Кандидатът на турската опозиция за президент на Турция Кемал Кълъчдароглу, който снощи присъства на мюсюлманска вечеря ифтар в град Кърджали, отправи видеопослание по този повод, предаде БТА.
Във видеопосланието, което е публикувано в Туитър под заглавие "Поздрави от Кърджали, тук сме на ифтар с Evlad-ı Fatihan/чедата на Фатих/", Кълъчдароглу e заснет пред табелата на входа на Кърджали.
„Някои се опитват да ви внушат, че когато г-н Кемал дойде (на власт - б. авт.), всичко ще спре. Няма да спре, моля,няма... Турската световна политика, средиземноморската политика, външната политика и политиката на отбранителната индустрия са държавна политика, която е независима от партиите. Защото държавата остава. При г-н Кемал държавата пак ще си е държава, сериозна, такава, каквато трябва да бъде. Тогава обаче вече няма да има една Турция, която проси пари пред вратата на всеки. Не се притеснявайте, това повече няма да се случва. Сърдечни поздрави на всички от Кърджали", заявява Кълъчдароглу.
Evlad-ı Fatihan е име, с което наричат потомците на участвалите в завладяването на Балканите от османската империя при султана Фатих Мехмед (Завоевателя). Оттогава досега този термин е нарицателен за турците от балканските държави и България.
При посещението си в област Кърджали Кълъчдароглу е бил придружаван от говорителя на неговата партия Фаик Йозтрак, от кмета на община Нилюфер, в окръг Бурса Тургай Ердем, от кандидата за депутат от Бурса Хасан Йозтюрк, който е единственият кандидат, родом от Кърджали.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Теле
06:56 16.04.2023
2 ГРАД КОЗЛОДУЙ
, не им омешвайте главите с небивалици държавата ни да се намеси
Коментиран от #51
06:57 16.04.2023
3 Хъм
Коментиран от #10, #33
07:02 16.04.2023
4 Коч
07:07 16.04.2023
5 Българските турци
Някои са го завлекли на "неподходящо място" където и от където пръска невероятно неподходящи послания !!!
Този нещастник е кандидат за най висшата позиция на йерархията в страната си ?!... Сложете го до другия от Шумен и сравнете посланията им за да им разберете калибъра !!!... Бог да пази всички народи по света от такива генетични политически ГРЕШКИ !!!
Коментиран от #23
07:25 16.04.2023
6 Само да попитам
07:45 16.04.2023
7 Пъьпъьюхххь
07:46 16.04.2023
8 Бамби
Коментиран от #85
07:47 16.04.2023
9 СЗО
Коментиран от #16
07:47 16.04.2023
10 СЗО
До коментар #3 от "Хъм":
Поставих ти плюс защото си прав...отчасти. При един нов балкански, или световен конфликт, Турция веднага ще влезе в Родопите, но и Русия веднага ще слезе на Камчия и ще обяви Камчийска Народна република. А сърбите ще се напънат да вземат Трънско.Коментиран от #11
07:50 16.04.2023
11 Българските турци
До коментар #10 от "СЗО":
и До коментар 3 от "Хъм":Цялата ви заблуда е в това ,че вече 150 години се лутате и блъскате хаотично сред Балкански , Европейски и Московски чакали, които непрекъснато ви ръфат и природните , и човешките , и културните ви Ресурси ! С присадената ви "робска" психика са ви отнели опеката на една мощна многонационална държава , която никога не ви е мислила злото !...Знам , сега ще започнете да опонирате !...Но знам също ,че по далеч от Батак и Буново или от художествена литература от рода на "Време разделно" , "Козият рог" и "Под игото" едва ли ще стигнете !?...
Все още не е късно да осъзнаете , че ако "опрете гръб на Странджа , чакалите ще подвият опашки" !!!
Коментиран от #13, #35
08:07 16.04.2023
12 Бамбука
Коментиран от #26
08:23 16.04.2023
13 Абе
До коментар #11 от "Българските турци":
Що пишеш глупости?Малко след освобождениетонаселението на България е наброявало малко повече от 2 млн.Това може би се дължи на това че турците ,,никога не са ни мислили злото"?
Коментиран от #17, #20
08:24 16.04.2023
14 гост
08:30 16.04.2023
15 Кочо
08:31 16.04.2023
16 Българските турци
До коментар #9 от "СЗО":
Ако българските партии се бяха оттърсили от предразсъдъците си и както туй чу чело , бяха отишли в Истанбул , Бурса , Измир и Адана да провеждат аналогична предизборна кампания , едва ли ДПС щеше да домакинства на такива пошлости !...Но честно е тук да се каже , че за такава политическа акция трябва да има политици с Калибър , а такива в България липсват !!!Коментиран от #55
08:38 16.04.2023
17 Всъщност истината е, че
До коментар #13 от "Абе":
Малко след "освобождението" сте били 4 милиона. Другата истина е, че малко преди "поробването" сте били четвърт милион и то разпокъсани в 3-4 феодални именийца.Коментиран от #18, #19, #27, #41
08:42 16.04.2023
18 Обективно
До коментар #17 от "Всъщност истината е, че":
Дай да видим къде ги прочете тия глупости. Напиши автор на статията или на изследването?Коментиран от #24
08:49 16.04.2023
19 Да де ама
До коментар #17 от "Всъщност истината е, че":
С тия ,,3-4 феодални именийца" България е била на три морета.Ама какво да обяснявам на един турски трол?Коментиран от #25, #28
08:53 16.04.2023
20 Българските турци
До коментар #13 от "Абе":
Ами след Балканските войни и ПСВ колко останахте?!... А сега към на къде се търкаляте ?!... Сега кой ви "коли и беси" ?!...Невероятно , защо и с какви подбуди , така арогантно ставате жалки ??!...Коментиран от #21, #22, #42
08:55 16.04.2023
21 Обективно
До коментар #20 от "Българските турци":
Ами отговорът е във въпроса ти.Сигурно си чувал за бесарабските българи?Избягали са от османската империя щото са живеели много добре?Коментиран от #30
09:00 16.04.2023
22 Обективно
До коментар #20 от "Българските турци":
А жалки сте такива като тебе които се мъчат да реабилитират турската империя.,избила милиони българи,арменци,гърци,сърби и сигурно пропускам някого.09:07 16.04.2023
23 Бай Хюсеин
До коментар #5 от "Българските турци":
На 15 май ще видим гафа бяла @вцо.09:21 16.04.2023
24 Османски данъчни регистри
До коментар #18 от "Обективно":
Достъпни са, направи си труда да ги откриеш. Каквото и изследване да прочетеш, от когото и да е, всичките интерпретират данни от тези регистри. Можеш и напълно сам да си направиш изводите.Коментиран от #43, #56
09:25 16.04.2023
25 Била е на 3 морета
До коментар #19 от "Да де ама":
Много много оо преди това. Когато идват турците е нямало българска държава.Коментиран от #45
09:26 16.04.2023
26 някой
До коментар #12 от "Бамбука":
След като приключи Варшавският Договор , турците наистина щяха да влязат , и строиха армиите си по цялата граница. Течеше подготовка . И тогава Израел ги заплашиха да не отиват оттатък браздата. Щото може да им се случи случка с ядрено оръжие . Това е истината. Когато са представили въздушните данни от разузнаването , на висшестоящите началници . Хората събрали информацията , и видели всичко това със собствените си очи , са били заплашени с рязане на глави , ако го съобщят някъде другаде.Коментиран от #84
09:28 16.04.2023
27 Тоя
До коментар #17 от "Всъщност истината е, че":
Да си чувал за Черната смърт от средата на 14 век!?Населението на Европа е намаляло с 1/3.
След освобождението от турско робстео българите са били 2 милиона и малко според официално преброяване.
Според учени, без кланетата, потурчванията и продаването в робство, сме щели да бъдем няколко десетки милиона!
Османската империя е върнала всички народи в състава си с векове назад!
Включително и турците...
Коментиран от #31, #34
09:34 16.04.2023
28 Българските турци
До коментар #19 от "Да де ама":
Няма защо нещо да обясняваш на някого ! Просто помъчи се да направиш една логична съпоставка ...ако можеш ?!... Някои навремето си са били на три морета... а други били са се разпрострели на три континента ! ...Сега тези някои са вече само на едно море...но ония другите не са вече на три , но продължават да се простират на два континента и няколко морета !!! Но най логичният извод от тази съпоставка е че въпреки всичко и ония някои , и ония другите ,за разлика от много различни продължават да Съществуват !!!Коментиран от #46
09:41 16.04.2023
29 Кочо
09:42 16.04.2023
30 Та като са избягали
До коментар #21 от "Обективно":
Положението им много се е подобрило ли? Точно там са станали роби.09:58 16.04.2023
31 Сега няма кланета
До коментар #27 от "Тоя":
Потурчвания и вземане в робство. Защо се топите? Докато докато е имало кланета, потурчвания и заробване сте се плодили. Поне това показват фактитеКоментиран от #47
10:07 16.04.2023
32 Русенец
10:12 16.04.2023
33 Русенец
До коментар #3 от "Хъм":
Точно, кратко, ясно и напълно вярно.10:13 16.04.2023
34 Българските турци
До коментар #27 от "Тоя":
Освен плитки твърдения нямате никакви доказателства за прословутите си "кланета,потурчванията и продаванията в робство" ! Аз лично , бих желал всички български патриоти да са горди и достойни за народа си , който вече 150 години се мачка от "освободители" и "покровители" и от собствения си елит , като се облъчва с робска психика и комлекси за малоценност и фалшиво величие !...Нима само този народ ли е живял в пределите на империята, че само тях ли са ги"клали , потурчвали и продавали в робство" и само тях ли са ги "освобождавали от това робство" ?...Защо другите народи от трите континента в които се е простирала Империята, не смятат, че са били роби ?... Огледайте се наоколо си ... вижте "другите" и признайте , че с нищо не сте по ралични или с нищо не сте по "долу" или по "горе" от тях !...Всички архиви на Империята и Република Турция са открити за всички и всякакви изследвания !... Дерзайте...намерете логични доказателства и тогава елате тук да си леете зехира ! "С празни приказки гемиите със сирене не плават" !!!Коментиран от #36, #38, #40
10:13 16.04.2023
35 Русенец
До коментар #11 от "Българските турци":
Хайде, ние да си знаем историята по-добре! Какво сме видяли от империята ви и какво от руснака и от западняка, ние си помним и си знаем. Нямаме нужда да ни казвате какво е добро за нас.10:18 16.04.2023
36 Русенец
До коментар #34 от "Българските турци":
В моят род има отвлечена жена от турци, наКл€ц0! Много си наКъл в сквернословенията си. Безсрамието ти е признак за намеренията ти. Не се чуди, защо получаваш такова отношение и защо всеки българин е готов да ти помогне с багажа.Коментиран от #61
10:20 16.04.2023
37 Кочо
10:21 16.04.2023
38 Русенец
До коментар #34 от "Българските турци":
В Батак и а една черква, която е пълна с доказателства.Януарий Макгахан, военният кореспондент на Дейли Нюз, е описал всичко подробно. Доказателствата е изложил пред цяла Европа и САЩ, заради което в Европа започват граждански протести, да не се пречи повече на Русия да влезе и изтика империята ви в анадолските чукари, където й е мястото.
Коментиран от #62, #63
10:24 16.04.2023
39 Русенец
10:27 16.04.2023
40 Русенец
До коментар #34 от "Българските турци":
Що е то български турци? Няма горно нанадолнище, нито малък гигант. Няма и кръгъл квадрат. Има българомохамедани.Коментиран от #49, #60
10:30 16.04.2023
41 Русенец
До коментар #17 от "Всъщност истината е, че":
Империята е развъждала р0би, както се развъжда д0битък за клане, понеже аскерът не знае да сее, нито да оре, нито да създаде и отгледа каквато и да е култура. Аскерът е живял от калъча и ятагана. Ние сме били за благата. На кого ги говориш, изобщо?Коментиран от #59
10:35 16.04.2023
42 Русенец
До коментар #20 от "Българските турци":
На няколко пъти ни наричаш ВИЕ. Самият факт, че се делиш от нас доказва, че не си на мястото си.10:41 16.04.2023
43 Русенец
До коментар #24 от "Османски данъчни регистри":
Да си правиш исторически изводи за намеренията на империята, като им четеш техните регистри е все едно, да издадеш присъда само според показанията на обвиняемия. Вълкът ще твърди, че агнето само е скочило в устата му.Коментиран от #58
10:44 16.04.2023
44 Коч
10:48 16.04.2023
45 Русенец
До коментар #25 от "Била е на 3 морета":
Нямало е Турция, със сигурност. Да питаме ли малкото останали караманлий, какви са били османлиите?10:48 16.04.2023
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Русенец
До коментар #31 от "Сега няма кланета":
При робството те развъждат, а ти се стремиш да не изчезнеш. Днес има антибългарска политика, която е по-деградивна. Българите днес не се топят, а се разбягват, заради неблагоприятните условия в родината ни, създадени от едни продажни твари.10:58 16.04.2023
48 Русенец
Коментиран от #50, #64
11:03 16.04.2023
49 Българските турци
До коментар #40 от "Русенец":
Пениш се и буйстваш защото не можеш да обосновеш омразата нагнетявана в съзнанието ти упорито с години наред с отровно облъчване и сатанизиране !Бог да ти е на помощ,защото омразата и злобата убиват човешкото у човека !
Коментиран от #65
11:06 16.04.2023
50 Кърджали
До коментар #48 от "Русенец":
Бау Ганьо ти наистина не си добре поне на празника недей такКоментиран от #66
11:40 16.04.2023
51 Последния Софиянец
До коментар #2 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Бъркаш се много, българомохамеданите са помаците, които ги има в България, Гърция, Северна Македония,, Турция. Хайде остави кой какъв е сам да се определя, защото ти себе си незнаеш какъв си, след 200 години византийско робство и 500 години османско робствоКоментиран от #52, #67
12:14 16.04.2023
52 Българските турци
До коментар #51 от "Последния Софиянец":
След потопа "Ла Арка ди Нои"(Корабът на пророка Ной) заседна на планината Агръ(Арарат) и Ной каза на синовете си Хам , Сам(Сем) и Яфет(Яфес) идете и се множете за да се равесели отново земята...Потомците на Хам са хаамитите - тъмнокожите жители на планетата...Потомците на Сам са именно народа Саами ( Семити) от където произлизат съвременните понятия семитизъм и антисемитизъм тоест това са евреите...Останалата част от бели , жълти и червенокожи са потомци на Яфет(Яфес) !!! Всичко това е в основата на расизма , национализма и ксенофобията между жителите на планетата Земя !!! След като ни е известна тази истина има ли смисъл да се бием в гърдите че сме Туй или Онуй ?!...Коментиран от #53, #68
12:45 16.04.2023
53 Кочо
До коментар #52 от "Българските турци":
Точно нарушението на тези принципи е причина за безобразията през вековете и днес! Най вече, защото племето на Хам, вместо да си стои в земите, които са му отредени от Бог, е тръгнало да се разпространява и създава безобразия, изразено с така наречените велики преселения, завоевания и днешната мигрантска вълна! Затова е познат израза - ,,ходи /въди се/ като хамово семе/! Изначалната божа повеля е отредила - Хамовете - в Африка, но понеже са се развъдили доста, и малко от Близкия изток, племето на Сам - в Азия, на Афет - в Европа! Иначе - безобразия, кризи - крах! Пайсий пише в Историята, като е ползвал важни източници, че от Хамовото семе произлизат Седемте най лоши народа, един от който са добре познатите ви ромбове! Сетне, хората били сме развили ксенофобия!?Коментиран от #69
13:52 16.04.2023
54 Г-н Кемал
14:04 16.04.2023
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Абе
До коментар #24 от "Османски данъчни регистри":
Лъжеш като дърт(ти си знаеш).Прочети официално преброяване на населението малко след освобождението и после след съединението.15:59 16.04.2023
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Ами дай тогава български регистри
До коментар #43 от "Русенец":
Ааа, нямало, щото "царството" е било далеч над тези неща :)Коментиран от #70
17:37 16.04.2023
59 И какви точно блага сте създали?
До коментар #41 от "Русенец":
Ако не са били дошли турците още сте щели да кендзате по храстите и да се къпете от дъжд на дъждКоментиран от #71
17:40 16.04.2023
60 А има ли
До коментар #40 от "Русенец":
Туркохристияни? Или българохристияни?17:47 16.04.2023
61 Отвлечена или пристанала
До коментар #36 от "Русенец":
Разликата е огромна.Коментиран от #72
17:50 16.04.2023
62 Дай друга опорка, тая не върви
До коментар #38 от "Русенец":
Радиоизотопен анализ с С14 извършено от учени от БАН през 1973г. Установи, че костите струпани в черквата в Батак са от хора живяли 400г.преди събитията. Което идва да покаже, че кокаляците са събрани от околните костница 30г.след "освобождението" за да се създаде митът за Батак.Коментиран от #73
17:59 16.04.2023
63 А колкото до макгахан
До коментар #38 от "Русенец":
Какво да очакваш от журналист който си вади хляба от това дали ще му се чете материала? Естествено, че колкото по ужасни събития описва, толкова по-голям тираж и толкова повече ядене на трапезата. Нщо по-различно от сега.Коментиран от #74
18:03 16.04.2023
64 Че ти сега
До коментар #48 от "Русенец":
За свободен ли се имаш 🤭🤭🤭Коментиран от #75
18:34 16.04.2023
65 Русенец
До коментар #49 от "Българските турци":
Бъркаш омразата с паметта. Бъркаш и добрината с наивност. Но аз не бъркам лукавостта и знам какво целиш. Шест века ви набиват лъжи в главите, че сте от тях, докато всъщност сте взети от нас. Затова никой от вас не си прави тест. Знаете какво ще покаже и ви е страх.20:01 16.04.2023
66 Русенец
До коментар #50 от "Кърджали":
Харно, Иведик ефенди. Заради празника не бива - прав си. Но на празника влизате да пишете провокации и после лукавичко ме съветваш "ама недей така". Не пропускате удобен момент да подразните, като разчитате на смирението на хората, да не отговорят, а да търпят.20:04 16.04.2023
67 Русенец
До коментар #51 от "Последния Софиянец":
Викаш, "всеки сам да се определя", така ли? Това не беше ли лозунг на едни, които танцуваха под дъгата?20:06 16.04.2023
68 Русенец
До коментар #52 от "Българските турци":
Това, което си написал, е фрагмент от Библейската история и няма нищо общо с расизъм. Расизмът е омраза на расова основа. Не е междурасови различия. Различни неща са. Расизмът е болест, фобия, психически проблем. Да мразиш хората заради цвета на кожата им е все едно, да ги мразиш заради цвета на косата или на очите им. Фобът си е фоб и само си търси причина да гради фобии.20:09 16.04.2023
69 Русенец
До коментар #53 от "Кочо":
Хам е бил прокълнат от баща си, Ной. Проклел го е, да е по-долу от братята си, както и родът му напред да е по-долу от родовете на братята му. Дори и днес хамитите биват използвани от останалите два рода. Африка държи 30% от суровините на света, а е най-бедният и използван континент.20:13 16.04.2023
70 Русенец
До коментар #58 от "Ами дай тогава български регистри":
Какви регистри да има поробен народ? Удобно се правиш на тр€снат. Като четеш само османски регистри, виж и какви данъци са били налагани над българите. Обясни данъкът диш-хакъ, моля.20:16 16.04.2023
71 Русенец
До коментар #59 от "И какви точно блага сте създали?":
В Турция, през 60-те години ходеха по нужда зад камилата, но ти си тръгнал за хигиена да ми говориш. Когато в България е имало бани, турци не е имало на света. Когато османците нахлуват тук са ахнали от удивление, от построените крепости и съкровища на България. А колко тракийски гробници са били ограбени...... Не ми се прави, че не ти е ясно. България е била напреднала държава, призната в цяла Европа с развита култура и ограмотено население. Царете ни са били удостоявани с най-високи титли от чуждите нации, което е било признак за признание и висока почит. Проблемът е бил в това, че сме стояли на пътя на англосаксонците към търговията с Азия. От много отдавна са се мъчели да ни премахнат и нахлуването на османците им идва дюшеш. Европа не си мръдва пръста за България, оставя я да падне под ятагана. И докато ние сме се гърчели под гнета на р0бств0т0, защитавайки границата на Европа, европейските нации са започнали да процъфтяват, да си правят балове и да си свирят валсове. Това е самата истина. Европа разцъфва, когато България пада под р0бств0. Допреди това европейците са живяли в калта.Коментиран от #79
20:26 16.04.2023
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Русенец
До коментар #62 от "Дай друга опорка, тая не върви":
Това от диплянките на някое НП0 ли го преписа? Оскверняване паметта на жертви на геноцид е грях, дори за варвари, като в@с. Само безбожник би си позволил подобна дързост. Макгахан е описал много подробно труповете, зверствата и ужасът в Батак, които е видял там. Описал е и как османската управа от Пещера се е опитала да прикрие следите от зверствата, като е ръсила навсякъде труповете в Батак с вар. Но те са били много и е нямало как да се прикрие такова нещо. Заптиетата са прекарвали Макгахан и хората му по обиколни, труднопроходими пътеки, за да се откажат от похода си към Батак. Всичко е описано, при това от кореспондента на Дейли Нюз. Исторически записки има. Историята няма да скриете. Напъните ви са напразни. България помни и ще помни, не за да мрази, а за да не допуска повече нещо такова.20:33 16.04.2023
74 Русенец
До коментар #63 от "А колкото до макгахан":
По-хлъзгав можеш ли да станеш? Тук не си на съд, че да си борим историческата памет и доказаните факти с твоята измислена теза.20:35 16.04.2023
75 Русенец
До коментар #64 от "Че ти сега":
Избирателните секции в Турция говорят достатъчно, по този въпрос. Знам на кого да "благодарим" за това.20:38 16.04.2023
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Българските турци
До коментар #71 от "Русенец":
Много ни е забавно да ви гледаме от тук , как отчаяно рипате и си въобразявате ,че сте свръхинтелигентните и най умните хора на балканите ...че всички останали са заблудени шовинисти или са с малоазиатска неграмотност и че са длъжни да се съобразяват с "интелекта и елитизма" ви !!...А има " огледала" в които можете да надникнете и без много оглеждане да разберете, че не сте Рицарят...че не сте дори копиеносецът и че няма никакви "вятърни мелници" ... че с нищо не сте по различни от всички , които са около вас !...Коментиран от #81
06:06 17.04.2023
80 Българските турци
Започвате експлоатация над съкровенни човешки чувства за да осмислите злоупотребата със злъчната пропаганда за насаждане и разпространяване на злобата и омразата на комплексираните си душички !
А истините са простички и винаги са жестоко убедителни ! Лежат не някъде в дълбините на древната история, а съвсем наяве пред очите ни !...Те са в регистрите на ГРАО ...или в архивите на всяко населено място...в селските и градските гробища ... в архивите на стопанства,предприятия , фондации и тъй нататък и тъй нататък !...Не са трудни за откриване и за доказване...Всяко живо същество или събитие си има своя биосфера и оставя достатъчни физически доказателства за себе си в средата която обитава или произтича ! Понякога са крещящи като "Освиенцим" или "Сребреница"... понякога забулени или заровени в мухъла и здрача на архиви и регистри но винаги достъпни и красноречиво откровенни стига да не се манипулирани и злоупотребявани от такива "spider brains" като вас които правиха оргиите на кристалните нощи и изгаряха човешката съвест и доблест в огъня на сатанинските си огньове !!!
Коментиран от #82, #83
06:15 17.04.2023
81 Русенец
До коментар #79 от "Българските турци":
Най-голямата хитрост на дяволът е, че е убедил хората, че не съществува. Защо, тогава, си правиш толкова труд да ни отваряш очите и да ни доказваш, колко сте добронамерени към нас? Не ми отговаряй. Въпросът е риторичен. А аз не съм рицар, а съм следствие. Докато има такива, като вас, ще има и такива, като мен. Знам, че ще си направиш тАпа шега от това. Предвидим си.12:34 17.04.2023
82 Русенец
До коментар #80 от "Българските турци":
Много си прав - помним си историята. Онази, която вие ни причинихте и която цяла Европа помни. Няма как да я извъртите, колкото и да се мъчите. Самият факт, че си дошъл да "притискаш" показва какъв си и кой те е пратил, и за какво. Насилникът иска от жертвата да забравела и да се прегърнели, под егидата за равноправието. Не блестиш с оригинален подход. Нито си първият, нито ще си последният. Затова сме тук. Има съпротива, защото има агресори.12:41 17.04.2023
83 Русенец
До коментар #80 от "Българските турци":
И да, много си прав за оставените доказателства. Едно от тях е дънерът, на който е горял жив Трендафил Керелов, кметът на Батак, който дънер още се пази в музеят на Батак и всеки може да го види. Който дънер, според теб не съществува или е докаран от някакви русофили, целящи да очернят безбройните "добрини" на османските ни "съквартиранти". Радвам се, че се забавляваш на опонирането ми. Съвсем малко е нужно да ви обори човек с факти и моментално ви лъсват р0гцата. А уж беше така добронамерен към нас..... Същински българофил, исконно крепящ славянските ценности.15:53 17.04.2023
84 Психиатър
До коментар #26 от "някой":
Израел е заплашил Турция!!!:) Че ще използва ядрено оръжие, ако нахлуе в България!:) Човек! Или, не си пиеш хапчетата, или пиеш твърде много!:)17:54 17.04.2023
85 не се ли научихте
До коментар #8 от "Бамби":
Това е фейк.15:24 16.05.2023