците Боко и Шиши с вид на талибани ...
    И Росен Желязков от ГЕРБ е представителен мъж...
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Най-обичам да мачкам ППДБ тролове

    5 0 Отговор

    До коментар #78 от "Сано":

    Говори ми с цифри ако обичаш.
  • 82 Бачо

    4 2 Отговор
    Абе сапунджията,и предния път ги плещихте такива а после сглобка с герб и в скута на шиши и сега като ви насметоха пак повтаряте същата песен
  • 83 Махлянов

    2 4 Отговор
    На снимката се вижда един
    умен,начетен,всестранно развит
    ерудит със смирен поглед на
    честните си сини очи.
  • 84 гласувайте за нас

    2 2 Отговор
    Управлението на ППДБ (Продължаваме Промяната – Демократична България) доведе до значително увеличение на държавния дълг. Според данни на Министерството на финансите, към края на 2024 г. държавният дълг е бил 47,384 млн. лв. Към края на май 2025 г. дългът на подсектор „Централно управление“ възлиза на 54,223 млн. лв., което означава ръст от около 6,8 млрд. лв. за по-малко от година

    Само за периода от края на 2023 г. (40,514 млн. лв.) до средата на 2025 г. увеличението надхвърля 13,700 млн. лв. Това означава, че основната част от този растеж е в периода на управление на ППДБ, които встъпват във власт обособено в края на 2022 и формират правителство през 2023 г.

    В проценти, държавният дълг като дял от БВП се увеличава от 23,5% в края на 2024 г. до 27,7% в края на 2025 г.

    Данните показват, че управлението на ППДБ е увеличило държавния дълг с между 6,8 и 13,7 млрд. лв. в абсолютна стойност в зависимост от избраната референтна точка.

    Коментиран от #88

  • 85 Политолог

    2 2 Отговор

    До коментар #76 от "лозунгите ги остави":

    Добре.
    Към края на 2020 г. държавният дълг е около 29.7 млрд. лв (25% от БВП).
    Към края на 2024 г. е около 49 млрд. лв, но това е 37% от БВП — далеч под средното за ЕС (около 83%). България все още е една от най-ниско задлъжнелите държави в Европа.
    И ако ще броим, нека кажем и това: за 2020–2024 г. преминахме през пандемия, инфлационна криза и война в Украйна и СЛУЖЕБНИ ПРАВИТЕЛСТВА!
    Ниск дълг с нулеви инвестиции не значи добър дълг, а икономическа парализа!!!!!
    С числа или без — това е реалността.
  • 86 Меркуцио

    5 2 Отговор
    Ту-ту, "удобно ли е".....и Ники отпътува!

    P.S. Злобата, която излъчва АКАДЕМИК денков, Просто доказва, че Бойко го направи премиер и Бойко го свали от поста! Изпързаля го връз научно-експериментален сапун, с други думи!

    Коментиран от #96

  • 87 Благой от СОФстрой

    5 3 Отговор
    Тоа нищоправец та какво направи като министър-председател на територията като такъв!?

    Коментиран от #89, #91, #92

  • 88 Кривак

    2 5 Отговор

    До коментар #84 от "гласувайте за нас":

    Да, дългът се увеличи, но нека не си затваряме очите за контекста: пандемия, инфлация, война, нужда от реформи и инвестиции. И въпреки това, дългът ни остава под 28% от БВП — един от най-ниските в ЕС. За сравнение: средното ниво в еврозоната е над 80%. Дългът не е проблем, ако се използва разумно. Проблем е, когато се краде от него — както беше години наред при управлението на ГЕРБ!!!
    Това ПП-ДБ се опитаха да променят.
    ПП–ДБ допуснаха политически грешки, но направиха и реални, измерими реформи, особено в прозрачността, социалната политика, европейската интеграция и приходите в бюджета.
  • 89 Ето това:

    2 5 Отговор

    До коментар #87 от "Благой от СОФстрой":

    Тоя "нищоправец", както го наричаш, е човекът, който:
    – удържа коалиция в изключително токсична политическа среда,
    – започна съдебна реформа, за която 12 години никой не смееше и да говори,
    – подготви България за Шенген и изведе темата от летаргията,
    – и работеше тихо, без популизъм, без крясъци по площадите.
    Ако очакваш министър-председател да крещи и се бие в гърдите като шоу-звезда – да, Денков не е твоят човек. Но ако искаш професионализъм и стабилност – точно такива хора трябват.
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 ПП-ДБ направиха тези полезни неща:

    3 4 Отговор

    До коментар #87 от "Благой от СОФстрой":

    1. Реална пенсионна и социална подкрепа
    Увеличиха пенсиите на над 2 милиона българи през 2022–2023 г. – едно от най-сериозните повишения за последните години.
    Въведоха антикризисни помощи и компенсации за ток, парно и горива по време на инфлационната вълна.
    2. Повишение на учителски и лекарски заплати
    Образованието и здравеопазването получиха видими увеличения в заплатите – учителите вече са с над 130% спрямо 2017 г.
    Медицинските специалисти също бяха обхванати от допълнително финансиране.
    3. Рекордни приходи и овладяване на сивата икономика
    НАП и Агенция „Митници“ събраха рекордни приходи – над 37 млрд. лв. само през 2022 г.
    Показаха реална борба със схемите за ДДС измами и контрабандата.
    4. Законодателни реформи и съдебна прозрачност
    Приеха ключови антикорупционни закони, включително промени в Конституцията (с подкрепа от ГЕРБ и ДПС).
    Разделиха Висшия съдебен съвет, ограничавайки влиянието на прокуратурата.
    Поставиха началото на промяна в модела „Гешев“ — доведе се до неговото отстраняване.
    5. Външна политика и европейска интеграция
    Вкараха България в чакалнята на Шенген (по въздух) – от 31 март 2024 г.
    Активна работа за приемането в Еврозоната и по-добро позициониране в ЕС.
    Проевропейска и прозападна линия, стабилизираща имиджа на България пред международните партньори.
    6. Развитие на електронно управление
    Започнаха изграждането на единна платформа за електронни услуги, елиминираща административните безумия.
    Ускориха процеса по дигита

    Коментиран от #93

  • 92 ПП-ДБ направиха тези полезни неща:

    3 4 Отговор

    До коментар #87 от "Благой от СОФстрой":

    6. Развитие на електронно управление
    Започнаха изграждането на единна платформа за електронни услуги, елиминираща административните безумия.
    Ускориха процеса по дигитализация на регистрите и публичния сектор.
    7. Прозрачност и контрол на разходите
    Ограничиха инхаус процедурите, с които по времето на Борисов се раздаваха милиарди без обществени поръчки.
    Стартираха проверки и разследвания по ключови инфраструктурни обекти (магистрали, язовири, болници).
  • 93 кое и е реалното

    2 2 Отговор

    До коментар #91 от "ПП-ДБ направиха тези полезни неща:":

    Бойко Борисов ви го каза - вдигайки необосновано пенсии и заплати, Асен Василев ви прави по-бедни. Сега ревете, че с новите пенсии и заплати купувате по-малко, защото се била вдигнала инфлацията. Ауч....
  • 94 Ники

    4 3 Отговор
    Гласувайте за нас, че много ме кефи да пътувам на държавни разноски.

    Коментиран от #102

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Напротив!!

    3 5 Отговор

    До коментар #86 от "Меркуцио":

    Твоят коментар излъчва сарказъм, злоба, лична омраза и политическа фрустрация – пълен с подигравки, но без нито един реален аргумент.
    Денков НЕ беше нито марионетка на Борисов, нито падна заради него. Просто беше неудобен – не вика, не краде, не влиза в схемите на Борисов и Пеевски!! И това го прави трън в очите на всички, които живеят от политическо шоу и кухи лафове. Затова сега сипете помия – защото човекът си тръгна с чисто име, а вие останахте с омразата си.

    Коментиран от #97, #111

  • 97 я по-добре кажи

    3 3 Отговор

    До коментар #96 от "Напротив!!":

    защо Кики и Ники развалиха сглобката, вместо да се ротират с Мария Габриел?

    Коментиран от #103

  • 98 Мартин от Сусурлево

    1 6 Отговор
    Господин Радев,
    ИЗКАРАЙ ТАНКОВЕТЕ И РАЗЧИСТИ ОБОРА
  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Некой си

    3 3 Отговор
    Историята на ДБ, РБ и всичките им клонинги, включващи киро, денков, кокорения, мирчан, иванов, джуджето и мустакатата:
    08.08.2013, Р. Кънев: "Няма как да сме в коалиция с ГЕРБ."
    05.10.2014, Р. Кънев: "Няма да подкрепя кабинет с премиер Борисов. Аз съм в ОБЕЩАНИЕ пред българските граждани, че няма да подкрепя правителство, в което Борисов е премиер."
    11.10.2014, Р. Кънев: "Беше грешен ход условието ни Борисов да не е премиер."
    06.11.2014 "Коалиция ГЕРБ-РБ поема кормилото на държавата."
    10.07.2022, И. Мирчев: "Не можем да направим правителство с ГЕРБ, това е категорично!"
    19.07.2023 "ПП-ДБ и ГЕРБ подписват споразумение за управление."
    Днес, 12 години по-късно, денков отново подхвана мантрата, ОТНОВО!

    Ясно е, че горепосочените личности са лъжци.
    Чудя се на десносектантите, псевдоинтелектуалци, как са успяли така масово и едновременно да получат дълбоки пристъпи на амнезия. Драги десносектанти, вашите псевдолидери ви лъжат вече 12 години с една и съща лъжа. А вие продължавате да им вярвате. Това е медицинско чудо.
    И, моля, спестете си лозунгите копейка, путинист, гербаджия, дпсар или там, каквото ви хрумне!
    Коментирайте гореизложените факти!

