Седмица след поставянето на нова сигнализация на фаталния 31-ви километър от магистрала "Струма" част от маркировката отново е сменена.
Реакция идва след репортаж на bTV за качеството и ефективността на знаците на пътя.
Ден преди Новата година проверка за новите знаци на фаталния участък показа разлики в светлоотразяването. От пътната агенция обясниха, че нарушение няма. Последва и проверка.
Седмица по-късно - светлоотразителното фолио вече е сменено.
От Европейския център за транспортни политики обаче отново виждат проблем в поставените знаци.
„На този знак не му е там мястото. Не знам защо го преместиха, но не трябва да е там. Знак Г11 се слага преди препятствие – не след или не върху него.“, обясни Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики.
От пътната агенция уточниха пък, че поставеното съоръжение е от най-висок клас и може да задържи камион до 38 тона. И още:
„Пътната сигнализация в участъка изцяло съответства на законовите изисквания.“
Проблеми има и в новопоставената временна маркировка. На места тя вече е изчезнала.
Спрямо изискванията ако не е постоянна - маркировката трябва да е в оранжев цвят, а не в бял - както в случая. Нова ще бъде поставена едва, когато времето позволи, заявиха от пътната агенция.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хаберих
08:29 06.01.2022
2 копейкин
08:34 06.01.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 истина е
08:41 06.01.2022
5 Тези Псевдо Експерти(бивши Катаджии и
08:47 06.01.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 ха ха
08:51 06.01.2022
8 Петър
08:52 06.01.2022
9 Кой каза, че това са експерти!!
08:59 06.01.2022
10 Анонимен
09:02 06.01.2022
11 ТЪПАН
09:03 06.01.2022
12 Факт
09:17 06.01.2022
13 аман от мисирки
09:18 06.01.2022
14 Пенчо ахмака
09:20 06.01.2022
15 Перо
Коментиран от #17
10:02 06.01.2022
16 Загрижен
10:16 06.01.2022
17 kkk
До коментар #15 от "Перо":
И откога се иска позволение да четеш закони, наредби и т.н. и да казваш когато същите тези закони и наредби НЕ СЕ СПАЗВАТ? Ти не схващаш ли, че в документацията пише "маркировката трябва е такава, да отразява толкова, знаците се слагат така и така, мантинелата е 5 вида и се изпълнява от такова желязо и се монтира по тази схема и процедурата и уредите за проверка на нещата са такива и онакива..." И трябва ВСИЧКО да е спазено за да е безопасен пътя и има много лесен и прост начин да се провери дали са спазени процедурите и т.н.Та така- какъв ти е проблема, че някой е прочел документите, погледнал е изпълнението, видял е не "пропуски"- видял е НАРУШЕНИЯ клонящи към ПРЕСТЪПЛЕНИЯ и е излязъл да каже какво е установил?
Ти изобщо наясно ли си как се строиха пътищата при Тиквуций? Плаща се по максимална тарифа и се строи минимум 3 нива под минимума щото парите се крадат като за световно. С очите си съм виждал как за новите магистрали се изпращат мантинели на които нито стоманата е в нужното качество, нито крепежите отговарят на нормите. Слагат един фиктивен сертификат и толкова като никой не прави изследвания на материалите- утре когато поредният пиян тираджия мине през мантинелите се моли да не си ти насреща му...
12:15 06.01.2022