Столичната община е глобила компанията „Трейс груп холд” с 450 000 лева.
Санкцията е за забавяне на обект в район „Младост”. Често забавянето на обект се дължи и на лошо изпълнение, каза пред бТВ кметът на София Йорданка Фандъкова.
По нейни данни компанията „Трейс груп холд” е работила и работи в последните години по по-малко от 10% от общия процент на обектите в Столична община, което е между 90 и 100 обекта.
„Никога не съм спокойна, защото обектите са много, огромно е количеството, обектите са огромни по мащаби, но съм категорична, че съм заложила всички възможни механизми за контрол, които позволяват, ако нещо се появи, да се знае точно кой е отговорен и съответно отговорните да си носят последствията”, увери Фандъкова.
В момента компанията се занимава с преасфалтирането на булевард „България”. Движението по него ще бъде пуснато на 10 септември.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Т.о.ш.и.б.и.я.н
18:19 31.08.2018
2 бананова кора
18:21 31.08.2018
3 Живите мъртви на България
Коментиран от #8
18:39 31.08.2018
4 Пешо
Коментиран от #7
18:49 31.08.2018
5 Ристе
18:53 31.08.2018
6 фдф
19:07 31.08.2018
7 Сиси
До коментар #4 от "Пешо":
Да бе 8 млн.печалба, това е фиктивно. Минимум 35 млн.печалба. 8 млн.печалба за поръчки за 63 млн.никой няма да се занимава.Прах в очите е всичко.19:55 31.08.2018
8 Ефтини сензации
До коментар #3 от "Живите мъртви на България":
Сигурен бях, че комунистическото простолюдие не може да смята 1+1, камо ли проценти...10% от всички поръчки са му написали хората... Ама то пуста пропаганда...
22:09 31.08.2018
9 ThePro
Истинската причина за катастрофата е доста проста - последния износоустойчив пласт асфалт има точна рецепта по която се прави. Част от рецептата е твърд малоразмерен добавъчен материал (малки камъчета).
Малките камъчета се произвеждат в кариери от специални трошачни машини.
Точно тук идва проблемът - "твърдите" камъчета струват доста по скъпо от "меките", защото трошачката се амортизира доста по бързо.
И така асфалтовите възли, къде под натиска на строителите, къде от чисто печалбарство, слагат от "меките" добавъчни материали ( тоест вместо гранит, слагат кварц или изветрели скали).
След полагането на последния асфалтов слой, тои има известно кратко време (няколко месеца) добро сцепление, докато меките камъчета не се износят. Тогава вече сцеплението намалява драстично и пътя става "гладък" и опасен.
Но, това НИКОГА няма да излезе наяве, защото ще се окаже че трябва да се преасфалтира цяла България.
22:21 31.08.2018
10 терминал 2
23:50 31.08.2018
11 Шаран БГ
23:54 31.08.2018
12 Бай Тошо
23:59 31.08.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 112
12:00 01.09.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.