Остава критично състоянието на 4-годишното дете и майка му, прегазени от електрическо АТВ в „Слънчев бряг”. Според техни близки на 34-годишната жена вчера е направена нова операция, но и двамата са с опасност за живота, съобщават от Нова телевизия.
Заради съмнения в безпристрастното разследване на инцидента, при който 18-годишен син на полицейски служители прегази на тротоара жена, три деца и служител на хотел, който е със счупен таз, в петък е насрочен протест пред съдебната палата в Бургас. По-късно същия ден прокуратурата ще протестира домашния арест на 18-годишния Николай Бургазлиев.
Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 13 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Нали тя според
Лекарите ли са сгрешили че вече не се изписали или съдът е бил зависим.
Коментиран от #10, #44
19:55 19.08.2025
2 Тоалетната хартия
Коментиран от #3, #9
20:05 19.08.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 ЕЙ ЗА ТВА ХОРТА ВЛИЗАТ
20:22 19.08.2025
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Перо
20:23 19.08.2025
8 Оффф
20:23 19.08.2025
9 Данко Харсъзина
До коментар #2 от "Тоалетната хартия":
Познавам майката и бащата. Свестни хора. А уранови мини в България отдавна няма.Коментиран от #38
20:24 19.08.2025
10 Мнение
До коментар #1 от "Нали тя според":
Има несъответствие между правна оценка и медицинската реалност!Когато съдът определя, че дадено лице е с „средна телесна повреда“, това се базира на юридическата дефиниция, а не задължително на тежестта в медицинския смисъл. Според Наказателния кодекс на България, „средна телесна повреда“ може да включва счупвания, операции, дълготрайни болки и страдания, но не непременно животозастрашаващо състояние.
Проблемът е, че тази правна дефиниция често не съответства на усещането за справедливост, особено когато пострадалите са в критично състояние и претърпяват многократни операции.
Коментиран от #16, #19
20:27 19.08.2025
11 Корупция и "чадър" в разследването...
Коментиран от #47
20:28 19.08.2025
12 Съдът за пореден път
20:30 19.08.2025
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Гневен
До коментар #6 от "Данко Харсъзина":
18-годишен не е дете по закон. Има право да гласува, да сключва договори, да кара моторни превозни средства – значи носи отговорност за действията си. Ако си позволиш да караш електрическо АТВ по тротоар и да прегазиш 5 души – трябва да понесеш последствия.Подобни коментари само наливат масло в огъня на гнева и недоверието в правосъдието. Не става дума за „злоба“, а за болка, гняв и настояване за справедливост. И обществото има пълното право да го изисква.
20:31 19.08.2025
15 Справедливост
20:33 19.08.2025
16 Друго мнение
До коментар #10 от "Мнение":
В случаят няма "средна телесна повреда",а терористичен акт с много пострадали!Каква е разликата между талибана врязал се в талпата и милиционерското галено синче?20:34 19.08.2025
17 Перо
До коментар #6 от "Данко Харсъзина":
С тоя джендърски боклук повече ли ще прокопса? Животни!20:37 19.08.2025
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Така е! Това е Тежка телесна повреда!!
До коментар #10 от "Мнение":
В този случай:Жената е в критично състояние, претърпява множество операции
Детето също е в опасност за живота
Това не отговаря на дефиницията за "Средна телесна повреда", а много по-вероятно – на Тежка.
Защо тогава е определена като "средна"?
• Умишлено занижаване на квалификацията от разследващите органи
• Опит да се намали вината на обвиняемия
• Влияние върху разследването (обвиняемият е син на полицай).
Ако пострадалите са в животозастрашаващо състояние, това трябва да се квалифицира като тежка телесна повреда. Ако не е – това буди сериозни съмнения за обективността и независимостта на разследването.
Коментиран от #42
20:37 19.08.2025
20 Пич,
До коментар #18 от "Данко Харсъзина":
ти по тротоарите ли караш?20:41 19.08.2025
21 Невнимание с висока скорост?
Тези „невнимателни“ действия имат тежки последствия – четиригодишно дете и майка му са в критично състояние! Няма как да говорим за случайност, когато резултатът е толкова катастрофален. Ако тази „невнимателност“ се толерира, тогава в България няма да има справедливост, а само безнаказаност.
Отговорността трябва да е строга, независимо от възрастта или статуса на виновния. Иначе подобни трагедии ще се повтарят.
20:41 19.08.2025
22 Альооъ
До коментар #18 от "Данко Харсъзина":
Това е абсолютна простотия и лицемерие да се омаловажава едно зверско прегазване на пешеходци! Кой, по дяволите, се качва с АТВ на тротоар — място за хора, а не за машини — и не осъзнава риска? Това не е детска игра, а безумно и убийствено поведение!Да поставиш живота на невинни хора на карта, включително на четиригодишно дете, и после да се оправдаваш с „невнимание“ е обида към здравия разум и към самите жертви! Това е безотговорност, която трябва да бъде наказана с цялата строгост на закона!
Ако това „невнимание“ остане без тежки последици, значи в България животът на хората е абсолютно без стойност, а престъпниците – безнаказани! Време е държавата да спре да защитава виновниците с оправдания и да започне да защитава жертвите!
20:43 19.08.2025
23 Трагедия и беззаконие
20:43 19.08.2025
24 Данко Харсъзина
Чукайте на дърво и думайте "Да не съм на мястото на родителите".
Коментиран от #26, #30, #32, #33, #34
20:44 19.08.2025
25 Чалга
До коментар #18 от "Данко Харсъзина":
и газ ? Това невнимание ли е ? На място с поток от хора , деца , туристи , почиващи ? Това не може на всеки да се случи , но на всеки смятащ се за привилегирован , че е над закона , или пък е надрусан , пиян или просто човешкия живот за него няма стойност , а личното му удоволствие !20:48 19.08.2025
26 Ти да не си невменяем?
До коментар #24 от "Данко Харсъзина":
Не всеки кара АТВ бясно по тротоарите!20:48 19.08.2025
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Възмутен
Няма как да ми се обяснява, че „можело да се случи на всеки“. Не може! Отговорните шофьори пазят себе си и другите, а такива като този — не заслужават снизхождение, а строгото наказание, което да ги спре от повторение.
20:49 19.08.2025
29 Възмутен
До коментар #18 от "Данко Харсъзина":
Аз не карам по тротоарите, спазвам знаците и ограниченията, намалям скоростта на завоите и винаги съм нащрек, особено край деца, защото знам колко са непредвидими. Този синковец обаче не само, че не спазва правилата, а направо се е метнал с АТВ-то върху жена и деца на тротоара! Това не е просто „невнимание“, а брутална безотговорност и пренебрежение към живота на хората!Няма как да ми се обяснява, че „можело да се случи на всеки“. Не може! Отговорните шофьори пазят себе си и другите, а такива като този — не заслужават снизхождение, а строгото наказание, което да ги спре от повторение.
20:50 19.08.2025
30 Лемънс
До коментар #24 от "Данко Харсъзина":
Всеки трябва да носи последствията за безотговорното и опасно поведение. Няма място за оправдания, когато нараняваш или застрашаваш живота на невинни хора. Справедливостта не е въпрос на лично мнение, а на закон и морал. Безотговорността има цена — и тя трябва да се плати!Не става въпрос за „смърт, затвор, бесене“, а за справедливост и отговорност — за да не умират невинни и да не страдат семейства! Ако наказанията не се прилагат стриктно, подобни трагедии ще се повтарят, а жертвите ще са още повече.
Когато стане дума за човешки животи, личните истории не трябва да служат за оправдание, а за предупреждение — че всяка безотговорност има цена, която трябва да бъде платена!
20:54 19.08.2025
31 Мнение
Трябва истинска работа, а не да си измиват ръцете с някакви законодателни промени.
Съжалявам за пострадалите хора в този инцидент, както и при всяко друго ПТП.
Смятам, че винаги е много важно да се разбере истинската причина за всяко ПТП, особено ако има и загинали или пострадали.
Лошото е че в БГ не се прави това, а се вземат някакви общи и неадекватни, но популистки мерки защото е по-лесно и за да се успокои обществото временно. Затова мерките досега не са дали никакъв резултат.
Убеден съм, че и новите промени също няма да дадат никакъв резултат, защото не са насочени към истински причини за ПТП-тата и това ще се потвърди скоро.
20:57 19.08.2025
32 Знаеш ли правилника за движение по пътищ
До коментар #24 от "Данко Харсъзина":
Когато се качиш да шофираш, ти трябва да си наясно, че носиш отговорност не само за своя живот, а за живота и здравето на пътниците, които возиш и другите участници в движението около теб - пешеходци, колоездачи, другите водачи на превозните средства около тебе. Не можеш да лежиш на оправданието "на всеки може да се случи"! Не, не може, ако си в кондиция, шофираш отговорно и спазваш правилника за движение по пътищата!!20:59 19.08.2025
33 Съд и Затвор! Безкомпромисно!
