Кремъл заяви днес, че разпространението на ядрени оръжия в Европа няма да допринесе за сигурността на континента, съобщава РИА Новости, предава Фокус.
„Разширяването на ядрения арсенал на европейския континент не води до повишаване на сигурността, предвидимостта и стабилността“, каза говорителят на Кремъл Дмитрий Песков пред журналисти.
Коментарът му е в отговор на изказването на френския президент Еманюел Макрон, който обяви, че Франция е готова да обсъди възможността за разполагане на свои самолети, способни да носят ядрени оръжия, на територията на други страни от Европейския съюз.
Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 42 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 странно
изкуфяла блондинка
Коментиран от #7
17:05 14.05.2025
2 си дзън
17:06 14.05.2025
3 Логично и вярно
Коментиран от #9, #13, #14, #20, #50
17:09 14.05.2025
4 Що ве суяк...
Коментиран от #72
17:10 14.05.2025
5 Злобното Джуджи
Тъпаци 👎
Коментиран от #11
17:10 14.05.2025
6 Адрес 4000
Браво редакцията
17:10 14.05.2025
7 Иран е заплашван от Израел и САЩ
До коментар #1 от "странно":
Европа от никой!Коментиран от #10, #17, #112
17:10 14.05.2025
8 Хайо
17:10 14.05.2025
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Красн0в
До коментар #7 от "Иран е заплашван от Израел и САЩ":
Я па тояА медведев пияницата колко пъти на вечер изпепелява европата?
Коментиран от #15
17:12 14.05.2025
11 Хайо
До коментар #5 от "Злобното Джуджи":
Комплексар ,сам си пишеш сам си слагаш +.Имаш нужда от помощ.17:12 14.05.2025
12 АКО НЕ БЯХТЕ
Коментиран от #16, #21
17:12 14.05.2025
13 пълен малоумник си
До коментар #3 от "Логично и вярно":
Ела ми пред очите и ми намигни, па аз после шъ тъ смеля от бой и ще кажа - "не съм виновен той ме провокира."колко мало-умен и войнолюбец трябва да си да обвиняваш всички във фашисти, а самия ти да слагаш полу свастики на танковете си и да нападаш чужда държава с "блиц криг" който беше спрян до столицата на държавата която нападаш. Аре малко нещо бъркате понятията ,а?
Коментиран от #23
17:12 14.05.2025
14 Чак пък за няколко часа🤣
До коментар #3 от "Логично и вярно":
Срока е три дена, както с Украйна, на четвъртият ден от смачкването магаретата и тротинетките ще са заминали Лисабон.Коментиран от #19
17:12 14.05.2025
15 Медведев
До коментар #10 от "Красн0в":
отговаря на езика на войнолюбците в Европа! Именно това е тъпотията, Европа да провокира Русия и всячески да си търси враг в нейно лице, вместо приятел и да просперира!Коментиран от #24, #25
17:14 14.05.2025
16 Комплексар,
До коментар #12 от "АКО НЕ БЯХТЕ":
За това и дам си слагаш +. :))))17:14 14.05.2025
17 вЕрно ли
До коментар #7 от "Иран е заплашван от Израел и САЩ":
да питаме бившия руски президент????колко пъти по сайтовете им се обяснява как щели да правят парад в Берлин?
как щели да стигнат до Белгия за седмица.
не бе... никой не заплашват. Хич.
русия е фашизъм и зло. всеки го знае. Дори ти.
Коментиран от #28, #29
17:14 14.05.2025
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Ами с оръжията които разполага Русия
До коментар #14 от "Чак пък за няколко часа🤣":
Точно няколко часа и трябват, без да използва ядрени и без да прати един войник!Коментиран от #22, #43, #61
17:15 14.05.2025
20 ха ха ха
До коментар #3 от "Логично и вярно":
киев за 3 дена... седмици.... месеца... години... петилетки...видяхме, видяхме. без атомните си бомби са по-зле от идилци
Коментиран от #32
17:16 14.05.2025
21 Принципно
До коментар #12 от "АКО НЕ БЯХТЕ":
подобна глупост е с интелект на първолак и не заслужава отговор! Украйна никога не е имала ядрени ракети! Имаше Русия на бившата си територия.17:16 14.05.2025
22 кой са тия оръжия
До коментар #19 от "Ами с оръжията които разполага Русия":
Су-57 и Армадата ли. ха ха хаКоментиран от #34
17:17 14.05.2025
23 Ами защото сте такива
До коментар #13 от "пълен малоумник си":
затова пропагандата за глупаци ви е пръв приятел!17:17 14.05.2025
24 Красн0в
До коментар #15 от "Медведев":
И как я провокира руспия лошата ЕвропаЧе дава хомеопатични оръжия на нападнатата страна,
или заради Санкциите
Че нали санкциите не пречеха на руспия а я правеха по силна
А само реват за отмяната им и скимтят по нощите за преговори
А нямат очи да се появят
....
Удавени в пропаганда тролчета
Коментиран от #36
17:18 14.05.2025
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 МАКАРОНЧО И ДЕДА МУ
17:18 14.05.2025
27 Свободен
Гарантира, ама този облещения не разбира механизма!
