Нямам никакво притеснение да кажа в прав текст и да защитя думите си дори и в съда, че една лелка пред климактериум, която конюнктурата по неведоми пътища е назначила за директор в Националното музикално училище „Любомир Пипков“ – София, има сериозни ментални проблеми може би вследствие на интелектуален дефицит, който пък от своя страна се реализира в първосигнална агресия и елементарна комплексарщина, от две години брутално се подиграва с моето дете.
Затова, да кажа и попитам: абе, Столино, аз съм бащата на детето, с което ти от две години си правиш майтап, верно ли си мислиш, че ще те оставя да продължаваш така?! Верно ли си мислиш, че ще те оставя да се гавриш с единствената ми дъщеря?! Верно ли си мислиш, че ще допусна да се подиграваш с моето дете, докато ти да се наричаш пред хората преподавател и учител?! Верно ли си мислиш, че ще оставя без последствия за теб това да пилееш две години от живота на едно 17-годишно момиче? И защо това? Защото 7 пъти ти я пращаш на поправителен изпит по пиано, а тя от притеснение и стрес два пъти кърви пред комисия, а комисията от своя страна всеки път нагло я гледа и я кара да избърше собствената си кръв от клавишите.
Столино, верно ли си мислиш, че един баща би допуснал всичко това?!
Имам новина аз тебе, Столино, това няма да се случи. Бъди сигурна! Ще използвам всички законови форми, без значение колко време ще ми отнеме, за да обясня на целия свят, че ти нямаш нищо общо с понятията “учител” и “преподавател”. И няма да спра дотук, защото по професия съм изследовател. Ще разровя миналото ти, тъй като ти си публично лице, ангажирано пред обществото да възпитава и образова нашите деца; ще разровя личния ти живот; ще разровя цялата ти професионална история, но не с жълти цели или користни мотиви, а за да разбера, аджеба, аз и всички останали родители, как така ти въобще бе допусната да носиш титлата преподавател и да бъдеш назначена за директор на такова престижно училище по изкуства?!
Нещо повече. Ще потърся сметка за твоето поведение в Инспектората по образование. Ще потърся сметка за твоето назначение и от министъра на културата Боил Банов. Ще го попитам Банов, защо допусна тази Столина да заеме този отговорен пост?
Ще потърся сметка и от цялата образователна система, която позволява хора като теб, “да образоват“ нашите деца.
И знаеш ли, Столино (наричам те по малко име, защото не изпитвам никакво уважение към теб), не се съмнявай – аз ще спечеля тази битка. Защото каквото и да си говорим, България би трябвало вече да е цивилизована страна, а не чорбаджийски хабитат, обитаван от комплексирани лелки.
И пак да ти кажа – аз ще спечеля тази битка. Ще я спечеля, защото се боря за детето си; защото се боря за правдата; защото се боря за образованието в България, което по Конституцията на Републиката е право на всеки един гражданин. И, може би, преди всичко ще спечеля, защото, борейки се за моето дете, аз всъщност воювам за всички деца. Воювам за бъдещето. Защото, Столино, нашите деца са бъдещето, а ти си просто една неуспяла и комплексирана “музикантка”. Всъщност, последното, както и титлата “учител”, със сигурност не са верни. Зачерквам ги.
Васил Николаев
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Mirko
Коментиран от #4, #44, #122
19:22 21.10.2020
3 Фактология
Коментиран от #6, #7, #11, #41, #121
19:23 21.10.2020
4 Фактология
До коментар #2 от "Mirko":
Точно..Явно човек с комплекси, които ги избива чрез медиите вместо да отиде като човек и поговори с въпросният преподавател, какви са проблемите и взаимно ги отстранят.19:25 21.10.2020
5 Емил
Таз учителка ме мръзи
Напиши и ощи днес
Нек попръви тъзи двуйка
и ми пиши шес!
19:26 21.10.2020
6 123
До коментар #3 от "Фактология":
"Изследовател", не следовател.Коментиран от #12
19:26 21.10.2020
7 карамфила
До коментар #3 от "Фактология":
Като "Фактология " сте гола вода,даже не можете да четете правилно български,да не сте от Банкя?Коментиран от #158
19:33 21.10.2020
8 Учител
19:38 21.10.2020
9 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #113
19:38 21.10.2020
10 БиБи Кинг
Коментиран от #16, #17, #72
19:39 21.10.2020
11 Гост
До коментар #3 от "Фактология":
В статията е написано изследовател , а не следователКоментиран от #14
19:44 21.10.2020
12 Фактология
До коментар #6 от "123":
Никога не е късно да станеш за смях в интернет пространството. Що следовател:-Полицейски служител, занимаващ се с разследвания.Що е изследовател:-Това са хора търсещи да открият нови информации или нови ресурси.Чети бе,чети преди да пишеш.Коментиран от #33, #104
19:48 21.10.2020
13 Нона
Музикa ce прaви c ЛЮБOВ, РAДOCТ И ПOCВEЩEНИE!
Коментиран от #23, #54
19:51 21.10.2020
14 Фактология
До коментар #11 от "Гост":
Да..Имате право..Просто четох набързо, а начинът по, който са отправени заплахите ме подведоха.Но при всяко положение дали бащата е изследовател или следовател е изпълнено със заплахи.Не защитавам преподавателката, но и толкова изхвърляне от страна на лицето просто е недопустимо.Благодаря.Коментиран от #18, #22
19:52 21.10.2020
15 дърт даскал
Коментиран от #38, #51
19:52 21.10.2020
16 Така
До коментар #10 от "БиБи Кинг":
изложен ТОА МАТРЕАЛ... нямам повече какво да добавя към твоите "претенции"19:54 21.10.2020
17 паламарка
До коментар #10 от "БиБи Кинг":
Ами чети Биби. Не чакай някой да ти пусне сериала Хабиби. Той човека обяснява как в едно училище се подиграват с детето му. А твоето дете Хабиби, как е?19:55 21.10.2020
18 Пишо
До коментар #14 от "Фактология":
Допустимо е. Когато става въпрос за децата ни е задължително.19:57 21.10.2020
19 Марко
19:58 21.10.2020
20 БиБи Кинг
Коментиран от #24, #26, #31, #101
20:01 21.10.2020
21 гост
20:02 21.10.2020
22 Де факто
До коментар #14 от "Фактология":
Нека не забравяме, че писмото е написано от един баща, който защитава детето си. Колко от вас са БАЩИ? Кой на негово би овладял болката и обидата?По-скоро надделява емоцията и търсенето на справедливо възмездие , отколкото заплахи. Преувеличавате , струва ми се.
20:03 21.10.2020
23 Опитай обаче
До коментар #13 от "Нона":
Под стрес, под напрежение, под ясната тенденция че ще бъдеш скъсан, да създаваш- ЛЮБОВ РАДОСТ и ПОСВЕЩЕНИЕ! Под такъв стрес не съм успявал да завия гайка на болт, а тук се говори за пиано!Коментиран от #32
20:04 21.10.2020
24 Интересуваме
До коментар #20 от "БиБи Кинг":
какво "ВИШО" е завършило твоето дете, в кой престижен университет и къде е на държавна работа (хранилка)Коментиран от #27
20:08 21.10.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 твойто е завършило ВИШО
До коментар #20 от "БиБи Кинг":
ама тати май няма и НИШО20:18 21.10.2020
27 БиБи Кинг
До коментар #24 от "Интересуваме":
Айде да си говориш с некой друг, може и сам да си поговориш! Поне ше си сигурен,че говориш с интелегентен опонент!Коментиран от #30
20:22 21.10.2020
28 гост
20:24 21.10.2020
29 Факт
20:25 21.10.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Грейс
До коментар #20 от "БиБи Кинг":
Колкото грамотен бащата, толкова грамотно и отрочето! То затова е на държавна хранилка, там гербаджийте ги вземат по неграмотност.Коментиран от #43, #47, #53
20:28 21.10.2020
32 Нона
До коментар #23 от "Опитай обаче":
Това имам предвид и аз. По мое време това беше атмосферата в Музикалното училище- ЛЮБОВ, РААДОС И ПОСВЕЩЕНИЕ. Училището беше ОАЗИС ЗА ИСКУСТВО, но времената се променят20:29 21.10.2020
33 Ами той си е казал,че ще
До коментар #12 от "Фактология":
търси "нови информации", в смисъл как тази "учителка" е станала директор на училището.20:30 21.10.2020
34 Така са
Коментиран от #60
20:32 21.10.2020
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Ннн
20:43 21.10.2020
37 Как ще реагираш,
20:47 21.10.2020
38 Даскалов,
До коментар #15 от "дърт даскал":
виж ком. 37.Коментиран от #39
20:49 21.10.2020
39 "Даскалов"
До коментар #38 от "Даскалов,":
да се чете "Даскале"20:49 21.10.2020
40 Йозеф
Коментиран от #154
20:57 21.10.2020
41 Комбина
До коментар #3 от "Фактология":
Знаеш ли какво е дъно!?!20:59 21.10.2020
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Антон
До коментар #2 от "Mirko":
Ами аз лично разбрах, че и цялата комисия явно е била съставена от "лелки пред климактериум". Не е лошо, човек да се запознае и с мнението на "лелката"!Коментиран от #52
21:09 21.10.2020
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 БиБи Кинг
До коментар #30 от "само да уточним,":
Ти се излагаш, накичил си се с тия конски капаци с пембени петолъчки и цял живот теглиш в лявата бразда! Махни ги, огледай се, светът е широк!Коментиран от #50, #86
21:15 21.10.2020
47 Много си зле, Грейс
До коментар #31 от "Грейс":
Такива учители по мое време имаше и в други училища. А по твое, определено, защото на възраст си по-близо до времената, в които даскалите са биели учениците с пръчка или са ги наказвали с удари през пръстите, отколкото аз. Ама не забравяй, че имаш внуци, ще трябва да учат някъде. Да не пропищите и вие някой ден.21:15 21.10.2020
48 Жалко, че не сте попаднали
21:20 21.10.2020
49 Общественият отзвук е част от
21:21 21.10.2020
50 Кажи де
До коментар #46 от "БиБи Кинг":
по какво твоето дете има ВИШУ и кой престижен университет завърши и ще затвориш устата на всички, които тук те подиграват.Коментиран от #55
21:29 21.10.2020
51 111111111111
До коментар #15 от "дърт даскал":
Тук има два момента, способностите на ученичката която явно не може да ги покаже в следствие на преживения стрес, и поведението на самата комисия. "Избърши си кръвта от пияното" не е реплика която бих очаквал да чуя от учител21:31 21.10.2020
52 Не е
До коментар #44 от "Антон":
проблем климактериумът. Това е битовизиране на липсата на любов, съпричастност и отдаденост на професията да си педагог -творец. А на дъното - собствените комплекси от непостигнатите мечти.21:35 21.10.2020
53 БиБи Кинг
До коментар #31 от "Грейс":
Другарко Грес, нито мен познаваш нито отрочето така,че не ми давай оценката си, нямам нужда от нея! Такива ятаци като тебе бяха шест милиона навремето и ви уреждаха команезите за всичко през целия ви жизнен цикъл!Коментиран от #56, #66, #119
21:37 21.10.2020
54 Нона
До коментар #13 от "Нона":
Виждам три минуса под коментара ми. Може ли тези "опоненти" да конкретизират в отговор на моя коментар своите аргументи ? Конкретно към всеки абзац. Може да нямат ВИШУ.21:41 21.10.2020
55 БиБи Кинг
До коментар #50 от "Кажи де":
Не вишу ве неграмот, вишо са пиши!Коментиран от #57, #93
21:44 21.10.2020
56 Кажи де
До коментар #53 от "БиБи Кинг":
какво ВИШО има твоето дете и кой престижен университет завърши, за да и натриеш носа на тази "другарка" Грейс, вместо да изнасяш политпросвета като ЗКПЧ...21:45 21.10.2020
57 Кажи де
До коментар #55 от "БиБи Кинг":
Аз пък знам, че се пише ВИСШЕ ( образование), но щом ти казваш , значи е ВИШО. За всеки случай погледни в правописния речник...21:48 21.10.2020
58 Не е БиБи Кинг
Коментиран от #65
21:54 21.10.2020
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Не е така
До коментар #34 от "Така са":
Музиката НЕ Е НАУКА . Музиката е ИЗКУСТВО. Шопен и Моцарт не са били УЧЕНИ. Били са композитори и пианисти.Коментиран от #62
21:58 21.10.2020
61 Хайл
21:58 21.10.2020
62 34 казва
До коментар #60 от "Не е така":
същото, което и ти.Коментиран от #76
22:02 21.10.2020
63 Оффф
22:04 21.10.2020
64 Между другото, преди около 20 г.
22:06 21.10.2020
65 БиБи Кинг
До коментар #58 от "Не е БиБи Кинг":
Е как, ас сам бе! Вишо са пиши, палгалон, малтинела, акулматор. Вий бойковски не сте ли учили по росский бе пембени гагамуги?Коментиран от #69
22:14 21.10.2020
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 1520
22:20 21.10.2020
68 Идвам
Коментиран от #78
22:20 21.10.2020
69 Кажи де
До коментар #65 от "БиБи Кинг":
Леле, колко СЪМ зле!Коментиран от #71, #73
22:25 21.10.2020
70 БиБи Кинг
До коментар #66 от "Драги Биби":
Да бе този, напрай са, че не ме познаваш22:26 21.10.2020
71 БиБи Кинг
До коментар #69 от "Кажи де":
Колко си зле не разбрах? Много, малко или ич та няма?22:27 21.10.2020
72 Има
До коментар #10 от "БиБи Кинг":
търсачка.Ползвай я.Коментиран от #74
22:28 21.10.2020
73 БиБи Кинг
До коментар #69 от "Кажи де":
Колко си зле не разбрах? Много, малко или ич та няма? Кажи де, не бади срамежлифКоментиран от #75
22:29 21.10.2020
74 БиБи Кинг
До коментар #72 от "Има":
Търсачка ли да търса? За кво ми е, кво да намера с неа? Дипломата си? Куче да си зема ше е по добре, после моа го шътна за некой леф22:32 21.10.2020
75 "Присмял се хърбел на щърбел"
До коментар #73 от "БиБи Кинг":
Както "БиБи Кинг", така и "Каже де" допускат правописни и пунктуационни грешки при неща, които не се учат по време на висшето, а по време на началното образование. Получава се ситуацията: "Присмял се хърбел на щърбел". Отговорът задоволителен ли е?Коментиран от #80
22:44 21.10.2020
76 Не е така
До коментар #62 от "34 казва":
защото #34 казва:Публикувано във факти.бг: Музикантите са си такива, мислят, че музиката е голяма НАУКА и че всички могат да са Шопен или Моцарт. Да вярвам л на очите си или да не вярвам?Коментиран от #79
22:55 21.10.2020
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Нона
До коментар #68 от "Идвам":
Вече попитах, ЗАЩО това дете е прието в Музикалното училище... Нa чия cъвecт лeжи и тeжи тoзи приeм ? Кoй трябвaшe oт caмoтo нaчaлo дa кaжe, чe oт тoвa дървo - cвиркa нe cтaвa ? Зa прoфecиoнaлнaтa cъвecт нa прeпoдaвaтeлитe гoвoря и зa cиcтeмaтa, кoятo пoзвoлявa тe дa бъдaт "глухи", кoгaтo тoвa e удoбнo.23:00 21.10.2020
79 Ами поне аз разбирам
До коментар #76 от "Не е така":
коментар 34 така: "Именно защото музиката не е наука, не от всеки може да стане Моцарт или Шопен.", т.е. не е наука, затова не може да бъде научено.Коментиран от #81, #90
23:03 21.10.2020
80 Задоволителен е
До коментар #75 от ""Присмял се хърбел на щърбел"":
но, #69 не е писан от "Кажи де". Някой се прави на много голям тарикат с ВИШО...Коментиран от #82
23:04 21.10.2020
81 Не е така
До коментар #79 от "Ами поне аз разбирам":
Защото и ГОЛЯМАТА НАУКА , не е за всеки. Но както ти е удобно, така си го разбирай...Коментиран от #83
23:08 21.10.2020
82 Така е, да,
До коментар #80 от "Задоволителен е":
не е писан от "Кажи де", както и някои от другите отговори, които са уж от "БиБи Кинг", в действителност не са писани от него/нея. Просто исках да ти покажа, че е неприятно някой да се бъзика по този начин с теб. Хайде, лека и умната!Коментиран от #85, #88
23:11 21.10.2020
83 Въпрос на интерпретация
До коментар #81 от "Не е така":
Науката и изкуството имат нещо общо - и за двете се иска талант в дадената област, ако искаш да си добър. Както се казва: "Насила хубост не става".Коментиран от #87
23:13 21.10.2020
84 Директорката
23:14 21.10.2020
85 Не е така
До коментар #82 от "Така е, да,":
защото едното предполага специфични способности и дарба, за разлика от науката. Но, вече ти казах - както ти е удобно - така го разбирай. Ама явно те мъчи котешката - по гръб не падаш.Коментиран от #91
23:20 21.10.2020
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Не е така
До коментар #83 от "Въпрос на интерпретация":
зaщoтo eднoтo прeдпoлaгa cпeцифични cпocoбнocти и дaрбa, зa рaзликa oт нaукaтa. Нo, вeчe ти кaзaх - кaктo ти e удoбнo - тaкa гo рaзбирaй. Aмa явнo тe мъчи кoтeшкaтa - пo гръб нe пaдaш.23:23 21.10.2020
88 Задоволителен
До коментар #82 от "Така е, да,":
Моля за извинение, коментара ми не за вас. Но пък ще добавя, че не си позволявам селските тарикатски номера да си служа с ник-а на другите. Така, че наставлението е излишно и не на мястоКоментиран от #94
23:27 21.10.2020
89 БиБи Кинг
До коментар #86 от "биби":
Първо влез в час, че си закъснял! От тази статия нищо не се разбира за този случай ! Написаното е от краката за главата! Затова не коментирам самото съдържание а се коркам с няколко филолога еднвременно! Като Крали Марко с три синджира роби!!!!!!!???????............$$$$$$$$$$££££££££€€€€€€€€¥¥¥¥¥¥¥¥Коментиран от #118
