Най-популярните вкусове за сладолед носят името на неща, които по принцип стават за ядене - ягода, шоколад, мента (макар да има вкус на паста за зъби) или ванилия са сред най-популярните аромати. Но на какво има вкус социалната мрежа? Какъв е вкусът на Фейсбук?
Един предприемчив собственик на сладоледена компания в Хърватия, излезе с нова идея.
Адмир Адилс, собственик на сладоледена верига, забелязал как 15-годишната му дъщеря непрекъснато проверява своя Фейсбук профил и се замислил, че би било подходящо да създаде аромат, който да привлече феновете на социалните мрежи.
Адил и брат му Иби използвали така познатия ванилов сладолед и го поокрасили със син сироп, за да получат новия аромат. Очевидно единственото нещо, което го превръща в сладолед с вкус на Фейсбук е фактът, че има знак с логото на интернет компанията, стърчат на синьо-белия десерт.
Според „Хъфингтън поуст“, сладоледът има вкус на захар и дъвки. Но ако действително социалната мрежа имаше вкус, то вероятно той щеше да е на нарцисизъм, загуба на време и малко самодоволство.
Сладоледът е голям хит сред туристите, въпреки че Адилис не е искал разрешение от Марк Зукербърг да използва името и логото на компанията му. Може би този аромат е нарушаване на авторските права...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА