От 8 до 11 юни в град Нинбо се провежда второто изложение „Китай-ЦИЕ“. Мотото на тазгодишното издание е „Създаване на нова рамка, споделяне на нови шансове“, а целта му е да съдейства за цялостното сътрудничество и контакти между Китай и ЦИЕ в различните области, съобщи „Радио Китай“.
Изложението е разделено на четири части: изложба на страните от ЦИЕ, панаир за потребителски стоки и постоянна експозиция на вносни стоки и продукти, която включва над 4000 артикула като вина, храни, химикали, козметика и художествени изделия.
Чън И, генерален мениджър на компания „Тидзяуейда“ от град Нинбо, представя на изложението над 70 вида стоки, сред тях редица продукти за грижа за кожата с българска роза. Това е втората година за нейната компания като агент на българската марка Biofresh в Китай.
Станимир Александров, представител на „Олинеза“ в Китай, е участвал в различни панаири, представяйки продуктите на българската компания, и заяви пред журналисти от КМГ, че благодарение на механизма за сътрудничество „Китай-ЦИЕ“ и провеждането на специални изложения, българските продукти се приемат все повече и по-добре на китайския пазар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Галин
14:32 09.06.2021
2 Пръц
14:35 09.06.2021
3 стоката
Или пък храни, при положение, че чесанът в БГ е САМО китайски.
Виж, вино може. И кисело мляко. Всичко друго е в сферата на фантазиите.
14:43 09.06.2021
4 Никъде
14:44 09.06.2021
5 6А13ТТ
14:44 09.06.2021
6 Загрижен
Та нашето производство НЕ МОЖЕ да покрие нуждите на средно малко село от 30, 40 млн. в тази държава, бе.
Ей, ще ви се смеят и децата вече :D
14:59 09.06.2021
7 гадно
15:15 09.06.2021