Министерството на туризма започва да рекламира в Google, съобщи ресорният министър Зарица Динкова, предаде NOVA.
Ведомството вече има кредитна линия в платформата в размер на 2,5 милиона евро.
По отношение на рекламата на страната Динкова заяви, че трябва да има балансиран подход и да се следва стратегическата цел - България да се наложи като четирисезонна туристическа дестинация.
Ще продължи и рекламата в националните медии, насочена към насърчаването на вътрешния туризъм.
По отношение на маркетинга и рекламата сред приоритетите са дунавските общини и пристанища, като се търсят варианти за тяхното позициониране, представяне и включването им към туристическите пакети. Предстои България да изпрати туристическо аташе в Румъния, съобщи още министър Динкова.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Йо хо хо
07:36 20.01.2024
3 Той
07:39 20.01.2024
4 Тъмен субект
07:41 20.01.2024
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ❕❕❕
а за туристическо аташе на Бахамите- не давате да питаме 🤔🤔🤔
07:47 20.01.2024
6 Джо
08:14 20.01.2024
7 Костенурката Минджа
08:17 20.01.2024
8 ПОЛУДЯВАМ ПОЛЕКИАЧКА
08:31 20.01.2024
9 Балконтурист
08:47 20.01.2024
10 фактите
09:03 20.01.2024
11 И колко милиона струва рекламата?
09:31 20.01.2024
12 Един капитан
09:35 20.01.2024
13 Изключително
10:32 20.01.2024
14 Троп, троп с белите ботушки
Те и в Европата ще я пратят - я пръмова къде стигна!
13:00 20.01.2024
15 Яяяяя
Коментиран от #16
13:50 20.01.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Зарица Динкова?? Има едни пари за
08:41 29.01.2024
18 Соца в туризма не си е отишъл още
05:36 13.02.2024