    Коментиран от #106, #107

  • 102 Рей

    3 5 Отговор

    До коментар #94 от "Ники":

    Твоят подигравателен коментар е класически пример за евтин популизъм, насочен към емоциите на хората, а не към фактите. Не можете да атакувате Николай Денков с корупция, защотоэе един чист и морален човек, така че залагате на жалките си "подигравки" като деца в детсщата градина.
    Денков няма скандали с апартаменти, куфарчета или пачки. Когато няма реални обвинения — измисляте „вицове“.
    Защото е академик, а това дразни комплексираните и агресивните неуки нищожества.
    Неговият спокоен стил и интелигентност контрастират рязко с кресливата улична риторика и простащина на двамата шишковци Боко и Шиши Магнитски — и това ги побърква.
    Защото пътуванията му като премиер бяха дипломатически мисии, не екскурзии.
    Контактите с ЕС, НАТО и регионални партньори са част от задълженията на един министър-председател — не лична глезотия.

    Коментиран от #104

  • 103 Явно трудно разбираш

    3 4 Отговор

    До коментар #97 от "я по-добре кажи":

    Защото сглобката беше договор за реформи, не за власт на всяка цена. Когато ГЕРБ отказаха да подкрепят ключовите промени – съдебна реформа, антикорупционна комисия, контрол върху службите – ПП-ДБ отказаха да участват в подмяна. Затова не се стигна до ротация. По-добре да се откажеш от поста, отколкото да станеш параван за саботаж. Защото:
    • ГЕРБ блокираха конституционните промени.
    • Не дадоха подкрепа за смяна на главния секретар на МВР.
    • Пеевски влезе в ролята на координатор, а не на поддържаща сила.

    Коментиран от #105

  • 104 Некой си

    2 3 Отговор

    До коментар #102 от "Рей":

    Баце, заповядай салфетка, че ти покапа по брадичката.
    А за псевдоакадемика - ти деца нямаш и няма да имаш явно, но ние помним по време на ковид истерията как държеше с часове НАШИТЕ деца пред училищата в студ и дъж, докато не се изпюят във фунийките или докато не им бръкнат в носвете.

    Коментиран от #112, #114

  • 105 сглобката била договор

    4 2 Отговор

    До коментар #103 от "Явно трудно разбираш":

    който Борисов изпътлни, а Кики и Ники се направиха на сигани когато трябваше да ротират Денков с Мариа Габриел.
    Договорката се прави при сключването на договора, а не по средата на действието му.
    Някой очаквал ли е нещо друго изобщо?

    Коментиран от #108, #109

  • 106 Разумен

    1 4 Отговор

    До коментар #101 от "Некой си":

    Коментарът ти звучи като вик на човек, който е разочарован не от "лъжата", а от това, че реалната политика не съвпада с чистата теория. За съжаление, в политиката не винаги има лукса на перфектни съюзи — особено когато алтернативата е срив на институциите или власт в ръцете на крайности.
    Да, ДБ и ПП са правили завои, но винаги с цел да прокарат конкретни политики: съдебна реформа, Шенген, бюджет с рекордни приходи, смяна на Гешев, дигитализация, контрол над службите. Това не са "псевдолозунги", а реални резултати.
    Ако това е ‘лъжа’, тогава явно истината е някой, който 12 години краде пред всички – но поне не си сменя мнението. Това ли е по-добрият модел? Не мисля.

    Коментиран от #120

  • 107 Команчо

    2 1 Отговор

    До коментар #101 от "Некой си":

    Да, гъвкавостта е трудна за разбиране, особено ако си свикнал да вярваш, че последователността = истина. Понякога обаче истината е сложна: за да направиш реформи, понякога трябва да работиш и с тези, които вчера са ти били противници. Политиката не е детска градина с обети за вечна дружба – а арена, където се броят резултати, не лозунги.
  • 108 Шментш капелли

    2 3 Отговор

    До коментар #105 от "сглобката била договор":

    Сглобката беше договор за реформи, не за безусловна власт. Борисов изпълни формалната част – гласува кабинет. Но саботира съдебната реформа, блокира конституционните промени и отказа подкрепа за ключови закони. Когато партньор системно подкопава договорката, ротацията губи смисъл. Това не е ‘измама’ – това е отказ да бъдеш параван за подмяна. Няма как да ротираш, когато зад гърба ти изгарят основите на споразумението.
  • 109 Затова

    2 2 Отговор

    До коментар #105 от "сглобката била договор":

    Ако някой си мисли, че ротация е "подарък за добро поведение", значи не е чел нито едно изречение от споразумението. Политическите договори не са като абонамент за фитнес – не вървят на автоматичен пилот. Когато единият саботира всичко по същество, ротацията не е задължение, а наивност.

    Коментиран от #110, #113

  • 110 мхм

    3 2 Отговор

    До коментар #109 от "Затова":

    А какво трябваше да е ротацията? 9 месеца единия след това 9 месеца другия. Минаха 9те месеца на Денков и зпочна шикалкавенето и нови договорки за да не се допусне Габриел да поеме поста. Това си бе опит за изнудване от страна на ППДБ.
  • 111 Меркуцио

    2 1 Отговор

    До коментар #96 от "Напротив!!":

    Ти търсиш"аргументи" за подигравка? Жълтопаветник от провинцията или е по-кофти?

