Last news in Fakti

11 Ноември, 2020 13:28 2 221 4

Джей Ло стана собственик на марка кафе

  • джей ло-
  • дженифър лопес-
  • алекс родригес-
  • собственост-
  • кафе

Певицата и актриса всъщност мрази кофеин

Джей Ло стана собственик на марка кафе - 1
Снимка: Shutterstock

Дженифър Лопес и Алекс Родригес станаха собственици на нов бизнес. Двойката, която има общо състояние на стойност около 750 милиона долара (според информация от януари Алекс Родригес има около 350 милиона долара, а Лопес има нетна стойност от 400 милиона долара), инвестира част от средствата си в марка кафе. Така известната двойка стана миноритарен собственик на компанията "Kitu Life", основана в САЩ през 2016 г., която произвежда "Super Coffee" - подобрена линия кафе без захар. Двойката „ще помогне на марката да разгърне пълния си потенциал", казаха от компанията, предава БГНЕС.

„Моите братя и аз сме развълнувани да продължим да изграждаме нашия бизнес с Дженифър и Алекс“, каза Джим Де Кико, главен изпълнителен директор на „Super Coffee“.

Тази новина е доста парадоксална, защото за атрактивната Джей Ло отдавана се знае, че е голям противник на пиенето на кафе и тя е в списъка на знаменитостите, които никога през живота си не са пили кафе и не планират да пият такова. „Не пия алкохол, не пуша цигари и не приемам кофеин под никаква форма. Всичко това унищожава кожата ужасно, особено с напредването на възрастта“, каза тя пред „Ю Ес Уикли“ през 2016 г., в отговор на въпрос за нейната тайна за красота. Затова ще бъде много интересно да видим как ще популяризират кафето си. Може би певицата изведнъж ще придобие някои нови навици.

Понастоящем базираната в Ню Йорк компания има 90 щатни служители и отбелязва експлозивен ръст на приходите. През 2016 г. "Супер кафе" е спечелила 200 000 щатски долара, през 2017 г. 800 000 долара, през 2018 г. е нараснала до 3,5 млн., през 2019 г. - 26 млн. долара, а през 2020 г. се смята, че ще достигне 70 млн. Родригес каза пред медиите, че той и бъдещата му съпруга обожават печелившите компании с печеливши основатели, които имат специална енергия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Много е " куул"

    5 8 Отговор
    новата марка на джей ло.Пиеш по три кайвета дневно,и получаваш гарантирано задни бузи,като дърводелски тезгях от времената на 60-те години..Масовото зомбиране в пълен ход!
  • 2 111

    2 7 Отговор
    Мейнстрийм музикантите като тази са използвани от Илюминатите-Сатанисти да набиват новите извратени ценности на подрастващото поколение.
  • 3 Тупан

    12 0 Отговор
    На зърна ли ще го рекламира Джей?

    Коментиран от #4

  • 4 Ооо

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Тупан":

    А дано ❤️