ФАКТИ.БГ

Има ли политически чадър над фирмите, ремонтиращи пътища?

Силно обезпокоени сме от липсата на каквато и да било загриженост на институциите за пътната безопасност, пишат от Европейския център за транспортни политики

Публикувана: 14 Юни, 2021 16:43
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2682
Има ли политически чадър над фирмите, ремонтиращи пътища?
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.6 от 21 гласа.

Неправителствената организация "Европейски център за транспортни политики" пита министъра на регионалното развитие „Има ли политически чадър над фирмите изпълнители на ремонти на пътища?“

Само за последната седмица на АМ „Тракия“ станаха няколко тежки пътни инциденти, припомнят от Центъра. Всички са категоризирани като случили се по вина на водачите. Това оправдание обаче звучи твърде познато и вече доста изтъркано. от ЕЦТП считат, че това правителство е съставено от опитни експерти, които добре познават проблемите на пътната безопасност. От идването на служебното управление досега обаче по пътищата ни загинаха десетки и стотици други бяха ранени.

'Следва да зададем въпроса дали пътната безопасност е приоритет на управляващите в момента? Задаваме този въпрос, защото инцидентът на АМ „Тракия“, който стана в петък (11.06.2021 г.), настъпи на новоремонтирания участък, за който от един месец ЕЦТП подава сигнали чрез медии и всички други възможни канали, че има сериозен проблем с пътната маркировка и тя е невидима. При една от нашите инспекции в ефира на националната телевизия демонстрирахме, че пътната маркировка не покрива нито един стандарт. Повече от месец след нашия сигнал няма реакция на държавата дори и след поредния инцидент, при който загина човек. Нивата на смъртност рязко се вдигат и опасно се приближават към онези от 2019 г.", алармират отново от организацията.

ЕЦТП се обръща към институциите и пита - има ли чадър на фирмата, която е положила маркировка на новоремонтирания участък на АМ „Тракия“, че един месец след като оттам са доказали, че тя е напълно негодна, все още никой не е накарал изпълнителят да премаркира?

"Силно обезпокоени сме от липсата на каквато и да било загриженост на институциите за пътната безопасност, но също така се питаме къде е широко прокламираната реформа и промяна на статуквото? Как така се изнасят данни за некачествени ремонти и се твърди за откраднати пари, а няма кой да накара един изпълнител да си подмени некачествената маркировка? Считаме, че действията на служебното правителство представляват само и единствено шумни ПР акции, които не само, че не са облечени в никакъв смисъл, ами очевидно не водят до подобряване на състоянието на пътната безопасност", възмутени са още от Европейския център за транспортни политики.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.6 от 21 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
choko
1 Отговор
Има, има- то се вижда по некачествените ремонти !

Оценка:
-1 +48

честен ционист
2 Отговор
Кочинката и Колумбия - двете страни с най-скъпа пътна инфраструктура на глава от населението в света.

Оценка:
-1 +45

Европейски център за Транспортни
3 Отговор
Политики???? Кои сте, Гербаджии е Ясно,!! Сега ли разбрахте, че маркировката е негодна, през годините не ви чухме да говорите нещо подобно, защо мълчахте?? Гербери, за един месец не могат да се справи служебното Правителство с 19те Агенции свързани с Пътищата!! Хиляди Търтей и Калинки, но ще за работят, като станат поне на половина!! Оялисе Чиновници!!

Оценка:
-1 +45

допйхъ
4 Отговор
Колко гербджии са в затвора?

Оценка:
-1 +37

Голяяям
5 Отговор
и то ! Като шатра !!!

Оценка:
-1 +14

chi
6 Отговор
Не, ама да!

Оценка:
-1 +4

А не бе швепс
7 Отговор
Как да няма,нали те пълнят чекмеджетата

Оценка:
-1 +14

Гост
8 Отговор
Що за риторични въпроси бе? Там са великите грабители!

Оценка:
-1 +11

Гошо
9 Отговор
Последното нещо което ги интересува е безопастноста! Давай на юруш нещо да се прави па после ще доправяме, ще проектираме наново, ще ремонтираме..... важното е сега, веднага да се отпускат пари!

Оценка:
-0 +12

Ехехехеее
10 Отговор
Я! Ти да видиш - сляпо да прогледне!

Оценка:
-0 +12

запознат
11 Отговор
Къде спахте последните години, защо мълчахте, че сега искате за един месец да се оправи всичко в държавата ? Да не би договорите да са сключени сега - парите за тях са раздадени за аванси още от Бойко Борисов и след като са спаднали рушвета - каквото е останало за маркировка - това са положили. Затвор за престъпниците и Борисов !

Оценка:
-0 +21

Аааааа
12 Отговор
Първо беше от ТИР-овете,после стана от подпочвените води,сега пък от Чадър.Не мога да ви разбера,кога ще стане ясно.

Оценка:
-0 +3

някога
13 Отговор
работих при един строителен предприемач, още е много важен фактор в североизтока....та купи си този асфалтополагаща машина и първата му работа беше да свали едни уреди, викат им кантарчета, чрез които се регулира и подава точното количество асфалт.... по този начин пласта асфалтовото покритие от минимум 20-25 см. става максимум 10 см.

Оценка:
-0 +8

Анализаторр
14 Отговор
Разбира се, че има. Те затова и ремонтите са с това качество.

Оценка:
-0 +3

попа
15 Отговор
Чадъра е разпънат от 10 години , а ремонта е започнат много преди 45-то НС ама нали сте си заспали калинки .

Оценка:
-0 +4

инчхай
16 Отговор
Има чадър от гербаците варненска фирма ремонтира пътя на Тутракан
асвалтираните лентите са по тесни а банкетите са с метър чакъл кмета е гербер

Оценка:
-0 +5

tato
17 Отговор
Какъв чадър бе хора. Цял парник има. Знаете ли колко маимуни са на този клон.
Просто сега ще се сменят маимуните

Оценка:
-0 +3

Не че нещо... АМА...
18 Отговор
... от един месец ЕЦТП подава сигнали чрез медии и всички други възможни канали, че има сериозен проблем с пътната маркировка и тя е невидима"
САМО В БЪЛГАРИЯ Е МОДА СРЕД ТИРАДЖИИТЕ ДА КАРАТ НА МАГИСТРАЛА КАТО ДЕСНИТЕ ГУМИ ДА СА ВЪРХУ МАРКИРОВКАТА НА АВАРИЙНАТА ЛЕНТА! Факт! Ама на който трябва не му пука!!!

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове


Ловци на бисери
Ангел Джамбазки
Политикът от ВМРО Ангел Джамбазки с коментар за СЕТА
Против съм съдилища, които да разрешават спорове извън държавите"

Още бисери
ТОП 5