    Малка почерпка: "Сарказмът е най-ниската форма на остроумие, но най-висшата форма на интелигентност."
  • 112 Варадин

    2 2 Отговор

    До коментар #104 от "Некой си":

    Твоят коментар е смес от лични обиди, груб език и фалшива морална поза – типичен за хора, които не търсят истина, а просто изпускат пара.

    Обидите няма да заличат факта, че по време на COVID, Денков действаше отговорно – с цел да запази здравето на децата и учителите. Всички решения се взимаха на база данни и консултации с експерти, не на базата на фейсбук коментари и теории за "фунийки".

    Ако помниш само, че децата стояли на дъжд, но не и че България избегна най-лошите сценарии от пандемията, значи не искаш истина – искаш враг. И точно затова държавата ни тъпче на едно място: защото всеки разумен човек бива оплют, а всеки кресльо – въздигнат за мъжкар.

    Коментиран от #129

  • 113 интересно

    2 2 Отговор

    До коментар #109 от "Затова":

    Борисов усигури ли подкрепа на управлението на Денков, както бе уговорката?

    Коментиран от #116, #117

  • 114 Друг некой си

    2 2 Отговор

    До коментар #104 от "Некой си":

    Ако някой се страхуваше повече от вируса, отколкото от леко чакане на опашка, сега нямаше да сме губили хиляди животи. Но да, по-лесно е да мразиш "академика", отколкото да признаеш, че не си чел нито една заповед, подписана от него.

    Коментиран от #126

  • 115 Айде сега

    4 2 Отговор
    Кой беше задкулисно с ГЕРБ? Ако бяхте в коалиция добре. Щяхте да имате споразумения и цели! А вие не коалиция. 😄 А в скута на пеевски удобно ли бе? да се чуди човек като ви гледа такива смешници и лъжливци, откъде намирате някой толкова глупав избирател да не помни какво правите.

    Коментиран от #119, #122

  • 116 Кое не разбираш

    1 3 Отговор

    До коментар #113 от "интересно":

    ГЕРБ формално даде подкрепа, за да влезе във властта чрез Мария Габриел, но изтегли доверието си, когато се стигна до реални реформи. Това обезсмисли ротацията. ПП-ДБ отказаха да участват в подмяна.

    Коментиран от #118

  • 117 Истината

    1 4 Отговор

    До коментар #113 от "интересно":

    Краткият отговор е: частично – да, но по същество – не.
    Фактите:
    • Формално, ГЕРБ осигуриха подкрепа за кабинета „Денков–Габриел“ през юни 2023 г., като част от т.нар. „сглобка“ – ротационно правителство с предварително споразумение.
    • Но по същество, ГЕРБ:
    • блокираха ключови конституционни промени, за които уж бяха дали съгласие;
    • се отдръпнаха от съдебната реформа, след като Гешев беше свален;
    • саботираха смяната на главния секретар на МВР и шефа на ДАНС, запазвайки контрола над службите;
    • принадлежащият им парламент подкрепяше все по-открито ДПС и Пеевски, не ПП-ДБ;
    • не дадоха подкрепа за продължаване на управлението след ротацията, въпреки „уговорката“.
  • 118 не позна

    3 1 Отговор

    До коментар #116 от "Кое не разбираш":

    9 месеца ГЕРБ подкрепяше управлението на опосума. Уговорката бе да се извърши ротация след 9 месеца и правителството да се поеме от Мария Габриел. Куики и Ники не удържаха мъжката си дума и започнаха да шикалкавят, вместо да извършат ротацията.
  • 119 Самураъ

    1 5 Отговор

    До коментар #115 от "Айде сега":

    ПП–ДБ не са влизали в ничий скут — те се опитаха да измъкнат страната от блатото. Когато ГЕРБ и ДПС саботираха реформите, излязоха. Това се нарича гръбнак. За разлика от онези, които 12 години седяха тихо, докато Пеевски пишеше закона.

    Коментиран от #175

  • 120 Некой си

    3 0 Отговор

    До коментар #106 от "Разумен":

    Някак нелепо звучи опитът ти да ги оправдаеш.
    "Завои"... тези завои са на 180 градуса, драги. Това не е завой, а заден ход.
    Смяната на Гешев... със Сарафов.
    Съдебна реформа... след нея мое имотно дело стои на доклад в съда ДВЕ ГОДИНИ!!!
    Дигитализация - пробвал ли си я в облас Благоевград? А в облас Монтана? А пробвал ли си "дигиталната" рецепта?
    Това не е политическа далновидност, а ОПОРТЮНИЗЪМ.
    А уж се пишете интелектуалци...
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Реформатор

    2 3 Отговор

    До коментар #115 от "Айде сега":

    Наричаш "задкулисие" това, че се опитахме да извадим съдебната реформа от блатото? Да направим конституционни промени, невъзможни 12 години? Това не беше любов, а опит за политическа хигиена. И когато ГЕРБ и ДПС отстъпиха назад, ПП–ДБ се оттеглиха – за разлика от други, които биха се задържали на власт на всяка цена.
    Задкулисие е да мълчиш за Пеевски, когато гласуваш с него всяка седмица. А не да се опиташ да го изкараш на светло и да ограничиш влиянието му със закон. Кратка памет не е аргумент – тя е проблем на избирателя, не на реформатора.

    Коментиран от #176

  • 123 едно въпросче

    2 2 Отговор
    Как успя да удържи 9 месеца управление правителството на Денков? С чия подкрепа? Какво се случи после?

    Коментиран от #127, #128

  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 ужасТ

    1 0 Отговор

    До коментар #124 от "ах тази съдба":

    не мина
  • 126 Некой си

    3 2 Отговор

    До коментар #114 от "Друг некой си":

    Явно и ти нищо общо нямаш и няма да имаш с децата.
    "Леко" почакай два-три часа... на опашка, под дъжда февруари месец!
    Малоумници сте, сектанти.
    За да каже два месеца по-късно същият тоя, дето подписа заповедта като министър по онова време, че тестовете не били ефективни и не били необходими.

    Коментиран от #133

  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Ето така:

    1 3 Отговор

    До коментар #123 от "едно въпросче":

    Как успя правителството на Николай Денков да управлява 9 месеца?

    1. С политически компромис между ПП–ДБ и ГЕРБ–СДС, оформен като т.нар. ротационно правителство – Денков премиер, Мария Габриел вицепремиер с уговорка за размяна след 9 месеца.
    2. С подкрепа от парламентарно мнозинство, но не в коалиция – без споделени цели, министри от ГЕРБ или ДПС. Имаше договаряне по политики, не по постове.

    Какво постигна правителството в този период?

    Прие реален антикорупционен закон след години на блокаж.
    Изгони главния прокурор Иван Гешев.
    Подготви България за Шенген (въздушен достъп от 2024 г.).
    Приготви бюджета за 2024 г. с рекорден приходен ръст и фискален дефицит в норма.
    Стартира мащабна дигитализация в администрацията и съдебната система.

    Какво се случи след това?

    ГЕРБ и ДПС започнаха да саботират реформите – блокираха конституционните промени, отказаха подкрепа за смяна в службите!!!!!!!!!
    Пеевски започна все по-открито да диктува в парламента, а ГЕРБ премълчаваше!!!!!!!!!!
    ПП–ДБ отказаха да играят в тази подмяна и не реализираха ротацията с Мария Габриел!!!!!!!!

    Извод: Управлението беше възможно благодарение на споразумение, а не любов. Когато условията бяха нарушени – то приключи. Това не е провал, а принципна позиция, рядка в българската политика.

    Коментиран от #131

  • 129 Некой си

    1 1 Отговор

    До коментар #112 от "Варадин":

    Експерти... експертът, който препоръчваше пиене на доматен сок за борба с ковид... помниш ли го?
    Оня с брадата... експерт.
    Същите експерти забраняваха излизане на открито.
    И твърдяха, че маските предпазват от заразяване.
    Къде ви намират такива религиозни, не знам.
  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 разбрах

    2 0 Отговор

    До коментар #128 от "Ето така:":

    ППДБ освен че саботираха реформите, саботираха и ротацията. Така и подозирах.
  • 132 този ли

    2 1 Отговор
    Този ли броеше фастъците в правителствения самолет на Борисов?

    Коментиран от #136

  • 133 Друг некой си

    2 0 Отговор

    До коментар #126 от "Некой си":

    Разбирам, че си ядосан, но не мисля, че е справедливо да ми приписваш вина, при положение че нито съм вземал решения, нито имам власт върху тях
    Ако имаш по-добро решение как е трябвало да се действа тогава – кажи го. Лесно е да се критикува със задна дата, но в момента решенията се вземаха под натиск и в непозната ситуация.
  • 134 голем смех

    2 1 Отговор
    Борисов е пенсионирал значително количество български политици. И този ще го пенсионира.

    Коментиран от #138, #139

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Реалист

    1 3 Отговор

    До коментар #132 от "този ли":

    Първо: Самолетът не е на Борисов, а на държавата!Второ: Николай Денков е учен с високо интелектуално ниво и образование, много над нивото на Борисов!
    Такива „фъстъчени“ подигравки само показват комплекси и липса на аргументи.
    Нямате за какво реално да се хванете и дъвчите едни и същи заучени "смешки" и клишета. Айде малко по-адекватно, моля!

    Коментиран от #137

  • 137 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 138 Пенсионер

    1 3 Отговор

    До коментар #134 от "голем смех":

    Борисов "пенсионира" българската политика, като остави след себе си купчина провали и празни обещания. Ако някой наистина "пенсионира" Борисов, това ще е най-доброто, което може да се случи на страната ни. Така че нека "пенсионирането" започне — за доброто на всички нас!