Ако до теб има зло куче, а ти си с голяма тояга, няма да те нападне!
Няма ли кой да му го обясни!?
17:18 14.05.2025
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Хайо
До коментар #17 от "вЕрно ли":
Вече са го правили ,защо пак не? Какъв е проблема ?17:19 14.05.2025
30 Медоедев
17:20 14.05.2025
31 Стара чанта
17:20 14.05.2025
32 Ами какво
До коментар #20 от "ха ха ха":
ще става в Киев за 3 дена? Гледам колкото е по глупав човек, толкова повече го ползват за евтино глупаче да повтаря като грамофон някоя глупост!17:20 14.05.2025
33 Песков розовото пони
17:20 14.05.2025
34 Ами няма да са необходими
До коментар #22 от "кой са тия оръжия":
СУ57 и армата! там пишеше, че няма нужда да се пращат войници, ако искат да унищожат Европа! Но с глупачета като вас, знае ли човек!Коментиран от #37
17:21 14.05.2025
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Ами как
До коментар #24 от "Красн0в":
би следвало да си видял, ако си присъствал! В пропагандата за глупаци не пише как!17:22 14.05.2025
37 аха
До коментар #34 от "Ами няма да са необходими":
там пише че "без да използва ядрени " та... кой ли е глупачето мъниче?Коментиран от #45
17:23 14.05.2025
38 Умните хора
До коментар #25 от "аха":
гледат случващото се и знаят истината! Глупака гледа да прочете какво мисли! Затова и има пропаганда за глупаци!Коментиран от #39
17:24 14.05.2025
39 умите хора
До коментар #38 от "Умните хора":
четем и сравняваме, глупавите си мислите че знаете всичкоКоментиран от #48
17:25 14.05.2025
40 Ами щеше да е по добре
До коментар #35 от "вече ти писах за провокацията":
ако се огледаш ко се случва около теб!Коментиран от #41
17:25 14.05.2025
41 ще да е добре
До коментар #40 от "Ами щеше да е по добре":
и да спреш да се нашмърквашКоментиран от #51
17:26 14.05.2025
42 койдазнай
Коментиран от #44
17:27 14.05.2025
43 Къде ги видя тези оръжия?
До коментар #19 от "Ами с оръжията които разполага Русия":
С които за няколко часа може да смачка всичко, аз четвърта година се опитвам да ги видя в Украйна и още не ги виждам, виждам само руски трупове из украинските ниви, и купчини разбити танкове и БТР от 60те 70те години на миналия век, тези "безаналогови" путински супер оръжия са само в болните ви русофилски мозъци.Коментиран от #53
17:27 14.05.2025
44 не само
До коментар #42 от "койдазнай":
дори щели да бракуват и техните. Песков каза (цитирам) - "Разширяването на ядрения арсенал ... не води до повишаване на сигурността, предвидимостта и стабилността"Коментиран от #55
17:28 14.05.2025
45 Да така пише
До коментар #37 от "аха":
Русия е една от най въоръжените страни в света! Въпреки, че в пропагандата за глупаци взима чипове от перални! Ако иска Русия да унищожи някой, ще и трябва точно няколко часа! Единствените които са равностойни са Русия и САЩ! Дори Китай не е с техните възможности, въпреки, че разполага в н1якои сектори и с повече оръжия от тях! Да ви ползват за глупаци може, само защото вие имате такова желание!Коментиран от #47
17:29 14.05.2025
46 Морския
света с ядрена война и унищожение. То не беше потопяването на Великобритания със Сармати, не беше прокарване на проток "Сталин" между Канада и Мексико, не беше превръщането на западните столици в ядрена пепел. В последното бе най-активен Дмитрий Медведев особено ако се вдъхнови от бутилка водка "Финландия" я Владимир Соловьов хвърляше "Посейдон" срещу Англия. Представям си какъв той ще настане в Кремъл ако техни западни аналози започнат да "унищожават" Рашка.
Коментиран от #57
17:29 14.05.2025
47 мбуа ха ха ха ха ха
До коментар #45 от "Да така пише":
ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха хабегай да риташ топка. смешен си с измишльотините си
Коментиран от #58
17:30 14.05.2025
48 Така де
До коментар #39 от "умите хора":
Умните гледат случващото се, глупака трябва да прочете какво се случва! А дали е така, няма значение! Важното да му пасне!Коментиран от #52
17:30 14.05.2025
49 Абе за
17:30 14.05.2025
50 Българин
До коментар #3 от "Логично и вярно":
Европа я налази фашизма от изток, И ако не опазим от него, той ще ни унищожи. Така че, всички средства са необходими, за да се противопоставим на руските нацисти и техните под логи!Коментиран от #60
17:31 14.05.2025
51 Ами спри де
До коментар #41 от "ще да е добре":
От теб зависи! Не виждам някой насила да те кара да те ползват за евтино глупаче! Нали?Коментиран от #54
17:31 14.05.2025
52 "Умните гледат случващото се" а не четеш
До коментар #48 от "Така де":
верно ли? колко често ви в Украйна, че знаеш какво се случва... аман от новоизмишльотински поговорки.от де ви намират толкова тъпоУмни
Коментиран от #62
17:32 14.05.2025
53 Ами в пропагандата за глупаци
До коментар #43 от "Къде ги видя тези оръжия?":
все така ще питаш! Там може да видиш някоя пералня!17:32 14.05.2025
54 ще изчакам
До коментар #51 от "Ами спри де":
да спреш да дишаш лепило и да се нашмъркваш и тогава ще помисля над това.Коментиран от #64
17:33 14.05.2025
55 И е прав
До коментар #44 от "не само":
Защото провокират Русия да насочва срещу тях!Коментиран от #56
17:33 14.05.2025
56 нали
До коментар #55 от "И е прав":
и ти ме провокираш. ще ти избия зъбките заради тези постове ейха ха ха... провокирания...
Коментиран от #67
17:34 14.05.2025
57 Ами по точното е предупреждава
До коментар #46 от "Морския":
В пропагандата за глупаци пише плаши, щото не пише за отсрещният! Но глупака това не го интересува!17:35 14.05.2025
58 Ами бягай де
До коментар #47 от "мбуа ха ха ха ха ха":
Що стоиш да разсмиваш? Не е умно да изглеждаш глупаво!Коментиран от #59
17:36 14.05.2025
59 мбуа ха ха ха ха ха
До коментар #58 от "Ами бягай де":
толкова се натовари, че не разбираш кога говорят на тебе и се пробваш да го препишеш на друг.по полека... ще ти се спука някоя вена от напъване да бъдеш оригинален. мбуа ха ха ха ха ха
Коментиран от #71
17:38 14.05.2025
60 Ами мен не лъжеш
До коментар #50 от "Българин":
Лъжеш себе си! А това изглежда доста глупаво!17:38 14.05.2025
61 От Донецк до Покровск
До коментар #19 от "Ами с оръжията които разполага Русия":
за 11 години, а за цяла Европа - няколко часа, нормален ли си? Какви са тия неядрени оръжия.Коментиран от #73
17:39 14.05.2025
62 А какво трябва да четеш
До коментар #52 от ""Умните гледат случващото се" а не четеш":
Аз никога не коментирам мантрите на глупаците кой колко убил, колко дена и не знам си какво! Когато човек гледа случващото се, знае истината на коя страна е!Коментиран от #68
17:40 14.05.2025
63 Макс
Коментиран от #77
17:40 14.05.2025
64 Ами не чакай
До коментар #54 от "ще изчакам":
а не го дишай! Има по достойни занимания! Прочети книжка примерно! А може да се опиташ и да се замислиш!Коментиран от #66
17:41 14.05.2025
65 СУРОВИТЕ ФАКТИ
Русия хвърля бомби по цивилни
Русия завзема чужди територии
Русия слага свастики на танковете си ZZ
Русия са управлявани от ЕДИН дребен полуевреин (всяка прилика с Хитлер е случайна)
Русия се пробва да прави Блиц-криг
Русия набира ежедневно войници за фронта
Русия не допуска чужди медии на нейна територия и режа хората в държавата от информация
Русия = наZZизъм !
Коментиран от #78
17:42 14.05.2025
66 мбуа ха ха ха ха ха
До коментар #64 от "Ами не чакай":
не може да измислиш нещо по-различно от това което виждаш в огледалото всеки ден преди да се проснеш на земятаКоментиран от #79
17:42 14.05.2025
67 За да те провокирам
До коментар #56 от "нали":
Трябва да те заплашвам! А ти не усещаш заплаха, а се чувстваш глупаво, че не знаеш и те ползват за глупаче и изглеждаш глупаво без дов3оди, а само с простотия!Коментиран от #69, #70
17:43 14.05.2025
68 ха ха ха
До коментар #62 от "А какво трябва да четеш":
от кой балкон си застанал и го гледаш бе серсем лъжлив? Гледаш... какво ти е написано в позивната от ТАСС.Коментиран от #81
17:43 14.05.2025
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Разбирам
До коментар #59 от "мбуа ха ха ха ха ха":
че човек когато се чувства глупав и глупаво без доводи се дразни, а това го кара да се опита да обижда, но не знае, че когато не познава отсрещният, показва собствените си чувства! Гледайки твоите, не се чувстваш добре! Човек има избор в живота дали да е умен или някой да му се радва, че е евтино и глупаво!Коментиран от #74
17:46 14.05.2025
72 Орк
До коментар #4 от "Що ве суяк...":
Надрусани и искуфяла Европа не може да гарантира никаква сигурност дори и с яо.17:47 14.05.2025
73 В пропагандата за глупаци
До коментар #61 от "От Донецк до Покровск":
все пишат времена, а не цели, причини и т.н.! Ама ко ти дреме! Важното е да се чувстваш добре да те ползват евтино!Коментиран от #145
17:48 14.05.2025
74 аха
До коментар #71 от "Разбирам":
разбирам те що се дразниш от мене и се чувстваш глупаво, че не можеш да измислиш нищо, а повтаряш думите на другите отправени към тебе. но внимавай с кръвното и спри с тези наркотици бе човек... поне лепилото дето шмършкашКоментиран от #86
17:48 14.05.2025
75 Хахахаха
17:49 14.05.2025
76 Ядреното оръжие
17:49 14.05.2025
77 Викаш беше гадно
До коментар #63 от "Макс":
че Европа като бе приятел с Русия просперираше! По хубаво е да обяви еднйа война и Русия да я занули! не е лесно човек да е празен!Коментиран от #82
17:50 14.05.2025
78 Не лъжеш друг
До коментар #65 от "СУРОВИТЕ ФАКТИ":
освен себе си! И със сигурност някой ти се радва, че си евтино и глупаво!17:51 14.05.2025
79 Явно
До коментар #66 от "мбуа ха ха ха ха ха":
И те дразни. Нали?Коментиран от #85
17:51 14.05.2025
80 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺
17:52 14.05.2025
81 Ами от
До коментар #68 от "ха ха ха":
оня задният от предната страна на горният етаж!17:52 14.05.2025
82 Всички видяхме
До коментар #77 от "Викаш беше гадно":
Че докато Русия беше с Европа газта течеше и получаваха 10х повече пари от сега. Хората бяха щастливи. Руския сайт оверклокерс.ру всеки ден правеше сравнение на процесори, графични карти, и .т.н. последните 2 години правят статии за войната и ретро оверклокинг... това говори поне на ме не доста за ситуацията там.Русия се пробва да запълни загубите с Китай, но и Китай им отказа силата на сибир и надутите цени. Дори Русия спря да говори за това. Руснаците вече не ходят никъде. Дали им е добре? СССР беше занулена от света, сега това ще се случи и със Русия.