До коментар #24 от "Данко Харсъзина":
Шофьорската небрежност и безотговорност не са случайност, а избор, който може да струва човешки животи. И точно затова всеки трябва да понесе своята отговорност, без извинения и компромиси!21:02 19.08.2025
34 Радул
До коментар #24 от "Данко Харсъзина":
Това не може да се случи на всеки, но се случва на тези, които се смятат за привилегировани — над закона, над морала, или пък са надрусани, пияни и без капка уважение към човешкия живот!Това не е просто инцидент — това е престъпно безразсъдство и арогантност, която струва човешки животи! Ако обществото не се надигне срещу такива, трагедиите ще се множат.
Коментиран от #52
21:04 19.08.2025
35 Панчо
Този ако беше в Германия отдавна щеше да е в затвора!! Ама тук в България се вихри корупция навсякъде и сигурно майка му и баща му се опитват да го измъкнат с врэзки в съда, при взимането на пробата за наркотици и в мвр...
Коментиран от #53
21:14 19.08.2025
36 Не се заблуждавай, човече!!!!
До коментар #18 от "Данко Харсъзина":
Да прегазиш хора „по невнимание“ НЕ може да се случи на всеки! Това се случва само на пияните, дрогираните и на тези, които не спазват Правилника за движение по пътищата! А правилникът ясно казва, че когато видиш деца на тротоара, трябва да си нащрек и да намалиш скоростта — защото децата са непредвидими и животът им е най-важен!Тези, които си позволяват да игнорират тези правила, не заслужават снисхождение, а строги наказания! Отговорността на пътя е задължително условие за безопасността на всички.
Коментиран от #41
21:20 19.08.2025
37 Въпрос
Не е там където е потенциално опасно - за да предупреждава, за да предотвратява ПТП или да спре някой олигофрен, както е във всяка една друга държава, в която съм карал.
Тя е там където има знак 40 на безопасен широк път, защото е по-лесно, за да те прецака и за да събере някой лев.
Няма да се оправят нещата така.
Коментиран от #39
21:20 19.08.2025
38 Всеки носи отговорност за постъпките си!
До коментар #9 от "Данко Харсъзина":
Какво значение има, че майката и бащата били „свестни хора“? Това ли трябва да ни кара да съжаляваме престъпника? Семейното му положение няма никакво отношение към факта, че е причинил тежка вреда! Отговорността е лична и никой не може да се скрие зад името или качествата на близките си. Майката и бащата не играят никаква роля в самия инцидент и не трябва да влияят на справедливостта!21:24 19.08.2025
39 Херо
До коментар #37 от "Въпрос":
Не може до всеки и.ди.о.т да стои полицай!Всеки носи отговорност за своите постъпки!
21:26 19.08.2025
40 Ужасно
Младежът кара в насрещното и за да избегне удара с насрещната кола не успява да продължи в своето платно и се изтрелва на тротоара.С каква ли скорост е шофирал?
21:31 19.08.2025
41 Уфффф...
До коментар #36 от "Не се заблуждавай, човече!!!!":
"Правилника за движение по пътищата"Няма такъв правилник. Има Закон за движение по пътищата и Правилник за неговото прилагане-ППЗДП
21:47 19.08.2025
42 Тежка ще бъде,
До коментар #19 от "Така е! Това е Тежка телесна повреда!!":
когато увреждането стане трайно /да не дава Господ/ и затова сега лекарите го определят като среда телесна повреда, тъй като се провежда лечение. Не пишете глупости по теми, по които нищо не знаете и не разбирате, жалко е,21:51 19.08.2025
43 Ако
21:52 19.08.2025
44 Не съдът
До коментар #1 от "Нали тя според":
определя вида на увреждането, а комисия от лекари. За каквото и да те е осъдил съдът, малко ти е.Коментиран от #49
21:53 19.08.2025
45 Гост
До коментар #6 от "Данко Харсъзина":
Момче- с АТВ на тротоара - хулиган абсолютен!21:54 19.08.2025
46 Това знаеш ли го, с прости думи:
До коментар #18 от "Данко Харсъзина":
Ако видиш деца на тротоара или до пътя:• Бъди особено внимателен
• Намали скоростта
• Бъди готов да спреш незабавно, ако детето внезапно излезе на пътя
Това не е само въпрос на закон, а и на здрав разум и отговорност.
А той се е качил на тротоара да гази децата!!!
И ти искаш да съжаляваме престъпника, а не 5-те жертви????????
22:13 19.08.2025
47 Шопо
До коментар #11 от "Корупция и "чадър" в разследването...":
МВР е ОПГ а прокуратурата и съда са продължение на ръката на МВР.У България правосъдие нема.
22:14 19.08.2025
48 Децата нямат спирачки!
До коментар #18 от "Данко Харсъзина":
Според Закона за движение по пътищата в България, когато шофьор види деца на тротоара или в близост до пътя, той е задължен да бъде особено внимателен и при необходимост да намали скоростта или да спре, за да гарантира безопасността им.По-конкретно:
Чл. 20, ал. 2 от Закона за движението по пътищата гласи:
„Водачът на пътно превозно средство е длъжен да управлява със скорост, която му позволява да спре пред всяко предвидимо препятствие, включително и при внезапна поява на дете на пътя.“
Чл. 116 допълва, че в район на училище, детска градина или площадка за игра, водачът трябва да е особено предпазлив, да наблюдава за деца, които могат внезапно да излязат на платното.
При наличие на пътен знак А18 (внимание: деца) – това е допълнителен сигнал за повишено внимание и задължително намаляване на скоростта.
Ако видиш деца на тротоара или до пътя:
Бъди особено внимателен
Намали скоростта
Бъди готов да спреш незабавно, ако детето внезапно излезе на пътя
Това не е само въпрос на закон, а и на здрав разум и отговорност.
Коментиран от #50
22:15 19.08.2025
49 Фъргов
До коментар #44 от "Не съдът":
Ако животът на пострадалия е бил в реална опасност по време или непосредствено след ПТП-то, това само по себе си е основание за квалифициране като тежка телесна повреда.🔹 Например: вътрешен кръвоизлив, разкъсан орган, спукан череп, дихателна недостатъчност и др.
❗ А ако се прави втора операция?
Втората операция не е автоматичен критерий за „тежка повреда“, но е силен индикатор, че:
• Увреждането е сериозно
• Има усложнения или тежко възстановяване
• Може да става дума за средна или тежка телесна повреда – в зависимост от общото състояние
22:20 19.08.2025
50 Питам само?!
До коментар #48 от "Децата нямат спирачки!":
Като им дават шофьорски книжки, изпинват ли ги по Закона за движение по пътищата?22:24 19.08.2025
51 Закон за движение по пътищата!!!
До коментар #18 от "Данко Харсъзина":
Чл. 20, ал. 2 от Закона за движението по пътищата задължава водачите на превозни средства да се движат със скорост, която им позволява да спрат пред всяко предвидимо препятствие, включително и при внезапна поява на дете на пътя.Това означава, че водачите трябва да са внимателни и да предвидят възможността за поява на пешеходци, особено деца, и да карат с такава скорост, която да им позволи да реагират адекватно и да спрат, ако това се наложи. Този член подчертава важността на предпазливостта и отговорността на водачите за безопасността на всички участници в движението.
Я марш обратно да караш курсовите за шофьор!
Да научиш Закона за движение по пътищата!
И да не се оправдаваш, че "на всеки можело да се случи!"
НЕ, не може да се случи на всеки, а само на тези, които НЕ спазват Закона за движание по пътищата!
22:28 19.08.2025
52 Колела
До коментар #34 от "Радул":
Съгласен съм с теб. Инцидент щеше да е ако му беше прилошало и е доказано от медицинска комисия. Или е станал проблем с колата по време на движение; отказали спирачки или друг проблем. Неговото си чисто умишлено престъпление. Родителите може да са читави хора но и те ще понесат последствия за действието на детето си.22:49 19.08.2025
53 колела
До коментар #35 от "Панчо":
Да прав си така е! Но сега времената са други. Спомням си навремето през соца един хубостник извърши нарушение и причини травма но имаше връзки и го спасиха. Но после родителите му които бяха партийци го обработиха, така че с.ше и спеше прав. Държеше му влага докато се уволни и почне работа. Не че после беше стока но имаше едно наум.22:56 19.08.2025
54 Запознат читател
Очаквах го да се случи. Абсолютна безотговорност на Община Несебър.
09:16 20.08.2025
55 зле
09:45 20.08.2025
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Жорко
18:41 20.08.2025