    Коментиран от #140

  • 139 Промяната

    1 5 Отговор

    До коментар #134 от "голем смех":

    Борисов не "пенсионира" политици — той "пенсионира" здравия разум и бъдещето на България. Ако някой успее него да го "пенсионира", това ще е най-голямото облекчение за страната след десетилетия безидейно управление. Да видим дали този път няма да е край на цирка и началото на истинската Промяна — защото досега всичко беше само фарс.

    Коментиран от #142

  • 140 болиме

    1 1 Отговор

    До коментар #138 от "Пенсионер":

    важното е че и тебе пенсионира

    Коментиран от #143

  • 141 Мдаа

    1 0 Отговор

    До коментар #137 от "опитай отново":

    Ти опитай отново!
  • 142 болиме

    2 1 Отговор

    До коментар #139 от "Промяната":

    важното е че и ПП и ДБ са минало. Минало незапомнено.

    Коментиран от #145

  • 143 Мдаа

    2 2 Отговор

    До коментар #140 от "болиме":

    И тебе ще те пенсионира някой...няма да ти се размине...
  • 144 така е

    2 1 Отговор
    Борисов пенсионира РЗС, България без Цензура, България на Гражданите, БСП, АБВ, Лидер, НДСВ, Атака, ВМРО, Българските патриоти, ДПС и други знайни и не знайни български партийни формации.
    Без да му мигне окото ще пенсионира и ПП, и ДСБ.

    Коментиран от #149

  • 145 Минало незапомнено?

    2 3 Отговор

    До коментар #142 от "болиме":

    Минало незапомнено? Може би за вас — защото именно ПП и ДБ събудиха политическата сцена и показаха, че има алтернатива на старите кукли. Но явно удобното забравяне е любимото ви упражнение, когато истината не ви изнася.
  • 146 Бездействие

    3 1 Отговор
    КПКОНПИ е същата работа! Потулени и покрити документи! Обаче защо Лена Бориславова и Крум Зарков лично се договаряха корумпирани лица от КПКОНПИ да не се закачат! По инициатива на Крум Зарков! Има ли смислено обяснение?

    Коментиран от #154

  • 147 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 148 мечти

    4 1 Отговор
    гладна кокошка(т.е петел) просо сънува - да получи готова партия подарък,ако борисов някак изчезне! ама ядец - тези психари са само за дружки на МЕЧ и Ивелинчо - там си пасват най-добре по интелект, самовлюбеност и самосъзнание за собствената си значимост! Борисов и Пеевски ги вадят от равновесие, понеже така им завиждат,че чак скомина получават като изговарят имената им

    Коментиран от #151

  • 149 Хари

    1 5 Отговор

    До коментар #144 от "така е":

    Самият Бойко Борисов е за пенсиониране, той е истинската отживелица, заседнала в миналото.
    ПП и ДБ вдигнаха интелектуалното ниво в политиката и показаха, че има алтернатива на простотията и популизма, които Борисов олицетворява.
    Ако някой трябва да се пенсионира, това е Бжйко Борисов — с неговото безвремие и остарели шменти-капели номера.

    Коментиран от #169

  • 150 Баце ЕООД

    2 2 Отговор
    Точно този долнопробен, сламен човечец който никаква работа не свърши като премиер да се оправдава с 15 години от които последните 5 са били във властта е повече от смешно. Изпраха Борисов, управлява с него, работят със Пеевски в ес. Абсурдно е

    Коментиран от #152, #153

  • 151 Опонент

    1 4 Отговор

    До коментар #148 от "мечти":

    Гладната кокошка може да сънува просо, но тук май само феновете на Борисов и Пеевски сънуват, че простащината е добродетел. Наричат другите "психари", а в същото време се кланят на хора, които са символ на политическата корупция и задкулисието. Щом Пеевски и Борисов са еталон за стабилност – значи мерилото ви е някъде между феодализма и мутренските години.
  • 152 Фактите

    1 4 Отговор

    До коментар #150 от "Баце ЕООД":

    Долнопробен е не академик-професор Николай Денков, който пое отговорност, а онези, които 15 години разрушаваха държавата и сега се правят на невинни зрители, в случая Бойко Борисов.

    Защо Борисов е зрител, защо не е премиер??? Защото е неук некадърник и никой не го иска!!!

    Денков не е "сламен човечец" — той е професор с международно признание, за разлика от вождовете на асфалта и сараите.

    Борисов не беше "изпран", просто за пръв път трябваше да се държи като политик, а не като шеф на ловна дружинка, но пак не можа да се справи.

    Коментиран от #155, #156

  • 153 Хахахаха

    0 4 Отговор

    До коментар #150 от "Баце ЕООД":

    След като е влезнал в шарлатанските списъци на Русия то тогава в свършил много работа.

    Коментиран от #157

  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Стършели

    3 1 Отговор

    До коментар #152 от "Фактите":

    А защо докато беше на власт нямаше нито една присъда?
    Само един незаконен адрес на Бойко!