Коментиран от #92, #97
17:53 14.05.2025
83 Е насила ли те карам
До коментар #70 от "абе глупаче":
да си с розови ботуши и да се чувстваш така?Коментиран от #87
17:53 14.05.2025
84 Джокера
Коментиран от #88, #94
17:54 14.05.2025
85 мбуа ха ха ха ха ха
До коментар #79 от "Явно":
кое? Глупостта ти ли? Не. Разсмива ме по-скоро. Края на деня, е. Трябва да има позитивни емоции :)))Коментиран от #96
17:54 14.05.2025
86 Така е
До коментар #74 от "аха":
Остава да спреш и да се дразниш, че си неуко и те ползват евтино! От теб зависи!Коментиран от #90
17:55 14.05.2025
87 абе глупаче
До коментар #83 от "Е насила ли те карам":
Тоя па нашмъркяния не може да следи разговора и си бълвочи глупостите. нищо не каза за ножовете в къщата си... знаем защо дженди.Коментиран от #99
17:56 14.05.2025
88 Сталин е споделил с Хрушчов,
До коментар #84 от "Джокера":
че ако не е бил Ленд-лиза са щели пак да победят Германия, но за още 2 години война. От сегашна гледна точка американците имат атомна бомба лятото на 1945г. и ако руснаците воюваха още на своя територия неподпомагани от САЩ и ОК, войната щеше да я спечели САЩ с атомни бомби над Берлин и не знам още къде. Нямаше да има победа на СССР, Варшавски договор, социалистическа система, СИВ.Коментиран от #91, #95
17:56 14.05.2025
89 Артилерист
17:57 14.05.2025
90 аха
До коментар #86 от "Така е":
един си лаф знае, един си бае. Явно доста са ти го казвали за да си мислиш, че можеш да обидиш някой с него. Моите съболезнования.Коментиран от #102
17:57 14.05.2025
91 верно ли
До коментар #88 от "Сталин е споделил с Хрушчов,":
дай а прочетем де пише това. Или му го е казал на ушенце?големи измишльотини
17:59 14.05.2025
92 Аз пък гледам
До коментар #82 от "Всички видяхме":
как Европа с Русия беше с няколко трилиона БВП по напред, не бе в икономическа криза, Германия в колапс и т.н. разликата е пропагандата за глупаци! Там пише, че Русия е враг! А глупака повече му не трябва!17:59 14.05.2025
93 А вие защо
Коментиран от #104
18:00 14.05.2025
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Джокера
До коментар #88 от "Сталин е споделил с Хрушчов,":
Не е само ленд-лиза. Забравя се войната в Атлантика, която ангажира поне една трета от ресурсите на Германия и войната във въздуха. От 1942 близо три четвърти от изтребителната авиация на германците е на западния фронт. Десетки германски градове, пристанища фабрики на германците са унищожени от бомбардировките.Коментиран от #100, #103, #110
18:01 14.05.2025
96 Ами тя глупостта е смешна
До коментар #85 от "мбуа ха ха ха ха ха":
но не и когато я правиш! За жалост този дето я прави, няма с ко да я осмисли! Остава му само да се дразни, че изглежда глупаво!18:02 14.05.2025
97 Независимо от изхода
До коментар #82 от "Всички видяхме":
на войната в Украйна РФ ще има сухопътна граница с НАТО. Дали ще е по границата на Украйна от 1991г., дали по сегашната фронтова линия или чак до Полша това е положението. РФ ще бъде изолирана както сега са С. Корея, Венецуела, Куба и ще бъде принудена да търгува основно с Иран и Китай. Китайците ще навлизат още повече в Сибир, смятат го за свой до Урал. Ще претопят останалите зад Урал около 8мил. руснаци, китайците смятат за престижно да имат рускиня за жена, а руснаците харесват китайките защото не са така своенравни и се грижат за семейство и деца. Рускините пък харесват китайците защото са работливи, носят си заплатата в къщи и не пият. РФ ще се разпадне защото е многонационална държава - дагестанците и чеченците надигат глава, същото правят и якути, тувинци, чукчи, буряти...общо 180 националности тъпкани досега от руснаците. Сибир ще бъде разработен от китайците и техните роби - руснаците.Коментиран от #150
