Български гражданин, пристигнал на пазар в Одрин, остана без автомобил, съобщава агенция IHA, цитирана от rodopi24.
Лекият автомобил с хасковска регистрация се запалил в движение вчера. Огънят тръгнал от двигателния отсек.
Водачът Георги Ж. успял да спре встрани и да изскочи от возилото.
Пристигналият екип на одринската пожарна служба загасил пожара.
Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Андрешко с
Коментиран от #7
12:52 29.12.2021
5 Съдията Дред
До коментар #1 от "Дядо Гъдю":
Или поне да си поддържа технически таралясника и АГУ-то. Тогава само ще вие, ако я претовари.13:03 29.12.2021
6 хаха
До коментар #2 от "Наблюдател":
Е па,я друго разбрах!Че на големиьо богаташ ганю,автомобила му от гробищния парк на Европата.Коментиран от #11
13:21 29.12.2021
7 2107
До коментар #4 от "Андрешко с":
Какво АГУ бре "андрешко" -гледай си конете,какво разбираш от автомобили...Нали десетки години карам и на бензин и на газ ...За цялата си огромна практика от над 40 години - съм се палил поне на 3 пъти ... вярно със соц. автомобили и трите пъти бе от ...къси съединения в ел.инсталацията ...Бързо се справях ,защото винаги съм си монтирал т.н. "ключ маса" . Веднъж ми се скъса маркуча ,който подава газ от изпарителя към вторичната камера на карбуратора след "тройника" и веднага двигателя запрекъсва ,замириса на газ и аз спрях ...При всеки друг пропуск ...газта замирисва и стига да нямаш хрема -ще схванеш веднага . Опасност има , повече , ако си на бензин и маркуча след бензиновата помпа се пробие и започне да църка бензин под налягане в/у нагретия двигател, ауспух и кабели за високо напрежение след делкото ... Тогава наистина ...трудно се гаси ...13:29 29.12.2021
8 СИБИРСКИ КИТАЕЦ
13:58 29.12.2021
9 мани мани
14:11 29.12.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 гост
До коментар #6 от "хаха":
Много е важно Ганьо да се присмива на чуждото нещастие.16:08 29.12.2021
12 КОЙ
Коментиран от #13, #14
16:24 29.12.2021
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Фактология
До коментар #12 от "КОЙ":
Има българска поговорка " От твоята уста в твоята пазва ".13:56 17.01.2022
15 Шаран БГ
2/ Никакви пластмасови, лайлонови маркучи - само от неразтворим каучук и оплетка /хубаво е да е метална /
3/ Притягането на маркучите в краищата - само с "английски" скоби на винт / лягат добре по цялата обиколка на приотягания маркуч и държат здраво.
4/ Редовна проверка след всяко пътуване. Вдига се капака и щателен оглед. При най-малко съмнениеа за целостта и здравината на бензинов маркуч / бил той под налягане или не/ смяна и добро притягане в краищата.
5/ Важен е маркуча, който връща излишното гориво обратно в резервоара / от двигателя до металната тръбичка / и често го игнорираме - обърнете му мнимание - нищо,че не е под налягане - неизправен може да направи беля.....
6/ Задължително изправен и прясно зареден пожарогасител., с окачване в багажния отсек, позволяващо лесното му изваждане. Проверка всяка година - обикновено преди ГТП..
7/ При покупка на "чисто нова около 20 годишна " бензинова кола - смяна на всички горивни маркучи !!!
Не съм се " палил " и надявам се да не го до
23:23 13.02.2022