ФАКТИ.БГ

Volkswagen спря продажбите на новия Golf

Публикувана: 18 Май, 2020 16:26
20 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4742
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 11 гласа.

Продажбите на новото поколение Volkswagen Golf бяха преустановени заради грешка в програмния код, който води до пробиви в работата на системата за автоматично свързване с оперативните служби в случай на катастрофа eCall, съобщава Automobilwoche. Малко по-късно Skoda, Audi и Seat също взеха решение да спрат доставките на A3, Octavia и Leon, при които е установен аналогичен проблем.

Инженерите на VAG все още не са установили причините за софтуерната грешка и се затрудняват да определят какъв е броят на засегнатите автомобили. Съществува шанс програмният код да бъде коригиран дистанционно по време на планираното за 15-21 обновяване на софтуера, но ако това не стане, немският концерн е застрашен от масово изтегляне на вече продадени коли.

Според Der Spiegel Volkswagen вече е преустановил производството на Golf в завода във Волфсбург, а вече сглобените автомобили ще бъда съхранявани на склад, докато проблемът с eCall не бъде отстранен. Софтуерът на новия Golf създаде огромни грижи на инженерите още в развойната фаза и дори наложи отлагането на официалната премиера с няколко месеца.

От Volkswagen обясняват проблемите с правилното функциониране на електронните системи с обстоятелството, че за съвременен автомобил трябва да бъдат написани десет пъти повече кодове, отколкото за смартфон. Немската преса обаче вече нарича Golf VIII "проблемно дете" заради редовните софтуерни неизправности.

Системите за автоматично свързване със службите в случай на катастрофа като eCall станаха задължителна част от оборудването на всички нови леки коли и фургони, продавани на територията на Европейския съюз, на 31 март 2018 г. Volkswagen не може да продължи да продава "голфове", докато не бъдат изяснени причините за софтуерните грешки.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Тост
1 Отговор
Едно е да правиш здрави тампони на носачите, друго е да правиш модерни автомобили!Още много тенджери боб трябва да изпапкат...

Оценка:
-11 +36

Уе уее
2 Отговор
Тесла си ъпдейтва колите по интернет, а тези още телефонната връзка не могат да си оправят! Ко прайм! Че заличат и другите марки от групата!

Оценка:
-16 +30

3
Този коментар е премахнат от модератор
4
Този коментар е премахнат от модератор
5
Този коментар е премахнат от модератор
КЕНЕФА СИ Е КЕНЕФ
6 Отговор
И БЕЗ СОФТУЕРНА ГРЕШКА...ТОЗИ ФАКТ Е НЕПРОМЕНЛИВ....РАБИЙШЛИ..

Оценка:
-9 +25

сектант
7 Отговор
На света има 2 марки - мерцедес и дачия

Коментиран от #8


Оценка:
-16 +12

сектант
8 Отговор

До коментар #7 от "сектант":


всичко друго е КОНпромис

Оценка:
-4 +8

габровец от варна
9 Отговор
И кво прайм ся??? Колкото по-нова е една кола,толкова по голяма кошница се оказва.ЗАЗ-а няма такива проблеми.Загрява,ама аз му знам чалъмите.

Оценка:
-6 +20

Пламен
10 Отговор
Едно е да си най големия производител на автомобили в света, съвсем друго е да си на пазара със най зрялата техника за автомобили. Едно време казвахме за Китай че са номер едно по производство на боклуци..... Същото стана и с VW

Оценка:
-5 +18

Идиотии
11 Отговор
А от Лада изобщо не разбраха, за какво става дума :)

Оценка:
-2 +6

Тцтцт
12 Отговор
Големи инженери станахте всички, тази марка това онази онова. Ми вземете вие създайте нова марка коли без проблеми и да си купим от вас...много е лесно да се мрънка.

Оценка:
-4 +6

.........
13 Отговор
Защо изобщо им трябва тази система?? Защото Меркел я иска ли??

Оценка:
-0 +5

123
14 Отговор
За това си купете Хонда и си свиркайте.

Оценка:
-1 +10

Докер
15 Отговор
Докера няма проблеми само си карам и дизелче сипвам

Оценка:
-1 +2

YU2orVIm2BALL
16 Отговор
Като гледам - хубави, много хубави машини - ама само на Външен вид, но иначе като истинските ВАГ-инки - ЯКО податливи на много дефекти.

Оценка:
-1 +3

YU2orVIm2BALL
17 Отговор
Аз пък си мисля, че робуваш на стари догми - от времето на соца напр. след като напоследък се пръкнаха много по-яки и здрави и особено доста по-достъпни от пре-експонираните МБ-4ки, които дават бая фира и май че вече не са в час, така да се каже. Визирам за твое инфо спешъли и най-вече - ЛеХъСа/на Тойота, както и ДЖеНеЗиСъ на Кия-та

Оценка:
-1 +0

Ставри
18 Отговор
Така е защото минават тънко. Индийци, които не са карали автомобил разработват автомобилен софтуер. Голяма глобализация, голяма каша.

Оценка:
-0 +0

гледачев
19 Отговор
Не само Гоуфа, ами и всичките им деривати ги спирайте на тези мошеници!

Оценка:
-1 +1

анонимен
20 Отговор
Отдавна приключих с немските инженерни недомислици. От коли до селскостопанска техника, всичкото им е едно и също. Караш трактор на 5 години за 150 000 евро, светва ти таблото като коледна елха с червени удивителни и зумер, излиза код за грешка, в книжката пише, че трябва да се обърнеш към дилъра. Идват от сервиза, ремонт за 10 000 евро и така до следващия път. С колите им отдавна е така, нека си ги карат и да си плащат ремонтите.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Екатерина Захариева
Външният министър Екатерина Захариева с коментар за казуса НДК
Боршош хвърли едни думи във въздуха за обществените поръчки. Като е казал "а", да каже и "б"."

Още бисери