18:03 14.05.2025
98 Джокера
До коментар #94 от "Така е":
А какви са ценностите и морала на Путин и руските садисти, които четвърта година избиват украински деца и разрушават украински градове? Сигурно според теб Путин не е психопат а хуманист и филантроп?18:03 14.05.2025
99 Ако можеше
До коментар #87 от "абе глупаче":
нямаше да се чувства тъпо и да се дразни! както казах, всеки има избор в живота дали да е умен или да се дразни, че другите са!Коментиран от #101
18:03 14.05.2025
100 не само
До коментар #95 от "Джокера":
Руснаците (не СССР) се бяха окопали в 5 града като ИДИЛци, докато Украинци и Беларуси изнесоха войната на своята си територия. В 90% от днешна Русия пушка не е пукнала. Ама рИВат все едно те са понесли бомбадировките. Реални техните загуби са от тъпотията им да не изкарат цивилните от градовете (В КОИТО Е ИМАЛО РЕДОВЕН ЖП ТРАНСПОРТ НА ИЗТОК) и от глупавите им военни които не могат да водят битки.18:05 14.05.2025
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Няма нужда да обиждам някой
До коментар #90 от "аха":
Ако някой се обижда от казаното, значи се припознава! Съжалявам, че му е гадно!Коментиран от #105
18:05 14.05.2025
103 Ако англо-американците
До коментар #95 от "Джокера":
не воюваха срещу Тройната ос, СССР нямаше да спечели войната. Победиха Италия( там също воюваха с германците), победиха Япония, воюваха с Германия в Африка, надводния и подводен флот на Вермахта в Атлантика, помагаха с конвои СССР и накрая - Втори фронт. Така, че СССР е победил половин Германия с англоамериканска помощ. Каузата им беше правилна, бяха вероломно нападнати и морално ги подкрепяше целия свят. Сега далеч не е така.Коментиран от #106, #107, #108
18:06 14.05.2025
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 не само
До коментар #103 от "Ако англо-американците":
на 100% подкрепям18:09 14.05.2025
107 Това не е вярно
До коментар #103 от "Ако англо-американците":
Помощта от САЩ е между 5- и 10% от използваните ресурси във войната! Истинската помощ е от другите фронтове, а не толкова от ресурсите!Коментиран от #111, #114
18:10 14.05.2025
108 Джокера
До коментар #103 от "Ако англо-американците":
Да, но днес психопата Путин казва, че били сами срещу Хитлер и цяла Европа била против тях. И те сами са победили Германия е Япония18:10 14.05.2025
109 Гари Каспаров
18:11 14.05.2025
110 ВСВ е между
До коментар #95 от "Джокера":
Съюзниците (Англо-американците и СССР) и Тройната ос (Германия, Италия, Япония) а не само между Германия и Русия както лъжат руснаците. Първо - с Германия е воювал СССР, а не само Русия. Второ - войната е започнала срещу Полша, Великобритания, Белгия, Нидерландия, Люксембург и Франция когато СССР е бил съюзник на Хитлер. Трето - двете от Тройната ос (Италия и Япония) са победени от англо-американците. Четвърто - СССР се е бил на Източния фронт с огромната материална помощ от Съюзниците. Пето - театърът на бойните действия почти не е засегнал Русия, бил е най-дълго на териториите на Прибалтиките, Беларус и Украйна - там са най-многото жертви. И шесто - каузата му е била правилна и с него е бил морално целият свят. Сега РФ е в ролята на агресор, вероломно нападнал Украйна.Коментиран от #133
18:11 14.05.2025
111 верно ли
До коментар #107 от "Това не е вярно":
дай да проверим тия 5-10% ... да не се окажат 50-60%. Как ги сметна?много обичате да фъргате цифри в пространството.
Коментиран от #117
18:12 14.05.2025
112 Мхм
До коментар #7 от "Иран е заплашван от Израел и САЩ":
Иран е бил хубава детска държава, преди да го окупират аятоласите.Коментиран от #118
18:12 14.05.2025
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Тов е само от САЩ,
До коментар #107 от "Това не е вярно":
помагали са ОК и Канада. До края на септември 1945 г. СССР получил само от САЩ:Самолети – 14 795; Радарни установки – 2 626; Танкове – 7 056; Джипове – 51 503; Камиони – 375 883; Мотоциклети – 35 170; Трактори – 8 071; Оръдия – 8 218; Картечници – 131 633; Взривни вещества – 345 633 тона; Строително оборудване - на стойност 10 910 000 $; Железопътни вагони – 11 155; Локомотиви - 1981; Товарни кораби - 90; Кораби за борба с подводници - 140; Торпедни катери – 197; Фрегати – 28; Подводници – 105; Корабни двигатели – 7 784; Продоволствия ( консерви ) – 4 478 000 тона; Машиностроително оборудване – на стойност 1 078 965 000 $; Стомана – 2,3 милиона тона ( това количество стомана е достатъчно за изработването на 70 000 танка Т-34 ); Цветни метали – 802 000 тона; Нефтопродукти – 2 670 000 тона; Химически вещества – 842 000 тона; Памучно-хартиени изделия – 106 893 000 кв. ярда. Кожи – 49 860 тона; Автомобилни шини(джанти) – 3 786 000; Полеви телефони – 245 000 ( телефони всичко - 423 000 ); Армейски ботуши – 15 417 000 чифта; войнишки копчета с петолъчка - 257 723 498 бройки. СССР получил от ленд-лиза 622,1 хиляди тона железопътни релси ( 56 % от собственото си производство ) 1900 локомотива ( 2,4 пъти повече, отколкото СССР е произвел през годините на войната ) и 11075 вагона ( повече от 10,2 пъти ). Именно ленд-лиза станал основата на цялата логистика на Червената Армия.
Коментиран от #120
18:14 14.05.2025
115 Българин
18:14 14.05.2025
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Провери
До коментар #111 от "верно ли":
Това са фактите!Коментиран от #119
18:15 14.05.2025
118 Монетата винаги има две страни
До коментар #112 от "Мхм":
Ако гледаш само едната страна, никога няма да знаеш къде е истината!18:16 14.05.2025
119 верно ли
До коментар #117 от "Провери":
"дай да проверим тия 5-10% ... да не се окажат 50-60%. Как ги сметна?много обичате да фъргате цифри в пространството. "
или да ходя да си ги търся сам тия "факти" дето току що си измисли. Стар тролски прийом ползваш
Коментиран от #123
18:16 14.05.2025
120 Знам
До коментар #114 от "Тов е само от САЩ,":
Но там пишеше, че предоставеното е между 5 и 10 % от всички ресурси във войната!Коментиран от #122, #138
18:17 14.05.2025
121 Генерал Де Гол
18:17 14.05.2025
122 къде е това ТАМ
До коментар #120 от "Знам":
ТАМ не пише това което казваш. няма го.Коментиран от #128
18:18 14.05.2025
123 Като гледам
До коментар #119 от "верно ли":
ти си по цифрите! Аз освен два процента други не съм ти дал. Да се лъже не е добре! Приоритет е на хора без достойнство! Намери сега колко е използвала Русия!Коментиран от #125
18:19 14.05.2025
124 хаха
18:19 14.05.2025
125 вЕрно ли
До коментар #123 от "Като гледам":
явно пак се пробва да излъжеш и пак те хванахме. Не даваш да проверим тия 5-10%... що ли? знаем защо. ОСтаналите ти простотии няма да коментирам.Коментиран от #129
18:20 14.05.2025
126 Твърде лично
Коментиран от #135
18:21 14.05.2025
127 Браво на Пепи
18:21 14.05.2025
128 Там пише
До коментар #122 от "къде е това ТАМ":
че ленд лийза е предоставил между 5 и 10 % от всички ресурси изразходвани от войната! Искаш да ми докажеш, че не е така, докажи! С това колко са дали не доказваш! Трябва да намериш колко са използвани и да видиш съотношенията! Мога да ти дам ако искаш един ден, защото за да си точен, ще трябва да сборуваш всички модели на дадено оръжие или превозно средство, а това няма да ти е лесно! Опорките са едно, реалността е друго.Коментиран от #131
18:23 14.05.2025
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 къде е това ТАМ
До коментар #128 от "Там пише":
въпроса остава - КЪДЕ е това ТАМ?Коментиран от #136
18:25 14.05.2025
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 Забележка
До коментар #110 от "ВСВ е между":
Всичко добре, но за каузата не съм съгласен. Каузата на Сталин е била да завладее Европа. След края на войната той не се счита за победител. До 1964 е нямало парад пабедьй. Така че си оправи текста относно каузата на Сталин и СССР, че била правилна.Коментиран от #141
18:25 14.05.2025
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 Ако бе по умна
До коментар #126 от "Твърде лично":
трябваше ти да се притесниш, че има войнолюбци като макрончовци и урсули, които всячески се напъват да унищожат Европа! Икономически се справиха, що да не я вкарат и във война и да я довършат!18:26 14.05.2025
136 В коментар
До коментар #131 от "къде е това ТАМ":
107 е това там, където написах, че всичката помощ е между 5 и 10 % от всички ресурси във войната! Вместо да си търсиш под вола теле, заеми се да проверяваш и да смяташ за да ми докажеш!Коментиран от #137
18:28 14.05.2025
137 къде е това ТАМ
До коментар #136 от "В коментар":
"Помощта от САЩ е между 5- и 10% от използваните ресурси във войната! Истинската помощ е от другите фронтове, а не толкова от ресурсите! "и те питах тогава
"дай да проверим тия 5-10% ... да не се окажат 50-60%. Как ги сметна?
много обичате да фъргате цифри в пространството. "
но то просто ХВЪРЛЯШ ИЗМИСЛЕНИ ОТ ТЕБЕ ЦИФРИ. И сега се омота.
Никъде да не са дадени тези 5-10% като ФАКТ. Това са ИЗМИШЛьОТИНИ ОТ ТЕБЕ И ЛЪЖИ. ТОЧКА.
Няма как да докажеш че "земята е плоска, щото земята е плоска" това се опита ти.
Лек ден...
Коментиран от #139
18:32 14.05.2025
138 В официалната
До коментар #120 от "Знам":
съветска пропаганда се твърдеше, че помощта от ленд-лиза е била само 4% от изразходваните оръжия. Това не е вярно защото ако прочетете поста ми 114 ще видите трактори, огромни количества стомана, бензин, храни, взривни вещества, кожи, ботуши, копчета, локомотиви, ЖП релси, вагони, джанти за автомобили, радиостанции, радари, телефони и доста други неща които руснаците не смятат за оръжия. Вникнете в огромните количества на доставките, напр. 375 000 камиона. Да разтълкуваме само тия близо 4,5млн. тона консерви - това са 17 милиарда консерви с месо, по 1700 на войник за 10 милионна армия практически изхранени за цялата война. Да сравним с това което НАТО даде досега на Украйна.Коментиран от #140
18:38 14.05.2025
139 В парично измерение
До коментар #137 от "къде е това ТАМ":
по ония цени, Ленд Лийз 11.3 милиарда, използвани от Русия 192 милиарда! Ако искаш да смяташ ще ти е много трудно! Защото ще трябва да сборуваш примерно всички модели от даден вид и ще падне ровене! Според тези пари е 5.9%, но за мен това няма как да се сметне точно и затова слагам приблизителни цифри! Това не означава, че трябва да се омаловажава тази помощ, но не трябва и да се ползва за глупави опорки!Коментиран от #159, #164
18:39 14.05.2025
140 Така е
До коментар #138 от "В официалната":
Цифрите са умопомрачителни и ако сложиш и тези на Русия и останалите, да не говорим, че Великобритания има двойно повече Ленд лийз от Русия и се получават умопомрачителни цифри за няколко години война!18:43 14.05.2025
141 Това какво
До коментар #133 от "Забележка":
ще стане и как Сталин ще завладее "освободените територии" все още не се е знаело. Западът освободи себе си, а териториите които "освободи" Сталин ги зароби самият той. Не случайно новите членове на НАТО са бившите "верни" съюзници на СССР във Варшавския договор и СИВ та дори и бивши съветски републики (Прибалтиките), а също и миролюбивите Финландия и Швеция.. Очертават се и още бивши да влязат в НАТО - Украйна след войната, вероятно Молдова и Грузия.Коментиран от #142
18:43 14.05.2025
142 Финландия и Швеция
До коментар #141 от "Това какво":
сглупиха много, че се подведоха по интригите на САЩ и то най вече Финландия, която имаше много добри отношения с Русия и взаимоизгода в много сектори, включително и туризъм! А по отношение на Украйна, няма да е никога в НАТО. В ЕС може, но не и в НАТО!18:49 14.05.2025
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Мурат
До коментар #73 от "В пропагандата за глупаци":
Е времето не е ли определящо? Всичко се измерва във време, за съжаление. Всичко е време! И изведнъж се появяваш ти, и като мистър Бийн казваш, че времето не било важноКоментиран от #146
19:02 14.05.2025
146 Зависи за какво
До коментар #145 от "Мурат":
Ако целта е да превземат Украйна без никакви скрупули, ще има значение! Ако целта е да се пазят мирни жители и се чака народа на Украйна сам да свали режима, имаш цели, но няма как да имаш време за изпълнение! Прогнозно със сигурност има, но дори прогнозното би те изненадало, защото такива цели зависят от много фактори!19:06 14.05.2025
147 Точно
19:13 14.05.2025
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 Точно така
До коментар #148 от "Мишел":
Това е глупостта, да накараш Русия да насочи ракети срещу теб, защото си станал потенциална цел, вместо да търгуваш и да си вадиш ползи от Русия!19:21 14.05.2025
150 Орк
До коментар #97 от "Независимо от изхода":
Мрии на западнала а европа19:23 14.05.2025
151 Обаче
Коментиран от #152
19:27 14.05.2025
152 Няма двоен стандарт
До коментар #151 от "Обаче":
Има враждебност към Русия. САЩ ( НАТО ) нямат работа на руската граница и да демонстрират враждебност, интриги, агресия!Коментиран от #162
19:32 14.05.2025
153 Магелан
Коментиран от #155
19:33 14.05.2025
154 Куку
19:45 14.05.2025
155 Ами
До коментар #153 от "Магелан":
Украйна никога не е имала! Всеки път си викам няма как да има глупак повтарящ тази глупава опорка и всеки път ме изненадва някой!19:53 14.05.2025
156 Медоедев
20:21 14.05.2025
157 европеец
20:22 14.05.2025
158 Чичо Дончо
20:34 14.05.2025
159 Сметки
До коментар #139 от "В парично измерение":
В СССР през 1939 г има планова икономика и не е възможно да се определи БВП по сравними цени и курсове спрямо долара. При използване на тогавашния официален курс (1$=5.6 руб) може да се изчисли, че БВП на СССР е около 40 млрд.Приравнено към цените от 1990 г и със сложна система за оценяване на паритет на покупателна способност на плановата икономика, то БВП на СССР от 1939 г. е около 434 млрд сегашни долара.
През ВСВ Русия губи европейската си индустриална зона и БВП пада 4 пъти. Заводите са пренасяни зад Урал, нефтените области са окупирани от вермахта, мъжете са на фронта.
Реално СССР през цялата ВСВ произвежда военна продукция за около 10 млрд долара, а от Ленд-Лиз получава на стойност 11.3 млрд.
Всички Катюши са на камиони Studebaker, всеки втори танк е подарък, а стоманата от САЩ е повече от всичката нужна за оръдията на СССР.
... Днес Русия нарича фашисти всички, които и помогнаха в борбата с/у фашизма.
Коментиран от #160
21:16 14.05.2025
160 Напъваш се с грешни сметки и разсъждения
До коментар #159 от "Сметки":
Не отчиташ с какво е разполагала Русия преди войната! После се опитваш да смяташ БВП, а не търсиш данни какво е произвела Русия по време на войната! Тогава няма икономика, а всичко работи за военната индустрия! Ако се разровиш по исторически книги, цифрите варират от 4 до 15% Най ниското 4 го дава икономистът Николай Вознесенский в книгата си «Военная экономика СССР в период Отечественной войны» 1948 г. Най високите цифри са на западни историци! За мен истината винаги е по средата! Ленд лийза със сигурност много е помогнал, но далеч не е решаващ за войната, както се представя в пропагандата.22:07 14.05.2025
161 Друго щеше
Коментиран от #167
23:17 14.05.2025
162 Айде бе!!!
До коментар #152 от "Няма двоен стандарт":
САЩ е НАТО са там, където са ги повикали.Коментиран от #166
23:20 14.05.2025
163 Този коментар е премахнат от модератор.
164 ...
До коментар #139 от "В парично измерение":
Аз оа го сметнах 45.67%Коментиран от #165
08:12 15.05.2025
165 Значи не си сметнал правилно
До коментар #164 от "...":
Продължавай! Дори и най оптимистичните историци на запад докарват до 15%.Коментиран от #168
08:23 15.05.2025
166 Сега остава да видиш как ги викат
До коментар #162 от "Айде бе!!!":
Като първо се настанят при теб от вътре с НПО-тата си и те залеят медийно как трябва да ги повикаш! Друг е въпроса, че не ти обясняват как ще те разоръжат за да те въоръжат после! А в страни като нашата и цините ще ти кажат на колко!08:26 15.05.2025
167 Ами тя Украйна
До коментар #161 от "Друго щеше":
никога не е имала ядрен арсенал! Четенето би ти се отразило по добре.08:27 15.05.2025
168 ...
До коментар #165 от "Значи не си сметнал правилно":
По твоята формула го сметнах. Ала бала и си измисляш число.Коментиран от #170
08:42 15.05.2025
169 тиролски измишльотини
Боже колко сте прости като фъргате цифрички без покритие. Руснаците плащали в долари и е имало курс за обмен ВСВ... Смешни сте.
Коментиран от #171
08:45 15.05.2025
170 Формули няма
До коментар #168 от "...":
Има данни! Има историци, човек или търси и знае или се излага по медиите!Коментиран от #172
08:57 15.05.2025
171 Не не са рубли
До коментар #169 от "тиролски измишльотини":
А става въпрос за долари и то по онези цени. Има много източници и много исторически данни! Естествено се разминават, но не и с кой знае колко! Цифрите се движат между 4 и 15% Ленд Лийз, спрямо изразходваното от Русия! Това дали на теб ти харесва или пречат на жалката ти пропаганда, не интересува никой!Коментиран от #173
09:01 15.05.2025
172 ...
До коментар #170 от "Формули няма":
Точно. Гледах данни(като тебе), четох история (като тебе) и го сметнах (като тебе), но понеже съм доктор по физика - явно смятам по-правилно от тебе. Ако искаш дай си сметките да ти открия грешката. ,Предполагам е щото смяташ рубла:долар 1:1 като типичния селски филисоф.Коментиран от #174, #175
09:03 15.05.2025
173 Този коментар е премахнат от модератор.
174 Значи не можеш да четеш
До коментар #172 от "...":
Почни от там! За смятането по късно! Данните които ще намериш са между 4 и 15% Ленд Лийз от изразходваното от Русия!Коментиран от #176
09:10 15.05.2025
175 ...
До коментар #172 от "...":
Ако беше прочел 1/10 от тива което аз съм прочел, щеше да си доктор на науките. Сега си оставаш обаче дри$льо от неуките.15:40 15.05.2025
176 ...
До коментар #174 от "Значи не можеш да четеш":
Ако беше прочел 1/10 от тива което аз съм прочел, щеше да си доктор на науките. Сега си оставаш обаче дри$льо от неуките.17:06 15.05.2025