    Коментиран от #158, #160

  • 156 Не вярно

    1 1 Отговор

    До коментар #152 от "Фактите":

    Не са 15 години. Стига сте повтярали на БСП пумиарите лъжите им! 36 години са!
  • 157 Питам и аз

    1 4 Отговор

    До коментар #153 от "Хахахаха":

    Ако за Русия си в техния списът, значи си на прав път. Денков явно е свършил достатъчно, щом ядe нервите на Кремъл.
    А защо Борисов не е в този списък се пита в задачата?
  • 158 Пффф

    1 3 Отговор

    До коментар #155 от "Стършели":

    Щом питаш защо няма присъди след няколко месеца управление, значи или не разбираш как работи правосъдието, или просто се правиш. Денков не е съдия, а премиер — и за разлика от други, не натиска прокурори по телефона.
  • 159 Ликвидация на корупцията

    2 3 Отговор
    Проблемът на ПП беше че, и то заради Кирил Петков. Че не искаха да закачат корумпираните. Искаха просто да се променят нещата и да им се спрат на определени хора порциите по мирен начин без да им се търси отговорност! Обаче това няма как да стане. И той самия си го призна, че тези хора със злоба си търсят "своето", това на което са били научени, да им се дава. Отделно Лена Бориславова се договориха по инициативата на Крум Зарков да не се закачат корумпираните от КПКОНПИ. На какво прилича това? Какъв пример даваш на обществото? Че може! Реално една нова власт идва и се разбират да не закачат тези които вече са крали, грабили и безчинствали. Редно ли е? Бойко Борисов дойде на власт с обещания че ще громи БСП и триглавата ламя тогава. Е, какво стана? Днес са в управлението с БСП! Бяха си подготвили дабе и партийния дом на БКП в който да се върнат задружно. Изглежда това им е мечтата на някой диви селяндури в сенките на подземния свят на България. Изобщо този народ няма чувство за самосъхранение и позволява да го лъжат и търкалят безчет години, десетилетия и столетия. Стигат му празни обещания и театър на празните мечти. Обаче границите са отворени и който е буден и непримирим си хваща чантата. И какво става с България ли? Вътрешният потенциал за промяна през интелектуалните и работнически среди намалява. Просто защото са сведени до хубавото число устройващо властта да се задържа! Не беше зачистена и корумпираната шайка останала от времената на руското владени

    Коментиран от #161

  • 160 Затова

    1 3 Отговор

    До коментар #155 от "Стършели":

    Присъдите не ги раздава премиерът, а съдът — в правова държава. Но явно някои още живеят в Борисовия сериал с „обаждане по телефона".
    Денков не е магистрат. Ако беше, досега половината ви идоли щяха да са с гривни на краката, не с микрофони в устата.
  • 161 Ликвидация на корупцията

    2 1 Отговор

    До коментар #159 от "Ликвидация на корупцията":

    Не беше зачистена и корумпираната шайка останала от времената на руското владение в България. Те си останаха. Мрежите им, взаимовръзките им, поколенията им, ресурсите им. Те си останаха и се чувстват още по-нагли отвсякога. И са внедрени в почти всички български институции. Сред нас са, дори следят дейността на своите съграждани. Докладват където трябва. И ако е наложително се взимат съответните мерки да се предотврати бъдеща заплаха за корумпирания организам. Това си е направо един пълноправен добре работещ организъм, който се защитава от външно влияние и възможно заплахи. И когато е необходимо се активира за обезвреждането на заплахата. Като това което направи същия този организъм срещу кмета на Варна. В София. И вероятно е задействан и в други градове. Този организъм се защитава. Вече няколко от последните години много яростно се защитава. И хората не могат ясно да проследят процесите в държавата, кой какво е и какво иска. И тоне много ясно. Искат парите, властта и контрола.
  • 162 Е как да се работи

    1 0 Отговор
    Като за разрешаване на дела и образувани следствия се използват телефонни обаждания, уискита, много луканка и суджук. Както разбира се и хилядарки.
  • 163 На първо време

    6 0 Отговор
    Шарлатаните от ППДБ да разберат, че нямат никакво място в борбата с корупцията в България, понеже ТЕ СА корупцията! А Борисов да разбере, че ако пак се опита да прави сглобки с тях, ще си търси нов електорат.

    Коментиран от #165

  • 164 Доктор

    6 0 Отговор
    Мижитурко хлъзгава, ти не беше ли част от пправителството на Борисов. Отвратително същество.
  • 165 На първо време

    2 2 Отговор

    До коментар #163 от "На първо време":

    Някой трябва да ви вкара вас клиентелата на корумпирания октопод по затворите.
  • 166 Факт

    0 4 Отговор
    ГЕРБ постъпиха много глупаво. Пропуснаха исторически шанс за промяна, но не е късно. Бойко Борисов можеше да се откаже и оттегли на спокойствие и да даде шанс на ГЕРБ да оцелее. Можеше да се изчисти партията от корумпираните и заедно с ПП да дръпнат държавата напред. И двете партии имат европейски свързаности и подкрепа! Особено сега когато се прие държавата и в Шенген, и в еврозоната! Това са големи събития. Но с Пеевски няма да стане. По-скоро ще ги завлече към дъното. Както се забелязва немските издания са се задействали с материали срещу случващото се и ще се вдигне шум. И е възможно през тези медии и съответните европейски партии да подават знак към ГЕРБ ще с Пеевски няма да го бъде. Със случващото се и окупирана от корупция съдебна система няма да има примирение. Можеше, ако бяха проявили смелост и самоинициатива, и по този начин да изхвърлят Пеевски и да се откъснат от зависимостите му. Но изглежда Борисов има много тежки зависимости и дългове които да изплаща.

    Коментиран от #168, #171

  • 167 мечтай си

    5 0 Отговор
    това недоразумение ще изчезне от политическия пейзаж много по-бързо, отколкото на него му се иска да изчезнат Борисов или Пеевски! Щото не е работил по създаването на партия в страната а иска наготово да "лапне" нещо чуждо, останало без водач! Ама тома са мечти неосъществими, щото само със заклинания и празни приказки политика не се прави и това ще го разберат по трудния начин като изпаднат в един момент от политическия пейзаж и сапунът няма да му помогне да се изпере и лъсне с нов имидж и мерак за чужда партия
  • 168 хайде бе

    6 0 Отговор

    До коментар #166 от "Факт":

    и как ще изисти партията от корумпираните с помощта на корупционерите от ПП? Да изучи и усвои техния челен опит в ограбването на държавата по примера на бай Ганьо с мечтите за Солунската митница?!Само че ва някои от ПП това е станало реалност и се надяваме скоро истината да лъсне, както лъсна черната касичка и пълненето им от корупционни практики, въведени от тези шарлатани
  • 169 лесно е

    3 0 Отговор

    До коментар #149 от "Хари":

    Пенсионирайте го. На изборите.
  • 170 ПЕНКО

    3 0 Отговор
    " АКА НА МИГ " КЕНДОВ --- ТОЙ НЕ Е ПЕ......С НЯМА НИЩО ГЕ ....О В Пу-Пу- Дай Бе --ВЪПРЕКИ ,ЧЕ СА УСВОИЛИ " ОБРАТНОТО " !!!!!!!!!?????????!!!!!!!
  • 171 Н. Дедо

    5 0 Отговор

    До коментар #166 от "Факт":

    ПП та та!? Може само да дръпнат, някой друго " кошче ,,!? Или Мустакеса Парапетова!!! Да е дръпнат на парапета. Сектантите за друго не стават!?
  • 172 Майора

    7 0 Отговор
    Ало измислен академик , вас отдавна трябва да ви няма заради това че станахте Партия на кеша и пудела с пачките и се прочухте с корупцията , заради която просто Киро подаде оставка! А добре ви беше когато пиехте мазно турско кафе в скута на Пеевски и го привличахте за законите! Стига с тази шарлатания и мошеничество!
  • 173 Трагикомедия

    3 2 Отговор
    Хубаво ще е Бойко и Пеевски да изчезнат от сцената, но и тогава вие нямате работа там.
  • 174 ДЕНКОВ ЛЪЖЕЦА

    5 0 Отговор
    Депутатът от ДПС-Ново начало и бивш силов министър Калин Стоянов остро разкритикува и обвини в лъжа бившия премиер от ПП-ДБ акад. Николай Денков.

    По думите на Стоянов Денков най-нагло е излъгал, че по време на неговото правителство кабинетът е отпуснал 170 млн. лв. за противопожарна техника. Парите, според Стоянов, са дошли от Европа и Денков няма никаква заслуга за средствата.
  • 175 Не са

    2 0 Отговор

    До коментар #119 от "Самураъ":

    Тя лъжата е приоритет на ПП и ДБ. 😄 Сега може да не се срамувате от скута на пеевски. 😄
  • 176 Наричам задкулисие

    2 0 Отговор

    До коментар #122 от "Реформатор":

    когато в скута на пеевски променяш конституция, въртиш схеми, лъжеш и си проект на мафията като ПП и ДБ! Все пак не съм толкова глупав, за да се радвам че глупак като кирчо ме лъже, а крадец като асенчо0 ме краде. 😄
  • 177 Очевадно

    4 0 Отговор
    С тези изисквания вие ще изчезнете, защото се оказахте корумпирани, а ревяхте за санитарен кордон.
  • 178 А ВИЕ МРЪСНИЦИ КОГА ЩЕ

    1 0 Отговор
    ВЛЕЗЕТЕ В ЗАТВОРА - ГЛЕДАЙТЕ ЗАЕДНО С ТИКВАТА И ШИШО ДА ГО НАПРАВИТЕ ГАДОВЕ !
  • 179 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 180 МЕНТЕ АКАДЕМИК , МЕНТЕ ГЕНЕРАЛ

    1 0 Отговор
    И МЕНТЕ ДЕПЕСАР С МЕНТЕ ДИПЛОМА НИ МЕНТЯТ ЧЕ СЕ КАРАТ ! ДА ВИ .....................
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол