Не бива да се притесняваме. Трябва да вземем фактите под внимание, защото ако тенденцията се запази, не ни очаква нищо добро. В последно време много се отпуснахме. Не спазваме дистанция, дисциплина и не носим маските. Това заяви директорът на болница „Пирогов“ проф. Асен Балтов пред БНТ.
„Увеличаването на случаите на COVID-19 се дължи на поведението ни. Вирусът си е същият, той не се е променил. Поведението ни е неадекватно на вируса. Затова ние апелираме да имаме дисциплина и самоконтрол“, подчерта той.
„Все още нещата са под контрол, но ако сме дисциплинирани. Здравната ни система ще бъде доста натоварена през следващите месеци“, каза още проф. Балтов.
„Всички се съмняват, докато не се разболеят. Трябва ли всички да се разболеят, за да повярват. Щабът не е променил своето говорене и иска да се спазват мерките, които са най-либерални в Европа. Аз смятам, че това няма да продължи дълго, ако случаите продължат да растат“, предупреди проф. Балтов.
„Нови мерки за момента не се налагат. Ако спазваме сегашните мерки може да запазим тенденцията. Най-важното е да се спазват мерките, защото за съжаление ще последват други неща“, заяви той.
„Яростта на вируса не е намаляла. Възрастните пациенти не го изкарват леко“, подчерта директорът на болница „Пирогов“.
По думите му няма повторно заразени с COVID-19 у нас. Освен това антителата на преболедувалите се запазват в организма минимум три месеца.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Александър
Коментиран от #57
21:24 08.10.2020
2 Среден Пол
Коментиран от #14
21:25 08.10.2020
3 Обикновен българин
Коментиран от #26, #58
21:26 08.10.2020
4 балтия
21:27 08.10.2020
5 Бурканбанк
21:30 08.10.2020
6 РЪМПЕЗИ
21:31 08.10.2020
7 Последния Софиянец
Коментиран от #17
21:34 08.10.2020
8 Нова специалност, уе
21:36 08.10.2020
9 Гойко Митич
21:36 08.10.2020
10 82971
21:38 08.10.2020
11 Ххх
21:39 08.10.2020
12 ПОЧВА СЕ
21:42 08.10.2020
13 Offfff
Коментиран от #15
21:43 08.10.2020
14 Мангъри и гербери не са синоними
До коментар #2 от "Среден Пол":
Най-много мангъри има сред електората на Славчо. А и той най-много канеше Мангъров в телевизията си. Предполага се, че по-младите любители на чалгата биха гласували за Слави. А те не се чувстват застрашени, понеже са млади и много рядко стават жертви на ковид. Чувстват се безсмъртни и са егоистични по природа,т.е.не им пука особено за по-застрашените възрастни и за тези, които са с придружаващи болести.Коментиран от #18
21:48 08.10.2020
15 В целия свят значи са 95 % поне
До коментар #13 от "Offfff":
платените мръсници сред лекарите.Аз пък съм 100%сигурен,че всеки от тях би дал мило и драго коронавирусът да изчезне, защото в момента заради него лекарите(с много малки изключения) печелят с оста по-малко, отколкото преди пандемията, а животът им е в многократно по-голям риск от преди. Особено на по-възрастните, които рядко са без придружаващи болести. Ако Мангъров беше казал почти същото щеше да му сложиш плюс по навик, дори без да се помъчиш да вникнеш в казаното. Защото го възприема ш като противник на НОЩ, следователно и на ГЕРБ и Бойко. А той си е просто човече жадно за 5 минути медийна слава.21:57 08.10.2020
16 Абе
22:17 08.10.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 А самият Слави се бои от зарази
До коментар #14 от "Мангъри и гербери не са синоними":
неистово. Затова не се е мярнал по протестите. А печели гласове с АнтиБойко и АнтиГерб говорене и Антимерки и Антимаски говорене, защото така привлича потенциални гласоподаватели. Затова даваше трибуна на Мангъров, а журналистът му от 7/8 се държеше доста нагло на брифингите на НОЩ. Че много от мерките им бяха пресилени през март и април е ясно, но си е и разбираемо. Все пак си беше доста драматична ситуацията в доста държави тогава. И трябваше да се действа превантивно предвид огромния брой българи(доста от които цигани), които се прибираха от Европа. При липса на надеждни тестове тогава, липса на маски и защитни облекла, липса на медикаменти(не че сега има такива, които са надеждни дори на 50%).22:24 08.10.2020
19 Hoho Boho
Не разбирам:
1/Ако антителата не се запазват - каква е ползата от ваксина срещу Ковид?
2/Защо сте написали "минимум", а не максималното време на запазване на антителата?
3/Защо ни манипулирате?
4/Има ли прецедент - с носенето на маски да е овладяна епидемия?
5/Какво означава "овладяна епидемия"?
Коментиран от #23
22:42 08.10.2020
20 Аз и той
22:42 08.10.2020
21 Просветен илюминат
Истината тепърва предстои да се разбере каква е.
22:46 08.10.2020
22 Потрес
22:51 08.10.2020
23 Просветен илюминат
До коментар #19 от "Hoho Boho":
Ако не са наясно с вируса специалистите и все още няма открита ефикасна ваксина,то на каква база и на какъв принцип се разпознават и анализират антителата?Природата враждебно настроена ли е към нас и ако е,то ние като част от природата как ще изграждаме антитела?По велики ли сме от нея?
Ваксините наясно ли как точно действат и работят за да сме предпазени от нещо толкова ново и постоянно променящо се?
Първо не беше опасен,след това стана опасен,но в проценти всъщност смъртността не е за пандемия,а за някой цифрите покрай вируса са най-показателни какво всъщност се цели и къде е интереса на един определен кръг от нечовеци.
😉🙃😉
Коментиран от #28
22:53 08.10.2020
24 Перо
22:53 08.10.2020
25 Дас Ади
23:07 08.10.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Просветен илюминат
До коментар #26 от "Чипа е скъп":
Ако имаш власт да печаташ пари кое ще ти е скъпо при положение,че всичко се измерва в пари?Замисляш ли се,че всъщност парите не се задържат в никой,те просто се въртят и сменят бързо собственика си,като единственото нещо е успокоението на всеки един,че се е разплатил и не дължи на другият пари?
Парите се навидимите окови на робите и създават най-голямата илюзия за свобода.
😉🙃😉
23:47 08.10.2020
28 Hoho Boho
До коментар #23 от "Просветен илюминат":
Ако ваксината не може да създаде в организма антитела,които не се запазват,
/защото, както твърди професорът - те не се запазват/
каква е ползата от тази ваксина?
/каква работа върши?/
Коментиран от #29, #30, #31, #32, #33, #34, #35, #36, #37, #38
23:55 08.10.2020
29 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
„Единствената безопасна ваксина е тази, която никога не се използва!”Д-р Джеймс Шанън,
Национален здравен институт, САЩ
„Има много доказателства, че ваксините причиняват повече зло, отколкото добро.”
Д-р Дж. Антъни Морис,
бивш началник на отдел Контрол на ваксините и вирусологичните проучвания към Комисията по храни и лекарства, САЩ
00:23 09.10.2020
30 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
Д-р Марк Рендъл е псевдоним на изследовател на ваксини, дълги години работил в лабораториите на големите фармацевтични компании и правителствения Национален Институт по здравето. Марк се е уволнил през последните десет години. По неговите думи, той изпитал омерзение от това, което е открил за ваксините. Както знаете, от началото на излизането на моите "Безлъжливиновини" ("Nomorefakenews") аз се боря срещу ненаучните и опасни твърдения относно безопасността и ефективността на ваксините. Марк е един от моите източници на информация. Той не е голям любител на говоренето, даже под прикритието на своята анонимност, но в светлината на последните опити да се направи ваксинирането задължително, той реши да наруши мълчанието си. Той живее комфортно от пенсията си, но както и много от моите източници на информация, е започнал да се отнася осъзнато към това, което е правил по-рано. Марк прекрасно е осведомен за размаха на дейността на медицинския картел и неговите планове за депопулация, контрол над умовете и общо отслабване здравето на населението.00:24 09.10.2020
31 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
- Някога Вие сте били уверен, че ваксините са символ на прогресивната медицина.- Да. Аз помагах в разработката на няколко. Няма да кажа какви именно.
- Защо?
- Искам да остана инкогнито.
- Значи, Вие считате, че може да имате проблеми, ако се разкриете?
- Предполагам, че ще изгубя пенсията си.
- На какво основание?
- Това няма значение. Тези хора имат възможност да ви създадат неприятности, ако сте били някога член на клуба. Познавам няколко души, които са следени и безпокоени.
- Кой е правил това?
- ФБР.
- Наистина?
- Без съмнение. ФБР просто използва и различни предлози. Може да бъде привлечено и Данъчно управление.
00:25 09.10.2020
32 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
- Не е ли прекалено много за свободата на словото?- Аз бях част от "вътрешния кръг". Ако сега започна да назовавам имена и да обвинявам отделни изследователи, ще имам немалко проблеми.
- Какво стои зад тези опити да Ви се създадат неприятности?
- Ваксините са последната линия на отбраната на съвременната медицина. Ваксините са най-висшият израз на "великолепието" на съвременната медицина.
- Вие считате, че на хората трябва да бъде предоставено правото на избор да се ваксинират или не?
- На политическо ниво - да. На научно ниво - хората трябва да имат информация, за да могат да направят правилния избор. Лесно е да се каже: "Избор - това е добре". Но ако цялата атмосфера е пропита от лъжа, как можете да избирате? Ако начело на Управлението по контрол на хранителните продукти и лекарствата (FDA) стояха порядъчни хора, ваксините не биха били разрешени. Тях щяха да ги изследват в детайли.
- Има историци на медицината, които твърдят, че общото снижаване на заболеваемостта не е резултат от ваксинирането.
- Знам. Дълго време не обръщах внимание на тези изследвания.
00:26 09.10.2020
33 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
- Защо?- Страхувах се от това, което мога да открия. Аз бях в бизнеса с ваксини. Стандартът на живота ми зависеше от продължаването на тази работа.
- А после?
- Аз сам изследвах тази тема.
- И до какви изводи стигнахте?
- Снижаването на нивото на заболеваемост е благодарение на подобряването на жизнените условия.
- Какви условия?
- Повече чиста вода. Подобрена канализационна система. Храна. Пресни продукти от селското стопанство. Намаляване на бедността. Микробите могат да бъдат навсякъде, но ако сте здрави, няма да се заразите лесно.
- Какво почувствахте, когато завършихте изследванията си?
- Отчаяние. Разбрах, че съм работил в областта на концентрираната лъжа.
- Има ли ваксини, които са по-опасни от други?
- Да. DPT (дифтерия, тетанус, коклюш – ДТК в България), например. MMR (морбили, паротит и рубеола – МПР в България). Освен това, някои серии от едни и същи ваксини могат да бъдат по-опасни. Безпокои ме, че всички ваксини са опасни.
00:27 09.10.2020
34 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
Защо?- По няколко причини. Те въвличат човешкия организъм в процес, целта на който е подриване на имунната система. Те на практика могат да предизвикат тази болест, срещу която са предназначени да ни защитават. Те могат да предизвикат други болести, различни от тези, които трябва да предотвратят.
- Защо ни показват статистика, според която ваксините били изключително успешни в ликвидацията на болести?
- Защо? За да се създава илюзията, че ваксините са полезни. Ако ваксините потушават видимите симптоми на такива болести като дребна шарка, всеки може да реши, че ваксинирането е било успешно. Но под това прикритие ваксината може да повреди самата имунна система. А ако тя предизвика друга болест - менингит например, този факт не се забелязва, тъй като никой не вярва, че това е могла да направи ваксината. Връзката просто се игнорира.
- Съобщиха, че ваксините са ликвидирали едрата шарка в Англия.
- Да. Но когато проучвате достъпната статистика, пред вас се появява друга картина.
Коментиран от #45
00:29 09.10.2020
35 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
- Каква?- Имаше градове в Англия, където неваксинираните не заболяваха от едра шарка. Имаше градове, където ваксинираното население преживя епидемията от едра шарка. А заболеваемостта от едра шарка вече беше снижена при въвеждането на ваксината.
- Значи Вие твърдите, че са ни лъгали?
- Именно това твърдя. Историята нагласиха така, за да убедят хората, че ваксините неизменно са ефективни и безопасни.
- Вие сте работили в лаборатории. Какво ще кажете за чистотата там?
- Хората считат, че тези производствени лаборатории са най-чистото място на света. Това не е истина. Заразявания се случват постоянно. "Строителен боклук" постоянно попада във ваксините.
- Например маймунският вирус SV-40, промъкнал се в полиоваксината.
- Да, така беше. Но не това имам предвид. Вирусът SV-40 попадна във ваксината, защото бяха използвани маймунски бъбреци. Говоря за друго. За действителните лабораторни условия. За грешките. За немарливостта. SV-40, който по-късно беше забелязан в раковите тумори - това е, което бих нарекъл структурен проблем. Това беше възприета част от производствения процес. Ако вие използвате маймунски бъбреци, отваряте вратата за неизвестните причинители, намиращи се в тях.
00:30 09.10.2020
36 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
- Добре, дайте за минута да се дистанцираме от разликите между видовете замърсяващи вещества. Какви вещества откривахте през годините на Вашата работа в лабораториите?- Ще Ви дам примери за това, което намирах аз и какво намираха моите колеги. Във ваксината срещу дребна шарка "Римавекс" ние намерихме различни пилешки вируси. В полиоваксината намерихме акантамеба, която наричат "амеба, изяждаща мозъка". Маймунски цитомегаловирус в тази същата полиоваксина. Пенлив маймунски вирус в ротавирусната ваксина. Вирус на птичия рак във ваксината MMR. Различни микроорганизми във ваксината срещу сибирска язва. Аз открих потенциално опасни инхибитори от ферменти в няколко ваксини. Вируси от патици, кучета, зайци във ваксина срещу шарка. Пестивирус във ваксината MMR. И това е само една част от откритията ни.
00:34 09.10.2020
37 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
- Искам да разбера. Всички тези замърсяващи вещества нямат отношения към самите ваксини.- Вярно е. И невъзможно е да се определи вредата, която те могат да причинят, тъй като никакви изследвания в тази насока не се правят или почти не се правят. Това е рулетка. Рискувате вие. За болшинството от хората е неизвестно, че някои полиоваксини, аденовирусните ваксини, ваксината против шарка и ваксината против хепатит А се произвеждат от тъканите на абортирали човешки ембриони. Аз разбрах: това, което от време на време откривах и считах за бактериални фрагменти, в действителност са могли да бъдат части от ембрионални тъкани. Когато търсите замърсяващи вещества във ваксините, сред целия откриван материал вие просто се изгубвате. Вие знаете, че това не трябва да бъде там, но какво е то, нямате и представа. Намирах нещо, което считах за дребни фрагменти от човешки косъм или човешка слуз. Откривах това, което може само да се определи като "чужд белтък" и което, на практика, може да бъде какво ли не.
- Камбаните звънят навсякъде.
- И как мислите, че се чувствах? Да не забравяме, че целият този материал директно попада в кръвта, непреминавайки през обичайните имунни прегради.
- Как бяха приети Вашите находки?
- Като правило слушах: "Не се безпокой, с това нищо не може да се направи". Създавайки ваксини, ние използваме различни животински тъкани и те са източници на замърсяващи вещества. Естествено, не споменавам тук такива стандартни химикали като живак,
00:35 09.10.2020
38 Просветен илюминат
До коментар #28 от "Hoho Boho":
Естествено, не споменавам тук такива стандартни химикали като живак, формалдехид и алуминий, които целенасочено се използват във ваксините.- Това е потресаващо!
- Да. А отбелязвам тук само част от замърсяващите биологични вещества. Кой знае колко са още? Ние не знаем за тях, защото не ги търсим. Ако тъкани, например от птици, се използват за производството на ваксини, колко възможни причинители могат да попаднат във ваксината? Ние не знаем. Не знаем какво може да бъде това и как може да повлияе на хората.
- А освен чистотата?
- Съществува погрешна изходна представа за ваксините. Че те по сложни пътища стимулират имунната система за създаване на условия за имунитет към болестта. Това е лъжлива предпоставка. Ваксината е предназначена за "производство" на антитела за защита от болестта. Но имунната система е много по-сложна и заплетена от антитела и отнасящите се към тях "клетки-убийци".
- Тоест имунната система е…
- В действителност целият организъм. И съзнанието. Всичко това може да наричате имунна система. Затова в разгара на епидемия намирате хора, оставащи здрави.
- Важно е нивото на здравето.
- Не просто важно. Жизнено важно.
00:37 09.10.2020
39 Просветен илюминат
- За това има много начини. Например, 25 души, ваксинирани срещу хепатит В, заболяват от тази болест. Хепатит В е заболяване на черния дроб. Но причините за заболяване на черния дроб не са малко. Вие можете да измените диагнозата. По такъв начин замаскирате корените на болестта.
- И така правят?
- През цялото време. Това ТРЯБВА да се прави, ако лекарят автоматично решава, че лицата, получили ваксина, НЕ заболяват от болестта, от която се предполага, че са защитени. Именно така мислят лекарите. Виждате ли, това е кръгово мислене. Затворена система. Тя не може да допуска грешки. Ако човек, ваксиниран срещу хепатит заболее от хепатит, автоматично се предполага, че неговата болест няма нищо общо с хепатита.
- За годините на Вашата работа във ваксиниращия истаблишмънт, колко лекари, допускащи, че ваксините са проблем, видяхте?
- Нито един. Няколко души по частен път ме питаха за това, което правят. Но те никога не са изказвали своите съмнения публично, в това число и в своите компании.
- Кое стана повратна точка за Вас?
- Имах приятел, чието дете почина след ваксиниране с DPT.
00:38 09.10.2020
40 Просветен илюминат
- Да, неофициално. Открих, че преди ваксинирането детето е било напълно здраво. Нямаше никаква друга причина за смъртта му, освен ваксинирането. Така започнаха съмненията ми. Разбира се, искаше ми се да вярвам, че детето е получило неудачна ваксина от неудачна серия. Но когато продължих проучването на този случай разбрах, че нищо подобно в конкретния случай не е имало. Бях въвлечен в кръговрат от съмнения, които с времето ставаха все повече. Изследванията ми продължиха. За разлика от това, което мислех по-рано, установих, че ваксините научно не се изучават.
- Какво имате предвид?
- Например, не се правят дългосрочни изследвания на ваксините. Не се проследяват щателно последствията от тях. Защо? Защото, както вече казах, се счита, че ваксините не могат да причинят вреда. А след като е така, защо още да ги проверяваме? А има и определение за реакцията на ваксината, така че всички възможни неприятности трябва да преминат скоро след слагането на ваксината. Но това е безсмислица.
- Защо безсмислица?
- Защото ваксината несъмнено действа в организма дълго време след като е била поставена. Реакцията може да бъде постепенна. Влошаването може да бъде постепенно. С времето могат да се развият неврологични проблеми. Това протича по различен начин в различните условия, даже съгласно приетия сега анализ. Но защо същото да не може да стане в случай с ваксиниране? Ако химическото отравяне може да бъде постепенно, защо същот
00:40 09.10.2020
41 Просветен илюминат
- И това е, което Вие открихте?
- Да. През по-голямата част от времето вие се занимавате с корелации. Това не е най-доброто решение. Но ако имате 500 родители и установите, че върху нервната система на децата им е нанесена вреда, това е достатъчно, за да започнете най-внимателно изучаване на въпроса.
- И това достатъчно ли е?
- Не. Никога. Но разбирате веднага за какво става дума.
- За какво именно?
- Хората, занимаващи се с изследвания, на практика нямат интерес от проучването на фактите. Те твърдят, че ваксините са безопасни. По такъв начин, когато изследват темата, те неизменно стигат до пълната им реабилитация. Те казват: "Ваксините са безопасни". Но на какво се основава това твърдение? На определения и идеи, които автоматично отхвърлят всяко осъждане на ваксините.
00:41 09.10.2020
42 Просветен илюминат
- Да, такива примери има много. И тези свидетелства просто се игнорират. Не им обръщат внимание. Експертите казват, ако изобщо някога казват нещо, че това са отделни случаи, а като цяло ваксините са доказали своята безопасност. Но ако вие разгледате всички тези кампании с болестите и причинените вреди, ще видите, че това НЕ са отделни случаи.
- Някога обсъждали ли сте това, за което говорим, с Ваши колеги, с които сте работили заедно в истаблишмънта на ваксините?
- Да.
- И какво?
- Няколко пъти настояха да си държа езика зад зъбите. Разясниха ми, че трябва да се върна на работа и да забравя за своите опасения. Няколко пъти споделих за своите лоши предчувствия относно ваксините. Колеги започнаха да ме избягват. Те чувстваха, че могат да бъдат обвинени в съучастие. В края на краищата започнах да се държа “добре”. И се убедих, че повече нямам проблеми.
00:43 09.10.2020
43 Просветен илюминат
- Преди всичко, тук няма никакво "ако". Те причиняват вреда. Трудно е да се каже защо те вредят там, където не би трябвало да вредят. Трябва да се направят съответните изследвания, но никой не ги прави. Изследователят трябва да се опита да създаде някаква карта, схема, точно показваща какво правят ваксините от момента на проникване в организма. Такова изследване досега не е правено. Що се отнася до това защо ги използват, можем да прекараме тук два дни в дискусия по темата. Както Вие нееднократно сте говорили, различните хора на различните нива на системата имат свои собствени мотиви. Пари, страх от загуба на работата, престиж, награди, издигане в службата, лъжлив идеализъм, инертни навици и така нататък. Но на най-високото ниво на този медицински картел ваксините се ценят най-много, защото те отслабват имунната система. Разбирам, че е трудно да се повярва, но това е истината. На висшето ниво на медицинския картел не се стремят да помогнат на хората, а само да им нанесат вреда, да ги отслабят. Да ги убият. Веднъж имах дълъг разговор с високопоставено лице в една от африканските страни. Той ми каза, че знае за това. Каза, че Световната здравна организация е в предната редица в борбата за депопулация. Съществува, да го наречем нелегално движение в Африка, в което държавните чиновници искрено се стремят да променят участта на бедните. Мрежата от тези хора знае какво става. Те знаят, че ваксините са
00:44 09.10.2020
44 Просветен илюминат
- Тао Мбеки, президентът на ЮАР, знае ли за това?
- Бих казал: частично. Може би той не е убеден напълно, но е на пътя към голямата истина. Той вече знае, че ХИВ е измислица. Че средствата срещу СПИН са отрови, разрушаващи имунната система. Но и знае, че ако в една или друга форма се изкаже относно ваксините, ще го заклеймят като луд. Той има достатъчно проблеми и заради позицията си за СПИН.
- А тази мрежа, за която говорите?
- Събрало се е огромно количество информация за ваксините. Въпросът е само каква стратегия ще е най-ефективна. Това е най-големият проблем за тези хора.
00:46 09.10.2020
45 Hoho Boho
До коментар #34 от "Просветен илюминат":
"- Защо? За да се създава илюзията, че ваксините са полезни."...почти си прав
ваксините са полезни - създават антитела, вършат работа
но
"антителата на преболедувалите /от Ковид/ се запазват в организма минимум три месеца."
както казва професорът
т.е. не се изработва трайна защита /антитела/ срещу вируса
и не разбирам:
1/Ако антителата не се запазват - КАК МОЖЕ ДА ИМА ВАКСИНА СРЕЩУ КОВИД?
00:47 09.10.2020
46 Просветен илюминат
- Медицинският картел ги държи в мъртва хватка, но тя отслабва. Главно защото хората имат свобода в избора на лекарства. Но ако обсъждането на въпроса за свободата на избора (да се приемат или отхвърлят лекарства) дойде на дневен ред, то готвещите се мерки по задължителното ваксиниране срещу причинителите, използвани в биологичните оръжия, ще бъдат приети. Сега е много важно време.
- Шумът около ваксината за хепатит В може да бъде нагледен пример.
- Да, аз също мисля така. Да се заяви, че бебетата трябва да се ваксинират веднага, даже без вземане на дъх, така да се каже, че с хепатит В се заразяват в резултат на полови контакти и съвместно използване на една игла, е върхът на нелепостта. Медицинските власти се опитват да се оправдаят с това, че годишно 20 000 деца в САЩ се заразяват с хепатит В "по неизяснени причини" и затова всяко дете трябва да се ваксинира. Поставям под съмнение тази цифра и изследванията, които я обосновават.
00:48 09.10.2020
47 Просветен илюминат
- Да. Уейкфилд ни оказа огромна услуга. Данните му са просто зашеметяващи. Предполагам знаете, че жената на Тони Блеър се увлича от нетрадиционната медицина. Вероятно по тази причина детето им не беше ваксинирано с MMR. Блеър наскоро заобиколи този въпрос в интервю за пресата уж поради желанието му да се предпази от намеса в "личния му и семеен живот". Така или иначе, но предполагам, че жена му са я заставили да замълчи. Мисля, че ако ѝ бяха дали шанс да се аргументира, тя би го направила, най-малко в подкрепа на тези семейства, които са потвърдили, че върху децата им е нанесена тежка вреда от ваксината MMR.
- Британските репортери трябва да стигнат до нея.
- Те се опитват. Но считам, че тя се е разбрала с мъжа си да мълчат. А би направила добро дело, ако наруши обещанието си. Имам информация, че върху нея се упражнява натиск и то не само от страна на съпруга ѝ. Нивото ѝ е такова, че се намесват MI-6 и службите на британското национално здравеопазване. Тук става въпрос за национална безопасност.
00:49 09.10.2020
48 Просветен илюминат
- Това е глобална безопасност. Картелът работи във всяка страна. Той ревностно охранява светостта на ваксините. Да се поставят под съмнение ваксините - това е например същото, ако епископ от Ватикана постави под съмнение светостта на причастието в католическата църква.
- Известно ми е, че един холивудски актьор е заявил, че ако не даде да му направят ваксина, това ще означава край на кариерата му.
- Холивуд е тясно свързан с медицинския картел. Има много причини, но главната е, че всяко изказване на знаменит актьор привлича вниманието на огромна публика. През 1992 г. бях на демонстрация срещу Управлението за контрол на хранителните продукти и лекарствата в центъра на Лос Анджелис. Един или двама актьори се изказаха срещу Управлението. От онова време ще са ви нужни много сили, за да намерите актьор, който по един или друг начин да се изкаже против медицинския картел.
00:50 09.10.2020
49 Просветен илюминат
- Конкуренция за изследователските грантове. Последното, за което мислят, е промяна на статуквото. Те изцяло са в своята вътрешна война за пари. Не им трябват други проблеми. Това е много изолирана система. Тя почива на идеята, че като цяло съвременната медицина е успешна по всички линии. Да се допусне наличие на системен проблем, в която и да е нейна област, означава да се постави под съмнение цялото предприятие. Затова разбирате, че Националният институт по здравето е последният, който мисли за демонстрации. Но ако 5000 души поискат сметка за действителната ефективност на изследователските системи, поискат да се изясни какво в действителност получава обществото от милиардите долари, отлитащи като дим през комина на тези организации, може и нещо да се промени. Ако има демонстрации - може и нещо да започне да се променя. Изследователи, макар и няколко, ще започнат да проучват информацията.
- Добра идея.
- Хората са длъжни да стоят близо до зданията, колкото им позволява това полицията. Хора в делови дрехи, в спортни дрехи, майки с деца. Богати хора. Бедни хора. Всички слоеве от населението.
00:51 09.10.2020
50 Вярвате ли във ваксините?
- Това е карикатура и престъпление едновременно. Не е имало и няма никакви действителни изследвания, още повече задълбочени. Но истината е, че ваксините не са безопасни. Следователно, потенциалната опасност нараства, когато правите много ваксини за кратък период от време.
- Тогава у нас е есенният сезон на грипните епидемии.
- Да. Като че ли само през есента се придвижват микроби от Азия. Но обществото това леко го преглъща. Ако се разболеем през април, това е простуда. Ако е през октомври - е грип.
- Вие съжалявате ли, че през всички тези години сте работили в областта на ваксините?
- Да. Но след това интервю по-малко. Освен това, действам и по други пътища. Давам информация на хората, които, според мен, могат добре да я използват.
00:53 09.10.2020
51 Просветен илюминат
- Че доказателствата за ефективността и безопасността на ваксините са поръчани от същите хора, които ги произвеждат и продават. Поръчани не на мен и не на Вас. А за доказателства са нужни добре организирани изследвания. Допълнителни данни. Вие трябва да говорите с майките и да обръщате внимание на това, което казват за децата си и да знаете какво се е случило с тях след ваксинирането. Всичко това е нужно. Но то не се върши.
- За да се преодолее объркването, повторете, ако обичате още веднъж, какви болести, какви проблеми могат да причинят ваксините?
- Ние говорим за два вида възможни последствия от ваксините. В единия случай, ваксинираният заболява от тази болест, от която трябва да го защити ваксината, тъй като в нея има някакъв фактор на самата болест. В другия случай, у ваксинираният не се развива ТАЗИ болест, но затова пък веднага или след известно време се развива друго заболяване, предизвикано от ваксината. Това може да бъде аутизъм или друга болест, например менингит. Детето може да стане дори умствено изостанало.
00:54 09.10.2020
52 Просветен илюминат
- Не. Толкова са малко допълнителните сведения. Ние можем само да се досещаме. Ако вие попитате сред 100 000 деца, ваксинирани срещу дребна шарка, колко заболяват от нея, а колко от други болести, свързани с ваксината, отговор няма. Ето какво казвам. Ваксините са предразсъдък. Хранят ни с истории, предназначени да вкоренят този предразсъдък. Но по опита на много кампании за ваксиниране откриваме истории, представящи ни много тревожна картина. На хората се нанася вреда. Тя се чувства, тя може да се задълбочава, тя може да доведе до смърт. Тази вреда НЕ се ограничава с няколкото случая, както се опитват да ни уверят. В САЩ има групи от майки, заявяващи за аутизма и неговата връзка с детските ваксини. Те се изказват на събрания. Всъщност те се опитват да запълнят вакуума, създаден от изследователите и лекарите, обърнали гръб на проблема.
- Да вземем, да речем здраво дете от Бостън, добре хранещо се, занимаващо се всеки ден със спорт, обичано от родителите си, което не е ваксинирано срещу дребна шарка - какво ще е здравето му в сравнение със средностатистическото дете от същия Бостън, лошо хранещо се и прекарващо пет часа пред телевизора, но което е ваксинирано срещу дребна шарка?
00:56 09.10.2020
53 Просветен илюминат
- Колко дълго действат ваксините?
- Много дълго. Над десет години.
- Ако погледнете назад, можете ли да посочите поне един довод в полза на ваксинирането?
- Не, не мога да посоча нито един. Ако сега имах дете, последното, което бих позволил е то да бъде ваксинирано. Ако е нужно, бих се преместил в друг щат. Бих си сменил фамилията. Бих изчезнал заедно с цялото си семейство. Но едва ли щеше да се наложи. Има пътища как изящно да се заобиколи системата, само трябва да се познават. Може да заявите за своите религиозни или философски възгледи и на това основание да бъдете освободен от ваксиниране. Това се позволява във всички щати.
00:56 09.10.2020
54 Просветен илюминат
- Много важен е акцентът върху "струва ни се". А какво да кажем за всички тези деца, които не са способни на концентрация в училище? А за децата, страдащи от изблици на ярост? А за децата, които са неспособни да използват всичките си умствени способности? Знам немалко причини за всичко това, но ваксините са главната. Не бих рискувал. Не виждам причини да се рискува. Ако трябва да бъда честен, не виждам и причини да се позволява на правителството да решава вместо нас. Словосъчетанието "правителствена медицина", по моя опит, често противоречи само на себе си. Или едното, или другото, но не заедно.
- Нека всеки да решава сам.
- Да. Разрешете на този, който иска да се ваксинира, да го направи. Разрешете на тези, които не искат да се ваксинират, да се откажат. Но както вече казах по-рано, няма възможност да се избира там, където няма нищо друго, освен лъжа. И тъй като работата се отнася до деца, решенията вземат техните родители. Тези родители се нуждаят от солидна доза истина. Какво да кажем за онова дете, починало от ваксината DPT? Каква информация са получили неговите родители? Тя е била добре филтрирана. Не е била истинска информация.
00:57 09.10.2020
55 ПоЗдрави
- Те се опитват да представят отказа от ваксиниране като престъпление. Те го приравняват към лошото изпълнение на родителските задължения. Да противостои на това може само информацията. Борбата с властите никога не е безопасна. И само вие можете да решите дали ще се ваксинирате или не.
00:58 09.10.2020
56 Просветен илюминат
Вирусът ли е опасен или ваксината?
Всеки сам да си отговори и осъзнае пред какяо6е изправен светът.
Човек може да бъде здрав,когато бъде намерен лек за човешката алчност.
01:02 09.10.2020
57 Александър,примитивният глупак
До коментар #1 от "Александър":
Признай си че си примитивен и невеж и ще почувстваш как ще ти олекне.01:32 09.10.2020
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Ти па ти
До коментар #17 от "Абе":
Е па може и тая да са я свършили, няма лошо, щом е имало целивки то от там тръгва, после е имало и задни прашки, тя радостта край няма 😁02:09 09.10.2020
60 Hoho Boho
...антителата на преболедувалите не се запазват
- т.е. ваксина не може да бъде създадена
...яростта на вируса не е намаляла
- т.е. да се молим на Бога /не на НОЩ/
...Щабът не е променил своето говорене и иска да се спазват
мерките - дистанция, дисциплина и маски
- а има ли прецедент с носенето на маски да е овладяна епидемия
...най-важното е да се спазват мерките, защото за съжаление ще последват други неща
- ИНТЕРЕСНО?
и толкова празни приказки има в статията,
че не е забавно да бъдат коментирани
/...най-важното е да се спазват мерките, защото за съжаление ще последват други неща
- ИНТЕРЕСНО?/
02:30 09.10.2020
61 big
07:01 09.10.2020
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 малка история
08:57 09.10.2020
64 хахаха
09:05 09.10.2020
65 Д р Щросмайер
09:06 09.10.2020
66 OSTAWKA
той не носи ли отговорност за трагичното сътояние на здравната sistema…???
09:16 09.10.2020