Last news in Fakti

6 Януари, 2022 08:27 2 021 17

Експерти видяха проблеми и след смяната на маркировката и знаците на АМ „Струма“

  • маркировка-
  • знаци-
  • ам струма-
  • изгорял автобус

Ден преди Новата година проверка за новите знаци на фаталния участък показа разлики в светлоотразяването

Експерти видяха проблеми и след смяната на маркировката и знаците на АМ „Струма“ - 1
Снимка: бТВ

Седмица след поставянето на нова сигнализация на фаталния 31-ви километър от магистрала "Струма" част от маркировката отново е сменена.

Реакция идва след репортаж на bTV за качеството и ефективността на знаците на пътя.

Ден преди Новата година проверка за новите знаци на фаталния участък показа разлики в светлоотразяването. От пътната агенция обясниха, че нарушение няма. Последва и проверка.

Седмица по-късно - светлоотразителното фолио вече е сменено.

От Европейския център за транспортни политики обаче отново виждат проблем в поставените знаци.

„На този знак не му е там мястото. Не знам защо го преместиха, но не трябва да е там. Знак Г11 се слага преди препятствие – не след или не върху него.“, обясни Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики.

От пътната агенция уточниха пък, че поставеното съоръжение е от най-висок клас и може да задържи камион до 38 тона. И още:

„Пътната сигнализация в участъка изцяло съответства на законовите изисквания.“

Проблеми има и в новопоставената временна маркировка. На места тя вече е изчезнала.

Спрямо изискванията ако не е постоянна - маркировката трябва да е в оранжев цвят, а не в бял - както в случая. Нова ще бъде поставена едва, когато времето позволи, заявиха от пътната агенция.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хаберих

    14 2 Отговор
    Заплатите в България са катастрофални.
  • 2 копейкин

    29 2 Отговор
    Маркировката по нашите пътища е един голям абсурд!
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 истина е

    19 0 Отговор
    В АПИ и само чистачките трябва да си запазя работата .Всички други са за гонене !!!
  • 5 Тези Псевдо Експерти(бивши Катаджии и

    15 1 Отговор
    Чиновници от КАТ и МВР) са Никой!! Защо занимавате хората с подобни!!!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 ха ха

    10 1 Отговор
    От пътната агенция уточниха пък, че поставеното съоръжение е от най-висок клас и може да задържи камион до 38 тона / що ли имам отвратителното усещане че ;експертите ; така поставят знаците та да тестват съоражението ?
  • 8 Петър

    16 2 Отговор
    Какви експерти,нямат грам акъл?
  • 9 Кой каза, че това са експерти!!

    16 2 Отговор
    Сбирток от КАТ, учили, какво ли не, и недоучили и се Кръстили Експерти!!???
  • 10 Анонимен

    12 1 Отговор
    Който го мързи да работи го назначават за експерт.
  • 11 ТЪПАН

    10 3 Отговор
    Не разбраха ли, че това или друго съоръжение не трябва да има на завоя. И шефа на следствието го каза, но кой да слуша.
  • 12 Факт

    6 0 Отговор
    А това онази диана дето щеше да брои дупките от космоса и и спряха милиончетата приготвени от герб?
  • 13 аман от мисирки

    9 1 Отговор
    странно защо толкова време след катастрофата се избивате да плюете по маркировката и знаците опитвайки се да ги изкарате виновни ??? и също така за същото (не малко време) един не попита КАКВО СТАНА ЕКСПЕРТИЗАТА ??? какво е изгорило автобуса ??? защо се крие в тайна ? защо собственика на фирмата не се разследва за кого и какво пренася с автобусите си ? но как да задавате подобни въпроси след като ви е забранено и ще си загубите работата ако потърсите истината !!!
  • 14 Пенчо ахмака

    4 2 Отговор
    Хората са го казали "Хубава работа ама българска". Замазахме очите на хората временно.
  • 15 Перо

    4 1 Отговор
    Вярно е, че мястото на този знак не е там, но кой е дал право на това измислено НПО и въпросната дама да се вживява във върховен контролен орган за безопасността на пътищата? Ами тогава да отговаря и за европейския рекорд загинали по българските пътища!

    Коментиран от #17

  • 16 Загрижен

    3 0 Отговор
    Защо е нужно поставеното съоръжение да задържи камион до 38 тона. Зад съоръжението има отбивка, а не пропаст в която да се падне. При такова здраво съоръжение все едно си се ударил в бетонна стена. Пътното превозно средство и хората в него ще бъдат размазани. Трябва да има съответните знаци и пътна маркировка поставени правилно за да предупредят водача своевременно. В случай, че се удари в съоръжението, превозното средство трябва да може да го преодолее и да спре на отбовката, а не да се разбие в него.
  • 17 kkk

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Перо":

    И откога се иска позволение да четеш закони, наредби и т.н. и да казваш когато същите тези закони и наредби НЕ СЕ СПАЗВАТ? Ти не схващаш ли, че в документацията пише "маркировката трябва е такава, да отразява толкова, знаците се слагат така и така, мантинелата е 5 вида и се изпълнява от такова желязо и се монтира по тази схема и процедурата и уредите за проверка на нещата са такива и онакива..." И трябва ВСИЧКО да е спазено за да е безопасен пътя и има много лесен и прост начин да се провери дали са спазени процедурите и т.н.

    Та така- какъв ти е проблема, че някой е прочел документите, погледнал е изпълнението, видял е не "пропуски"- видял е НАРУШЕНИЯ клонящи към ПРЕСТЪПЛЕНИЯ и е излязъл да каже какво е установил?

    Ти изобщо наясно ли си как се строиха пътищата при Тиквуций? Плаща се по максимална тарифа и се строи минимум 3 нива под минимума щото парите се крадат като за световно. С очите си съм виждал как за новите магистрали се изпращат мантинели на които нито стоманата е в нужното качество, нито крепежите отговарят на нормите. Слагат един фиктивен сертификат и толкова като никой не прави изследвания на материалите- утре когато поредният пиян тираджия мине през мантинелите се моли да не си ти насреща му...
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове