18 Май, 2020 16:26 5 690 20

Volkswagen спря продажбите на новия Golf

  • volkswagen-
  • seat-
  • skoda-
  • audi-
  • софтуер

Продажбите на новото поколение Volkswagen Golf бяха преустановени заради грешка в програмния код, който води до пробиви в работата на системата за автоматично свързване с оперативните служби в случай на катастрофа eCall, съобщава Automobilwoche. Малко по-късно Skoda, Audi и Seat също взеха решение да спрат доставките на A3, Octavia и Leon, при които е установен аналогичен проблем.

Volkswagen спря продажбите на новия Golf

Инженерите на VAG все още не са установили причините за софтуерната грешка и се затрудняват да определят какъв е броят на засегнатите автомобили. Съществува шанс програмният код да бъде коригиран дистанционно по време на планираното за 15-21 обновяване на софтуера, но ако това не стане, немският концерн е застрашен от масово изтегляне на вече продадени коли.

Volkswagen спря продажбите на новия Golf

Според Der Spiegel Volkswagen вече е преустановил производството на Golf в завода във Волфсбург, а вече сглобените автомобили ще бъда съхранявани на склад, докато проблемът с eCall не бъде отстранен. Софтуерът на новия Golf създаде огромни грижи на инженерите още в развойната фаза и дори наложи отлагането на официалната премиера с няколко месеца.

Volkswagen спря продажбите на новия Golf

От Volkswagen обясняват проблемите с правилното функциониране на електронните системи с обстоятелството, че за съвременен автомобил трябва да бъдат написани десет пъти повече кодове, отколкото за смартфон. Немската преса обаче вече нарича Golf VIII "проблемно дете" заради редовните софтуерни неизправности.

Volkswagen спря продажбите на новия Golf

Системите за автоматично свързване със службите в случай на катастрофа като eCall станаха задължителна част от оборудването на всички нови леки коли и фургони, продавани на територията на Европейския съюз, на 31 март 2018 г. Volkswagen не може да продължи да продава "голфове", докато не бъдат изяснени причините за софтуерните грешки.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тост

    36 11 Отговор
    Едно е да правиш здрави тампони на носачите, друго е да правиш модерни автомобили!Още много тенджери боб трябва да изпапкат...
  • 2 Уе уее

    30 16 Отговор
    Тесла си ъпдейтва колите по интернет, а тези още телефонната връзка не могат да си оправят! Ко прайм! Че заличат и другите марки от групата!
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 КЕНЕФА СИ Е КЕНЕФ

    25 9 Отговор
    И БЕЗ СОФТУЕРНА ГРЕШКА...ТОЗИ ФАКТ Е НЕПРОМЕНЛИВ....РАБИЙШЛИ..
  • 7 сектант

    12 16 Отговор
    На света има 2 марки - мерцедес и дачия

    Коментиран от #8

  • 8 сектант

    8 4 Отговор

    До коментар #7 от "сектант":

    всичко друго е КОНпромис
  • 9 габровец от варна

    20 6 Отговор
    И кво прайм ся??? Колкото по-нова е една кола,толкова по голяма кошница се оказва.ЗАЗ-а няма такива проблеми.Загрява,ама аз му знам чалъмите.
  • 10 Пламен

    18 5 Отговор
    Едно е да си най големия производител на автомобили в света, съвсем друго е да си на пазара със най зрялата техника за автомобили. Едно време казвахме за Китай че са номер едно по производство на боклуци..... Същото стана и с VW
  • 11 Идиотии

    6 2 Отговор
    А от Лада изобщо не разбраха, за какво става дума :)
  • 12 Тцтцт

    6 4 Отговор
    Големи инженери станахте всички, тази марка това онази онова. Ми вземете вие създайте нова марка коли без проблеми и да си купим от вас...много е лесно да се мрънка.
  • 13 .........

    5 0 Отговор
    Защо изобщо им трябва тази система?? Защото Меркел я иска ли??
  • 14 123

    10 1 Отговор
    За това си купете Хонда и си свиркайте.
  • 15 Докер

    2 1 Отговор
    Докера няма проблеми само си карам и дизелче сипвам
  • 16 YU2orVIm2BALL

    3 1 Отговор
    Като гледам - хубави, много хубави машини - ама само на Външен вид, но иначе като истинските ВАГ-инки - ЯКО податливи на много дефекти.
  • 17 YU2orVIm2BALL

    0 1 Отговор
    Аз пък си мисля, че робуваш на стари догми - от времето на соца напр. след като напоследък се пръкнаха много по-яки и здрави и особено доста по-достъпни от пре-експонираните МБ-4ки, които дават бая фира и май че вече не са в час, така да се каже. Визирам за твое инфо спешъли и най-вече - ЛеХъСа/на Тойота, както и ДЖеНеЗиСъ на Кия-та
  • 18 Ставри

    0 0 Отговор
    Така е защото минават тънко. Индийци, които не са карали автомобил разработват автомобилен софтуер. Голяма глобализация, голяма каша.
  • 19 гледачев

    1 1 Отговор
    Не само Гоуфа, ами и всичките им деривати ги спирайте на тези мошеници!
  • 20 анонимен

    0 0 Отговор
    Отдавна приключих с немските инженерни недомислици. От коли до селскостопанска техника, всичкото им е едно и също. Караш трактор на 5 години за 150 000 евро, светва ти таблото като коледна елха с червени удивителни и зумер, излиза код за грешка, в книжката пише, че трябва да се обърнеш към дилъра. Идват от сервиза, ремонт за 10 000 евро и така до следващия път. С колите им отдавна е така, нека си ги карат и да си плащат ремонтите.