23:34 21.10.2020
90 Така са
До коментар #79 от "Ами поне аз разбирам":
правилно, потвърждавам23:39 21.10.2020
91 Въпрос на интерпретация
До коментар #85 от "Не е така":
Познавам студенти по химия. Много от тях учат и зубрят, изкарват изпитите, и то с нелоши оценки. Познавам такива, които имат специфичните способности и дарба. Отнема им много по-малко време да разберат материята за същия този изпит, отколкото първите. Също с добри оценки. Сега, дойде ли обаче следващ изпит, в който материалът "надгражда" върху материал от първия, първият тип студенти имат проблеми, защото трябва да си припомнят наизустеното и съответно им е необходимо още повече време и усилия. Вторите отново нямат проблеми. Същото е и с музиката. Познавам много музиканти, основно китаристи. Някои от тях учат ноти и се упражняват, докато им се отдаде да изсвирят една мелодия сравнително гладко. Други не познават нотите, въпреки това могат да ти я изсвирят след едно чуване. Първите обикновено са сред публиката по време на "jam sessions", вторият тип са сред свирещите. Първите свирят по ноти, вторите могат да импровизират. Такива са личните ми наблюдения. "Отговорът задоволителен ли е?....Хайде, лека и умната!" ;) И не, не е deja vu. ;)Коментиран от #92
23:41 21.10.2020
92 Не е така
До коментар #91 от "Въпрос на интерпретация":
Паралелът е уместен, НО едното е НАУКА, другото е МУЗИКА - две различни галактики. Но щом ще ти бъде по-спокойно заспиването - пак ще кажа -Разбирай си го както ти е удобно. Ходенето на "jam sessions" е приятно занимание за свободното време.Коментиран от #96
23:51 21.10.2020
93 Малеее,
До коментар #55 от "БиБи Кинг":
ВисшеКоментиран от #95
23:52 21.10.2020
94 Ако не си го позволявате
До коментар #88 от "Задоволителен":
действително, моля за извинение! "Кажи де" написа няколко очевидно провокиращи коментара към "БиБи Кинг". Реших, че нивото на тези коментари е напълно достойно за човек, който би си позволил да пише и злепоставя другиго, използвайки nick-а му. Коментар 69 е формулиран така, че да е ясно, че не е писан от "Кажи де", а от друг човек, и целта му (на коментар 69) е единствено и само да покаже неодобрение и критично отношение към подобно поведение (използването на чужд nick). Лека вечер.23:53 21.10.2020
95 БиБи Кинг
До коментар #93 от "Малеее,":
Ко? Кое? Кой то? А?23:58 21.10.2020
96 Две паралелни галактики
До коментар #92 от "Не е така":
Всяка със своите особености. Менделеевата таблица е за химията това, което са нотите за музиката. При правилното им, хармонично, комбиниране може резултатът да е "произведение на изкуството", в противен случай - пълна катастрофа. Иначе си прав, jam sessions през свободното време са много по-приятни от кафе в/ обикаляне на МОЛ-овете. За моя сън не се безпокой, с приятна музика винаги е безпроблемен. Дотук с размишленията и интерпретациите от мен за днес. Време е за музика... ;)00:02 22.10.2020
97 Така са
Коментиран от #100
00:08 22.10.2020
98 Не всеки може
Коментиран от #99
00:11 22.10.2020
99 Нона
До коментар #98 от "Не всеки може":
Като бивш ученик на Музикалното училище, вече няколко пъти обръщам внимание на това Вeчe пoпитaх, ЗAЩO тoвa дeтe e приeтo в Музикaлнoтo училищe... На чия съвест лежи и тежи този прием ? Кой трябваше от самото начало да каже, че от това дърво - свирка не става ? За професионалната съвест на преподавателите говоря и за системата, която позволява те да бъдат "глухи", когато това е удобно. Един педагог и не само, всеки музикант може да прецени и да бъде чист пред съвестта си в обективна оценка на един талант и потенциала за развитие. Детето е прието, а сега изведнъж - НЕ СТАВА... Добре - не се развива по високите стандарти на училището...Ами с търпение, грижа, добронамереност и любов, все ще "избута" и ще завърши средно образование . Нито ще е първото, нито последното...00:39 22.10.2020
100 Не е така
До коментар #97 от "Така са":
така е с науката и е много правилно определението ви.Но по отношение на музиката - тя НЕ Е САМО ПОДРЕЖДАНЕ НА НОТИ. Има друго предназначение - човешката душа. Науката -принадлежи на човешкия ум.00:43 22.10.2020
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Шамара
Коментиран от #105
02:06 22.10.2020
103 Тираджия
02:07 22.10.2020
104 съдебен спорт
До коментар #12 от "Фактология":
Ало, фактологията ли е?Ти ли си?
Нещо се объркА.
Наминаваш да ни поучаваш, но никаква фактология не излагаш, а само брътвежи!
Следователят НЕ Е полицейски служител.
Следователят е представител на съдебната власт и е МАГИСТРАТ.
Това, за което ти си се сетил, е разследващ полицай - най-общо казано милиционер с диплома по право, повечето пъти от ЮЗУ, и е представител не на съдебната власт, а на изпълнителната.
Скъсан си, двойка.
02:22 22.10.2020
105 Нона
До коментар #102 от "Шамара":
Човек, защо се изказваш неподготвен ? В Музикалното училище учениците се приемат на основание на показани музикални данни и инструментални/певчески умения!Ако това дете не е отговаряло на изискванията , защо е прието ?
А след като е прието, трябва да се намери подход, макар и с известни компромиси по отношение на "високите" стандарти на училището и да му се помогне да се справи с материала по пиано. Доколкото става ясно, пианото не е основния му инструмент и от това дете не се очаква да става пианистка. Задължително (облигатно) пиано се изучава от всички ученици, независимо на какъв инструмент свирят/или пеят. Мога да споделя една малка тайна... И по мое време, повечето от нас "недолюбваха" задължителното пиано, по причина, че всеки отделя най-много време за свирене на основния си инструмент. Но имаше преподавателки "чаровници", които успяваха да постигнат добри резултати, без да се фантазират излишно. Та така. Трудно е човек, който не е бил в тази "кухня" да дава рецепти.
04:49 22.10.2020
106 Сокак
Въпросната певица приключила с кариерата си заради проблем с гласа,искаше да стане преподавател в Музикалното училище и я бяха карали да пее на изпита знаейки ,че уви там вече глас няма.
Склонен съм да вярвам на господина ама все пак трябваше и нея аджеба да попитат ,какъв е казуса.
05:58 22.10.2020
107 вертеп
НЕДОКАСТРЕНИЦИ!!ДАНО МЕ РАЗБЕРЕШ ЗАЩОТО АКО Е Х.Й ДА ТИ ГО НАБИЕ ЧОВЕК А ТО АКЪЛ НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ТИ ГО ВКАРА!!!ЧАО!И УМНАТА!!!
07:29 22.10.2020
108 Рон Джеръми
07:30 22.10.2020
109 Братан Шукеров
Да не говорим затова колко лоша услуга прави този некадърен родител на детето си! Двойката си е двойка! Полагаш труд, явяваш се на поправителен, колкото пъти трябва, взимаш го и си научил нещо ценно, което ще те направи по- силен занапред. Най- после някакъв ред в едно българско училище и веднага се намери някякъв Бай Ганьо да го оспори.
Но най-изумителното е как е възможно Факти да побликуват такива словоблудства без никакви доказателства! Аз повече няма да прочета нищо в този явно жълт сайт!
09:37 22.10.2020
110 Сара
10:05 22.10.2020
111 Гост
11:23 22.10.2020
112 възпитаник
12:01 22.10.2020
113 Камбаната
До коментар #9 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
И за какво ще я уволните ???,Не разбирам, какво е направила учителката, но разбирам, че бащата на детето, много силно иска ,детето му да има добри оценки за да продължи да учи и евентуално да стане музикант?
Музиката е талант, или го имаш, или си го нямаш!!!
12:04 22.10.2020
114 Димитричка
12:36 22.10.2020
115 мъж на място
Ако от министерство на образованието понаправят проверки,ще видят какви кадри учат децата ни.
Ако може да се започне със Софийска гимназия по хлебни и сладкарски технологии.
Там има не една Столина,като тази директорка, а няколко.
Мисля, госпожата трябва да бъде разследвана.
Браво на този баща. Сигурно кърви човека отвътре. И не от сега.
12:53 22.10.2020
116 незнайко
13:13 22.10.2020
117 Арабела
Коментиран от #124
13:30 22.10.2020
118 май дърпаш
До коментар #89 от "БиБи Кинг":
3 кожени фишека ти.Нищо не бил разбрал.
Кво да разбираш?
кво не ти е ясно?
Една недое..на крава си го изкарва на децата
13:31 22.10.2020
119 Мария
До коментар #53 от "БиБи Кинг":
Като прочетох вишо вместо висше е безсмислен задочния спор с тоз самовлюбен днешен умник. Жалко, че много се навъдиха ударените от ефекта Дънинг - Крюгер.13:57 22.10.2020
120 БАРС
14:06 22.10.2020
121 Орбан
До коментар #3 от "Фактология":
Четете!ИЗСЛЕДОВАТЕЛ!
ТЪПЧОВЦИ!!!
14:09 22.10.2020
122 Ето повече
До коментар #2 от "Mirko":
„Cлaвaтa“ нa дирeктoркaтa Cтoлинa Дoбрeвa изгря минaлaтa гoдинa, кoгaтo или нe рaзпoзнa гoлямaтa oпeрнa пeвицa Дaринa Тaкoвa, или умишлeнo рeши дa я унижи, кaтo я кaрaлa дa пee пecнички, зa дa пocтъпи кaтo прeпoдaвaтeл пo oпeрнo пeeнe. Oт дни имeтo нa Дoбрeвa oтнoвo ce cпрягa пo мeдиитe в нeгaтивeн и дocтa oбeзпoкoитeлeн кoнтeкcт: зa тoвa кaк унижaвa в прoдължeниe нa двe гoдини мoмичe oт пeвчecки прoфил в училищeтo и cиcтeмнo гo къca нa изпит пo пиaнo.Нa прaктикa мoмичeтo губи двe гoдини oт oбрaзoвaниeтo и живoтa cи зaрaди прищeвкитe нa дирeктoркaтa. A рeпликaтa „Избърши cи кръвтa oт пиaнoтo прeди дa излeзeш“ e ocтaвилa трaeн oтпeчaтък върху вce oщe крeхкaтa пcихикa нa eднo инaчe тaлaнтливo дeтe.
Коментиран от #157
14:16 22.10.2020
123 Мирослав
Коментиран от #127
14:21 22.10.2020
124 Профан
До коментар #117 от "Арабела":
Прочети коментара на 122. Ако пък си толкова добър, защо не помогнеш на детето да се запише в друго училище. Защото проблема е, че директорите на други училища са отговорили отрицателно. Те пък не били със същия профил!!! Това е просвета, като преди 1989..... ОБЩООБРАЗОВАТЕЛНА14:24 22.10.2020
125 nikos
Коментиран от #128
14:25 22.10.2020
126 запознат
Коментиран от #140
14:27 22.10.2020
127 Автомонтьор
До коментар #123 от "Мирослав":
сТОЛИНО, А ТИ ЗАЩО ДЪРЖА ДЕТЕТО ДВЕ ГОДИНИ? ЗАЩО НЕ ГО ОРИЕНТИРА И ЗАЩО НЕ ГОВОРИ СЕРИОЗНО С РОДИТЕЛИТЕ МУ?14:27 22.10.2020
128 Автомонтьор
До коментар #125 от "nikos":
сТОЛИНО, СТИГА СИ ПИСАЛА ОТ РАЗЛИЧНИ ПОСТОВЕ!!! Запознат от пост 126 ти е отговорил перфектно!14:29 22.10.2020
129 Македонски
14:34 22.10.2020
130 Македонски
14:35 22.10.2020
131 Македонски
14:36 22.10.2020
132 Македонски
14:36 22.10.2020
133 Македонски
14:37 22.10.2020
134 Македонски
14:37 22.10.2020
135 Македонски
14:38 22.10.2020
136 Hmмммммм
15:01 22.10.2020
137 101
15:09 22.10.2020
138 АБЕ
По т.н. соц, време в моята специалност за 14 места се явяваха 80 души, от които случайните бяха 10-15 души. Сега за въпросните 14 места се явяват 12 души ( 8 от които случайни) . Естествено приемат ги всички и после неистово търсят по улицата още няколко да си запълнят бройката. Не е нужно да ви казвам, че тия дето завършват не стават за нищо.По тази причина повечето професионални оркестри постоянно правят конкурси, защото имат нужда от хора, но няма кой да вземат. Та в тази област всичко върви на ПРОВАЛ.
Трябва да се ограничи приема до хора, КОИТО НАИСТИНА СА ЗА ТАМ.
Това ще е болезнено, защото ще има съкращаване на преподаватели, но..... аз друг изход не виждам. От такива случайни ученици като това момиче никой няма полза. Като вземе тая тъпа диплома за средно за какво и е ?????? Къде ще работи, кой ще я вземе ?????
Коментиран от #141
15:17 22.10.2020
139 ДЪДЪЕ
Може ли сега да чуем и директорката - по възможност видео файл, моля !
След като ни занимавате дайте повече информация .
Все пак това е националното музикално училище ....
Ние обикновените българи се надяваме поне там да няма калинки ...
15:32 22.10.2020
140 запозната
До коментар #126 от "запознат":
Точно така. Приемат всеки, който изяви желание, за да се попълни бройката, да се сформират класове и съответно училището да продължи да съществува... Не е тайна, че в музикалните училища се записват деца, които искат да минат "метър" дисциплини, които в общообразователните няма как да покрият ( математика, химия, физика- не се изучават в музик. училище)Коментиран от #143
15:40 22.10.2020
141 Нона
До коментар #138 от "АБЕ":
И защото способните инструменталисти, подобно на лекарите и други професии, се" изнасят" в европейските музикални институции... Там получават относително по-добро възнаграждение за труда си. За страничните "наблюдатели", които изказват мнение, е добре да знаят, че обучението на музикален инструмент започва в най-ранна детска възраст ( след петата година на детето) и продължава цял живот... През това време, родителите инвестират средства за закупуване на инструменти, нотни материали, уроци, а децата - "губят" детството, което техните връстници имат...Добре е, когато повече деца преживеят съприкосновение с музиката, защото тя остава в душите им цял живот, независимо каква професия ще изберат в зряла възраст, но ОТГОВОРНОСТТА за професионално музикално развитие ТРЯБВА да се основава на строгите КРИТЕРИИ, СТАНДАРТИ И АВТОРИТЕТИ, които да ги отстояват.
Коментиран от #145
15:55 22.10.2020
142 еро
15:57 22.10.2020
143 Ами
До коментар #140 от "запозната":
Сега не знам как е, но едно време в Музикалното химия действително учих само една година между другото, но математика учихме много сериозно, също и физика ( включвайки и специален предмет 'акустика")Коментиран от #146
15:58 22.10.2020
144 Между другото
16:01 22.10.2020
145 АБЕ
До коментар #141 от "Нона":
Никъде не се изнасят вече, защото и на запад закриват по-малките оркестри. Тия дето се изнасят работят някаква друга обща работа.Това че сте чули за 2-3 дето работят по специалността е изключение от правилото. За останалите просто НЕ ЧУВАТЕ.
Коментиран от #147
16:05 22.10.2020
146 Очевидно
До коментар #143 от "Ами":
че много от предметите като химия, физика, математика, геометрия , не се изучават в пълния обем. Затова и както се разбира е отказа на общообразователните училища детето да се премести в такова, без допълнителни приравнителни изпити.16:07 22.10.2020
147 Нона
До коментар #145 от "АБЕ":
Сигурно е така... Говоря за НАИСТИНА ДОБРИТЕ инструменталисти. А, че има отлив от професията в цял свят и че конкуренцията е "жестока" спор няма. Но знам за много инструменталисти, които са "преглътнали" мечтата за световна инструментална кариера като изяви в "класиката" и са започнали работа в заведения в курортни центрове. И все пак са запазили любовта и посвещението към своя инструмент...16:17 22.10.2020
148 Профан
16:19 22.10.2020
149 Баш Майстора
16:22 22.10.2020
150 Ехоо
Коментиран от #152
17:10 22.10.2020
151 КУРнинов
17:50 22.10.2020
152 Хей
До коментар #150 от "Ехоо":
ти прочете ли коментариите преди теб, преди да сложиш заключително мнение ? Детето е ПРИЕТО В МУЗИКАЛНОТО УЧИЛИЩЕ.Това предполага, че притежава и е показало музикални ДАННИ, за да учи в него. Оценявано е от приемна изпитна комисия, вероятно с участието на директорката... Е, те са преценили, че МОЖЕ ДА БЪДЕ УЧЕНИК в това училище. Глухи ли са били тогава, или междувременно са влошили отношенията с потърпевшите?
18:15 22.10.2020
153 Петя
18:17 22.10.2020
154 Този коментар е премахнат от модератор.
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 ТИТИ
19:30 22.10.2020
157 Репликата
До коментар #122 от "Ето повече":
"Избърши кръвта от пианото, преди да излезеш" е достойна за вниманието на Държавната агенция за закрила на детето.20:30 22.10.2020
158 ДО ДЕБ@ИЛ 7
До коментар #7 от "карамфила":
Какво имате против Банкя? Аз съм от там и се гордея с градът си. Вашето селско възпитание, по добро ли е? Ако можеш, пиши по темата, ако си неграмотен, мълчи си!18:37 07.12.2020